Neptunus 7. huoneessa

Kartan tutkija

Olen teettänyt itselleni ja poikaystävälleni syntymäkarttamme aivan mielenkiinnon vuoksi. Kuten eräät muutkin saattavat tehdä/ ovat joskus tehneet, tahdoimme myös saada selville, mitä astrologia on mieltä yhteensopivuudestamme. Tulkitsimme karttoja monien astrologisten kirjojen avulla ym., mutta kumpaakin jäi vaivaamaan tämä:

kummallakin Neptunus lähes samassa kohtaa seitsemännessä huoneessa.

Asian tuntevilta tahtoisin vain kysyä, että onko tällä tilanteella jokin ertyinen merkitys tai viesti?

Kiitän.

6

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita

      Neptunuksia ole vain yksi kappale? Miten se kohtaa
      itsensä keskenään?

      • ==-*

        Kyllä Neptunuksia on vain yksi kappale, mutta kun kahden eri ihmisen kartat on vierekkäin/päällekkäin (=synastriavertailua) on kahden suunnilleen saman ikäisen Neptunukset silloin yhtymässä toisiinsa, kuten alkuperäisen viestin kirjoittajalla ja hänen poikaystävällään.

        Parisuhteista on kattavaa tietoa Raimo Nikulan kirjassa Synastria, ihmissuhteiden astrologia. Kannattaa lainata kirjastosta tai tilata netin kirjakaupoista...


      • Tarkemmin

        Kirjoittaja puhui siitä, että Neptunus on molemmilla kartoilla samassa kohdassa (="kohtaa"). Tämän luulisi käyvän ilmi lukemalla tuon tekstin RIITTÄVÄN HUOLELLISESTI.


    • Se tarkoittaa, että teillä on samanlaisia asioita opittavana mm. kumppanuuksista, ihmissuhteista ja avioliitosta. Neptunus tässä huoneessa voi tarkoittaa tiettyä hämmennystä niihin liittyen.

      Neptunus yleensä kuvaa uhrausta sillä elämänalueella, jota sen huonesijainti symboloi. Siten yksi mahdollinen tulkinta seitsemännen huoneen Neptunukselle on se, että tämän elämän aikana teidän molempien on mukauduttava tavallista enemmän muiden tahtoon ihmissuhteissa.

      Teidän molempien on nähtävä aika paljon vaivaa sen eteen, että muut ihmiset ymmärtävät teitä. Neptunus tässä huoneessa merkitsee taipumusta tulla ihmissuhteissa väärinymmärretyksi. Kommunikaation siis on oltava poikkeuksellisen huolellista.

      Teillä molemmilla on taipumusta idealisoida tiettyjä ihmisiä liiaksi (Neptunus tuo palvontaa sijaintipaikassaan) ja teille on vaikeaa nähdä toinen ihminen vikoinensa. Luultavasti olette vetäneet puoleenne erilaisia "marttyyrityypin" ihmisiä.

    • vastaa

      Ja jos oikein tarkasti ymmärtää lukemaansa niin jos teillä on neptunus molemmilla seiskassa niin tarkoittaa että nousumerkkinne ovat myös samassa merkissä ja se on aika hankala tilanne koska te olette kuin peilit toisillenne eikä ole aina niin mukava tuijottaa omaa peilikuvaansa. Olen itse ollut sellaisessa suhteessa 18 vuotta (nyt eronnut) ja se "syö miestä", vahvempi ottaa ohjat ja heikompi alkaa toteuttaa toisen elämää. Myös negatiivisimmillaan Neptunus 7. huoneessa merkitsee epärehellisyyttä suhteessa kumppaniin ei halua nähdä totuutta.

      • olin juuri kirjoittamassa samaa kysymystä tänne mutta onnekseni huomasin tämän aiheen!Tack no nyt se selvis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe