Yxäri ylikierroksilla

Anonyymi-ap

En saa unta, ja sydän muljahtelee ikävästi rinnassa. 😩🫀

Olenkohan kuolemassa? 🥺

En oikein ehtisi kuolla nyt vielä! 😄

🦄

22

258

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko muistanut juoda vettä tarpeeksi?

• Anonyymi

Muljahtelu ei kai ole vaarallista, vaikkakin epämukavaa. Tuntuu että happi loppuu. Mulla on ollut tuota vaivaa niin kauan kuin muistan. Pikkulapsena tutkittu sivuääntä ja todettu vaarattomaksi. Sen jälkeen ei ole lääkäriä kiinnostanut (jos jatkuu tai pahenee, niin...= jos kuolet niin katsotaan tarkemmin).

Jos tuo on uusi oire, kannattaa varmaan mennä lääkäriin.

xLiner

• Anonyymi

Henkinen väsymys, stressi ja huonot unet saattavat vaikuttaa muljahtelujen määrään.

xLiner

• Anonyymi

Kuulostaa liikalyönneiltä. Onko ravitsemus kunnossa ja muistatko rentoutua? Vagushermo se kaipaa kuule rauhoittumista, muuten lähtee ylivireäksi koko hermosto. Mulla on jatkuva ylivireystila päällä. Ei ole kivaa, mutta tiiän mistä puhun.

Jasu

• Anonyymi

Kannattaa ajoissa ottaa rentoutumisen taidot haltuun, ettei käy kuten mulle puhkee fibromyalgia. Tosin mulla krooninen migreeni ja koulukiusaaminen aiheutti vuosien ajan jatkuvaa stressiä joten kipujärjestelmä on menny rikki ja ylivireystila jää päälle helposti sekin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ajoissa ottaa rentoutumisen taidot haltuun, ettei käy kuten mulle puhkee fibromyalgia. Tosin mulla krooninen migreeni ja koulukiusaaminen aiheutti vuosien ajan jatkuvaa stressiä joten kipujärjestelmä on menny rikki ja ylivireystila jää päälle helposti sekin.

Jasu

Tulee tutinoita ja tärinöitä, muljahteluja yms. Kroppa koittaa ottaa hommaa haltuun.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee tutinoita ja tärinöitä, muljahteluja yms. Kroppa koittaa ottaa hommaa haltuun.

Jasu

Meinaan, että oireita voi lieventää muttei niitä saa enää kokonaan pois, kun jokin hajoaa kehossa pysyvästi. Siksi ajoissa oikeanlainen hoito, suhtautuminen vakavasti oireisiin mitkä haittaa elämää on a ja o. Muuten ne kroonistuu ja pahenee vaan. Eikä auta mikään höpinähoito niihin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan, että oireita voi lieventää muttei niitä saa enää kokonaan pois, kun jokin hajoaa kehossa pysyvästi. Siksi ajoissa oikeanlainen hoito, suhtautuminen vakavasti oireisiin mitkä haittaa elämää on a ja o. Muuten ne kroonistuu ja pahenee vaan. Eikä auta mikään höpinähoito niihin.

Jasu

Versus pää lähtee irti kehosta, sen voi parsia takas paikalleen muttei se toimi enää kuten ennen irti lähtöä. Pysyvä vika on pysyvä vika ja oireet on ne mitkä kuuluu herättää ihmiset toimimaan AJOISSA.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Versus pää lähtee irti kehosta, sen voi parsia takas paikalleen muttei se toimi enää kuten ennen irti lähtöä. Pysyvä vika on pysyvä vika ja oireet on ne mitkä kuuluu herättää ihmiset toimimaan AJOISSA.

Jasu

Sairaslomaa jos ei muuten pysty hoitamaan itseään tarpeeksi hyvin.
        Turha uhrata terveyttään työlle.

Jasu

• Anonyymi

Oiskohan tää sit osa yksärin karmaa, että se sama palstaukko jonka sanoja yrittänyt käyttää toista vastaan kaappasi tämän taikaponitunnisteen?

• Anonyymi

Eiköhän se jo olisikin aika mennä palstaäijä, hei hei nyt sit

• Anonyymi

Huomenta, ja kiitos kaikille vastaajille. 🤗

Olen toistaiseksi hengissä. Kyllä olisikin ollut kamalaa kuolla, kun kaikki elämässä olisi ollut vielä tekemättä. 🙈

Nyt virkeämpänä muistin, etten ole hetkeen napsinut magnesiumtabletteja. Minulla on ennenkin ollut muljahteluita, ellen syö mgnesiumia purkista.

Myös jokin uusi rauhoittumis- tai rentoutumisrituaali voisi olla hyödyllinen. Yksi ei näköjään riitä. 🙄

🦄

• Anonyymi

Täysjyväviljaa ja kasviksia paljon, pähkinöitä jos uppoo. Niistä saat magnesiumia ruokana. Muttei purkista lisänä haittaa tee. 🙂
        Kiva ettet kuollut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysjyväviljaa ja kasviksia paljon, pähkinöitä jos uppoo. Niistä saat magnesiumia ruokana. Muttei purkista lisänä haittaa tee. 🙂
        Kiva ettet kuollut.

Jasu

Kiitos! 😁

Juu, en saa tarpeeksi magnesiumia ruuastani. Olen vuosien kokemuksella löytänyt muutaman vitamiinin ja hivenaineen yhdistelmän, joita purkista syömällä voin hyvin. Jos lipsun, tulee jokin oire.

Ainakaan magnesiumin kohdalla kyse ei ole plasebosta, koska en edes enää muistanut tuota muljahteluongelmaa ennen kuin tänään. En ollut hetkeen hommannut itselleni magnesiumia, mutta korjaan sen tänään.

🦄

• Anonyymi

Kuuntele kroppaasi, liikaa treeniä ja liikaa saunaa luultavasti. Elämännälkäsi on ylensyönyt ja nyt sillä on sulatteluvaivoja :)

• Anonyymi

Joskus ärsyttää niin s@@kelisti, että kroppa ei pysy perässä matkalla sinne, minne mieli haluaisi mennä. 😁

🦄

• Anonyymi

Ei mikään ihme. Talviaika nielaisi auringon ja matalapaine vahvistaa sen vaikutuksen.

• Anonyymi

Milla tuollaiset fyysiset oireilut voi suoraan kytkeä menttaalipuoleen.
      Stressi, liian paljon mietittävää, muistettavaa jnejne...

Tarvitset pysähtymistä. Uudelleen priorisoimista...

• Anonyymi

Pysähtyminen on tehty jo. (Tein senkin tehokkaasti.) Nyt on uudelleen kiihdyttämisen vaihe. Ei koko ajan voi olla pysähdyksissä, enkä haluaisikaan olla. 😁

🦄

• Anonyymi

Voi sinua. Se nyt vain muljahtelee välillä. Ei siitä kannata huolestua. Kuuluu ikään.

Sitten kantsii huolestua, jos ei tunnu pulssia ollenkaan. Sitten kantsii ottaa viinakulaus, se voi käynnistää sydämen. Tai ainakin rentouttaa.

>simiti<

• Keski-iän kynnyksellä minulle diagnosoitiin burnout.

Burnout on yksi meriiteistäni. Tekisi mieli mainita se myös CV.ssä.

• Anonyymi

Hienoa että selvisit siitä. 🤗

Burnoutiin kuuluu yleensä aina negatiivisia tuntemuksia mielessä. Toipuminen voi kestää kauan.

Minä sen sijaan tapaan touhuta kaikkea kivaa niin paljon ja innoissani, että keho ei aina pysy perässä. 🙄

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      133
      14347
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5962
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5535
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      305
      4379
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4137
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      107
      3681
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3602
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      24
      3564
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1448
    Aihe