Työkykyvalmentaja floppi

Anonyymi-ap

Olen nyt ollut muutaman kuukauden tällaisen palveluntuottajan kanssa yhteistyössä jos sitä nyt yhteistyöksi voi kutsua. Valmentaja on vain ja ainoastaan kysellyt mihin olen hakenut töihin. Hakemuksia olen lähettänyt useita kymmeniä saamatta mistään vastauksia. Valmentaja käskee soittamaan hakemusten jälkeen paikkoihin ja kysymään töitä? Työkykyvalmentajan palveluista ei ole mitään hyötyä. Jos olisin normi työtön niin pitäisi hakea neljään paikkaan kuukaudessa ja käyntejä heillä ei juurikaan olisi. Nyt pitää hakea kymmeniin paikkoihin kuukaudessa ja soittamaan perään ja käyntejä viikottain sekä puhelinaikoja viikottain. HALOO nyt alkaa olemaan jo mielenterveysongelmia kun ihan oikeasti kukaan ei kukaan jaksa jatkuvaa painostusta miksi et ole saanut töitä. Voi kun olisin aikoinani hakemut juuroi työkykyvalmentajaksi. Helppoa hommaa kun ei muuta tarvi tehdä kuin kysellä asiakkaalta mihin olet hakenut ja miksi et ole saanut töitä.

23

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahempaa kuin työttömänä olo.

• Anonyymi

"Valmentaja käskee soittamaan hakemusten jälkeen paikkoihin ja kysymään töitä?"

Valmentaja ei ole ajan tasall?

"WorkPower-rekrytointiyrityksen toimialapäällikkö Niina Valtonen kirjoitti hiljattain Linkedinissä, että turhia soittoja kannattaisi välttää.

Puheluihin vastaaminen voi olla turhauttavaa rekrytoijalle, jos työnhakijalla ei ole oikeaa asiaa. Jos puhelu ei erotu edukseen eikä hakijalla ole mitään järkevää kysyttävää, se voi jopa kääntää puhelun luomaan negatiivista kuvaa hakijasta."

• Anonyymi

Muutaman kuukauden??? Normaalijärjellä varustetulle ihmiselle riittää parin päivän valmennus, mikä sinussa on oikein vikana kun kestää ja kestää?

• Anonyymi

Eikö työkykyvalmentaja tutki, ja ois niitä työllistymisen esteitä valmennettavan kanssa? Jos ainoa apu minkä tällaisen valmentajan kanssa saa, on piiskaus työpaikan hankintaan, se ei ole mitään työkyky- asiaa ollenkaan. Vaan valvotusta työnhausta on kysymys.
        Metodi jossa jätetään hoitamatta ne työkykyyn kuuluvat jutut, kuulostaa luettunakin perin juurin oudolta. Jos henkilö pystyy itsenäiseen työnhakuun, mitä hän tekee valmennuksella jossa ei perehdytään siihen työkykyasiaan?
        En itse tiedä, mitä on edessä. Lonkkaleikattu, ja vielä toipumislomaa. Pystynkö palaamaan töihini kuinka pian, vai meneekö tarkempaan syyniin, ei mitään käsitystä. Itse tarvitsisin kuntoutumisen turkki jotain muutakin kuin kaavamaiset fyssarin käynnit määrävälein. Sääkin niin ihana, että luontopoluilla kastuu joka tapauksessa ja kylmä tulee, on alla ja päällä mitä tahansa.
        Kiellettyjä liikkeitä, ei kuntosalilupaa. Kaikki mitä joskus osasin töisdä, u ohtuu totaalisesti. Leikksus ei kaduta sinänsä. Muuta vaihtoehtoa ei enää ollut, sairaus eteni vauhdilla pahaan pisteeseen ja kävely oli jo loppumassa.

• Anonyymi

Jos olisit normaalilla järjellä varustettu niin osaisit hakea tietoa ja lukea "Työhönvalmennuksen kesto vaihtelee palveluntarjoajasta ja yksilöllisestä tilanteesta riippuen, mutta voi olla esimerkiksi 1–18 kuukautta. Kesto riippuu tarvittavasta tuesta ja tavoitteista, ja se voi olla esimerkiksi 3–21 kuukautta Kelan kautta tai 5 kuukautta tietyissä muissa palveluissa. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö työkykyvalmentaja tutki, ja ois niitä työllistymisen esteitä valmennettavan kanssa? Jos ainoa apu minkä tällaisen valmentajan kanssa saa, on piiskaus työpaikan hankintaan, se ei ole mitään työkyky- asiaa ollenkaan. Vaan valvotusta työnhausta on kysymys.
        Metodi jossa jätetään hoitamatta ne työkykyyn kuuluvat jutut, kuulostaa luettunakin perin juurin oudolta. Jos henkilö pystyy itsenäiseen työnhakuun, mitä hän tekee valmennuksella jossa ei perehdytään siihen työkykyasiaan?
        En itse tiedä, mitä on edessä. Lonkkaleikattu, ja vielä toipumislomaa. Pystynkö palaamaan töihini kuinka pian, vai meneekö tarkempaan syyniin, ei mitään käsitystä. Itse tarvitsisin kuntoutumisen turkki jotain muutakin kuin kaavamaiset fyssarin käynnit määrävälein. Sääkin niin ihana, että luontopoluilla kastuu joka tapauksessa ja kylmä tulee, on alla ja päällä mitä tahansa.
        Kiellettyjä liikkeitä, ei kuntosalilupaa. Kaikki mitä joskus osasin töisdä, u ohtuu totaalisesti. Leikksus ei kaduta sinänsä. Muuta vaihtoehtoa ei enää ollut, sairaus eteni vauhdilla pahaan pisteeseen ja kävely oli jo loppumassa.

