Funeau on pilalla

Anonyymi-ap

Palstan ainoa avantgardistinen väriläiskä, Funeau on mennyt pilalle.

Tyrmistyneenä huomasin, että hänestä on sukeutunut normaali.

Minne voi valittaa?

(hihitystä)

70

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävisikö palstan ylläpito? Koska ylläpito ei milloinkaan vastaa, lieneekö sitä edes olemassakaan, niin voit itse vapaasti päättää mitä ylläpito valitukseesi vastaa.

• Anonyymi

Kammottava tilanne

Siis ei minun pääni kestä sitä että Fun heittäytyisi tavikseksi, keskustelisi normaalisti ja lainailisi sanoja muilta.

Ei Funeau sovi mihinkään jonoon. Ei Funeau ole mikään rivijamppa.

Mitä ihmettä hän tekee, kun ottaa kantaa johonkin niin latteaan kuin voinappikeskusteluun?

Olen tolaltani.

(reps)

• Anonyymi

Minä soitin hätäkeskukseen, mutta sieltä minut ohjattiin kriisiapuun, mistä minut ohjattiin kaupungin mielenterveys palveluihin.

Olen nyt kuunnellut tämä flyygelin soittoa jo kohta vartin.

Hätä on suuri, mutta linja pieni.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI

😅

• Anonyymi

vähän vaativaa voi olla joku juttelu joidenkin nuorten naisten kanssa

mamma-vero seitsemän miljardia päivittäin makua verolle-pantavaa

• Anonyymi

Tilanne on riistäytynyt käsistä.

Jos F jatkaa asialinjallaan, niin maapallo alkaa pyöriä väärään suuntaan. Tiedän tämän, koska olen tiedemies.

Lisäksi hänelle ei lainkaan sovi tuo musta t-paita, joka viittaa suoraan Suomen karmeimpaan (parhaimpaan) merimieskapakkaan vanhan Rauman ytimessä, Otavaan.

Mutta se tuo hyvin esiin hänen luonteensa todelliset piirteet.

Ehkä siedän asiallisuuden, ehkä en.

Luultavasti en.

(hirn)

• Anonyymi

Juuri synnyttäneenä minun tuntemukseni Funeaun suhteen ovat syviä. On ollut ilo olla korkeammalla kuin katu, arki tai naisen pitkä elämä.

Vaikka Funeau on hieman kummallinen, niin hän on mielestäni rehellinen. Toisinaan tuntuu hyvin syvällä siltä, että jopa juuri vastasyntynyt lapsi on kuin hän. Tai peräti kukat ikkunalaudallani.

Funeau tuoksui hyvälle, mutta nyttemmin en enää ole varma.

(naurua)

• Anonyymi

Ylläpito

Ylläpidon esimiehenä olen sitä mieltä, että kaikki toimii normaalisti.

Perustelut ylläpidon toimille:

Kun havaitsimme jo varhain kyseisen asiakkaan olevan fiktiivinen, niin päädyimme rationaaliseen lopputulokseen: Olkoon mikä on.

Ei vaikuta tulokseen, vaan parantaa sitä.

(hirn)

• Anonyymi

Valitettavasti ei löytynyt lääkettä teidän tapaukseen 😄

• Anonyymi

Mjaa

Me emme ole me, vaan muut.

Lisäksi on mainittava, että Funeaun outo muodonmuutos lyhyessä ajassa on ajanut itseni kriisiin.

En aina oikein tiedä itkeäkö vai nauraa.

(naurua)

• Anonyymi

Ällös huolehdi. Tulen kohta kirjoituksillani tekemään sinusta jälleen epänormaalin.
      Terkuin >simitin< paha kaksoisveli:

>trollolloo<

• Anonyymi

Juurikin näin

Katsokaas kun tämä on hieman kompleksinen asia, niin tulee muistaa pari perussääntöä.

Lähtökohta on kirjoittaminen (Abstrakti käsite). Toinen ruutu on logiikka (koodaaminen).

Kumpi näistä ruuduista on helpompi, niin se on ihan peruskauraa.

(hihitystä)

• Anonyymi

Onko tämä Funeauta kuvaava hymiö? 🧞‍♀️

🦄

• Olen irtautumassa funeaulaisesta abstraktiosta ja minusta on tulossa keskusteleva ihminen.

Facebook on kuitenkin vielä kaukana.

• Ei ole irtautuminen helppoa.
        Olen toki jatkossakin erityisherkkä mielikuville ja harsoan sanani runoksi.

Funkkikselle sanoisin että käyttäisi sitä harsoa kohtuullisesti, ettei tule muumioita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Haluan ystävällisesti lahjoittaa sinulle jotain perin tärkeää!

Vasen sulkumerkki, ole hyvä:

(

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(

🦄

Hahaa! Ei onnistunut! Mä varastin sen. (
        Lälällää! Se on nyt mun!
        Ai prk. Kuk... älä hakkaa nyrkillä niskaan! Ai prk nyt lähti hammas! Ootahan va...

>trollolloo<

Sori tuosta. Palautan sulkumerkin ( ole hyvä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(

🦄

En ymmärrä.

Siis en ole koskaan ymmärtänyt huutomerkin tarkoitusta tekstissä.

Huutaminen sanoissa on outoa.

Hiljaisuus on voimaa.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa! Ei onnistunut! Mä varastin sen. (
        Lälällää! Se on nyt mun!
        Ai prk. Kuk... älä hakkaa nyrkillä niskaan! Ai prk nyt lähti hammas! Ootahan va...

>trollolloo<

Sori tuosta. Palautan sulkumerkin ( ole hyvä.

>simiti<

Katsos tätä:

- Taivutus: c
        - Palautus taivutuksesta: (
        - X-akselin rotaatio 90 astetta: -
        - Y-akselin rotaatio 90 astetta: I
        - Z-akselin rotaatio 180 astetta: )

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos tätä:

🦄

Funeau ei lähde mukaan rotaatioleikkeihin, vaan suorittaa vaaditun (+).

Kunnes kaikista ihmisistä tulee näppäriä, niin se on loppu.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Funeau ei lähde mukaan rotaatioleikkeihin, vaan suorittaa vaaditun ( ).

Kunnes kaikista ihmisistä tulee näppäriä, niin se on loppu.

(hirn)

Plus-näppäin (+) siirtää kohdetta seuraavasti:

X-akselilla: oikealle
        Y-akselilla: ylös päin
        X-akselilla: lähemmäksi havaitsijaa

Etsitkö Yxärin pause-painiketta? 🤭 Sen löytymiseen tarvitaan tarpeeksi melatoniinia sekä myöhäinen kellonaika.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos tätä:

🦄

Kuka on peukuttanut minun rotaatioitani?! ☺️

Nimimerkki ilmoittautukoon välittömästi alla olevalla lomakkeella!

🦄

• Anonyymi

Annetulla insuliinishokilla tilanne palautuu abnormaaliksi eikä siinä vielä kaikki sillä lisäksi saa immuniteetin pervitiinin aikaansaamiin poikkeustiloihin.

• Anonyymi

Pervitiini on ihan parasta! Ei sullois heittää? Saat ens viikolla takas.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Onko pervitiini jokin udmurtin sijamuoto?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

En oo piikkiä sen jälkeen ottanu kun otin kolme annosta cominternia koronaan sekä ihosyöpään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pervitiini jokin udmurtin sijamuoto?

🦄

Jos et vielä googlannut, niin sodan aikana annettiin Suomen sotilaille, varsinkin tiedustelujoukoille pervitiiniä. Se auttoi pysymään hereillä.
        Sitä kutsutaan myös amfetamiiniksi.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et vielä googlannut, niin sodan aikana annettiin Suomen sotilaille, varsinkin tiedustelujoukoille pervitiiniä. Se auttoi pysymään hereillä.
        Sitä kutsutaan myös amfetamiiniksi.

>simiti<

Lässyn lässyn. Kyllä minä tiesin mitä pervitiini on! Pidätkö minua jonain junttisarvisena? Itse olet mansplainaaja! 😁

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lässyn lässyn. Kyllä minä tiesin mitä pervitiini on! Pidätkö minua jonain junttisarvisena? Itse olet mansplainaaja! 😁

🦄

plääplää itsellesi, googlasit takuulla ikinörtti :D
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

plääplää itsellesi, googlasit takuulla ikinörtti :D
        -sivusta

Tiesin pervitiinin kemiallisen luonteen pääpiirteissään sekä käyttötarkoituksen sotatilanteissa. Käyttöä nimenomaan tiedustelujoukoissa en tiennyt, ennen kuin Kuk Kula minua siitä valisti. 😁

Se että sana 'pervitiini' edelleen kuulostaa minusta hyvin paljon sijamuodolta ei vaikuta asiaan.

🦄

• Anonyymi

Miten jaksatte pelleillä päivät pitkät?

• Anonyymi

Ei se tartte jaksamista vaan elämästä nautiskelua.

• Anonyymi

Silloin kun on mennyt pilalle niin on elännyt liian vanhaksi. Höyrysauna auttaa ja puhtaalle iholle sen jälkeen joku jännä tatska.

• Anonyymi
      UUSI

Tattoo

Vesitiiviinä seilorina tunnettu Funeau käväisi liikkeessämme ottamassa itselleen tatuoinnin.

Arvostan Funeauta asiakkaana.

Kun hän saapui, niin neulat pysähtyivät ja jutustelu sammui.

Ajattelin, että nyt mennään lujaa.

Kun Funeaun tyyneys on läsnä, niin minulla on kuuma. Lisäksi epäilin taitojani. Lisäksi mietin, että olinko maksanut sähkölaskuni.

Ja pahin on vasta edessä, sillä en tiedä mitä hän seuraavaksi sanoo. Mitä hän tahtoo.

Eteeni ilmestyy kuin tyhjästä oranssi tarralappu, jossa on kuvio. Siinä on tuttuakin tutumpi merkki, symboli tai muoto. Lapsikin tietää ja osaa sen, Mutta kun katselin Funeaun silmiin ja otin käteeni tuon lappusen, niin oli kuin salama olisi lyönyt lävitseni.

Ja juuri sillä hetkellä ymmärsin olevani niin kirkkaissa valoissa, että ainoa pimeys maailmassa olin minä itse.

Se oli järisyttävä hetki.

- Huomenta. Minä olen ajatellut tällaista itselleni. En kai keskeyttänyt jotain?

Tuijotimme häntä suu auki.

(hirn)

Tattoo

Vesitiiviinä seilorina tunnettu Funeau käväisi liikkeessämme ottamassa itselleen tatuoinnin.

Arvostan Funeauta asiakkaana.

Kun hän saapui, niin neulat pysähtyivät ja jutustelu sammui.

Ajattelin, että nyt mennään lujaa.

Kun Funeaun tyyneys on läsnä, niin minulla on kuuma. Lisäksi epäilin taitojani. Lisäksi mietin, että olinko maksanut sähkölaskuni.

Ja pahin on vasta edessä, sillä en tiedä mitä hän seuraavaksi sanoo. Mitä hän tahtoo.

Eteeni ilmestyy kuin tyhjästä oranssi tarralappu, jossa on kuvio. Siinä on tuttuakin tutumpi merkki, symboli tai muoto. Lapsikin tietää ja osaa sen, Mutta kun katselin Funeaun silmiin ja otin käteeni tuon lappusen, niin oli kuin salama olisi lyönyt lävitseni.

Ja juuri sillä hetkellä ymmärsin olevani niin kirkkaissa valoissa, että ainoa pimeys maailmassa olin minä itse.

Se oli järisyttävä hetki.

- Huomenta. Minä olen ajatellut tällaista itselleni. En kai keskeyttänyt jotain?

Tuijotimme häntä suu auki.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI

2. asiakas

Kun Funeau tuli liikkeeseen, niin aika alkoi madella.

Olin kuullut huhuja tästä hahmosta, mutta kun hän astui olemattomuudesta keskuuteemme, emme enää tienneet keitä olimme.

Lisäksi hän vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä. Ainoa silmiinpistävä piirre oli hänen katseensa. En ole koskaan elämässäni tavannut niin pysäyttävää katsetta.

Se oli kuin rauhan meri, läpitunkevan tyyni. Mutta tyyneyden ja hiljaisuuden takana oli jotain hirveää.

Sen aisti.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2. asiakas

Kun Funeau tuli liikkeeseen, niin aika alkoi madella.

Olin kuullut huhuja tästä hahmosta, mutta kun hän astui olemattomuudesta keskuuteemme, emme enää tienneet keitä olimme.

Lisäksi hän vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä. Ainoa silmiinpistävä piirre oli hänen katseensa. En ole koskaan elämässäni tavannut niin pysäyttävää katsetta.

Se oli kuin rauhan meri, läpitunkevan tyyni. Mutta tyyneyden ja hiljaisuuden takana oli jotain hirveää.

Sen aisti.

(hirn)

Ei se satu

Olen aina ajatellut sen sattuvan, mutta ei se sattunut.

Oli ihan mukavaa lojua ja rupatella muiden kanssa, kun neula syötti väriä vaatimattomuuteen. Eikä se edes ollut kallista. Lisäksi sai itse ideoida.

Mutta aina kannattaa kuunnella muita.

Mielestäni elämän suurin lahja ihmiselle on toinen ihminen, toinen mielipide.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se satu

Olen aina ajatellut sen sattuvan, mutta ei se sattunut.

Oli ihan mukavaa lojua ja rupatella muiden kanssa, kun neula syötti väriä vaatimattomuuteen. Eikä se edes ollut kallista. Lisäksi sai itse ideoida.

Mutta aina kannattaa kuunnella muita.

Mielestäni elämän suurin lahja ihmiselle on toinen ihminen, toinen mielipide.

(hihitystä)

Kone

On omituinen se tunne, kun lähes fantasiaksi muuttunut raportti tai figuuri muuttuu ihmiseksi.

Hän on lämmin, keskusteleva ja sydämellisen kaunis. Lisäksi hän on jollain käsittämättömällä tavalla lempeä, vaikka koko ajan on takaraivossa tunne, että ei tässä mitään kotikissaa silitellä, vaan tiikeriä.

Hänestä hehkuI vaaran merkit, sillä jonkin lähellä palavan lämmön tunsi.

Mutta mikä se oli, niin sitä en tiennyt.

Ujo petoeläin, niin hänet näkisin.

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kone

On omituinen se tunne, kun lähes fantasiaksi muuttunut raportti tai figuuri muuttuu ihmiseksi.

Hän on lämmin, keskusteleva ja sydämellisen kaunis. Lisäksi hän on jollain käsittämättömällä tavalla lempeä, vaikka koko ajan on takaraivossa tunne, että ei tässä mitään kotikissaa silitellä, vaan tiikeriä.

Hänestä hehkuI vaaran merkit, sillä jonkin lähellä palavan lämmön tunsi.

Mutta mikä se oli, niin sitä en tiennyt.

Ujo petoeläin, niin hänet näkisin.

(reps)

Surinaa

Kun läsnä on niin järkyttävä seksuaalinen karisma, että kone ei tunnu pysyvän käsissä, niin on ajateltava jotain muuta. On ikään kuln suljettava silmät. On suljettava pää. Virta pois kaikesta ja mukavuusalue päälle.

Ei

Mahdoton tehtävä.

Kun tiikeri lojuu edessä ja hihittelee jutuillesi, niin on pelottavan vahva olo. On kuin omisi maailmojen katolla koskettamassa jumalia.

