Avattuani tuubin, niin näin itseni oudossa valossa.
Minuuteni on lie muuttumassa.
(hirn)
Algoritmit
54
391
Vastaukset
- Anonyymi
Fuffe on palannut tälle vuosisadalle. 😄
🦄 - Anonyymi
Bilepäivät
Sana bile ei ole koskaan merkinnyt minulle mitään. Bile on laimea.
Mutta bileissä voi loistaa.
(naurua)- Anonyymi
Bile merkitsee sappinestettä.
🦄 - Anonyymi
Dialogi
- Käytsä usein täällä?
- En. Käytsä?
- En. Ajattelin vain.
- Kun ihmiset. Juuri sinä. Ajattelevat käyvänsä täällä, Niin se on jo historiaa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dialogi
- Käytsä usein täällä?
- En. Käytsä?
- En. Ajattelin vain.
- Kun ihmiset. Juuri sinä. Ajattelevat käyvänsä täällä, Niin se on jo historiaa.
(hihitystä)Kompleksisuus
Kun lateraalisuuden älyn leimahdus tuntuu sen vertikaalisuudessa, niin kehottaisin keskustelukumppaneitani täällä miettimään syvyydessänne oman onnennen määritelmää.
Kaikessa on kuvio. Jopa yksinkertaisimmista monimutkaisin sen ymmärtää.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kompleksisuus
Kun lateraalisuuden älyn leimahdus tuntuu sen vertikaalisuudessa, niin kehottaisin keskustelukumppaneitani täällä miettimään syvyydessänne oman onnennen määritelmää.
(naurua)Niin
Se meni jo.
Kun käy vähällä, niin se ei minua tyydytä.
Haluan kaiken.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kompleksisuus
(naurua)Mjoo
Ja mikä ihmeellisintä tässä on se että en edes pidä miehistä; mies on sanana hallitseva.
Olen individuaalia.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bile merkitsee sappinestettä.
🦄Ja bidee tilaisuutta pestä hiekat veke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bidee tilaisuutta pestä hiekat veke
Pahantahtoinen seksuaalinen kommentointi on erittäin alhaista.
Pahantahtoinen kommentointi sinänsä on alhaista, mutta seksuaalisella sävyllä lisättynä se on erittäin paheksuttavaa.
🦄
- Anonyymi
Minkä tuubin avasit? Jos et olekkaan oudossa valossa, vaan värjäsit itsesi?
>simiti<- Anonyymi
Jos sinä avaisit tuubin, se olisi mätitahnaa.
Jos minä avaan tuubin, valikoimassa on hammastahnaa, kasvovoidetta ja meikkivoidetta. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä avaisit tuubin, se olisi mätitahnaa.
Jos minä avaan tuubin, valikoimassa on hammastahnaa, kasvovoidetta ja meikkivoidetta. 😄
🦄En minä sitä viitsi Kallelta varastaa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä viitsi Kallelta varastaa.
>simiti<Naurattaa. 😄🤭
Olenko
a) väsynyt
b) yksinkertainen
c) huippuhyvällä huumorintajulla siunattu?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaa. 😄🤭
Olenko
a) väsynyt
b) yksinkertainen
c) huippuhyvällä huumorintajulla siunattu?
🦄Ainakin fanitat Kallen mätitahnaa. Kalan ja kanan sikiöt on ihan maistuvaa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin fanitat Kallen mätitahnaa. Kalan ja kanan sikiöt on ihan maistuvaa.
>simiti<Vielä kun söisi maitia ja kukon spermaa...
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun söisi maitia ja kukon spermaa...
>simiti<Syön luomukananmunia. Ne voivat olla hedelmöittyneitä, koska luomukanaloissa on usein kukkoja kanojen hyvinvoinnin vuoksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin fanitat Kallen mätitahnaa. Kalan ja kanan sikiöt on ihan maistuvaa.
>simiti<En pidä mätitahnasta, mutta mäti muuten menee kyllä sipulin ja smetanan kanssa. 😋
🦄
- Anonyymi
You tuubin
- Anonyymi
Et koske mun tuubiin! Hommaa oma!
>simiti<
- Anonyymi
Tuubiketju
Ketjut, kahleet ja käsiraudat ovat kiinnostaneet jo siitä asti, kun kuuluin tämän.
(reps)
https://youtu.be/b_IpgKzy75E?feature=shared- Anonyymi
Madre de Dios!
Kun Jumalaa etsitään, etsitää äitiä.
Jumalasta seuraavia eivät ole kuin lapset.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Madre de Dios!
Kun Jumalaa etsitään, etsitää äitiä.
Jumalasta seuraavia eivät ole kuin lapset.
(hihitystä)Kaskaita yössä
Kun aaltojen kohinan läpi ymmärtää olevansa ranta, niin kaikki on hyvin.
Kun Jumalat meille antavat leluja, niin meistä tulee jälleen lapsia.
Istun rannalla rakentamassa linnoja, koska minun on täss hyvä olla.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaskaita yössä
(hihitystä)Kerran päästin jättipierun vaeltamaan. Sillä ei pidä sisällään pitää huonoa henkeä.
Jostain syystä naapurini hississä olivat eri mieltä.
Olivat kuitenkin vaiti, kun kerroin olevani syöpäpotilas.
>simiti< - Anonyymi
OMG
- Funis kuoli!
- OMG my Ass, hyvinhän tuo vielä tumputtaa.
- Ei se pervo mitään tumputa. Ihme hina. Jo joutikin mennä.
- On se kyllä kun tuollaiset vielä päästelevät mennessään.
- Ei tässä enää kanyyli auta. Pitää olla kaksi. Käypä sinä siinä näyttämässä.
- En töki kyllä. Vuoroni loppui.
- Siis minkä vuoksi tänne hankitaan aina tuollaisia, joiden vuoro loppuu ennen aikojaan?
- Säästösyistä?
- Vuoro ei koskaan lopu. Se vain siirtyy sukupolvelta toiselle.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaskaita yössä
(hihitystä)Hei, tuo oli ajatuksia herättävää!
- Anonyymi
heh, sai aikaan impulssin kahliutua palstalle
- Anonyymi
Minneppä se muuttuu
- Anonyymi
Mikä?
Kun jokin ei muutu, niin mikä se on?
(En itse ole tällaisessa todellisuudessa, koska en toimi aineellisella tasolla. Enkä päätyötäni sinne voi viedä.)
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä?
Kun jokin ei muutu, niin mikä se on?
(En itse ole tällaisessa todellisuudessa, koska en toimi aineellisella tasolla. Enkä päätyötäni sinne voi viedä.)
(naurua)Muuttujat
Tunnen hyvin muuttujat, jotka eivät muutu.
Pelkkää fysiikkaa (kvanttifyssaa)
Kun olen katsellut jo vuosia näiden naperoiden temmellystä, olemattomuutta ja olevaisuutta, menoa ylös (tai alas), niin en tunne olevani lainkaan kyllästynyt
Naperot ovat rinkuloita sormissani, milloin hajanaisia sormia hiuksissani.
He pyyhkivät siellä sun täällä.
Mutta kun he eivät ymmärrä fiktion päälle mitään, niin he katoavat otteestani.
Eli kuka minä olen?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttujat
Tunnen hyvin muuttujat, jotka eivät muutu.
Pelkkää fysiikkaa (kvanttifyssaa)
Kun olen katsellut jo vuosia näiden naperoiden temmellystä, olemattomuutta ja olevaisuutta, menoa ylös (tai alas), niin en tunne olevani lainkaan kyllästynyt
Naperot ovat rinkuloita sormissani, milloin hajanaisia sormia hiuksissani.
He pyyhkivät siellä sun täällä.
Mutta kun he eivät ymmärrä fiktion päälle mitään, niin he katoavat otteestani.
Eli kuka minä olen?
(hirn)Niin
Koska on yötön yö ja pitkä matka takana, niin ei väsymys minua lainkaan paina, vaan muut ihmiset, joita väsymys painaa ja pitkät päivät takana.
Tästä pitäisi kirjoittaa jokin jutska, mutta kun en ehdi.
(hihitystä)
https://youtu.be/fsYJvbI9F3U?si=zjSrX-YlKcE75uWL - Anonyymi
Karoliina ja interakviinen todellisuus.
Kun näen, en näe mitään. Kun kuulen, en kuule mitään.
Minulla on käsi suulla.
(hirn)
- Anonyymi
Mjoo
Mä olen kanssa huomannut, että kun algoritmia hieman härnää, niin se lukee minua kuin piru raamattua, vaikka ei edes osaa kirjoittaa.
Kirjoitustaidon tilalla on aina ja toistuvasti kuin kämmen, jolla killuu maapähkinä. Ja kun algoritmi on tuo kämmen (ja oletettu minä pähkinä), niin kuvitteleeko tämä hönö handu minun olevan orava (ovara)?
(hihitystä)- Anonyymi
Mjuu
Kyllä siinä minunkin sielu kapenoo kun aikansa tupea töllää.
Ei kyllä peilistä näy sama.
Että jetsulleen näin.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Kyllä siinä minunkin sielu kapenoo kun aikansa tupea töllää.
Ei kyllä peilistä näy sama.
Että jetsulleen näin.
(hirn)Juurikin näin
Koska itse olen hyvin sivistynyt ja sielukas, niin ei minulle tule mieleen Marcel Proust vaan lähinnä airokauppa (jollaisia ei tiettävästi ole).
Kyllä katsoisin että algoritmi on varsin kelvoton.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Koska itse olen hyvin sivistynyt ja sielukas, niin ei minulle tule mieleen Marcel Proust vaan lähinnä airokauppa (jollaisia ei tiettävästi ole).
Kyllä katsoisin että algoritmi on varsin kelvoton.
(naurua)Noomää
No minä tierä. Aivan tiramisuja misuja se minun ruudulleni osaa heittää.
Vaikka eiväthän ne toimi niin kuin Ladan akku pakkasessa.
Alan mies
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noomää
No minä tierä. Aivan tiramisuja misuja se minun ruudulleni osaa heittää.
Vaikka eiväthän ne toimi niin kuin Ladan akku pakkasessa.
Alan mies
(hihitystä)Katselin itse kissavideoita viikon, mutta algoritmi tarjosi minulle käynnistyskaapeleita.
Täysin samaa mieltä alan miehen kanssa.
Rytmileena
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin itse kissavideoita viikon, mutta algoritmi tarjosi minulle käynnistyskaapeleita.
Täysin samaa mieltä alan miehen kanssa.
Rytmileena
(reps)Mjaa
Algoritmi on hieman mutkikkaampi systeemi kuin pojat tuossa yllä antavat sen ymmärtää olla.
Algoritmi lukee lukijaa. Ja jos algoritmia osaa lukea, osaa lukea itseään.
Ettäs niin pojat.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Algoritmi on hieman mutkikkaampi systeemi kuin pojat tuossa yllä antavat sen ymmärtää olla.
Algoritmi lukee lukijaa. Ja jos algoritmia osaa lukea, osaa lukea itseään.
Ettäs niin pojat.
(hihitystä)Nonsence
Siis mä kun eksks hoxasin tän algon tyyliin lompsii kehiin, niin mä olin revetä nauruun. Ei prkl kun voi olla niin pihalla, että kuvittelee mun tarvitsevan liikuntaa.
Ei juma ollut siis niin kuin mitään niin pölöä ollu ruudulla sitä ennen.
Siis osta stepperi!
Ei stna
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonsence
Siis mä kun eksks hoxasin tän algon tyyliin lompsii kehiin, niin mä olin revetä nauruun. Ei prkl kun voi olla niin pihalla, että kuvittelee mun tarvitsevan liikuntaa.
Ei juma ollut siis niin kuin mitään niin pölöä ollu ruudulla sitä ennen.
Siis osta stepperi!
Ei stna
(reps)Mjaa-a
Kun me naiset ilmestyimme alkoritmin eteen tiistaina auringonlaskun aikaan, niin alkoritmin sininen hetki koitti.
En nimittäin tarvitse sukkapuikkoja, eikä tuo naaras tuossa paljettimekkoa.
Parinaurua
(tupla hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Kun me naiset ilmestyimme alkoritmin eteen tiistaina auringonlaskun aikaan, niin alkoritmin sininen hetki koitti.
En nimittäin tarvitse sukkapuikkoja, eikä tuo naaras tuossa paljettimekkoa.
Parinaurua
(tupla hirn)Kritiikkiä
Niin kyllä ne tuollaiset osaavat pitää meitä tyhmempiä pilkkanaan, mutta kyllä minä hyviä tarjouksia olen algoritmiltä saanut.
Lohikin oli vain euron kilo.
Ja nimittäin sen minä vielä sanon että minä haluan olla asiakas enkä algoritmi.
T: kanta-asiakas
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kritiikkiä
Niin kyllä ne tuollaiset osaavat pitää meitä tyhmempiä pilkkanaan, mutta kyllä minä hyviä tarjouksia olen algoritmiltä saanut.
Lohikin oli vain euron kilo.
Ja nimittäin sen minä vielä sanon että minä haluan olla asiakas enkä algoritmi.
T: kanta-asiakas
(hirn)Minusta taas algoritmi on kauhean söpö.
Traagista tässä on vapaus.
Kun keinuin kiikkustuolissani lukemassa aamun lehteä, niin marsuni jäi jalan alle.
Minun vika.
- Omavika-
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas algoritmi on kauhean söpö.
Traagista tässä on vapaus.
Kun keinuin kiikkustuolissani lukemassa aamun lehteä, niin marsuni jäi jalan alle.
Minun vika.
- Omavika-
(hihitystä)Otan osaa
Elämä on joskus julmaa. Voimia sinulle.
Itse olen montaa mieltä tuosta kaavasta.
Vaikka joskus pallo lentää katsomoon, niin silti pelihame sopii hänelle. On kiva pelata sellaista vastaan, joka ei tiedä ketä vastaan pelaa.
Ykkössyöttö
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa
Elämä on joskus julmaa. Voimia sinulle.
Itse olen montaa mieltä tuosta kaavasta.
Vaikka joskus pallo lentää katsomoon, niin silti pelihame sopii hänelle. On kiva pelata sellaista vastaan, joka ei tiedä ketä vastaan pelaa.
Ykkössyöttö
(naurua)Akkojen höpinää
Kunnon mies on sellainen, joka syö sormin sillipurkista, eikä mutise mitään paskaa maiskuttaessaan, tai ruoskuttaessaan kuivaa ruisleipää.
Ja mitä mainoksiin tulee, niin ne palavat takassa.
Se o jämpti näin.
- mies - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkojen höpinää
Kunnon mies on sellainen, joka syö sormin sillipurkista, eikä mutise mitään paskaa maiskuttaessaan, tai ruoskuttaessaan kuivaa ruisleipää.
Ja mitä mainoksiin tulee, niin ne palavat takassa.
Se o jämpti näin.
- mies -No huh huh
Ihan piti nyt sitten lähteä mukaan tähän leikkiin, koska minua jotenkin ärsytti. Olen itse koodari, ja olen töissäni jatkuvasti tämän kaavan armoilla. Kun avaan koneen, se ui sisääni. Sillä on vastustamaton voima.
Kun näen sanan ruisleipä, niin alakerran pullapiste palaa.
Jumalainen duuni
- kotikoodari-
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh
Ihan piti nyt sitten lähteä mukaan tähän leikkiin, koska minua jotenkin ärsytti. Olen itse koodari, ja olen töissäni jatkuvasti tämän kaavan armoilla. Kun avaan koneen, se ui sisääni. Sillä on vastustamaton voima.
Kun näen sanan ruisleipä, niin alakerran pullapiste palaa.
Jumalainen duuni
- kotikoodari-
(hihitystä)Siis haloo!
Voittekste olla vähän aikuisempii? Siis kaavat kuuluvat vanhuksille. Kaavamaisuus on vanhuutta. Minusta tämä keskustelu on sitä. Tämä on kaava.
Jos ette ole vielä älynneet sitä, niin kanttaisko alkaa älytä?
Ei ole mitään järkeä siinä, että aikuiset ihmiset eivät ymmärrä mainoksen voimaa.
Siis ei mene jakeluun.
Vaihtoehtobimbo
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haloo!
Voittekste olla vähän aikuisempii? Siis kaavat kuuluvat vanhuksille. Kaavamaisuus on vanhuutta. Minusta tämä keskustelu on sitä. Tämä on kaava.
Jos ette ole vielä älynneet sitä, niin kanttaisko alkaa älytä?
Ei ole mitään järkeä siinä, että aikuiset ihmiset eivät ymmärrä mainoksen voimaa.
Siis ei mene jakeluun.
Vaihtoehtobimbo
(naurua)Jaahas
Sitä on taas nostettu kynä kuin kissa pöydälle.
Minä kyllä tunnistan heti kaavan kuin kaavan, enkä ole mikään mainosten blokkaaja, vaan rehellinen kuluttaja.
Sinun tyylisi kaavoittaa jäi mieleen. Muistan sinut.
t: sättimies
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas
Sitä on taas nostettu kynä kuin kissa pöydälle.
Minä kyllä tunnistan heti kaavan kuin kaavan, enkä ole mikään mainosten blokkaaja, vaan rehellinen kuluttaja.
