Siinäpä pulma. Kumpiko parempi teidän naisten mielestä?
Tuhma mies sängyssä vai kiltti mies sängyssä?
60
624
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ole koskaan harrastanut seksiä kun tuollaisia kyselet?
- Anonyymi
Otan molemmat 😏
- Anonyymi
Käykö paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö paljaalla?
Oikea tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää
Sinappia? Lenkistäkö puhutaan?
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Ikää paljon, eikä seksin harrastaminen ole tuntunut tarpeelliselta enää moneen vuoteen!
Tuhma mies saa sängyssä piiskaa.
Ehkä aloittaja hakee jotain sellaista.- Anonyymi
Ja aasille keppiä tai porkkanaa :))
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Riippuu tietysti siitä miten nuo määrittelee, mutta minusta ehdottomasti kiltti mies.
- Anonyymi
Tyhmä aloitus, kaikki naisen rajojen puitteissa... Aina sama linja... ;-))
- Anonyymi
Voihan se olla mieskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla mieskin.
Voi tietty, minä toimin aina naisen orgasmin puolesta, mies on sivuseikka ja helpompi.
- Anonyymi
Pienipippelinen nutturapää, joka pyytelee anteeksi, hihittelee ja lopuksi itkee sängyssä?
Juu ei kiitos. Oletan, että tässä on kyse hapankorppujen syönnistä romaania lukien?
- Anonyymi
Sängyssä syöminen ei ole ainakaan kilttiä.
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä syöminen ei ole ainakaan kilttiä.
Varsinkaan noiden hapankorppujen.
- Anonyymi
Uninen mies, joka nukahtaa nopeasti sänkyyn kömmittyään. 👍
Jasu- Anonyymi
Tämä on karu fakta monessa taloudessa, että juuri tuo miestyyppi on naisten mieleen :(
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on karu fakta monessa taloudessa, että juuri tuo miestyyppi on naisten mieleen :(
-keinovaginamies-Miehet on itse useinmiten tehneet tilanteet tuollaisiksi. Unohtuu hellyys, hyvyys, huomaaminen jne. Ei naisen tarvi robottia paijailla, joutaa nukkua robottikin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on itse useinmiten tehneet tilanteet tuollaisiksi. Unohtuu hellyys, hyvyys, huomaaminen jne. Ei naisen tarvi robottia paijailla, joutaa nukkua robottikin.
JasuMiehet käyttäytyy kun mitkäkin uhrit, mitäpä ovat itse viittineet tehdä suhteensa eteen, jotta mielenkiinto säilyy ja hellyys ylläpysyy? Aivan, ei mitään muutakun mankua ja marista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on itse useinmiten tehneet tilanteet tuollaisiksi. Unohtuu hellyys, hyvyys, huomaaminen jne. Ei naisen tarvi robottia paijailla, joutaa nukkua robottikin.
Jasuliian kiltti ei saa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liian kiltti ei saa olla
Liian kilttiä ei ole olemassakaan. Ei parisuhteissa, miehet muuttuu ne kiltitkin sokeiksi arjessa sille mitä se nainen kaipaa ja tarvii, jotta tunteet säilyy ja halu miestä kohtaan. Pökkelöpäät ei vaan tajua ettei mikään kukka elä hoitamatta.
Eikä nausen tarvi olla hajareisin miehelle joka on niin uuvatti ettei nää naistaan muulloin kun vitun kiilto silmissään. Suksikoon helvettiin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kilttiä ei ole olemassakaan. Ei parisuhteissa, miehet muuttuu ne kiltitkin sokeiksi arjessa sille mitä se nainen kaipaa ja tarvii, jotta tunteet säilyy ja halu miestä kohtaan. Pökkelöpäät ei vaan tajua ettei mikään kukka elä hoitamatta.
Eikä nausen tarvi olla hajareisin miehelle joka on niin uuvatti ettei nää naistaan muulloin kun vitun kiilto silmissään. Suksikoon helvettiin.
JasuHuomaavaiset miehet menestyy suhteissa paljon paremmin mitä pökkelöpäät arjella silmät puhkoneet sankarit.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNyt tuli hienoa settiä. Nauroin ääneen :) Oikein nasevaa.
