Kuinka naiseen tehdään vaikutus?
Itse yleensä hypin tasajalkaa ja heristän nyrkkiä.
Huutelen herjoja tuuleen.
(naurua)
Saako
24
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä Dubaissa niin kannata tehdä. Sulla tuskin on varaa niihin naisiin siellä😅
- Anonyymi
Valuutta
Kun Funeau purjehtii satamaan, niin hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin kietaista aluksensa kiinni pollariin.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valuutta
Kun Funeau purjehtii satamaan, niin hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin kietaista aluksensa kiinni pollariin.
(reps)Hanko
- Voi herranjumala….
- No mitä nyt? Oliko siinä ruoto?
- Katso tuonne laiturille.
- Jaa. Ja mitäs siellä tulisi olla?
- Siis tuo on Funeau.
- Jaa, ja kukas se hän on? Siis tuo tuolla.
- Katso. Siis minua heikottaa.
- Siis tuoko?
- Sydämeni pettää ja mieleni jättää. Kuulen outoja ääniä.
- En minä kuule mitään. Olikohan tuo kala ihan tuore?
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanko
- Voi herranjumala….
- No mitä nyt? Oliko siinä ruoto?
- Katso tuonne laiturille.
- Jaa. Ja mitäs siellä tulisi olla?
- Siis tuo on Funeau.
- Jaa, ja kukas se hän on? Siis tuo tuolla.
- Katso. Siis minua heikottaa.
- Siis tuoko?
- Sydämeni pettää ja mieleni jättää. Kuulen outoja ääniä.
- En minä kuule mitään. Olikohan tuo kala ihan tuore?
(naurua)Dialogi
-Anteeksi, muuta olisiko tässä tilaa?
- Voi kyllä on. Voi hyvänen aika sentään.
- Anteeksi kuinka?
- Tehän olette Funeau. En voi uskoa tätä.
- Jaa että kuka?
- Funeau. Minun on nyt soitettava jollekin. En voi keskittyä mihinkään.
- Oletteko naimisissa?
- Kyllä me olemme olleet jo…. hetkinen. En nyt muista. Ja tuokin on taas puhelimessa.
- Teillä on varsin seksikäs vaimo.
- No tuossahan tuo on mukana kulkenut jo vuodesta… hetkinen.
- Hyvin kaunis profiili ja helppo lähestyä.
- Noo. Kaikkeen sitä silmä tottuu…
- Lumoava.
- Minä nyt mitään lumouksista tiedä. Tuommoinenhan tuo.
- Maaginen presentaatio.
- Minä nyt tiedä. Vaan onhan tuo tuossa mennyt. Ihan hyvä se on ollut, mutta aina puhelimessa.
- Lähes maistan hänet, tuoksun jo tunsin.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dialogi
-Anteeksi, muuta olisiko tässä tilaa?
- Voi kyllä on. Voi hyvänen aika sentään.
- Anteeksi kuinka?
- Tehän olette Funeau. En voi uskoa tätä.
- Jaa että kuka?
- Funeau. Minun on nyt soitettava jollekin. En voi keskittyä mihinkään.
- Oletteko naimisissa?
- Kyllä me olemme olleet jo…. hetkinen. En nyt muista. Ja tuokin on taas puhelimessa.
- Teillä on varsin seksikäs vaimo.
- No tuossahan tuo on mukana kulkenut jo vuodesta… hetkinen.
- Hyvin kaunis profiili ja helppo lähestyä.
- Noo. Kaikkeen sitä silmä tottuu…
- Lumoava.
- Minä nyt mitään lumouksista tiedä. Tuommoinenhan tuo.
- Maaginen presentaatio.
- Minä nyt tiedä. Vaan onhan tuo tuossa mennyt. Ihan hyvä se on ollut, mutta aina puhelimessa.
- Lähes maistan hänet, tuoksun jo tunsin.
(hihitystä)Sallitteko
- Sallitteko minun koskettaa häntä?
- Kyllä se passaa.
- Mmmmm….
- No mikä? Onko siinä jokin vika?
- Ei suinkaan.
- Onhan se nyt aika vanha. Mutta uusi oli kun otin.
- Siis niin kauniit ilon uurteet silmäkulmissa, että sanani eivät kuvaamaan riitä.
- Siis nuo rypyt vai?
- Täydelliset.
- Pitäisiköhän katsella uudempaa mallia. Onhan tuo nyt jo aika ryppyinen.
- Ihastuttava olento. Kun jotain näin kaunista on olemassa, niin vasta ymmärtää elävänsä.
- Minä nyt tiedä. Puhelimessahan tuo on koko aika.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallitteko
- Sallitteko minun koskettaa häntä?
- Kyllä se passaa.
- Mmmmm….
- No mikä? Onko siinä jokin vika?
- Ei suinkaan.
- Onhan se nyt aika vanha. Mutta uusi oli kun otin.
- Siis niin kauniit ilon uurteet silmäkulmissa, että sanani eivät kuvaamaan riitä.
- Siis nuo rypyt vai?
