Jumalan rakkaus on siinä että

Anonyymi-ap

hän itse on uhrattu meidän pahojen tekojemme tähden Jeesuksessa. Se ei ole siinä, että joku muu jeesus on tapettu. Mitä rakkautta se on, että tapattaa jonkun toisen toisten puolesta? Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme, jotka olemme kaikki häntä vastustaneet.
Kaikki jotka kiistävät Jeesuksen täyden Jumaluudeen, pilkkaavat Jumalaa ja joutuvat pilkkaamisestaan tuomiolle Herran ilmestyessä.

5

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme"

Mutta eihän Jumala uhrannut itseään, vaan korkeintaan rajallisen määrän rajatonta aikaansa, ja kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi. Lisäksi ristiinnaulitseminen on täysin tarpeetonta teatteria, koska kaikkivaltias Jumala olis voinut sovittaa synnit silmää räpäyttämättä.

• Anonyymi

Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".

Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään".

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".

Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään".

"Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".

Niin voin. Entä sitten? Ei tuollaisten sanominen siihen auta.

"Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään"."

Niin voin, mutta en sanoisi: minä en ole ikuisesti elävä eikä minulla ole yliluonnollisia voimia, enkä vapaaehtoisesti lähtisi täysin tarpeettomasti teloitettavaksi.

Oliko viestissäni mielestäsi jokin asiavirhe vai ovatko huomioni uskoisi kannalta niin kiusallisia, että yrität kääntää keskustelun minuun?

• Anonyymi

aku ankka korvaa viimeisellä tuomiolla sydämesi sulallaan ja pääset ankkalinnaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe