Suhmuroiden Kaisa Juuso

Anonyymi-ap

menetelmällä töihin. Pätevyydellä ei mitään merkitysta. Stubb menetelmäällä myös.

"Suomessa ei ole korpputiota" 😂😂🤣🤣😅

16

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sua vaan ei saa töihin kun oot vassari.

• Anonyymi

Suhmuroiden puliveivaamalla töihin oikeistolaisena ilman pätevyyttä. 😂🤣🤣😅

• Anonyymi

Tilastot kertoo persuissa eniten työttömiä ,että se siitä .

• Anonyymi

"Suhteilla" törppöilemään sedän firmaan.

• Anonyymi

Kokoomuslainen vinkuu isän suojatyöpaikasta

• Anonyymi

Kun on itse hankkinut kokoaikatyön itselleen niin se ei kelpaa vaan suhmuroidaan ulos jotta saadaan valtiolle töihin vaikka henkilö ei halua itse valtiolle töihin eikä ole hakenut valtiolle töihin. Turha inistä, että miksi kokoaikatyöt ei kelpaa tai henkiö haluaa vain kikkailla suojaosuuksilla (vaikka oikeasti on kokoaikatöissä). Valtio on se tässä se, joka haluaa kikkailla ja suhmuroida tiettyjä henkilöitä valtiolle töihin riippumatta siitä, että haluaako itse henkilö sinne töihin vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuslainen vinkuu isän suojatyöpaikasta

Ja sä vingut miksi ei tule isän ammattialalle töihin vaan on mennyt muualle töihin.

• Anonyymi

Minä myönnän sen itsekin:OLEN ILKEÄ AINA TARVITTAESSA, NÄIN SAAN OLLA TYÖTÖN OIKEIN LUVAN KANSSA, KELA SAA ELÄTTÄÄ MINUT NIIN KAUAN ETTÄ SAADAAN HALLITUS VAIHTOON, ORPO JA PURRA TULISEEN JÄRVEEN!

• Anonyymi

Tätä samaa on joka puolella. Työntekijöiden lapset kesätöihin, töihin ja jos tunnettua sukua, töihin. Pätevyydellä ei väliä.

• Anonyymi

Hommaa lakimiehen pätevyys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaa lakimiehen pätevyys

Lakimiehen työt loppuu jos ei anna seksiä poliisisedälle.

• Anonyymi

Tämä suhmura voisin lopettaa spämmäämisensä.

• Anonyymi

Juuso on oikea suhmuran-santra, on niin veltto olemus ja naama että PUISTATTAA IHAN!

• Anonyymi

Että kehtaa. Luuseri.
      Paska.

• Anonyymi

Oon varmaan siksi työtön,koska omat venhempani eivät ole yrittäjiä ja ovat töissä alaisena eli eivät päätä siitä ketä otetaan töihin.

• Anonyymi

ja muuten molempien vanhempien firmasta olen kysellyt töitä jossa ovat töissä alaisina, mutta ei kuulemma ole tarvetta palkata lisää henkilökuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      225
      17134
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12184
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5970
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4852
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4756
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3947
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3575
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 258
      1405
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe