hän itse on uhrattu meidän pahojen tekojemme tähden Jeesuksessa. Se ei ole siinä, että joku muu jeesus on tapettu. Mitä rakkautta se on, että tapattaa jonkun toisen toisten puolesta? Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme, jotka olemme kaikki häntä vastustaneet.
Kaikki jotka kiistävät Jeesuksen täyden Jumaluudeen, pilkkaavat Jumalaa ja joutuvat pilkkaamisestaan tuomiolle Herran ilmestyessä.
Jumalan rakkaus on siinä että
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
"Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme"
Mutta eihän Jumala uhrannut itseään, vaan korkeintaan rajallisen määrän rajatonta aikaansa, ja kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi. Lisäksi ristiinnaulitseminen on täysin tarpeetonta teatteria, koska kaikkivaltias Jumala olis voinut sovittaa synnit silmää räpäyttämättä.- Anonyymi
Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään". Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään"."Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Niin voin. Entä sitten? Ei tuollaisten sanominen siihen auta.
"Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään"."
Niin voin, mutta en sanoisi: minä en ole ikuisesti elävä eikä minulla ole yliluonnollisia voimia, enkä vapaaehtoisesti lähtisi täysin tarpeettomasti teloitettavaksi.
Oliko viestissäni mielestäsi jokin asiavirhe vai ovatko huomioni uskoisi kannalta niin kiusallisia, että yrität kääntää keskustelun minuun?
- Anonyymi
aku ankka korvaa viimeisellä tuomiolla sydämesi sulallaan ja pääset ankkalinnaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632