Kertokaa miehet, mikä siinä on, että meikitön nainen kiinnostaa? Silloin, kun itse tuntee olevansa rumimmillaan ja meikitön niin löytyy miehiä, joita tuntuu kovasti kiinnostavan. Pitkiä katseita ja selkeää huomioimista. Silloin, kun itse kokee olevansa huoliteltu ja itsevarma, niin ei mitään saman suuruista huomiota. Täysi mysteeri 😀
Meikitön nainen
10
489
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää oikealta ihmiseltä ilman meikkiä.
- Anonyymi
En voi muuta kuin ihmetellä, kun itse koen, että meikillä korostaa silmiä ja peittää ihon pieniä virheitä. Huomiointi huvittaa, mutta samalla ihmetyttää. Olen pohtinut, että voiko se olla sitäkin, että kun on täysin keskittynyt muuhun kuin itseen, joitain ihmisiä viehättää se. Ei käy mielessäkään, että joku voisi huomioida meikittömänä. On ehkä rennompi tai jotain. Enpä tiedä, mutta useamman kerran olen saman todennut, joten sattumaakaan ei liene ole.
- Anonyymi
Se on se luonnollisuus kaunista
- Anonyymi
Liian huoliteltu saattaa karkoittaa, saattaapi olla niin että itsevarmuutesi tukeutuu liikaa siihen virheettömyyteen
- Anonyymi
Naiset on rennompia meikittä. Se energia on eriä silloin. Kun ollaan meikissä ja muuten laitettuna, jotkut, naiset on väärän itsevarmuuden pönkittämiä ja jäykempiä. Ei me sitä ulkokuorta katsota vaan niitä viboja mitä naisessa on.
- Anonyymi
Ei tarvii maskia, ehkä ne mielestäsi pienet virheet on toisen mielestä kauniita.
- Anonyymi
Joskus vähemmän voi olla enemmän...
- Anonyymi
Kertoo vaan huonosta itsetunnosta jos ei pysty meikittä menee ulos.
- Anonyymi
Joskus meikitön nainen muistuttaa nuorempaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679