Olen teettänyt itselleni ja poikaystävälleni syntymäkarttamme aivan mielenkiinnon vuoksi. Kuten eräät muutkin saattavat tehdä/ ovat joskus tehneet, tahdoimme myös saada selville, mitä astrologia on mieltä yhteensopivuudestamme. Tulkitsimme karttoja monien astrologisten kirjojen avulla ym., mutta kumpaakin jäi vaivaamaan tämä:
kummallakin Neptunus lähes samassa kohtaa seitsemännessä huoneessa.
Asian tuntevilta tahtoisin vain kysyä, että onko tällä tilanteella jokin ertyinen merkitys tai viesti?
Kiitän.
Neptunus 7. huoneessa
6
583
Vastaukset
- noita
Neptunuksia ole vain yksi kappale? Miten se kohtaa
itsensä keskenään?- ==-*
Kyllä Neptunuksia on vain yksi kappale, mutta kun kahden eri ihmisen kartat on vierekkäin/päällekkäin (=synastriavertailua) on kahden suunnilleen saman ikäisen Neptunukset silloin yhtymässä toisiinsa, kuten alkuperäisen viestin kirjoittajalla ja hänen poikaystävällään.
Parisuhteista on kattavaa tietoa Raimo Nikulan kirjassa Synastria, ihmissuhteiden astrologia. Kannattaa lainata kirjastosta tai tilata netin kirjakaupoista... - Tarkemmin
Kirjoittaja puhui siitä, että Neptunus on molemmilla kartoilla samassa kohdassa (="kohtaa"). Tämän luulisi käyvän ilmi lukemalla tuon tekstin RIITTÄVÄN HUOLELLISESTI.
Se tarkoittaa, että teillä on samanlaisia asioita opittavana mm. kumppanuuksista, ihmissuhteista ja avioliitosta. Neptunus tässä huoneessa voi tarkoittaa tiettyä hämmennystä niihin liittyen.
Neptunus yleensä kuvaa uhrausta sillä elämänalueella, jota sen huonesijainti symboloi. Siten yksi mahdollinen tulkinta seitsemännen huoneen Neptunukselle on se, että tämän elämän aikana teidän molempien on mukauduttava tavallista enemmän muiden tahtoon ihmissuhteissa.
Teidän molempien on nähtävä aika paljon vaivaa sen eteen, että muut ihmiset ymmärtävät teitä. Neptunus tässä huoneessa merkitsee taipumusta tulla ihmissuhteissa väärinymmärretyksi. Kommunikaation siis on oltava poikkeuksellisen huolellista.
Teillä molemmilla on taipumusta idealisoida tiettyjä ihmisiä liiaksi (Neptunus tuo palvontaa sijaintipaikassaan) ja teille on vaikeaa nähdä toinen ihminen vikoinensa. Luultavasti olette vetäneet puoleenne erilaisia "marttyyrityypin" ihmisiä.- vastaa
Ja jos oikein tarkasti ymmärtää lukemaansa niin jos teillä on neptunus molemmilla seiskassa niin tarkoittaa että nousumerkkinne ovat myös samassa merkissä ja se on aika hankala tilanne koska te olette kuin peilit toisillenne eikä ole aina niin mukava tuijottaa omaa peilikuvaansa. Olen itse ollut sellaisessa suhteessa 18 vuotta (nyt eronnut) ja se "syö miestä", vahvempi ottaa ohjat ja heikompi alkaa toteuttaa toisen elämää. Myös negatiivisimmillaan Neptunus 7. huoneessa merkitsee epärehellisyyttä suhteessa kumppaniin ei halua nähdä totuutta.
olin juuri kirjoittamassa samaa kysymystä tänne mutta onnekseni huomasin tämän aiheen!Tack no nyt se selvis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205