Sinulta kysytään kahvia vai teetä ja 1 ranskanleipää ja paksulti maksamakkaraa päällä 2 ranskaleipää ja 2 cm paksuja jahtimakkaran siivuja ja tomaattisiivuja 3 ranskanleipää ja juustosiivuja ja paprikaa vai 4 ranskanleipää ja kinkku ja juustosiivuja ja tuorekurkkusiivuja ja haluatko ranskanleivän siivuina vai keskeltä poikki ja halki
Nainen mikä näistä maistuis iltapalaksi
32
283
Vastaukset
- Anonyymi
Otan mielelläni teetä, mutta jätän tuon leivän väliin, jos ei ole tarjolla muuta kuin ranskanleipää.
- Anonyymi
Ei oo nyt muuta leipää ranskanleipää on nyt ostettu eli huomennakin syötte ranskanleipää
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo nyt muuta leipää ranskanleipää on nyt ostettu eli huomennakin syötte ranskanleipää
Mies syököön, jos sellaisesta tykkää. Minä jätän väliin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies syököön, jos sellaisesta tykkää. Minä jätän väliin.
Kai nyt ranskanleipää syöt mitäs vikaa leivässä on
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa ummetusta ja ilmavaivoja, joten ei kiitos.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa ummetusta ja ilmavaivoja, joten ei kiitos.
Eikö mikään kelpaa mikään ei ole koskaan hyvä eli taitaa olla parempi kun menet omaan kotiisi ota kaikki tavarat mukaasi heippa
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mikään kelpaa mikään ei ole koskaan hyvä eli taitaa olla parempi kun menet omaan kotiisi ota kaikki tavarat mukaasi heippa
Jos mies yrittää noin väkipakolla aiheuttaa minulle vatsavaivoja ja kipuja, niin varmasti parempi.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies yrittää noin väkipakolla aiheuttaa minulle vatsavaivoja ja kipuja, niin varmasti parempi.
Niin on ja huomasit itsekkin ilkeys osuikin omaan nilkkaan
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja huomasit itsekkin ilkeys osuikin omaan nilkkaan
Kyllä, Miehen ilkeys osui hänen omaan nilkaansa ja mies jäi yksinään.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl se ilkimys ja ikävä tyyppi lähti omaan kotiinsa no kannattiko olla häijy
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl se ilkimys ja ikävä tyyppi lähti omaan kotiinsa no kannattiko olla häijy
"eli taitaa olla parempi kun menet omaan kotiisi"
Siis minä menin omaan kotiini. Niinhän juuri edellä kehotit.
Mitä häijyä on siinä, että kieltäytyy kohteliaasti ruoasta, jonka tietää aiheuttavan itselle vatsakipuja? Pikemmin on häijyä yrittää painostaa syömään tuollaista kipuja aiheuttavaa ruokaa, jonka toinen kertoo aiheuttavan hänelle vatsakipuja. Kohtelias ja asiallinen mies sanoisi, ettei tietenkään tarvitse syödä ja ehkä pahoittelisi, ettei hänellä nyt ole muuta. Minulle on täysin ok se pelkkä tee, mutta en ala kärsimään vatsakivuista ilkeän miehen vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä häijyä on siinä, että kieltäytyy kohteliaasti ruoasta, jonka tietää aiheuttavan itselle vatsakipuja? Pikemmin on häijyä yrittää painostaa syömään tuollaista kipuja aiheuttavaa ruokaa, jonka toinen kertoo aiheuttavan hänelle vatsakipuja. Kohtelias ja asiallinen mies sanoisi, ettei tietenkään tarvitse syödä ja ehkä pahoittelisi, ettei hänellä nyt ole muuta. Minulle on täysin ok se pelkkä tee, mutta en ala kärsimään vatsakivuista ilkeän miehen vuoksi.Totean vielä, että jos mies olisi ollut minun kodissani, niin tarjolla ei olisi ollut ranskanleipää. 😀
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä häijyä on siinä, että kieltäytyy kohteliaasti ruoasta, jonka tietää aiheuttavan itselle vatsakipuja? Pikemmin on häijyä yrittää painostaa syömään tuollaista kipuja aiheuttavaa ruokaa, jonka toinen kertoo aiheuttavan hänelle vatsakipuja. Kohtelias ja asiallinen mies sanoisi, ettei tietenkään tarvitse syödä ja ehkä pahoittelisi, ettei hänellä nyt ole muuta. Minulle on täysin ok se pelkkä tee, mutta en ala kärsimään vatsakivuista ilkeän miehen vuoksi.Tyhjässä kodissasi kaiku toistaa sanottuasi asioita jääkaappi tyhjä nälkä kurisee vatsassasi kaupat on kiinni eikö yhtään harmita se mukava yritti tarjota hyvän ja kunnon iltapalan no mitä tästä enään jankkaa se on nyt the end
 - Anonyymi
Eikö yksi ranskanleipä paina jo 3-400 gr ja neljä siten 1,2- 1.6 kg, harva nainen jaksaa edes yhtä syödä yhdellä kertaa? Saatikka 4?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin pullaa, ravintoarvot samoja.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjässä kodissasi kaiku toistaa sanottuasi asioita jääkaappi tyhjä nälkä kurisee vatsassasi kaupat on kiinni eikö yhtään harmita se mukava yritti tarjota hyvän ja kunnon iltapalan no mitä tästä enään jankkaa se on nyt the end
Minulla on kodissani ruokaa. Mies ei pystynyt edes muuta leipää tarjoamaan. Minultapa olisi löytynyt ja olisi voinut tarvittaessa leipastakin pikaisesti teeleipiä tai sämpylöitä. Vaan miehen oma moka ja menetys, kun alkoi k.pääksi, kun toinen vain kohteliaasti kieltäytyy kipuja aiheuttavasta ruoasta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä häijyä on siinä, että kieltäytyy kohteliaasti ruoasta, jonka tietää aiheuttavan itselle vatsakipuja? Pikemmin on häijyä yrittää painostaa syömään tuollaista kipuja aiheuttavaa ruokaa, jonka toinen kertoo aiheuttavan hänelle vatsakipuja. Kohtelias ja asiallinen mies sanoisi, ettei tietenkään tarvitse syödä ja ehkä pahoittelisi, ettei hänellä nyt ole muuta. Minulle on täysin ok se pelkkä tee, mutta en ala kärsimään vatsakivuista ilkeän miehen vuoksi.No jos vatsaasi korventaa ota samariinia ja rennietä olis täytyny soittaa qmbulanssi mut olet jo poistunut
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos miehet kuolee nuorempana kuin naiset, jos ravinto on tällaista? Mistä saavat itselle tyydytyksen? Vatsanympäryksestä, joka on 1,3m+
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos vatsaasi korventaa ota samariinia ja rennietä olis täytyny soittaa qmbulanssi mut olet jo poistunut
Ymmärsin kyllä, että tuo mies on sadisti. Haluaa väkipakolla ja tahallaa aiheutta toiselle kipua, joka olisi äärimmäisen helposti vältettävissä - jättää vain syömättä sen, minkä tietää aiheuttavan vatsavaivoja. Minulla ei ole koskaan ollut happovaivoja, närästystä, korvennusta, eli mainitsemasi "apu" ei auta.
P.S. Ambulanssia ei soiteta siksi, että jotakuta pierettää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä, että tuo mies on sadisti. Haluaa väkipakolla ja tahallaa aiheutta toiselle kipua, joka olisi äärimmäisen helposti vältettävissä - jättää vain syömättä sen, minkä tietää aiheuttavan vatsavaivoja. Minulla ei ole koskaan ollut happovaivoja, närästystä, korvennusta, eli mainitsemasi "apu" ei auta.
P.S. Ambulanssia ei soiteta siksi, että jotakuta pierettää.Olet kyllä vaikea tapaus ja mikään ei ole koskaan hyvä anteeksi vaan mutta olet vaikea tapaus
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä vaikea tapaus ja mikään ei ole koskaan hyvä anteeksi vaan mutta olet vaikea tapaus
Miten voisin pitää hyvänä jotakin, joka aiheuttaa minulle vatsakipuja? Miksi minun pitäisi miehen mieliksi kärsi ilmavaivoista ja ummetuksesta ja millainen mies edes on sellaisesta mielissään?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisin pitää hyvänä jotakin, joka aiheuttaa minulle vatsakipuja? Miksi minun pitäisi miehen mieliksi kärsi ilmavaivoista ja ummetuksesta ja millainen mies edes on sellaisesta mielissään?
No meistä ei tulisi paria mut kai nykyään on vaikeita miehiäkin jolle mikään ei ole hyvä eli etsi semmone mies sit on kaksi samanlaista ja kaksi piereskelijää kaikki tuottaa ilmavaivoi jopa hengittäminen ja mikään ei ole hyvä ja hyvin
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meistä ei tulisi paria mut kai nykyään on vaikeita miehiäkin jolle mikään ei ole hyvä eli etsi semmone mies sit on kaksi samanlaista ja kaksi piereskelijää kaikki tuottaa ilmavaivoi jopa hengittäminen ja mikään ei ole hyvä ja hyvin
No ei taatusti. Minä en yritä pakottaa ketään syömään jotakin mitä hän ei halua. Sinä taas yrität ja sitten kiukuttelet kuin pahainen pikkukakara, vaikka toiselle olisi täyisn ymmärrettävä syy kieltäytyä. Yrittäisin varmasti pakottaa syömään, vaikka toinen olisi hengevaarallissti allerginen. Ja kyllä, minulle sopii kaltaiseni mies, ystävällinen, kohtelians ja kiltti. En jaksaisi ilkeää kiukkupussia.
Ilmavaivat on helppo estää, kun ei syö sellaista mikä niitä aiheuttaa. 
 - Anonyymi
Miul käi kaikki😁👌
- Anonyymi
Sinulle kyllä mielellään tekee leipiä kaikki ruokainen nainen on hyvä

- Anonyymi
Nyt on kyllä vaikee valinta kuten arvaatkin varmasti. Tai tiedät ehkä.... ;)
Teetä ja kaapattuna kainaloon sohvalla olis kiva. - Anonyymi
Miksi tuputat aina tuollaista epäterveellistä moskaa?
 - Anonyymi
Millä ihmeen mössöllä sinä ittesi ruokit?
Jasu - Anonyymi
Ei ainakaan ranskanleipä
 - Anonyymi
Iltapala on kevyt, saa sisältää vain noin 100 kilokaloria. Laskepas kuinka monta kaloria tuossa mainitsemassasi setissä on.
- Anonyymi
Välis on niin tampio ettei se osaa.

- Anonyymi
Ranskanleivän ravintoarvot on samat, kuin siinä, että hyppää suu auki vastatuuleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030