Onko lisättävää

Anonyymi-ap

Oma trsti josta näkee onko naisesta vaimoksi ja kotiin emännäksi kysymys 1 kuuluuko hamburilaiseen kananmuna ja ananas 2 kuuluuko pitsaan ananas 3 hkoon vai atrian lihavalmisteet ja mikä limpska esim jaffa coca cola eli onko vielä lisä kysymyksiä joista näkee onko nainen kunnon nainen vai eikö ole

34

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen pitää osata sitoa mun kenkäni nauhat, pyyhkiä pyllyni jos en jaksa ja siivota vessan lattia.

• 1 kuuluuko hamburilaiseen kananmuna ja ananas
      - Paistetun kananmunan saa laittaa. Ei kiitos ananasta. Hedelmät saa laittaa vaikka jälkiruokakulhoon, ne herkutellaan erikseen.

2 kuuluuko pitsaan ananas
      - Ei kuulu (ks. edellinen hedelmävastaus)

3 hkoon vai atrian lihavalmisteet
      - Grillimakkaroissa käy molemmat

mikä limpska esim jaffa coca cola
      - Vissyä, kiitos!

onko vielä lisä kysymyksiä joista näkee onko nainen kunnon nainen vai eikö ole
      - Nämä kysymykset eivät liity millään tavalla ihmisen kunnollisuuteen, vaan nämä ovat ruoka- ja makuasiakysymyksiä.

Kiitos gallupista! 😁

• Anonyymi

Anteeksi vaan mutta sinusta ei saa kunnon naista eka kysymys ja väärä vastaus eli se siitä sitten niin nuo kysymykset tuntuu pehmosilta mut se kertoo naisesta kaiken

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta sinusta ei saa kunnon naista eka kysymys ja väärä vastaus eli se siitä sitten niin nuo kysymykset tuntuu pehmosilta mut se kertoo naisesta kaiken

Höpsis! Kysyjä taitaa olla hieman irrallaan todellisuudesta? Ruoka ja makuasioissa ei ole olemassa vääriä vastauksia.

Sinä et tule koskaan ymmärtämään naisista kaikkea, vaikka ne kävelisivät ryhmässä sinua päin. Fakta tieto! 😄

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Höpsis! Kysyjä taitaa olla hieman irrallaan todellisuudesta? Ruoka ja makuasioissa ei ole olemassa vääriä vastauksia.

Sinä et tule koskaan ymmärtämään naisista kaikkea, vaikka ne kävelisivät ryhmässä sinua päin. Fakta tieto! 😄

Riittää alkuunsa et jyvät erotetaan akanoista niin niitä akanoita riittää mut jyvät on arvokkaita niit ei oo montaa mut kun sen helmen löytää niin a vot se on siinä

• Anonyymi kirjoitti:

Riittää alkuunsa et jyvät erotetaan akanoista niin niitä akanoita riittää mut jyvät on arvokkaita niit ei oo montaa mut kun sen helmen löytää niin a vot se on siinä

Toivotan onnea etsintään! 😊👍

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Toivotan onnea etsintään! 😊👍

Niin jäi vähän painaan mieltä eli olen tänään ottanut kaljaa ja aloitus oli leikki mielinen ja yritin olla humoristi ja sanaseppo eli tämä oli leikkimielin juttu eli oikeasti olet kiva ja hyvä nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Niin jäi vähän painaan mieltä eli olen tänään ottanut kaljaa ja aloitus oli leikki mielinen ja yritin olla humoristi ja sanaseppo eli tämä oli leikkimielin juttu eli oikeasti olet kiva ja hyvä nainen

Kiitos. 😊

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kiitos. 😊

Kiitos sinulle sinä olet kiva ja pidänn sinusta niin en ole sanaseppo enkä kirjoitusmestari ja jos yritän olla vitsikäs niin riitaa ei pitänyt haastaa

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kiitos. 😊

Sinulle sopii kake randelinin nasta pimu olet sinä laulu

• Anonyymi

1. Ananasta en ole koskaan hampurilaisessa kokeillut. Saattaa se ihan ok olla. Kanamuna on ok hampparissa. 2. Riippuu ihan pitsasta. Ei ananas mihin tahansa pitsaan sovi, mutta joihinkin se taas sopii hyvin 3. Riippuu täysin siitä mistä lihavalmisteesta puhutaan. Molemmilla on ok tuotteita ja myös sellaisia, joita en suostu syömään. En juo limppareita.

• Anonyymi

Täytyy myös todeta, että minun miestäni ei yksikään mainitsemistasi asioista kiinnostanut valintakriteerinä. Hän kysyi, että mitä hiton väliä noista yhdelläkään on?

