Sotilaiden seksuaalinen väkivalta vei joiltakin naisilta kyvyn saada lapsia
Tigrayn sota|Etiopian osavaltiossa käydyssä sodassa sotilaat halusivat tuhota Tigrayn naisten kyvyn sa
Etiopian konfliktilla on pitkä tausta, koska sitä jäytävät useat kansanryhmien väliset vihamielisyydet. Tigraysta tulleet johtajat tekivät Etiopiasta 1990-luvulla liittovaltion, mikä ei ole toiminut käytännössä.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011585821.html
Sota voi tehdä ihmisestä raakalaisen
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikot on pahimpia raakalaisia jotka provosoi sodat ja aseet ostaa ja kansaiaset aivopesee vihaamaan napureita.
Tappaminen ,raiskaukset on osa sodan käyntiä jonka Politikot saa aikaan. - Anonyymi
Suomen Poliitikot ja media aivopesee nyt kansaa vihaamaan Venäläisiä ,jotta ne on helppo käskeä aseisiin...
Päättäjät ei koskaan itse sodi ne käskee tavallisia kunnon kansalaisia tapettaviksi ja tappamaan...Päättäjät käärii vaan rahat.
Sodissahan on aina kyse rahasta.
Kukaan ei osaa edes arvata kuinka paljon Zelensky on rikastunut sodallaan ?????
Eikä se sitä kerro rahat on hyvässä piilossa.
Suomen päättäjillä on samat pirut mielessä.. - Anonyymi
Miehet ovat taipuvaisia raakalaismaisuuteen, oli sota tai ei.
- Anonyymi
Katso Suomen ja Viron ja Saksan nais poliitikkoja ,yhtä sota hulluja ne on ellei hullumpia !
Sanna Marinkin lietso täysillä 3. Maailmansotaa Valtonen on samaa sarjaa ja se Essayjaf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso Suomen ja Viron ja Saksan nais poliitikkoja ,yhtä sota hulluja ne on ellei hullumpia !
Sanna Marinkin lietso täysillä 3. Maailmansotaa Valtonen on samaa sarjaa ja se EssayjafSuomessa kiinni jääneet sarja murhaajat on kaikki naisia ja sairaanhoitajia ...
En tiedä onko sillä vaikutusta asiaa kun sieltä lääkekaapilta voi napsia (syödä kuormasta huuume pillereitä)
Sairaanhoitajat ja lääkärit on ainakin eniten huumeiden takia irtisanottu ammatti ryhmä Suomessa.
- Anonyymi
Nytkin on lähiaikoina ollut uutisia lapsen tappajista kaikki naisia..... Että osaa ne naisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413