Mulla Maisytävä ollut sydönleikkauksessa ja nyt mennyt koomaan onlo kooma tehty lääkkeillä vai onko esim sydänkohtauksen takia kooomassa? Olemme uusi pari joten en saa tietoja paitsi tyttären kautta kiitos vastauksista etu käteen
Ap
Hei löytyykö tietoa
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, mutta Voimia sinulle ja toivottavasti naisystäväsi toipuu.
- Anonyymi
Ikävä tilanne.
Potilas voidaan vaivuttaa koomaan lääkkeillä, jos on pahasti sairas. Se on potilaalle helpompaa, kun ei itse tiedä mistään mitään.
Itsekin olin aikoinaan teho-osastolla, ja minut pidettiin keinotekoisessa koomassa nelisen viikkoa.
Voimia sinulle, ja toivotaan parasta! - Anonyymi
Sydänleikkauksen jälkeen potilas voi joutua koomaan, jos komplikaatioita ilmenee, mutta yleensä toipuminen alkaa nopeasti leikkauksen jälkeen. Kooma voi olla seurausta leikkauksesta, toipumisen viivästymisestä tai muista tekijöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564