Kaikki on tummaihoiselle rasismia.
Tummaihoiset puhuvat kuin pikkutytöt keskenään, yhyy tuo ja tuo on rasisti, kunnon marttaliitto
Tummaihoiset tulkitsee kaiken rasismiksi
17
374
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit opettavat niille että suomalaiset miehet ovat tyhmiä ja naiset h#oria.
Sdp- kavala petturipuolue
joka mädättää tämän maan- Anonyymi
"sanoja jotka ovat rasistisia. "
Tämä on juuri sitä, että ei voi viettää normaalia elämää, ette joku vokettaja nyrpuistele, tai luokkaannu, tulkitse väärin. Wokettajat, loukaanuttekaan ihan keskenään, kieltämättä, olen pahoillani ajattelisi ehkä Nelsson Mandela.
Sanoit mitä hyväänsä....
Naiset sanoo, että kun tuo mies ei puhu.
Miehet sanoo, että kun puhut, kohta sinua syytetään kaikesta mistä luottamuksellisesti kerroit. Pääasiassa materiaalia aviosuhteessa käytetään miehen, naiseensa luottaneen nujertamiseeen.
Sitten kun mies tajuaa olla puhumatta asioistaan naiselle, niin femakot sanoo, että miks miehet ei puhu.
Ei helvetissä miehet puhu, kun naisten raukkamaisuutta ei kestä kukaan, ei naiset itsekään.
Kun naisen kanssa lyö kättä päälle, se on aivan yhtä tyhjää. Sekin tuntuu olevan miesten vika.
Koko paratiisin menetys oli miesten vika, mitäs uskoivat Eevaan, luonnon lapseen.
- Anonyymi
Pitäisikö sinun itse tarkastella kuinka puhut, puhut pilkallisesti ja vähätellen asioita.
Juuri tällaiset puheet aiheuttaa rasismia.- Anonyymi
Jos niitä ei oo niin ei oo rasismia
- Anonyymi
Eli kaikkien tummaihoisten pitää olla hyviä mielestäni, jos ei, niin olen rasisti jota kohtaan voi olla rasisti?
Tuollainen paska jo vainoamista - Anonyymi
Sinuun on uppoutunut juoruilut, toivottavasti hukut juoruihisi mihin uskot, ämmä
- Anonyymi
Demari on syypää ja tuomiolle laitettava
- Anonyymi
Älä hättäile olette oppositiossa seuraavien vaalien jälkeen.
Kuis muuten pyyhkii kun vetelette viimeisiänne yleensäkin hallituksissa?
- Anonyymi
"hättäile" äitis kans TEBOILILAINEN .
Onko muuten äitiäs näkynyt
Sehän lähti viemään roskia 1989 - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=h9tLRJMwfnA
Tämä kaveri tietää mitä puhuu, pulinat pois! - Anonyymi
Kysymys, jota harva esittää:
MIKSI valkoihoisten tulisi erityisesti olla kiinnostuneita tummempi ihoisista tai heidän hyvinvoinnistaan?
Voimme ihan jokainen valita kenestä olemme kiinnostuneita.
Itse pidän omanvärisistäni, valkoihoisista ihmisistä. Valkoihoiset miehet ovat mielestäni komeita. Tummaihoinen ei vaan nappaa. Ihan samalla tavalla kuin todella lihavat ihmiset eivät kiinnosta tai huonot elintavat omaavat yleensä.
Miksi tummaihoiset jaksavat ulista ihonväristään vuosikymmeniä ja uhriutua joka asiassa sen takia, että heillä on tumma iho?
Olisiko mahdollista, että kaikella ulinalla itse asiassa vältellään joka asiassa vastuuta ja työntekoa ja käytetään väriä tekosyynä?
Kun joillakin on pakkomielle, että kaikki hyväksyisivät tummaihoiset ihmiset, niin se ei tarkoita sitä, että sinun tulee hyväksyä kaikki epäasiallinen ja rikollinen toiminta heidän osaltaan.- Anonyymi
Siltä se vaikuttaa. Että kun olet tumma, niin laki ei sinuun yllä, tai laki on rasistinen.
Mistähän se tulee tämmönen selkeästi oleva käytäntö Suomessa?
Olisiko jonkun tietyn ryhmän, olettettujen ehkä seksuaalinen, häneen ehkä päiväuniin, hoh, hoijaa. Jäljet johtavat ihmiseen joka puhui van tytöistä ja naisista. Suomenkielisistä, pojista ja miehistä ei puhettakaan. Kysykää tarkennusta Tarja Haloselta.
Miten Putini jaksaa, entäs Karjala?
- Anonyymi
Marttaliitto muuteen nostaa edelleen 2 miljoonaa tukea vuosittain, vaikka ei sitä edes tarvitse. Huijari järjestö.
- Anonyymi
Kummallinen on tämä suomenkielinen nainen joka kaiken aikaa halveksii kasvattamaansa suomenkielistä miestä.
Nainen on kasvattaja ja mies kouluttaja. Äidin kieli ja isän maa.
Äidiltään lapsi oppii kielen ja isältään elämisen taidot, tilan missä toimia, Suomi maantieteellisesti. Muuten menee räävittömäksi vituiksi, aivan kuin suomessa on mennyt.
Viimeistään .......
Eikö suomenkielinen nainen tajua, että halveksii omaa poikaansa, joka on hänen itse kasvatamansa katkerien nakin puutteessa olevien feministien tulos?
- Anonyymi
Tulkitsevat tietenkin silloin rasismiksi, kun siitä on hyötyä itsensä kannalta. Eri asia on sitten se, onko asia oikeasti rasismia vai ei.
- Anonyymi
Vokottelin kerran mustaa teinipimua ja hän suhtautui siihen myönteisesti, hänen seurassaan ollut suomalaisnainen syytti minua rasistiksi, koska olin kiinnostunut ilmiselvästi juuri mustasta naisesta.
- Anonyymi
Tuollainen osoittaa hyvin sen, etteivät jotkut ymmärrä mitä rasismi edes on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214491Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu707336Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117151Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655177K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *234451Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978