Ei, eivät ole raskaana edes kun sokeritauti ei salli jälkeläisiä ja ovat muuttuneet mahoiksi mutta mäkkäriin kyllä jaksetaan..
30-vuotiaat naiset yhä lihavampia...
11
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSIMitä toi sua kaivaa? - AnonyymiUUSISanotaan ettei ihmisiä saisi arvostella ulkonäön takia ! oon samaa mieltä.Mutta jos tallaan ulkonäkönsä pilaa ahmimalla paska ruokaa ja olematta liikkumatta niin kyllä saa...Se on tahallaa itsensä pilannut sama on näissä naisissa jotka on sotkeneet ihonsa tatuointi väreillä tai reittäneet naamansa nokkansa ja huulensa korva koruilla niin hyi helvetti kyllä saa sanoa mitä on mieltä ,Oksentaako sitä pitäs niiden päälle ? 
 Ei nuorempien lihavien akkojen kanssa tee mieli harrastaa seksi vaikka kuin puutteessa olisi ,ennen vaikka vanhemman leski rouvan kanssa jolla vähän ylipaino koska siinä iässä se on normaalimpaa vaikka voishan nekin pitää itsestään parempaa huolta.
 Mutta jos naisella on joku synnynäinen vika niin eihän sellaista saa haukkua ja nimitellä sehän on päivänselvä asia.
 Ei kukaan synny 20 kg ylipainon kanssa tai korvarenkaat nokassa tai tatuoinnit käsivarsissa.
 Omaa tyhmyyttä se on ja siitä saa ja pitää sanoa jos ei itse tajua.
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Sanotaan ettei ihmisiä saisi arvostella ulkonäön takia ! oon samaa mieltä.Mutta jos tallaan ulkonäkönsä pilaa ahmimalla paska ruokaa ja olematta liikkumatta niin kyllä saa...Se on tahallaa itsensä pilannut sama on näissä naisissa jotka on sotkeneet ihonsa tatuointi väreillä tai reittäneet naamansa nokkansa ja huulensa korva koruilla niin hyi helvetti kyllä saa sanoa mitä on mieltä ,Oksentaako sitä pitäs niiden päälle ? 
 Ei nuorempien lihavien akkojen kanssa tee mieli harrastaa seksi vaikka kuin puutteessa olisi ,ennen vaikka vanhemman leski rouvan kanssa jolla vähän ylipaino koska siinä iässä se on normaalimpaa vaikka voishan nekin pitää itsestään parempaa huolta.
 Mutta jos naisella on joku synnynäinen vika niin eihän sellaista saa haukkua ja nimitellä sehän on päivänselvä asia.
 Ei kukaan synny 20 kg ylipainon kanssa tai korvarenkaat nokassa tai tatuoinnit käsivarsissa.
 Omaa tyhmyyttä se on ja siitä saa ja pitää sanoa jos ei itse tajua.Jokuhan voi huomautuksesta viisastua ja alkaa syömään parempaa terveellisempää ruokaa ja liikkumaan niin samalla saattaa tulla 20 v. lisää elinikääkin ! 
 Kannattaa se huomauttaa ..niin ja kymmenet itse aiheutetut taudit saattaa jäädä sairastamatta mm. verenpaine,aikuisikän diapetes ,astma,keuhkoautauma tauti ,sepelvaltiomo tauti ,keuhkosyöpä ,jne...... siis kaikki itse aiheuttettuja tauteja ja tupakka lisää vielä riskiä ja aikaistaa taudin puhkeamista.
 Miksi pitää olla pöljä jos voi olla viisas ? ja vielä itse kärsiä siitä ?
 Nykyäänhän on jo tekoälyä googlessakin jos ei omassa päässä älyä ole !
 Siellä lukee kaikki millaista ruokaa pitää syödä että on terveellistä ja miten liikkua jne.
 Omaa tyhmyttä kaikki ...
 Nälissänkään ei tarvitse olla jos se pelottaa voi syödä 3 hengen ruuat ja olla normaali painoinen jos liikkuu tarpeeksi . Maailman rankimman urheilulajin harrrastajat Hiihtäjät syö ainakin 3 ihmisen ruuat ja joka ikinen on kilon tarkkuudella ihanne painossa !
 Sekin taulukko löytyyy goolesta kun pituuden vaan laittaa niin tulee heti vastaus mikä on normaali paino. Mutta järkevintä on tietysti syödä 1 ihmisen ruuat ja niin ei tarvitse niin paljon liikkua ,niin ehtii töissäkin käymään.
- AnonyymiUUSITODELLA JÄRKYTTÄVÄÄ NAISTEN NYKYMENO JA LIHAHAHAVUUS. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Sanotaan ettei ihmisiä saisi arvostella ulkonäön takia ! oon samaa mieltä.Mutta jos tallaan ulkonäkönsä pilaa ahmimalla paska ruokaa ja olematta liikkumatta niin kyllä saa...Se on tahallaa itsensä pilannut sama on näissä naisissa jotka on sotkeneet ihonsa tatuointi väreillä tai reittäneet naamansa nokkansa ja huulensa korva koruilla niin hyi helvetti kyllä saa sanoa mitä on mieltä ,Oksentaako sitä pitäs niiden päälle ? 
 Omaa tyhmyyttä se on ja siitä saa ja pitää sanoa jos ei itse tajua.Pimeitähän päästään nuo läskit ovat. 

- AnonyymiUUSILäskikasat ei kelpaa edes pantaviksi kännissä. - AnonyymiUUSIYks työkaveri oli kännissä käynyt panemassa 120 kg naista sano että ei hullumpi ollut,että on paljon huonompia hoikkia naisia ollut., 
 Sano että selvinpäin olisi jäänyt sekin reissu tekemättä !

- AnonyymiUUSIOlisko perheelläsi lampaita? 
- AnonyymiUUSI- Kekkosen aikana oravat oli lihavampii. 
 (Ugrilampaat)
- Lausunto: komnenttisi on ikävä kyllä sillä lailla totta, että sekä nuoret miehet että naiset ovat alati lihavampia. - AnonyymiUUSIEnemmän olisin huolissani siitä että sekä nuoret miehet että naiset ovat älyllisesti taantumassa. 
 Elämäntapa ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410181
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1318142
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään584170
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484015
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077