Jos vaan voit niin kierrä kaukkaa nämä valmentajat, eivät auta yhtään työpaikkojen kanssa, mutta patistavat sitäkin enemmän hakemaan useita kymmeniä paikkoja kuukaudessa. Ja jos nyt haet työpaikkaa ja ilmoitat , että olet "kipeä" jollain tavoin niin mihin sinut otetaan sitten kun et enään ole valmennuksessa ja joudut hakemaan itse TAAS töitä, muka terveenä?

• Anonyymi

Noista valmentajista kannattaa pysyä erossa. Miten sinulla on noin monta hakua? Minulla oli normi neljä, mutta opiskelin kyllä ja hain yliopistoon myös.

• Anonyymi

Soitto oli valmentajalta kerran kuussa.

• Anonyymi

Olen aloittaja ja kyllä minun " valmennus " kestää puolivuotta se on vakuutusyhtiön kautta. " valmentajat on vaihtuneet useasti ja aina kerrataan uuden kanssa vanhat asiat. Pitää kertoa uudestaan ja uudestaan mitä olen tehnyt , minne olen hakenut, soittaa valmentajalle mitä ovat sanoneet. Olen reilusti yli 50 ja aina itse saanut työpaikkani ja nyt minua valmennetaan siten, että hae töitä ja ilmoita saitko. Soita perään laita hakemusta ja soita minulle sitten. On kyllä valmennusta prkl

• Anonyymi

Miksi ihmeessä edes lähdit koko hommaan?
        Koko työllisyys sirkus on pelkkää kusetusta.

Työllistää vain kurssifirman omistajia valtion rahoilla, itse olet vain kurssi materiaalia niiden bisneksissä.

• Anonyymi

Liikaa on määrät. Minulla valmentaja oli työkkärin kautta. Ei työkykysallainen. Sovittiin alussa miten toimitaan. Sama ihminen 12 kk. Ihan mukava ihminen. Käytiin läpi CV:tä ja niin. Ei ihme, että romahdus lähellä.

• Anonyymi

Parhaimpana viikkona soitti minulle kolmekin kertaa ja painostaa hakemaan töitä. Ihan kuin en olisi kokoajan hakenut. Ei ole tarjonnut minulle mitään muuta apua kuin se, että hae hae hae ja vielä kerran hae töitä. On erinomaista palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaimpana viikkona soitti minulle kolmekin kertaa ja painostaa hakemaan töitä. Ihan kuin en olisi kokoajan hakenut. Ei ole tarjonnut minulle mitään muuta apua kuin se, että hae hae hae ja vielä kerran hae töitä. On erinomaista palvelua.

Eikö tämä mene jo kotirauhan häirintään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TyöKYKY- valmennusta tuo ei kohdallasi ole, vaan jotain ihan muuta. Työkykyvalmennuksessa pitäisi käydä läpi asioita, jotka vaikuttavat työllistymisessä, eli purkaa esteitä etsimällä se sopiva työ. Sinulle sopiva. Miyä pystyt tekemään, millä ehdoin, esim mukautettuna.

• Anonyymi

Suomi on paska maa.

• Anonyymi

Kiitos nykyisen Orpon hallituksen!

• Anonyymi

• Anonyymi

Ota yhteys lääkäriin ja keskustele hänen kanssaan tilanteesta. Nyt on jossain mennyt pieleen asiat.

• Anonyymi

Miten lääkäri voi tuossa tilanteessa auttaa?

• Anonyymi

Tuo rumba työllistää ainoastaan tämän konsulttiloisen ja hakemukset lukevan henkilöt. Tai siis, hakemukset lukevalle taholle tulee vain lisää töitä. Konsultti saa varmaan jonkin bonuksen, jos joku "valmennettavista" saa duunia.

Tsemppiä!

• Anonyymi

Kyllä voi auttaa. Kirjoittaa jonkun lausunnon, että loppuu tommonen kiusaaminen ja painostus. Sitähän tuo on.

• Anonyymi

Eipä auttanut

• Anonyymi

No, ehkä voit sitten ajatella, että tämä kestää tietyn ajan ja loppuu sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      151
      6817
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5953
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4559
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4499
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      162
      4310
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1680
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1586
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1389
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1365
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1151
    Aihe