• Anonyymi

Ei jatkoon vaan kysymyksiin vastataan kyllä tai ei ja ei kysytty juotko limsaa vaan kysyttiin lempi maku tämä on armoton testi mut kuka sen läpäsee niin se on kunnon nainen ja siitä saa kunnon emännän ja vaimon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jatkoon vaan kysymyksiin vastataan kyllä tai ei ja ei kysytty juotko limsaa vaan kysyttiin lempi maku tämä on armoton testi mut kuka sen läpäsee niin se on kunnon nainen ja siitä saa kunnon emännän ja vaimon

En voi vastata kysymykseen, johonnen tiedä vastausta, kuten nyt vaikka tuo ananas hampurilaisessa. Pitäisi ensiksi maistaa.

Inhoan molempia, sillä en juo limsaa. Jos pitäisin jommasta kummasta, niin joisin sitä.

Kyllähän tuo testi tosiaan aika hyvin kertoo, että mies on ihan kelvoton. Onneksi omani on paljon parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy myös todeta, että minun miestäni ei yksikään mainitsemistasi asioista kiinnostanut valintakriteerinä. Hän kysyi, että mitä hiton väliä noista yhdelläkään on?

Naurattaa oletko varma että on edes mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa oletko varma että on edes mies

Selvästi enemmän mies, kuin kysymykset esittänyt ruokakummajainen. Minkä firman mainosmaskotti sä nyt sitten olet? Olis kiva tietää mitä vältellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi vastata kysymykseen, johonnen tiedä vastausta, kuten nyt vaikka tuo ananas hampurilaisessa. Pitäisi ensiksi maistaa.

Inhoan molempia, sillä en juo limsaa. Jos pitäisin jommasta kummasta, niin joisin sitä.

Kyllähän tuo testi tosiaan aika hyvin kertoo, että mies on ihan kelvoton. Onneksi omani on paljon parempi.

Tiedät itsekkin sydämmessäsi et nuo on ne kysymykset ja tietäisitpä vastaukset niin kunnon naiset tietää sen ne vastaukset tulee luonnostaan ja naisen sisimmästä ja sydämmestä

• Anonyymi

Jäin miettimään, enkä nyt keksi mitään lihajalostetta, jonka valitsisin Atrialta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät itsekkin sydämmessäsi et nuo on ne kysymykset ja tietäisitpä vastaukset niin kunnon naiset tietää sen ne vastaukset tulee luonnostaan ja naisen sisimmästä ja sydämmestä

En todellakaan. Nuo ovat mahakysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en toki epäile, etteiväkö nuo kertoisi sinun makuusi kunnollisen naisen. En tosin usko, että sekään nainen sinua huolisi, mutta se on ihan eri kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään, enkä nyt keksi mitään lihajalostetta, jonka valitsisin Atrialta.

Minä en osaa auttaa sinun täytyy se itse sanoa mut vastasit jo ekassa viestissä väärin eli ei jatkoon seuraava ehdokas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en osaa auttaa sinun täytyy se itse sanoa mut vastasit jo ekassa viestissä väärin eli ei jatkoon seuraava ehdokas

Onnekseni ei tarvitse. Minulla ei ole mitään tarvetta syödä mielestäni pahaa ruokaa, eikä kummajaista, joka yrittäisi pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se muuten on selvää ilman noita kysymyksiäsikin, ettei jatkoon. Minä kun olen varattu. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se muuten on selvää ilman noita kysymyksiäsikin, ettei jatkoon. Minä kun olen varattu. 😀

"onko vielä lisä kysymyksiä joista näkee onko nainen kunnon nainen vai eikö ole"

Tuossa olikin muuten yksi lisäkysymys sinulle. Onko se nainen varattu. Jos on, niin se ei ole tarjolla, jos se on kunnollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kunnon tyttöö ei sinusta saa mutta kunnon naiset tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Olen jo ajat sitten kasvanut aikuiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen mies, joka etsii kumppanikseen tyttöä, ei muuten minusta ole kunnollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen mies, joka etsii kumppanikseen tyttöä, ei muuten minusta ole kunnollinen.

Olen tänään ottanut kaljaa ja tämä oli leikkimielinen kina eli oikeasti olet kiva ja hyvä nainen eli yritin olla huumorimies

• Anonyymi

En usko, että noilla kysymyksillä on mitään tekemistä kunnon naisen kanssa,

• Anonyymi

Kyllä se niin vaan on et nuo kysymykset sen kertoo

• Anonyymi

Miten niin ei ole, tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, kunnon nainen ymmärtää tämän sanomattakin :)
        -sivusta

• Anonyymi

En huolisi miestä jonka ruokavalio on noin surkea.

• Anonyymi

Ei sinun niitä ole pakko syödä kunhan pidät miehesi tyytyväisenä, mikä onkin naisen tehtävä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun niitä ole pakko syödä kunhan pidät miehesi tyytyväisenä, mikä onkin naisen tehtävä :D

Haluan miehen joka pitää kunnostaan ja terveydestään huolta. Se on osa itsekunnioitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe