Tiesittekö, että Lähderannassa Laaksolahden urheilupuiston uimarannalla on nyt uusi yleinen konttisauna? Toi aukesi vasta ihan vähän aikaa sitten. Itse en ole tota vielä testannut. Eli toi on Löylykontin ylläpitämä sauna. Kyseessä on siis sama saunakonsepti mitä on muuallakin Espoossa ja pk-seudulla. Homma toimii siis samoin kuin muissakin Löylykontin saunoissa. Nyt sellainen on siis myös Laaksolahden urheilupuiston uimarannalla. Tonne voi siis mennä sekä yleisille vuoroille, että yksityisille vuoroille. Riippumatta siitä kummalle menee vuoro pitää varata netistä. Se harmillinen juttu tossa on, että tuolla ei ole suihkuja käytettävissä talven aikana. Kai ne ajattelee, että kahjot jääkylmään jorpakkoon talvella loikkaavat käy siellä jääjorpakossa huuhtelemassa itseään. Eli itse kyllä jätän ton saunan kokeilun kesään. Kesällä tuolla on uimarannan suihkut käytettävissä, mutta talvella siis ei ole. Syykin on tietty selvä, talveksi suihkujen vesi katkastaan jäätymisriskin takia. Löylyvesi tuolla kuitenkin on valmiina samaten kuin sähkö kiukaalle ja tiloja varten. Kius on kuitenkin päällä vain sillon kun saunassa on varauksia, tonkin takia vuoro pitää varata maksamisen lisäksi siis tietenkin.
Eli tonne vaan testaamaan tota :-) Itse kyllä jätän ekan testauksen kesään, koska mua ei mihinkään jääkylmään jorpakkoon saa vaikka kuinka olisi sauna :-P
T. miksuh
Uusi konttisauna Laaksolahden urheilupuiston uimarannalla
Anonyymi-ap
1
98
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389