Kertokaa miehet, mikä siinä on, että meikitön nainen kiinnostaa? Silloin, kun itse tuntee olevansa rumimmillaan ja meikitön niin löytyy miehiä, joita tuntuu kovasti kiinnostavan. Pitkiä katseita ja selkeää huomioimista. Silloin, kun itse kokee olevansa huoliteltu ja itsevarma, niin ei mitään saman suuruista huomiota. Täysi mysteeri 😀
Meikitön nainen
9
421
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää oikealta ihmiseltä ilman meikkiä.
- Anonyymi
En voi muuta kuin ihmetellä, kun itse koen, että meikillä korostaa silmiä ja peittää ihon pieniä virheitä. Huomiointi huvittaa, mutta samalla ihmetyttää. Olen pohtinut, että voiko se olla sitäkin, että kun on täysin keskittynyt muuhun kuin itseen, joitain ihmisiä viehättää se. Ei käy mielessäkään, että joku voisi huomioida meikittömänä. On ehkä rennompi tai jotain. Enpä tiedä, mutta useamman kerran olen saman todennut, joten sattumaakaan ei liene ole.
- Anonyymi
Se on se luonnollisuus kaunista
- Anonyymi
Liian huoliteltu saattaa karkoittaa, saattaapi olla niin että itsevarmuutesi tukeutuu liikaa siihen virheettömyyteen
- Anonyymi
Naiset on rennompia meikittä. Se energia on eriä silloin. Kun ollaan meikissä ja muuten laitettuna, jotkut, naiset on väärän itsevarmuuden pönkittämiä ja jäykempiä. Ei me sitä ulkokuorta katsota vaan niitä viboja mitä naisessa on.
- Anonyymi
Ei tarvii maskia, ehkä ne mielestäsi pienet virheet on toisen mielestä kauniita.
- Anonyymi
Joskus vähemmän voi olla enemmän...
- Anonyymi
Kertoo vaan huonosta itsetunnosta jos ei pysty meikittä menee ulos.
- Anonyymi
Joskus meikitön nainen muistuttaa nuorempaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133