Pitkä välimatka ja ensimmäiset tapaamiset

Anonyymi-ap

Tutustuin netissä naiseen joka asuu n. 190 km päässä. Olen ollut pidemmänkin välimatkan parisuhteessakin niin että välimatka ei sinänsä ongelma, mutta: nainen ehdotti itse toista tapaamista (jo ensitreffien aikana), mutta haluaisi toisetkin treffit tuolla välimatkalla vain kahvilassa käyden. Ensitapaamisella käytiin hänen ehdotuksestaan kahvilassa täällä päin missä minä asun. Olen tottunut, että varsinkin jos on välimatkaa (ja no muutenkin) päädytään samaan paikkaan yöksi yleensä ensi- tai viimeistään toisilla treffeillä, jos jutusta jotain on tullakseen. Tuon verran kauempaa en ole koskaan ennen tavannut ketään pelkän kahvilassa käyntien merkeissä, aina oltu yötä sen luona jolle pidempään menty. Eikö tämä ole yleisintä? Eikä se, että istutaan 4 tuntia päivässä junassa, että käydään pari tuntia kahvilla?

Tiedän naisen olevan todella kokematon ja ujo, itse taas todella kokenut ja en lainkaan ujo. Hän on selvästi minusta kiinnostunut, paljon enemmän kun minä hänestä (vaikuttaa ihan mukavalta toki, en häntä muuten uudestaan olisi tapaamassakaan), mutta mietin että ollaanko ijan liian erilaisia ja halutaanko liian eri asioita ym.

Ja ei siis todellakaan ole kyse vain seksin saannista, vaan siitä että ei siinä nyt hirveästi tutustu jos käydään vaan silloin tällöin kahvilla. Suudeltiin ensi tapaamisella (annoin hänen tehdä aloitteen ja kuitenkin tosiaan teki, vaikka onkin ujo). Hyvin voisi tulla luokseni ihan vaan halimaankin ilman seksiäkin, jos sitä ei halua vielä, eli ei nipotuksia siitä kiitos:D

Onko yleistäkin, että käydään toistamiseen vain kahvilassa tällä välimatkalla, vai olenko minä vaan tavannut ennen näitä jotka ajattelevat niin kuin minä?

Olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia vastaavasta. Ja vinkkejä miten voisi ottaa hänen kanssa asian puheeksi ilman, että kokisi mitään painostusta tms (mitä en tosiaankaan todellakaan halua).

29

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys vielä, että kummallakaan siis ei autoa, eli julkisten varassa mdnnään.

• Anonyymi

On se riski jättää viimisen junan varaanki ehkä kannattaa huomioida

• Anonyymi

Eräs mies halusi tapailla kaksikymmentä vuotta. Siinä samalla kun hoidettiin aina tapaamisella hänen halimispuutteet ja kahvit hän hoiteli puolta suomea. Naisia on todella paljon ja välimatkat ei haittaa. Seksi oli todella kokeilua kokoajan aina piti vaan olla herralle keksimässä ja pukeutumassa. Ihan omaan piikkiin meni kaikki rahanmeno. Veikkaan ettei tuo nainen luota ettet olisi näitä hyväksikäyttäjiä. Jos haet seksiä niin osta se. Ei tarvitse toisten tunteilla leikkiä ja luvata turhia mitkä ei sinun kohdallasi näytä kuitenkaan toteutuvan. Taidat olla semmoinen höpöhöpö mies.
      Joita on suomi täynnä. Ethän sinä muuten lähtisi merta edemmäs kalaan. En ymmärrä kuinka kehtaat tulla tänne edes marisemaan toisen käytöksestä. Saako kysyä minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi

Ööh? Saan kyllä seksiä todellakin ihan ilmaiseksikin, ja olisi saatavilla vaikka ja keneltä jos kiinnostaisi. Miksi tapaisin jotain noin kaukana asuvaa ylipäätään, jos minulla muka olisi mielessä vain seksi? Äly hoi. Nelikymppisiä ollaan, eli ihan kunnolla aikuisia, harvaa niin ujostuttaa enää.

• Anonyymi

Enkä ole todellakaan leikkinyt kenenkään tunteilla enkä luvannut yhtään mitään :D Mistä ihmeestä nää nipot vetää näitä juttuja..

• Anonyymi

En myöskään ole "marissut kenenkään käytöksestä" , vaan ihmetellyt kun on niin erilaisia mihin olen tottunut, ja kysynyt vinkkejä.

• Anonyymi

Erikoinen pakinan tynkä palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä ole todellakaan leikkinyt kenenkään tunteilla enkä luvannut yhtään mitään :D Mistä ihmeestä nää nipot vetää näitä juttuja..

Jos jotain raaman tynkää pitää kehitellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään ole "marissut kenenkään käytöksestä" , vaan ihmetellyt kun on niin erilaisia mihin olen tottunut, ja kysynyt vinkkejä.

Jos olet vain tottunut ottamaan naisilta. Jatka sitä. Toiset hakee suhdetta. Vakituista elämää toisen rinnalla. Ei mitään yhteisöä tai hovia missä vain miehellä on oikeus juosta missä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet vain tottunut ottamaan naisilta. Jatka sitä. Toiset hakee suhdetta. Vakituista elämää toisen rinnalla. Ei mitään yhteisöä tai hovia missä vain miehellä on oikeus juosta missä haluaa.

Luin gubbe että houstaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin gubbe että houstaa

Tää on siis oikeasti Gubben alotus. Lähempänä kuutta kymppiä huitelee.

• Anonyymi

Se nainen arvostaa itseään. Hän tietää arvonsa eikä lähde tarjoamaan vain seksiä ja seuraa. Mieti vielä tota välimatka asiaa. Ehkä ei kannata alkaa vakavaan suhteeseen. Sinusta ei siihen olisi.

• Anonyymi

Öhm, olen ollut vakavassa suhteessa lähes koko aikuisikäni. Ei olla puhuttu hänen kanssaan mitään mistään "vakavasta suhteesta" , tutustutaan vasta. Kuten sanoin, niin asiassa ei ole kyse vain seksistä. Jq mitä pahaa seksissä mielestäsi on? On se jännä että tuollaiset kaltaisesi ikineitsyet iskee näihin keskusteluihin aina..

• Anonyymi

Ja mikä ihme on "vain seksiä ja seuraa"? :D Siitähän se katsotaan että mihin lähtee vai lähteekö.

• Anonyymi

Kysynkin tätä jostain mistä saa järkeviä vastauksia, ei tarvitse turhaan vastailla enempää kiitos :)

• Anonyymi

No mikä sais sut painamaan talla pohjassa yhellä suoralla sitten, jos siis on tai ois auto?

• Anonyymi

Kylläpä olet saanut typeriä vastauksia! Älä välitä niistä.

Voi olla että tuolla naisella on huonoja kokemuksia miehistä jotka jäävät yöksi, koska miehet ovat aiemmin heti olleet vonkaamassa tai olettavat että saman katon alla nukkuminen merkitsee seksiä. Muuten en osaa tuota varovaisuutta selittää, kun hän kuitenkin on sinusta kiinnostunut.

Minusta sinun kannattaa puhua avoimesti ja rehellisesti. Sinullahan ei ole mitään salattavaa eikä kieroja tarkoitusperiä, joten totuuden kertominen on sinun puolellasi.

Sano että olet etsimässä vakavaa suhdetta ja haluat vielä jatkaa tutustumista selvittääksesi, olisitteko te kaksi me oikeat ihmiset toisillenne. Kerro että tässä vaiheessa tuntuu jo turhauttavalta matkustaa yhä uudestaan tuntikausia junalla saman päivän aikana edestakaisin yhden kahvitteluhetken vuoksi. Kysy sopisiko sellainen, että jompi kumpi matkustaa ja jää yöksi toisen luo. Sano että ymmärrät kyllä jos nainen haluaa edetä varovaisesti etkä itsekään halua kiirehtiä. Ja että ET ole kinuamassa seksiä vaan että nukkuisitte eri huoneissa. Kyse olisi siitä että haluaisit viettää yhdessä koko päivän jotta ehditte kunnolla jutella ja tutustua ilman kelloon katsomista.

• Anonyymi

Kiitos, onpa kiva että täältä saa järkeviäkin vastauksia (en tosiaankaan ymmärrä noita idiootteja..). Kaikkea hyvää sinulle! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, onpa kiva että täältä saa järkeviäkin vastauksia (en tosiaankaan ymmärrä noita idiootteja..). Kaikkea hyvää sinulle! :)

En minäkään ymmärrä miksi pitää vastata ilkeästi asialliseen kysymykseen.

Kaiken kaikkiaan minusta voit ottaa lähtökohdaksi että kerrot suoraan miten tilanteen koet. Eihän sinulla ole mitään salattavaa ja hävettävää.

Tietysti kerrot toiveesi ja ehdotuksesi syyttelemättä ja ilmaisematta loukkaantumista.
        Eli ei ”ottaa helvetisti päähän kun pakotetaan istumaan koko päivä junassa yhden kahvikupillisen takia”
        Vaan ”Edestakaiset junamatkat vievät aikaa ja voimia niin etten pysty täysillä panostamaan siihen asiaan jonka vuoksi matkustan, eli tutustumiseen.”

Ei: ”Olet kyllä outo kun et uskalla yöpyä saman katon alla, taidat olla vainoharhainen ja neuroottinen”.
        Vaan ”Jäisin mielelläni yöksi niin että nukutaan eri huoneissa. Olisi kiva saada viettää yhdessä kokonainen päivä ilman kiireen tuntua ja juoda aamukahvitkin yhdessä”.

• Anonyymi

Olet komea miesmalli ja nainen yrittää napata sinut parisuhteeseen, koska pihtaa seksiä.

• Anonyymi

On siinäkin miesmalli, eikä omista edes autoa. Tosin kukapa sitä nyt vanhalla Corollalla menisi naisen luokse kun ei ole rahaa, niin ei ole. Jos rahaa olisi, niin se pitää näyttää naiselle. Kyllä kiinnostus sitten herää.

Ei vaan kehtaa myöntää, että polkee Jopolla tuon 190km ja harmittaa kun seksi jää saamatta.

• Anonyymi

Nyt palstaprinssi muuttaa tarinaansa. Tähän mennessä olet sanonut päinvastoin: olet aina väittänyt että naiset eivät ikinä pihtaa kun vastassa on mallimies vaan suorastaan tyrkyttävät seksiä mallimiehille parisuhteen toivossa.

Et tiedä naisista yhtään mitään. Onko ihan mahdotonta tajuta että nainen voi ihastua mieheen joka ei ole superkomea ja ettei ”pihtaaminen” ole mikään temppu eikä metodi vaan johtuu siitä ettei nainen koe olevansa valmis seksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinäkin miesmalli, eikä omista edes autoa. Tosin kukapa sitä nyt vanhalla Corollalla menisi naisen luokse kun ei ole rahaa, niin ei ole. Jos rahaa olisi, niin se pitää näyttää naiselle. Kyllä kiinnostus sitten herää.

Ei vaan kehtaa myöntää, että polkee Jopolla tuon 190km ja harmittaa kun seksi jää saamatta.

Siellä yksi kateellinen. Ei ole aloittajan vika ettet sinä saa naisia kiinnostumaan itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä yksi kateellinen. Ei ole aloittajan vika ettet sinä saa naisia kiinnostumaan itsestäsi.

Näinhän se on. Jotkut eivät saa yhden yhtä naista kiinnostumaan itsestään ja kateuksissaan vastaavat aloittajalle rumasti. Epäilen että noista miehistä jotkut esiintyvät naisena. Tässä viestiketjussa on ”naisten” kirjoittamia ilkeitä vastauksia. On vaikea nähdä mitään syytä miksi joku nainen suhtautuisi vihamielisesti selkeästi kunnolliseen mieheen. Kateelliset ätmit puhuvat mallimiehestä ja naisena esiintyen syyttävät aloittajaa seksismistä ja ties nistä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Jotkut eivät saa yhden yhtä naista kiinnostumaan itsestään ja kateuksissaan vastaavat aloittajalle rumasti. Epäilen että noista miehistä jotkut esiintyvät naisena. Tässä viestiketjussa on ”naisten” kirjoittamia ilkeitä vastauksia. On vaikea nähdä mitään syytä miksi joku nainen suhtautuisi vihamielisesti selkeästi kunnolliseen mieheen. Kateelliset ätmit puhuvat mallimiehestä ja naisena esiintyen syyttävät aloittajaa seksismistä ja ties nistä,

Juu. Eihän naiset miehiä ätmeiksi nimittele. Pois se naisista!

Millainen on sitten "kunnollinen mies"?

No, tietysti sellainen joka mielistelee naisia eli on naisten kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta annas olla jos omaat mielipiteitä tai tuot esiin faktoja, jotka ei naisia miellytä. Silloin olet ätmi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Eihän naiset miehiä ätmeiksi nimittele. Pois se naisista!

Millainen on sitten "kunnollinen mies"?

No, tietysti sellainen joka mielistelee naisia eli on naisten kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta annas olla jos omaat mielipiteitä tai tuot esiin faktoja, jotka ei naisia miellytä. Silloin olet ätmi!

Haluaisitko sinä sitten sellaista naisseuraa joka tuo koko ajan ilmi mielipiteitään samaan tyylin kun sinä itse teet? Koetko sellaiset naiset viehättäviksi?

• Anonyymi

No siis. Ymmärrän tuon ajattelun ja toisaalta en ymmärrä. Mä ymmärrän kyllä tarpeen suojella itseään. Yhden tai kahdenkaan tapaamisen jälkeen ei voi väittää tuntevansa toista. Toisaalta taas pelkkä käydään kahvilla ja sitten lähdet kotiisi, on melko kohtuutonta. Itse etsisin tuossa varmasti jotain kompromissia, yöpaikkaa puolivälissä ja molemmille omat huoneet tai vuoromatkustamista ja yöpyminen hotellissa, eikä toisen kotona tmv. kunnes tuntuu riittävän turvalliselta. Tuleehan tuollaisesta kuluja toki.

• Anonyymi

Lisään vielä, että juuri tapaaminen ja tutustuminen on etäsuhteen hankalin vaihe, ainakin omasta mielestäni. Etäparisuhde on huomattavasti helpompaa.

• Anonyymi

""Haluaisitko sinä sitten sellaista naisseuraa joka tuo koko ajan ilmi mielipiteitään samaan tyyliin kun sinä itse teet? Koetko sellaiset naiset viehättäviksi?""

Jos ne mielipiteet/arvot on sellaisia, jotka jaetaan. Jos ei ole, niin pidän sellaista tyhmänä eli en voisi seurustella sellaisen naisen kanssa, mutta tämä on keskustelusivusto, enkä ole hakemassa täältä kumppania, enkä ole hakemassa hyväksyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22