Anonyymi kirjoitti:
Huomaavaiset miehet menestyy suhteissa paljon paremmin mitä pökkelöpäät arjella silmät puhkoneet sankarit.
JasuMutta kun ei vaan seksi enää kiinnosta kenenkään kanssa, niin ei ole mitään väliä miehen huomaavaisuudellakaan. Jos ei löydy 60v miestä, jolle riittäisi pelkkä ystävyyssuhde, niin en koe mitään ongelmaa siinä että olisin loppuelämäni ajan yksin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli hienoa settiä. Nauroin ääneen :) Oikein nasevaa.
-keinovaginamies-Nii, ei riitä että kusee ja roiskii mällit kukkasen juurelle, se kuolee vailla oikeanlaista hoivaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei vaan seksi enää kiinnosta kenenkään kanssa, niin ei ole mitään väliä miehen huomaavaisuudellakaan. Jos ei löydy 60v miestä, jolle riittäisi pelkkä ystävyyssuhde, niin en koe mitään ongelmaa siinä että olisin loppuelämäni ajan yksin!
Tarkoitin tietysti naisia joille miehen tunteilla on väliä ja tunteilla ja huomaavaisuudella mikä ylläpitää naisen tunteita miestään kohtaan. Kukaan mitään vitun narisevaa mörköä jaksa heijata kun vauvaa. Ja paapoa kun ei miestäkään huvita kun olla puupää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, ei riitä että kusee ja roiskii mällit kukkasen juurelle, se kuolee vailla oikeanlaista hoivaa.
JasuMoni kukka kuihtuu myös vanhuuttaan. Ei auta lämpimät puheet tai teot.
Kts. tuossa yllä kommentti 60v naiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tietysti naisia joille miehen tunteilla on väliä ja tunteilla ja huomaavaisuudella mikä ylläpitää naisen tunteita miestään kohtaan. Kukaan mitään vitun narisevaa mörköä jaksa heijata kun vauvaa. Ja paapoa kun ei miestäkään huvita kun olla puupää.
JasuVoi sitä ilman seksiäkin olla mielettömän kivaa ja mukavaa elää yhdessä. Vaan ei minkään mörkön ja pökkelöpään kanssa ole kivaa silloinkaan, saati jos vielä pitäisi viihdyttää jotain mänttiä joka ei itte viitti kun vaatia toiselta, muttei itteltään mitään.
Mun puolesta nussikoon vaikka paskasaapasta, jos ei parempaan pysty. Minä en ainakaan ole kenenkään sirkus ja huvilaite. Lyököö päätään seinään jos on niin aivovamma ettei älyä omaa käytöstään muuttaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä ilman seksiäkin olla mielettömän kivaa ja mukavaa elää yhdessä. Vaan ei minkään mörkön ja pökkelöpään kanssa ole kivaa silloinkaan, saati jos vielä pitäisi viihdyttää jotain mänttiä joka ei itte viitti kun vaatia toiselta, muttei itteltään mitään.
Mun puolesta nussikoon vaikka paskasaapasta, jos ei parempaan pysty. Minä en ainakaan ole kenenkään sirkus ja huvilaite. Lyököö päätään seinään jos on niin aivovamma ettei älyä omaa käytöstään muuttaa.
JasuNo nyt tulee hyvää purkautumissettiä!
Sulla on äijä ollut tänään v.ttupää?
Anonyymi kirjoitti:
Moni kukka kuihtuu myös vanhuuttaan. Ei auta lämpimät puheet tai teot.
-keinovaginamies-Nojuu, silloinkin on ymmärrys a ja o. Myös miehen puolelta, että se hänenkin homeinen sarvi on joku päivä ihan vaan turha roikko jalkovälissä. Hyvä ettei kusikin kintuille valu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kukka kuihtuu myös vanhuuttaan. Ei auta lämpimät puheet tai teot.
-keinovaginamies-Totean tälleen sivusta, että jos se seksi on alunperin ihan oikeasti kiinnostanut, niin noin ei käy. Jos se taas on aina ollut enemmän pakkopullaa, velvollisuus, toisen mieliksi jne. niin silloin ymmärrettävästi käy noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tulee hyvää purkautumissettiä!
