Ensin Suomi kuntoon ja sitten vasta muut maat! Kun Suomi on auttanut muita maita tarpeeksi niin auttavatko he sitten enää meitä!?
Etelä-
4
317
Vastaukset
- ,,,,
Juurikin näin. Hyvä että olet huomannut. Sinunlaisia tarvitaan suomeen lisää. Länsimaissa poliitikot ovat suurelta osin niin aivopestyjä kaikenlaiseen hyysäämiseen, jotta näkisivät oman kansan. Näistä aiheista kerrotaan lisää os. www.kansallissosialismi.com ja löytyy myös sensuroimaton uutispalsta.
- suomalainen
karvapää kirjoitti:
sulla asiat huonosti? hommaa ensin työpaikka niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Mulla on työpaikka! Mutta monella muulla suomalaisella ei!! Ja mitä tulee työttömyyteen hmm.. paljonkohan heitä nytkin on? Niin ja asunnottomat! Leipäjonot! Ja mitä vielä? Vanhustenhoidossakin ongelmia/puutteita? Puuttuukohan vieläkin jotain? Eiköhän nää asiat pitäis saada hoidettua pois alta. Mihin nämäkin varat menee? Muiden maiden auttamiseen-ko? Tuntuu vaa siltä kuin kansanedustajat vain PUHUVAT, mutta eivät tee tekoja kansansa hyväksi!
- ,,,,
karvapää kirjoitti:
sulla asiat huonosti? hommaa ensin työpaikka niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Karvapää luulee että jos joku osaa ajatella ihan omilla aivoilla niin silloin on pakko olla työtön ja sosiaalisesti syrjäytynyt. heh heh. Niinhän se media on opettanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197