Siihen tulee vain chilikastiketta ja ananasta monta kiloa. Sitten se pakkosyötetään ananaksesta vinkujille.
Jos oksentaa, niin pakotetaan syömään se oksennuskin.
Paras pitsa on ananaspitsa.
10
152
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hamburilais poikii mutta kai pitsaan kuuluu ananas juusto kinkku tai no en tiedä joskus ostaa atrian metwursti tai kinkku jauhelihapitsan on vissiin joku lätkä pitsakin no olen joskus ostanut pakastealtaasta hawaji pitsan kyl ananas siihen sopii mut ennemmin syön hamburilaisen tai makkaraperunat mut ananas sopii tuo raikkautta
- Anonyymi
Hampurilaiseen tulee myös ananas, antaa mehukkuutta ja makeutta!
- Anonyymi
Miten ketään voi tuossa määrin ahdistaa ananas pitsassa? Antakaa ihmisten syödä ananasta pitsassa, jos he haluavat ja älkää syökö ananasta pitsassa, jos ette halua. Käsittämätöntä kontrollointitarvetta tuollainen.
- Anonyymi
Pitsas pitää olla jauhelihaa juusto ananasta paprikaa metukkaa sinihomejuustoa punasipulia 😜👍
- Anonyymi
Unohdit valkkarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit valkkarin.
Totta🤔..
Kiitos😁👍 kyllä ois hyvää
Oma suosikkipizza on salami-sipuli. Hyvää! 😋🍕
- Anonyymi
Neljä vuodenaikaa mulle cociksen kera.
Kestääkö kauan, kun on ovella? Mulla on vain vähän vaattehia.
Vilma- Anonyymi
Ai 4 statistia vähissä vaatteissa sinulle. Mitä jos ne onkin nahkalippisukkoja?
Kerran istahdin baarissa pöytään ja kävi ilmi, että kaksi heistä oli niitä miehiä. Ihan mukavia ja mun kanssa oli siten kaksi vähemmän kilpailemassa naisten huomiosta.
>simiti<
- Anonyymi
Hyi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878