- Täydelliset.
- Pitäisiköhän katsella uudempaa mallia. Onhan tuo nyt jo aika ryppyinen.
- Ihastuttava olento. Kun jotain näin kaunista on olemassa, niin vasta ymmärtää elävänsä.
- Minä nyt tiedä. Puhelimessahan tuo on koko aika.
(hihitystä)Puhelinkeskustelu
- Et kyllä ikinä arvaa.
- Ei voi olla tod. Siis tapasit Funeaun. Älä sano, että olen väärässä.
- En sano. Siis mä oon aiwan palasina.
- Missä sä olet? Mitä se tekee?
- Hangon regatalla syömässä. Tuohon hän tuli pöytään istumaan ja nyt keskustelee mieheni kanssa. Mitä mä teen?
- Olet vain oma itsesi. Älä näytä mitään tunteita, vaan pysy hieman etäällä.
- En mä voi. Voi hitsin vitsi.
- Muista pitää pää kylmänä.
- En mä voi. Mä oon aiwan paniikissa. Siis uskomaton karisma. Ja olen sen sisällä kuin pyörremyrskyssä.
- Mä tuun sinne! Koita kestää.
- Mä sulan. Teen aviorikoksen ja uhriudun.
- Ei mene kuin hetki. Pysy lujana.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinkeskustelu
- Et kyllä ikinä arvaa.
- Ei voi olla tod. Siis tapasit Funeaun. Älä sano, että olen väärässä.
- En sano. Siis mä oon aiwan palasina.
- Missä sä olet? Mitä se tekee?
- Hangon regatalla syömässä. Tuohon hän tuli pöytään istumaan ja nyt keskustelee mieheni kanssa. Mitä mä teen?
- Olet vain oma itsesi. Älä näytä mitään tunteita, vaan pysy hieman etäällä.
- En mä voi. Voi hitsin vitsi.
- Muista pitää pää kylmänä.
- En mä voi. Mä oon aiwan paniikissa. Siis uskomaton karisma. Ja olen sen sisällä kuin pyörremyrskyssä.
- Mä tuun sinne! Koita kestää.
- Mä sulan. Teen aviorikoksen ja uhriudun.
- Ei mene kuin hetki. Pysy lujana.
(naurua)Aviomies
- Jaaha. Mutta onpas teillä hieno alus. Lienee kallis.
- Teillä myös. On ilo nähdä onnistuneita ihmisiä näiden parisuhteessa.
- Montako jalkaa?
- Täydelliset jalat. Siis kuin maalauksesta. Katsokaa niiden muotojen sulavuutta, nilkkojen linjaa.
- Varmaan kallis pitää.
- Ihanan sointuvat sanat ja syväys. Ja mikä tuoksu.
- Onko siinä kireät vantit ja köli syvällä?
- Katsokaa noihin silmiin. Minä näen taivaan ja lintuja liitämässä siinä. Ja nuo hiukset, kun ne laskeutuvat kuin putous olkapäille.
- Ja on sitä varmaan kolhittu matkalla.
- Jumalatar. Sydämeni palaa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomies
- Jaaha. Mutta onpas teillä hieno alus. Lienee kallis.
- Teillä myös. On ilo nähdä onnistuneita ihmisiä näiden parisuhteessa.
- Montako jalkaa?
- Täydelliset jalat. Siis kuin maalauksesta. Katsokaa niiden muotojen sulavuutta, nilkkojen linjaa.
- Varmaan kallis pitää.
- Ihanan sointuvat sanat ja syväys. Ja mikä tuoksu.
- Onko siinä kireät vantit ja köli syvällä?
- Katsokaa noihin silmiin. Minä näen taivaan ja lintuja liitämässä siinä. Ja nuo hiukset, kun ne laskeutuvat kuin putous olkapäille.
- Ja on sitä varmaan kolhittu matkalla.
- Jumalatar. Sydämeni palaa.
(reps)Petos
Yritin olla sivistynyt, mutta jokin minussa petti. Hän ei ehtinyt apuun, kun Funeau jo oli löytänyt sisimpäni - ja kosketti sitä.
Tunne oli niin käsittämätön, että olin pudota tuolilta. Oli kuin lämmin käsi olisi pitänyt sydäntäni sen hellässä hoivassa. Minä istuin tuolla kädellä, ja minä tunsin ensimmäisen kerran olevani olemassa sellaisena kuin olen.
Funeau riisui minut turhasta ja teennäisestä, ja näytti minut itselleni.
Fun kirjoitti minut kotiin, onnellisuuteen ja niin käsittämättömään sanaan kuin rakkaus. Hän pelasti minut lautaseni ääreltä, jolla oli huono kala.
(naurua) - Anonyymi
Siksi mä olenkun ai sanon et jos mun tarvii huorissa käydä ni kyllä se on se huora mikä mulle maksaa enkä minä huoralle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petos
Yritin olla sivistynyt, mutta jokin minussa petti. Hän ei ehtinyt apuun, kun Funeau jo oli löytänyt sisimpäni - ja kosketti sitä.
