Ostimme Hobby 560 UL 2008 vaunun. Puuttuu käyttöohjekirja siitä.
On vain Alden käyttöohje
Olen etsinyt googlaamalla, mutta ei löydy tälle vuosimallille sopivaa ohjetta
Ladattava tiedosto riittäisi mutta jos jostain saa ihan kirjana niin se olisi hyvä
Onko tietoa kenelläkään asiasta
Hobby 560 UL 2008 käyttöohjekirja
9
230
Vastaukset
- Anonyymi
Odota hetki , Palsta.vahti käy ensin Petosen Alkossa, niin saat neuvoja yötä päivää . On erikoistunut Elnakkiin ja rumatikkiin, mutta kaiken tietää Hobbystakin.
- Anonyymi
Rumatikkikiin ei tarvita käyttöohje kirjaa.
- Anonyymi
Mihin ihmeeseen tarvitset vaunun käyttöohjekirjaa - vallankin, jos Alden ohjekin jo löytyy...?
- Anonyymi
Autossa täytyy olla vetokoukku, jos haluaa vetää sitä autonperässä, koska vaunuissa ei ole omaa moottoria jolla sitä siirreltäisiin. Vaunun sisätilat antavat vähän suojaa sateelta ja tuulelta vuoteella nukutaan ja penkeillä istutaan. Liedellä voi keittää vaikka kaffet, jos sattuu keittoastian omistamaan. Vettä pitää toimittaa erikseen vaunuissa ei ole omaa kaivoa jne.
- Anonyymi
Mitta minulla onkin rumatikki se ei lämmitä vaikka on ohjekirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitta minulla onkin rumatikki se ei lämmitä vaikka on ohjekirja
Tarkasta vielä se töpseli, mikä menee vastukselle ,että joka napa saa varmasti kontaktin.Omassa reteleessä oli tässä töpselissä kontakti häiriö, ja oli se muovi kuori hieman lämmöstä vääntyillyt. Tiukkasin liittimiä ja vehje alkoi pelata .Laitoin kuitenkin uuden vastuksen ,kun kerkisin ostamaan vaikka vanhakin pelaa.Vastus maksoi deltalla 35.e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkasta vielä se töpseli, mikä menee vastukselle ,että joka napa saa varmasti kontaktin.Omassa reteleessä oli tässä töpselissä kontakti häiriö, ja oli se muovi kuori hieman lämmöstä vääntyillyt. Tiukkasin liittimiä ja vehje alkoi pelata .Laitoin kuitenkin uuden vastuksen ,kun kerkisin ostamaan vaikka vanhakin pelaa.Vastus maksoi deltalla 35.e.
Entäs nuo pahviputket. Mistä löydän uudet?
- Anonyymi
Huovisen Sirpa-esko tietää, muilta on turha kysyä!
- Anonyymi
Kuopion Starkilla se on kallis
Palsta.vahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423