Sulla on äijä ollut tänään v.ttupää?
-keinovaginamies-Tänään?! Ei tänään taida riittää. Kyllästyn äijiin ylipäänsä jotka viisastelee, vaikka on ihan uuvatteja ja sokeita itselleen. En mä jaksa miehiä pokkuroida, niissäkin on niin paljon paskaa korvienvälissä ettei meinaa hatussakaan saumat kestää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totean tälleen sivusta, että jos se seksi on alunperin ihan oikeasti kiinnostanut, niin noin ei käy. Jos se taas on aina ollut enemmän pakkopullaa, velvollisuus, toisen mieliksi jne. niin silloin ymmärrettävästi käy noin.
Tai jos ihminen on ylipäänsä kiinnostanut muunkin kun seksin takia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totean tälleen sivusta, että jos se seksi on alunperin ihan oikeasti kiinnostanut, niin noin ei käy. Jos se taas on aina ollut enemmän pakkopullaa, velvollisuus, toisen mieliksi jne. niin silloin ymmärrettävästi käy noin.
Voi olla.
Mutta myös naisen fysiikka/kyvyt muuttuu hormonitoiminnan muuttuessa.
Ja jos oma asenne/terveys kiinnostaa enemmän kuin seksi (vaikka se seksi luomuna olis aiemmin kiinnostanutkin), niin minkäänlaisia ulkopuolisia hormoneja ei aleta nauttia. Lopputulos on sitte tiedossa :)
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla.
Ja jos oma asenne/terveys kiinnostaa enemmän kuin seksi (vaikka se seksi luomuna olis aiemmin kiinnostanutkin), niin minkäänlaisia ulkopuolisia hormoneja ei aleta nauttia. Lopputulos on sitte tiedossa :)
-keinovaginamies-Niinpä ne muuttuvat miehenkin, että eipä tuossa eroa ole. Ja tuossa juuri kuvasit, ettei se seksi ole kiinnostanut varsinaisesti alunperinkään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ne muuttuvat miehenkin, että eipä tuossa eroa ole. Ja tuossa juuri kuvasit, ettei se seksi ole kiinnostanut varsinaisesti alunperinkään,
Tarkoitat siis, että jos naista oikeasti kiinnostaa seksi, niin hän aloittaa tarvittaessa ja ajoissa hormonikorvaushoidon?
Muori ei suostu ottamaan buranaakaan. Täytyy olla todella hätä, ennen kuin 1/3 pillerin suostuu ottamaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat siis, että jos naista oikeasti kiinnostaa seksi, niin hän aloittaa tarvittaessa ja ajoissa hormonikorvaushoidon?
Muori ei suostu ottamaan buranaakaan. Täytyy olla todella hätä, ennen kuin 1/3 pillerin suostuu ottamaan :)
-keinovaginamies-Kyllä. Sekä hormonihoidon aloittamisessa, että aloittamatta jättämisessä on omat terveysriskinsä ja -hyötynsä. Se on valinta ja kompromissi päättipä kummin tahansa, eikä selkeästi terveydellisesti parempaa vaihtoehtoa varsinaisesti ole. Jos seksi painaa vaakakupissa ja varsinkin jos siitä oikeasti pitää, niin sen puolesta valinta on aika selvä. Lisäksi kannattaa pitää mielessä, ettei hormmonihoidottomuus likipitäenkään kaikilla tarkoita, etteikö seksi kiinnostaisi ja myös onnistuisi edelleen. Monilla naisilla hyrräävät himot vielä vanhainkodissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sekä hormonihoidon aloittamisessa, että aloittamatta jättämisessä on omat terveysriskinsä ja -hyötynsä. Se on valinta ja kompromissi päättipä kummin tahansa, eikä selkeästi terveydellisesti parempaa vaihtoehtoa varsinaisesti ole. Jos seksi painaa vaakakupissa ja varsinkin jos siitä oikeasti pitää, niin sen puolesta valinta on aika selvä. Lisäksi kannattaa pitää mielessä, ettei hormmonihoidottomuus likipitäenkään kaikilla tarkoita, etteikö seksi kiinnostaisi ja myös onnistuisi edelleen. Monilla naisilla hyrräävät himot vielä vanhainkodissakin.
Elämä on arpapeliä ja joka arpa ei voita.
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on arpapeliä ja joka arpa ei voita.
-keinovaginamies-Kyllä ja senkin pitäisi olla ihan ok, ettei seksi ole oikein koskaan hirveästi kiinnostanut. Ottaisit kohteliaisuutena ja huomaavaisuutena, että sitä on edes tuohon asti sun mieliksesi harrastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja senkin pitäisi olla ihan ok, ettei seksi ole oikein koskaan hirveästi kiinnostanut. Ottaisit kohteliaisuutena ja huomaavaisuutena, että sitä on edes tuohon asti sun mieliksesi harrastettu.
Kyllä arvostan. Avorouva tykkää minusta sen verran, että minulla on lupa rakastajattareen. Tosin edellisen jälkeen en ole jaksanut alkaa enää uutta hankkimaan. Säätämistä se on sekin, eikä enää jaksa kaikkea kouhkausta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä arvostan. Avorouva tykkää minusta sen verran, että minulla on lupa rakastajattareen. Tosin edellisen jälkeen en ole jaksanut alkaa enää uutta hankkimaan. Säätämistä se on sekin, eikä enää jaksa kaikkea kouhkausta.
-keinovaginamies-Elämä on valintoja, olipa se sitten hormonikorvaishoito tai rakastajatar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla.
-keinovaginamies-Eikä voi olettaa myöskään, että kaikkia yhdessä pitäisi seksi. Jos seksi on ainoa kriteeri mennä suhteeseen, siinä käy juuri niin että muut tärkeät asiat jää ennenpitkää huomioimatta, kun ihminen ei ihmisenä kiinnosta. Silloin se seksi eellä on enty suhteeseen. Kaikilla ei seksiä tee mieli jos muut jutut sakkaa. Toi ettei seksiä ole ikinä halunnutkaan ei ole niin mustavalkoista kuitenkaan. Ihminen on kokonaisuus ei on tai off seksikone.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä voi olettaa myöskään, että kaikkia yhdessä pitäisi seksi. Jos seksi on ainoa kriteeri mennä suhteeseen, siinä käy juuri niin että muut tärkeät asiat jää ennenpitkää huomioimatta, kun ihminen ei ihmisenä kiinnosta. Silloin se seksi eellä on enty suhteeseen. Kaikilla ei seksiä tee mieli jos muut jutut sakkaa. Toi ettei seksiä ole ikinä halunnutkaan ei ole niin mustavalkoista kuitenkaan. Ihminen on kokonaisuus ei on tai off seksikone.
JasuKannattaa huomioida sitä kumppania kokonaisvaltaisena tuntevana olentona, ei vain seksin saanti laitteena. Muuten ne halut tosiaan hiipuu. Ne vähäisetkin saa yllä pysymään huomioimalla muutokset, ihmisen. Seksi ei ole koko keissi, se on vain yksi osa keissiä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa huomioida sitä kumppania kokonaisvaltaisena tuntevana olentona, ei vain seksin saanti laitteena. Muuten ne halut tosiaan hiipuu. Ne vähäisetkin saa yllä pysymään huomioimalla muutokset, ihmisen. Seksi ei ole koko keissi, se on vain yksi osa keissiä.
JasuToisen takia uhrautuminenkin vaatii, että tuntee saavansa jotain takaisinkin miksi viitsiä uhrautua. Pätee mummonkin haluun ottaa hormonikorvausta, ellei kyse ole lääkitys fobiasta sitten. Jos ei niin syy miksei miehen takia joka kohtelee hyvin syy ole sitten kuin välinpitämättömyys.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Mä alan epäillä, että rouvallasi on farmakofobia. Se voi olla niin paha, että kärsii mielummin vaivat kun ottaa lääkettä. Selvitäppä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä alan epäillä, että rouvallasi on farmakofobia. Se voi olla niin paha, että kärsii mielummin vaivat kun ottaa lääkettä. Selvitäppä.
JasuTeillä tuskin on kyse siitä ettei seksi ole ikinä kiinnostanut ja moni sellainenkin on silti empaattinen ja empatian vuoksi huomioi kumppaninsa seksin tarpeita, rakkaudesta, empatiasta ymmärryksestä toisen tarpeita kohtaan. Teillä empatia on ota rakastaja, mä en lääkkeitä syö. Tuo buranakin herätti mut miettimään farmakofobian mahdollisuutta. Kun kerran muuten asiat on kunnossa ja huomioit mammaa jne.
Jasu
- Anonyymi
Minulle riittäisi se yks tuttu "vähän höperö" joka olisi välillä kiltti ja välillä tuhma, fiiliksen mukaan.
- Anonyymi
Tuhma vai kiltti, ajatelkaas!
🎵 Ken lelut nuo saa?
Ken p*ppelii saa?
Monta on naista odottavaa!
Sonnipukki matkaan jo käy. 🎵
🦄 - Anonyymi
Vähimmällä pääsee kun nussii sitä imuria.
Vaikka kuinka imuroi ja pesee ikkunoita, ei se lähde märkänä pysy- Anonyymi
Tuolla asenteella ei varmasti pysykään,
- Anonyymi
Nimenomaan miehissä on toi vika, kun vähimmällä vaan pääsis ja sais kaiken sillä mitä keksii toivoa. Näkemättä vaivaa itse yhtään mihinkään.
Munatonta touhua.
Jasu
- Anonyymi
No se joulupukkihan ne tietää. Sillä on lista.
- Anonyymi
Eiväthän nuo sulje toisiaan pois. Miehen täytyy ehdottomasti olla kiltti, luotettava, turvallinen ja hyväsydäminen, jotta hänen kanssaan haluaa ylipäätään rakastella. Mitä tulee sitten itse lemmenleikkeihin, niin tietenkin miehen täytyy olla sopivasti tuhma, kuten itsekin olen.
On ihan höpöä, etteivätkö naiset haluaisi kilttejä miehiä. En tiedä sellaista naista, joka ei haluaisi miehensä olevan kiltti. Kiltti ei ole kuitenkaan sama kuin tahdoton nysvääjä, jolla ei ole mitään mielipiteitä. Joillain menevät nämä kaksi sekaisin.
Aletheias - Anonyymi
Johan on taas kysymyksen asettelua. Ihan kuin ihmiset olisi niin mustavalkoisia. Olen kiltti mies, saanko koskea sinun silkkisiä alushousuja. Kiltti mies voi olla sellainen peto sängyssä, ettei tuhma mies voi edes kuvitella saati toteuttaa.
- Anonyymi
Niinpä. Mä totesin tuolla aiemmin, että riippuu myös täysin siitä mitä tuolla edes tarkoittaa. Ehdottomasti parhaat omat seksikokemukseni ovat kilttien partnerien kanssa. Se, että minun rajojani ja toiveitani kunnioitetaan ja minut otetaan huomioon on itselleni ehdoton juttu tuossa, eikä se onnistu sellaiselta, jonka minä määritän tuhmaksi. Minulle se, että haluaa seksiä, on lähinnä ihan normaalia, ei tuhmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mä totesin tuolla aiemmin, että riippuu myös täysin siitä mitä tuolla edes tarkoittaa. Ehdottomasti parhaat omat seksikokemukseni ovat kilttien partnerien kanssa. Se, että minun rajojani ja toiveitani kunnioitetaan ja minut otetaan huomioon on itselleni ehdoton juttu tuossa, eikä se onnistu sellaiselta, jonka minä määritän tuhmaksi. Minulle se, että haluaa seksiä, on lähinnä ihan normaalia, ei tuhmaa.
Totta, on todella eri asia pitää itseään ”tuhmana” kuin toteuttaa se käytännössä toista kunnioittaen ja hänet tyydyttäen.
- Anonyymi
Kun minä naisena haluan seksiä, haluan kunnolla MUNAA enkä mitään muinaiskalevalan värssyjä ja sokerikakun leivontaohjeita.
- Anonyymi
Ja miehenä haluat sitten noita mainitsemiasi?
- Anonyymi
Kyllä tuontyyliset kirjoitukset ovat usein mieheltä. Heillä on aivan uskomaton käsitys omasta munastaan ja sen vaikutuksista. Ehkä se on jokin alikompleksi jos muut osat kehosta eivät ole kovin vakuuttavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345