Oletko täyttänyt terveysarviokyselyn ? Toimi näin:
- Yritykselle tulee tehdä valitus kirjallisesti viimeistään vuoden kuluttua tilauksen tekemisestä. Valituksen voi lähettää palveluntarjoajan verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta ja sen voi kirjoittaa suomen kielellä. Valituksessa tulee käydä ilmi, että palveluntarjoaja ei ollut varmistanut hyväksymistä maksuvelvollisuudesta, minkä takia sinulla on oikeus tilauksen peruuttamiseen.
Suomalaiset pankkitilit suljettu, yrittävät nyt visa/payPallin kautta maksuja, niihin ei tarvitse suostua siis maksaa, lisäksi kyseinen palvelu on ALV:n alainen, eli kusettajien olisi pitänyt laittaa ALV numero tai hakeutua verovelvolliseksi suomessa.
Siis ei tarvitse maksaa, vaan tehdä poliisille ilmoitus !
Terveysarviainti.com sivusto pitäisi sulkea
Sivutkin on piiloitettu who.is :
Domain Contacts
Registrant Contact
Name
Privacy User #1ff62870
Organization
PrivacyGuardian.org llc
Terveysarviointi com huijaa
5
311
Vastaukset
- Anonyymi
Iltasanomissa on aika iso juttu tästä terveysarviointi huijaus firmasta
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010674266.html
ja EU jatkaa
https://www.ecc.fi/ajankohtaista/tiedotteet/verkossa-taytettava-2-minuutin-terveystarkastelu-johtaa-yllatyslaskuun/
Yle panee paremmaksi
https://yle.fi/a/74-20109326 - Anonyymi
Tuli sähköpostiin, että tee arviointi. Naputelin ja kohta tuli mukamas vastaukset, ihan sama jos olisin itse vastannut ja lasku 59 € tästä ihan turhasta.
Missään ei kerrottu hinnasta, se kyllä löytyy heidän kotisivulta, muttei sähköpostista.
Oikea kusetusten kusetus.- Anonyymi
Minä sai taas eilen laskun ko. terveystarkastuksesta. En maksa sitä nytkään. Joskus elokuussa vastasin siihen kyselyyn ja heti laskun saatuani ilmoitin ettän osallistu siihen, koska en tiennyt kyselyn hintoja. Ei kannata maksaa, ei ne ulosottoon mene!
Yhtään henkilön nimeä ei näkynyt kyselylomakkeessa eikä laskussa!
- Anonyymi
Minulla luki siinä kyselylomakkeessa, että Kansallinen terveystarkastuskysely. Luulinkin, että se oli THLn kysely! Huijausta oli. Maksulomakkeet poistin heti.
- Anonyymi00006
Meninpä lankaan ,täytin kyselyn ja vastaus tuli melkein saman tein ,laskun kanssa 69euroa jos maksan 10pv sisällä ja 89 euroa 14pv sisällä olen perunut ja reklamoinut 3kertaa ei voi kuulemma perua koska ovat jo lähettäneet tuloksen ,peruin muuteen heti kun sain laskun,olen kysellyt virkavallalta ja otan yhteyttä kuluttajavirastoon että miten menetellä ettei tarvis tekoälyn vastauksista maksaa,vastauksissa koskaan ei ole henkilön nimeä vain firman nimi elikkä valmiit tekoälyn vastaukset.Miten menetellä muuta kuin yrittää oppia virheestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa203247Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.162229Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1291857Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101226Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631127Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 37862
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705