Lähes alastomia jumalia, joista on tullut ihmisiä, tiikereitä ja tavoitettavia. Mahdollisia.

Kuulin hänen sydämensä lyövän, sielun nauravan ja tyhjyyden kuiskaavan niin hiljaa, että tunsin tämän tuoksun.

Hän rakasti älyä. Ja juuri sillä hetkellä tunsin olevani älykäs.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surinaa

Kun läsnä on niin järkyttävä seksuaalinen karisma, että kone ei tunnu pysyvän käsissä, niin on ajateltava jotain muuta. On ikään kuln suljettava silmät. On suljettava pää. Virta pois kaikesta ja mukavuusalue päälle.

Ei

Mahdoton tehtävä.

Kun tiikeri lojuu edessä ja hihittelee jutuillesi, niin on pelottavan vahva olo. On kuin omisi maailmojen katolla koskettamassa jumalia.

Lähes alastomia jumalia, joista on tullut ihmisiä, tiikereitä ja tavoitettavia. Mahdollisia.

Kuulin hänen sydämensä lyövän, sielun nauravan ja tyhjyyden kuiskaavan niin hiljaa, että tunsin tämän tuoksun.

Hän rakasti älyä. Ja juuri sillä hetkellä tunsin olevani älykäs.

(hirn)

Odotahan vain, kun Helsingin pörssi tänään aukeaa. Melissa on siellä. 😄

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odotahan vain, kun Helsingin pörssi tänään aukeaa. Melissa on siellä. 😄

🦄

Ai prkl…

Voiko trooppisesta hurrikaanista sanoa että se jättää jälkeensä jäätävää tuhoa?

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai prkl…

Voiko trooppisesta hurrikaanista sanoa että se jättää jälkeensä jäätävää tuhoa?

(hihitystä)

No ei voi. Trooppinen myrsky tekee infernaalista tuhoa ja vain arktinen myrsky jäätää.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Funeau on mennyt reisille

Vaikka kuinka itselleen yrittäisi tolkuttaa, että näkyvä tulisi olla, niin ei.

Funeau ei osaa markkinoida itseään.

Kuka tahansa pallinaama ruudulla osaa, mutta Funeau ei.

Funis dippaa.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI

Olen samaa mieltä

Noin vuosi sitten keväällä, äitienpäivän aattona ajattelin pyydystää Funeaun vaimokseni.

Olin jo tilannut kirkkohäät ja keskustellut kanttorin kanssa.

Kaikki oli valmista.

Ongelma tässä oli se että Funeau puuttui.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä

Noin vuosi sitten keväällä, äitienpäivän aattona ajattelin pyydystää Funeaun vaimokseni.

Kaikki oli valmista.

(hirn)

No voihan nenä

Itse näin Funeaun räkättämässä terassilla todella omituisessa seurassa tuona samana päivänä.

En tiedä niistä piireistä mitään.

Voimia sinulle. Unohdus on uhrilahja ylimmältä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä

Kaikki oli valmista.

(hirn)

Pah…

Sinä et kuule ukko tiedä mistään mitään.

Minä taas tiedän.

Kun Funeaun sielu käveli allapäin vastaan kaupungin sateisessa yössä, niin päätin ojentaa hänelle sateenvarjoni.

Vaikutus oli dramaattinen.

Kun alakuloisille kasvoille syttyy ihmisyyden valo, niin silloin miestä vietiin.

Vietimme hotellissa yli aikaraja.

Kotona selitin vaimolleni, että minulla on ollut kiireitä (mutta ei hänen suhteen).

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pah…

Sinä et kuule ukko tiedä mistään mitään.

Minä taas tiedän.

Kun Funeaun sielu käveli allapäin vastaan kaupungin sateisessa yössä, niin päätin ojentaa hänelle sateenvarjoni.

Vaikutus oli dramaattinen.

Kun alakuloisille kasvoille syttyy ihmisyyden valo, niin silloin miestä vietiin.

Vietimme hotellissa yli aikaraja.

Kotona selitin vaimolleni, että minulla on ollut kiireitä (mutta ei hänen suhteen).

(hirn)

Höpsistä

Te miehet ette lainkaan ymmärrä Funeaun herkkää eleganssia. Ei elämä ole vain sitä yhtä ja samaa, ja Funeau tietää tämän hyvin.

Funeau osaa tanssia. Kuulen sen hänen äänestään. Hänellä on sointuvat ja yhteensopivat lauseet. Ei säröä, ei rätinää.

Funeau ei kompastele.

Tsemppiä Funeaulle.

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä

Te miehet ette lainkaan ymmärrä Funeaun herkkää eleganssia. Ei elämä ole vain sitä yhtä ja samaa, ja Funeau tietää tämän hyvin.

Funeau osaa tanssia. Kuulen sen hänen äänestään. Hänellä on sointuvat ja yhteensopivat lauseet. Ei säröä, ei rätinää.

Funeau ei kompastele.

Tsemppiä Funeaulle.

(reps)

Funeau antaa

Kun viisaus siirtyy vuoteelle, jolla on jalat, niin viisaudesta tulee matkustaja.

Kun minä viimeksi Funeaun tapasin, niin kaikki mahdollinen (ja mahdoton) pörräsi hänen ympärillään.

Kun kaaos on ymmärrettävää, niin sen vastakohta ei.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Funeau antaa

Kun viisaus siirtyy vuoteelle, jolla on jalat, niin viisaudesta tulee matkustaja.

Kun minä viimeksi Funeaun tapasin, niin kaikki mahdollinen (ja mahdoton) pörräsi hänen ympärillään.

Kun kaaos on ymmärrettävää, niin sen vastakohta ei.

(hihitystä)

Joo

Mä komppaan.

Kun presenssi on luokkaa tuota, niin hyvin vähän jää tilaa itselle.

Mutta kun se tila tulee olla, niin mitä tulisi tehdä?

Kirjoitella nettiin?

Soitella kotiin?

Vaan vai heittäytyä levälleen ihmisten unelmiin?

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Mä komppaan.

Kun presenssi on luokkaa tuota, niin hyvin vähän jää tilaa itselle.

Mutta kun se tila tulee olla, niin mitä tulisi tehdä?

Kirjoitella nettiin?

Soitella kotiin?

Vaan vai heittäytyä levälleen ihmisten unelmiin?

(reps)

Mjaa

Mä nyt niin näistä välitä, mutta torttu aina kiinnostaa.

Harmi vaan, kun sillä on nuo jalat.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Mä nyt niin näistä välitä, mutta torttu aina kiinnostaa.

Harmi vaan, kun sillä on nuo jalat.

(hirn)

Jalka

Ihmisen mitta ei ole jalka, vaan ihminen.

Itse olen nähnyt monenlaisia tennareita elämäni varrella, mutta on myönnettävä,
        että omani on parempi.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jalka

Ihmisen mitta ei ole jalka, vaan ihminen.

Itse olen nähnyt monenlaisia tennareita elämäni varrella, mutta on myönnettävä,
        että omani on parempi.

(hirn)

Jaahans

Funis on taas keittänyt puuroa kansalle.

En oikein edes tiedä mitä tapahtuisi, jos samaan kehään joutuisimme.

Ehkä hän ei olekaan ilolintu, vaan jotain muuta.

Mutta lahjakas. Sitä ei sovi kieltää.

Kaiken muun voi.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahans

Funis on taas keittänyt puuroa kansalle.

En oikein edes tiedä mitä tapahtuisi, jos samaan kehään joutuisimme.

Ehkä hän ei olekaan ilolintu, vaan jotain muuta.

Mutta lahjakas. Sitä ei sovi kieltää.

Kaiken muun voi.

(hihitystä)

Funeaun fanijoukko

- Nyt se tulee.

- Ihana. Päätän välittömästi mies-käsitteeni tähän.

- Jumalauuuuta mikä ote.

- Siis tuosta noin tyyliin vain.

- Aika pienet tissit.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Funeaun fanijoukko

- Nyt se tulee.

- Ihana. Päätän välittömästi mies-käsitteeni tähän.

- Jumalauuuuta mikä ote.

- Siis tuosta noin tyyliin vain.

- Aika pienet tissit.

(hirn)

Rinnat

Koska olen kommentaattori, niin en puutu yksityiskohtiin, vaan kuljen sivistyneellä linjalla (5. Linja).

Silti on sanottava…

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnat

Koska olen kommentaattori, niin en puutu yksityiskohtiin, vaan kuljen sivistyneellä linjalla (5. Linja).

Silti on sanottava…

(hihitystä)

Paljastus

Tunnen ihmisen, joka hikisen päivän päätteksi pesi pyykkini.

Ja se en ollut minä.

(naurua)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastus

Tunnen ihmisen, joka hikisen päivän päätteksi pesi pyykkini.

Ja se en ollut minä.

(naurua)

Raffin luokan gimmat

Koska en ole somepersoona, enkä viitsi selata, niin teen itse.

Ei se nyt niin vaikeaa ole.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raffin luokan gimmat

Koska en ole somepersoona, enkä viitsi selata, niin teen itse.

Ei se nyt niin vaikeaa ole.

(hirn)

Itse miehenä oudoksun kaikkea.

Miehen tulee viedä, osata ja hallita tilanne.

Funeau… taas on… jotain.

Muistan nähneeni hänet jossain. Joskus.

Mielikuvaan ovat painuneet sanat, jotka hänelle oli kirjoitettu. Mutta en enää muista niitä.

(hirn)

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka yllä jonkinlaista luovuutta osoitetaan, tähän loppuun sopisi hyvin pari elämänohjetta ja tiedän ketjun kirjoittajien arvostavan niitä.

On paljon arvokkaampaa antaa ihmisille edes jotakin kuin pelkästään ottaa

Mitä enemmän ja mitä useammalle ihmiselle luot ja tuot jotain hyvää ja uutta, sen arvokkaampi olet koko elämälle ja se on rahassa mittaamaton.

• Anonyymi
        UUSI

"On paljon arvokkaampaa antaa ihmisille edes jotakin kuin pelkästään ottaa"

Miksi aina pitää ihannoida epätasapainoa?

Maailmankaikkeuden kauneus on sen balanssissa. ⚖️

Se toimii jopa atomitasolla. Ja emmehän me suostu olemaan epätasapainoisempia kuin atomit. Mene sinäkin saarnaamaan jollekin atomille, että on hurskaampaa antaa kuin ottaa elektroneja, ja katso kuinka siinä käy.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"On paljon arvokkaampaa antaa ihmisille edes jotakin kuin pelkästään ottaa"

Miksi aina pitää ihannoida epätasapainoa?

Maailmankaikkeuden kauneus on sen balanssissa. ⚖️

Se toimii jopa atomitasolla. Ja emmehän me suostu olemaan epätasapainoisempia kuin atomit. Mene sinäkin saarnaamaan jollekin atomille, että on hurskaampaa antaa kuin ottaa elektroneja, ja katso kuinka siinä käy.

🦄

Etkö ole kiinnostunut elävästä elämästä vaan kuolleista kaavoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole kiinnostunut elävästä elämästä vaan kuolleista kaavoista.

Et varmaankaan tiedä, mikä tekee elollisesta olennosta elollisen, etkä tiedä mistä atomit (eli myös sinä itse) ovat rakentuneet.

Niin. Tietämättömyys ei ole yhtä kuin "elävä elämä".

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaankaan tiedä, mikä tekee elollisesta olennosta elollisen, etkä tiedä mistä atomit (eli myös sinä itse) ovat rakentuneet.

Niin. Tietämättömyys ei ole yhtä kuin "elävä elämä".