Sinun tyylisi kaavoittaa jäi mieleen. Muistan sinut.
t: sättimies
(hihitystä)Just joo
Just tollaset rapisee puskissa väijymässä saalistaan, kun kissapedot haukottelevat yllä oksanhaarassa haukottelemassa päiväuniaan.
Minusta kannattaa aina olla askel edempänä kaavaa. Kyllä kaava tulee perässä. Kaava on kuin koira ilman omistajaa yllä yksin metsässä, päivällä kadun vilinässä.
Voi rassukkaa.
- mou-
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo
Just tollaset rapisee puskissa väijymässä saalistaan, kun kissapedot haukottelevat yllä oksanhaarassa haukottelemassa päiväuniaan.
Minusta kannattaa aina olla askel edempänä kaavaa. Kyllä kaava tulee perässä. Kaava on kuin koira ilman omistajaa yllä yksin metsässä, päivällä kadun vilinässä.
Voi rassukkaa.
- mou-
(hihitystä)Mä jotenkin en syty tähän kaavaan. Huomasin nimittäin eilen olevani osa kaavaa, jonka arkkitehti istui samassa pöydässä kanssani. Se oli yökerho, jonka alla oli 100 metriä pimeää vettä.
Mutta kun tämä arkkitehti kertoi minulle kultaisista paljeteistaan, niin minä näin hänen profiilinsa kaikessa terävyydessään. Juuri sillä hetkellä tunsin olevani mainoksen orja.
Minusta tuli matkustaja.
Mikä tässä ihaninta on…
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä jotenkin en syty tähän kaavaan. Huomasin nimittäin eilen olevani osa kaavaa, jonka arkkitehti istui samassa pöydässä kanssani. Se oli yökerho, jonka alla oli 100 metriä pimeää vettä.
Mutta kun tämä arkkitehti kertoi minulle kultaisista paljeteistaan, niin minä näin hänen profiilinsa kaikessa terävyydessään. Juuri sillä hetkellä tunsin olevani mainoksen orja.
Minusta tuli matkustaja.
Mikä tässä ihaninta on…
(reps)No näin. Tähän siis ollaan tultu.
Tätä itsekin tuojottamaan jäin. Melko kiehtovaa, ellei voisi heittää aivoni narikkaan lepäämään. Mihin mitään enää tarvitaan.
Kanava. Voi syödä valmiiksi syötyä, hienovaraisia variaatioita hyvin sulavasta.
Suljin tv:n.
En halua katsoa upeita lupauksia hyvin toimivasta, samaa kaavaa kaikki noudattamassa, liian hyvin ollakseen totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin. Tähän siis ollaan tultu.
Tätä itsekin tuojottamaan jäin. Melko kiehtovaa, ellei voisi heittää aivoni narikkaan lepäämään. Mihin mitään enää tarvitaan.
Kanava. Voi syödä valmiiksi syötyä, hienovaraisia variaatioita hyvin sulavasta.
Suljin tv:n.
En halua katsoa upeita lupauksia hyvin toimivasta, samaa kaavaa kaikki noudattamassa, liian hyvin ollakseen totta.Tulevaisuus on meteliä, jossa kaikki on valmiiksi hankittua, hinnoiteltua ja laputettua.
Mutta vanha kanava on viimelnen piilopaikka.
:)
Vanha kanava on hiljaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus on meteliä, jossa kaikki on valmiiksi hankittua, hinnoiteltua ja laputettua.
Mutta vanha kanava on viimelnen piilopaikka.
:)
Vanha kanava on hiljaisuutta.Mutta missä ne riisit viipyvät?
Missä se lumisade ja tuisku jonka liikehdintää herkeämättä tuijotin. Punainen ja vihreä silmä. Odotinko että jotain näen
- Anonyymi
Algoritmi ... siis ... a got rythm.
https://www.youtube.com/watch?v=8LhkyyCvUHk&list=RD8LhkyyCvUHk&start_radio=1 - Anonyymi
I got rthmyhm, kuin joku musiikki Scorpions - Rhruthm of Love <-musiikki by german people.
- Anonyymi
.. on niin suuret musiikkiarkistot, niin melkein heti soimaan "rakkauden rytmi".
Mutta joops, algoritmeista, minulla on eräs erittäinkin hyvä, sen nimi on kunnioittaen "tähtien tekijä" eli "star generator" :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377