Oli iltasanissa juttu kaupassa olevasta naisesta joka koki ahdistelua miehiltä
No, on tätä koettu myös toisin päin. On naispuoleisia myyjiä jotka tulee lähelle, pyytävät halaamaan yms. Kannattaisi sanoa asia esim. lappuun kirjoitettuna jos ei voi sanoa palvelutilanteessa. Olen sanonut sen jo aiemmin, että nainen istuu sellaisen värkin päällä, että sillä on valtaa. Jos nainen on antanut luvan halata tai odottaa jotain sanomaa, ja sitten halaat tai sanot väärään aikaan, niin saatat hyvässä lykyssä menettää henkesi ja saada syytteen murhan yrityksestä.
Tottakai 50v vanhemman miehen kosinnat tai 20 centin höpinät on tyhmiä, mutta kyllä sen mimikkan osaa nainenkin. Onhan se kiva tietenkin, että tuntee olonsa sellaiseksi ettei ole hylätty tai ettei kelpaisi jollekkin.
Kaupan työssä olevat naiset
3
324
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa nuorempia naisia jotka tykkää juuri 40-50 v miehen jutuista koska niillä on katetta. He tietää mistä narusta vedetään ja miten naiselta saadaan nussittua aivot pellolle. Te 20 vuotiaat olette lähinnä naurettavia kun te olette juuri laittaneet lelunne kaappiin legoukot on vielä tuoreessa muistissa tuon ikäisenä. Te olette olleet 2 vuotta aikuisia mutta silti luulette olevanne kaikkitietäviä voittamattomia euroopan omistajia. Se kuuluu ikään. 50 v ukkelilla on jo 32 vuotta aikuiselämää takana siinä on pieni ero jo kokemuksessa ja muissa. Naisiakin on ehtinyt kutittelemaan aika paljon ja kokemaan kaikenlaisia temppuja eikä laueta heti kolmen työnnön jälkeen tai pelata pleikkaria sillä aikaa kun kaunis nainen odottaa makuuhuoneessa.
Olen samaa mieltä silti että naiset kokee varmasti ahdistelua ja koskettelua miehiltä jotka ovat idiootteja ja heitä on paljon. Toki myös toisinpäin. Muistan että nuorempana 50-60v naiset oli innoissaan ja tavallaan ymmärrän sitä koska nuoruus on viehättävää monesti.- Anonyymi
Aloittajan kommentti.
Ei kenenkään puheella ole mitään katetta. Ne jotka ovat 20v iässä käyneet vannomassa vetoapua ylä- ja alamäessä yhdelle ja ovat kimpassa yli 50v myöhemmin toisen huonoina hetkinä ovat lunastaneet jotain. Enkä minä yli 50v iässä mrne puhumaan mitään jollekkin 20v joka elää aivan toisenlaisessa maailmassa ja elämäntilanteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kommentti.
Ei kenenkään puheella ole mitään katetta. Ne jotka ovat 20v iässä käyneet vannomassa vetoapua ylä- ja alamäessä yhdelle ja ovat kimpassa yli 50v myöhemmin toisen huonoina hetkinä ovat lunastaneet jotain. Enkä minä yli 50v iässä mrne puhumaan mitään jollekkin 20v joka elää aivan toisenlaisessa maailmassa ja elämäntilanteessa.Todennäköisesti olet aika kokematon ja tekstisi osoittaa sen vaikka olet 50v. Itse ainakin saman ikäisenä juttelen ihan kenelle haluan ja minulta saa myös kaikenlaista ja moni on saanutkin. Se että jääväät itsesi ulos omassa umpimielisyydessäsi on sinun sokea näkemyksesi asiasta ja kyllä itseluottamuksella ja puheilla pitää olla katetta ja kyllä sitä saa kun on tehnyt asioita ja kokenut mutta se on ilmeisesti sinulle outoa. Taidat olla neitsyt vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180