🦄

Ihmisen ei pitäisi koskaan leikkiä luontoa ja sen rajattomuutta. Ihminen ei edes tiedä miten elämä oikeasti toimii. Ihminen yrittää rakentaa ”totuuksia” ja niiden avulla luulee tietävänsä jostain jotain. Jokainen ihmisen keksimä totuus on vain pieni koepala jo menneestä ajasta. Halutaan, että voi olla vain yksi totuus, helpompi ymmärtää ja selittää, mutta totuuksia samasta asiasta on ääretön määrä, koska nykyhetki on jatkuvasti muuttuvaa. Ihminen ottaa vain valokuvia nykyhetkestä ja pitää niitä totuutena, koska enempää ymmärrystä ei ole jostain syystä annettu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen ei pitäisi koskaan leikkiä luontoa ja sen rajattomuutta. Ihminen ei edes tiedä miten elämä oikeasti toimii. Ihminen yrittää rakentaa ”totuuksia” ja niiden avulla luulee tietävänsä jostain jotain. Jokainen ihmisen keksimä totuus on vain pieni koepala jo menneestä ajasta. Halutaan, että voi olla vain yksi totuus, helpompi ymmärtää ja selittää, mutta totuuksia samasta asiasta on ääretön määrä, koska nykyhetki on jatkuvasti muuttuvaa. Ihminen ottaa vain valokuvia nykyhetkestä ja pitää niitä totuutena, koska enempää ymmärrystä ei ole jostain syystä annettu.

Sillä toimitaan, mitä on saatavilla. Kvanttimekaniikkaa ja suhteellisuusteoriaa ei ole onnistuttu intergroimaan, mutta erilläänkin ne ovat toimineet aika hyvin.

Jos olisit edes tutustunut noihin malleihin, et sanoisi niitä "totuuksiksi" vaan teorioiksi todellisuudesta. Sen lisäksi niiden avulla hankittua dataa voidaan tulkita eri näkemyksistä käsin.

Eli vain sinä väität, että joku olisi väittänyt, että olisi vain yksi totuus.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä toimitaan, mitä on saatavilla. Kvanttimekaniikkaa ja suhteellisuusteoriaa ei ole onnistuttu intergroimaan, mutta erilläänkin ne ovat toimineet aika hyvin.

Jos olisit edes tutustunut noihin malleihin, et sanoisi niitä "totuuksiksi" vaan teorioiksi todellisuudesta. Sen lisäksi niiden avulla hankittua dataa voidaan tulkita eri näkemyksistä käsin.

Eli vain sinä väität, että joku olisi väittänyt, että olisi vain yksi totuus.

🦄

Yksinkertaisesti; elämä on jatkuvaa, dynaamista muutosta, teoriat ja data on staattista menneisyyttä. Ikäänkuin ollaan askeleen aina jäljessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisesti; elämä on jatkuvaa, dynaamista muutosta, teoriat ja data on staattista menneisyyttä. Ikäänkuin ollaan askeleen aina jäljessä.

Oma tulkintani sinun kommentistasi: "Tietämättömyys on autuutta."

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oma tulkintani sinun kommentistasi: "Tietämättömyys on autuutta."

🦄

Kun resurssit loppuu, sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun resurssit loppuu, sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

En puhunut kenestäkään henkilökhtaisesti. Kommentoin yleisellä tasolla tuota näkemystä, jonka mukaan teoriat ja data olisivat lähtökohtaisesti staattisia ja vanhentuneita näkemyksiä maailmasta.

Siinä ei ollut mitään henkilökohtaista.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Pilaantuneeseen lihaan auttaa ainoastaan kompostointi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
      UUSI

Onko tämä joku ylläpidon omien nimimerkkien muille kirjoittajille naureskeluketju, melko alhaista 🤔 ei lainkaan hyväksyttävää.

• Anonyymi
      UUSI

Ja fun näyttää typerältä siinä valossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5540
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3438
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      46
      3330
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2527
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      59
      2403
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1907
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      308
      1754
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1206
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      24
      1132
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      138
      1088
    Aihe