Olen teettänyt itselleni ja poikaystävälleni syntymäkarttamme aivan mielenkiinnon vuoksi. Kuten eräät muutkin saattavat tehdä/ ovat joskus tehneet, tahdoimme myös saada selville, mitä astrologia on mieltä yhteensopivuudestamme. Tulkitsimme karttoja monien astrologisten kirjojen avulla ym., mutta kumpaakin jäi vaivaamaan tämä:
kummallakin Neptunus lähes samassa kohtaa seitsemännessä huoneessa.
Asian tuntevilta tahtoisin vain kysyä, että onko tällä tilanteella jokin ertyinen merkitys tai viesti?
Kiitän.
Neptunus 7. huoneessa
6
599
Vastaukset
- noita
Neptunuksia ole vain yksi kappale? Miten se kohtaa
itsensä keskenään?- ==-*
Kyllä Neptunuksia on vain yksi kappale, mutta kun kahden eri ihmisen kartat on vierekkäin/päällekkäin (=synastriavertailua) on kahden suunnilleen saman ikäisen Neptunukset silloin yhtymässä toisiinsa, kuten alkuperäisen viestin kirjoittajalla ja hänen poikaystävällään.
Parisuhteista on kattavaa tietoa Raimo Nikulan kirjassa Synastria, ihmissuhteiden astrologia. Kannattaa lainata kirjastosta tai tilata netin kirjakaupoista... - Tarkemmin
Kirjoittaja puhui siitä, että Neptunus on molemmilla kartoilla samassa kohdassa (="kohtaa"). Tämän luulisi käyvän ilmi lukemalla tuon tekstin RIITTÄVÄN HUOLELLISESTI.
Se tarkoittaa, että teillä on samanlaisia asioita opittavana mm. kumppanuuksista, ihmissuhteista ja avioliitosta. Neptunus tässä huoneessa voi tarkoittaa tiettyä hämmennystä niihin liittyen.
Neptunus yleensä kuvaa uhrausta sillä elämänalueella, jota sen huonesijainti symboloi. Siten yksi mahdollinen tulkinta seitsemännen huoneen Neptunukselle on se, että tämän elämän aikana teidän molempien on mukauduttava tavallista enemmän muiden tahtoon ihmissuhteissa.
Teidän molempien on nähtävä aika paljon vaivaa sen eteen, että muut ihmiset ymmärtävät teitä. Neptunus tässä huoneessa merkitsee taipumusta tulla ihmissuhteissa väärinymmärretyksi. Kommunikaation siis on oltava poikkeuksellisen huolellista.
Teillä molemmilla on taipumusta idealisoida tiettyjä ihmisiä liiaksi (Neptunus tuo palvontaa sijaintipaikassaan) ja teille on vaikeaa nähdä toinen ihminen vikoinensa. Luultavasti olette vetäneet puoleenne erilaisia "marttyyrityypin" ihmisiä.- vastaa
Ja jos oikein tarkasti ymmärtää lukemaansa niin jos teillä on neptunus molemmilla seiskassa niin tarkoittaa että nousumerkkinne ovat myös samassa merkissä ja se on aika hankala tilanne koska te olette kuin peilit toisillenne eikä ole aina niin mukava tuijottaa omaa peilikuvaansa. Olen itse ollut sellaisessa suhteessa 18 vuotta (nyt eronnut) ja se "syö miestä", vahvempi ottaa ohjat ja heikompi alkaa toteuttaa toisen elämää. Myös negatiivisimmillaan Neptunus 7. huoneessa merkitsee epärehellisyyttä suhteessa kumppaniin ei halua nähdä totuutta.
olin juuri kirjoittamassa samaa kysymystä tänne mutta onnekseni huomasin tämän aiheen!Tack no nyt se selvis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602