Tunne oli niin käsittämätön, että olin pudota tuolilta. Oli kuin lämmin käsi olisi pitänyt sydäntäni sen hellässä hoivassa. Minä istuin tuolla kädellä, ja minä tunsin ensimmäisen kerran olevani olemassa sellaisena kuin olen.
Fun kirjoitti minut kotiin, onnellisuuteen ja niin käsittämättömään sanaan kuin rakkaus. Hän pelasti minut lautaseni ääreltä, jolla oli huono kala.
(naurua)Törmäys
Taksi ajeli tavanomaista hiljempaa, koska se on bisnestä.
Se mikä ei ollut bisnestä oli ystävättäreni törmäyskurssi.
Tuijotin puhelinta. Hän ei vastaa.
Takapenkki haisee.
Kun jokin itselleni rakas on pulassa, niin teen kaiken sen eteen, että hän muuttuisi.
Mutta ei.
Funeaun massiivinen vetovoima on kvanttifysiikkaa, ei normaalia elämää.
- Tuosta vasemmalle!
- Oikea parempi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törmäys
Taksi ajeli tavanomaista hiljempaa, koska se on bisnestä.
Se mikä ei ollut bisnestä oli ystävättäreni törmäyskurssi.
Tuijotin puhelinta. Hän ei vastaa.
Takapenkki haisee.
Kun jokin itselleni rakas on pulassa, niin teen kaiken sen eteen, että hän muuttuisi.
Mutta ei.
Funeaun massiivinen vetovoima on kvanttifysiikkaa, ei normaalia elämää.
- Tuosta vasemmalle!
- Oikea parempi.
(hihitystä)Funeau
Kun näin vihdoin tilanteen, järkytyin.
Pöytä, jonka vuoksi saavuin, oli tyhjä.
Ei ollut mitään tilannetta, ongelmaa selvitettäväksi, eikä edes purjeita pakattavaksi.
Istahdin lempipaikalleni ja jo minulle tuotiin kahvi.
Juuri se oikea.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petos
(naurua)"Oli kuin lämmin käsi olisi pitänyt sydäntäni sen hellässä hoivassa. Minä istuin tuolla kädellä, ja minä tunsin ensimmäisen kerran olevani olemassa sellaisena kuin olen."
Tämä on kaunista! 😍
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oli kuin lämmin käsi olisi pitänyt sydäntäni sen hellässä hoivassa. Minä istuin tuolla kädellä, ja minä tunsin ensimmäisen kerran olevani olemassa sellaisena kuin olen."
Tämä on kaunista! 😍
🦄Mjoo
Huippuluokan mättöä.
Kärsitkö itse älykkyydestä?
Äly on lillasti monimutkainen juttu, joka ei avaudu kaikille (Kiitos luojan).
(naurua)
- Anonyymi
Joo, antaa sellaisen suojelevan luolamies vaikutelman😂
- Anonyymi
Jaa-a, en osaa sanoa kun ei ole tuota kokemusperää naiseen vaikutuksen tekemisestä. Uskoisin silti, että riittää kun on omaitsensä ja naisen empiirisen havainnoimisen säteellä, nainen sitten vaikuttuu joko itsenäisesti tai ei vaikutu edes yrittämällä.
Mutuhan tämä vaan on. Saa korjata mutu virheet.
Jasu- Anonyymi
Ja koska en ole vaikuttajahenkilö, niin on jopa suotavaa korjata käsitys nimellä kulkeva mutu, jos vaikka joskus pitääkin tehdä vaikutus. 😅
Jasu
- Anonyymi
Yleensä tapaavat tanssiesityksen valmistella
- Anonyymi
"Kilpakosijan vaiennus"
- Anonyymi
Riippunee mitä tältä haluat sulle en kuitenkaan suosittele omana itsenä oloa jos yhtään mitään haluat
- Anonyymi
Vai niin, itse käytän lattialle heittäytymis itkupotkuraivaria ja avuttomaksi tekeytymistä odottaen hoivavietin heräämistä 😛
- Anonyymi
Eli et ole järin terävä.
(hirn)
- Anonyymi
Kuulkaapas nyt. Minä olen vanhanaikainen ja lyön nuijalla päähän. Sitten vedän hiuksista kotiluolaani.
https://marymenage.wordpress.com/2014/02/12/writing-inconsistencies-facepalm-and-duh-moments-4/
>simiti<- Anonyymi
Komppaan
Juuri näin naisia tulee käsitellä, ja myös heistä ulos putkahtavia olentoja, joita meiksi kutsutaan.
(naurua)
- Anonyymi
Varmaankin mies kutsuu naisen ravintolaan ja ravintola pöydälle mies laittaa peukkuu ja kokaiinia ja 30-40 tuhatta euroa rahaa ja firman kortin ja sanoo tilaa mitä haluat ja syödään ja sen jälkeen juhlitaan kunnolla hän maksaa kaiken niin nainen antaa miehelle ja rakastuu varakkaaseen mieheen ja se o aitoo rakkautta se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387