Miehille tehtävä

Anonyymi-ap

Kun olet mielestäsi mies, niin onko sinulla hajuakaan mitä se on?

Käytkö salilla?

Puhutko viisaita?

Näytätkö mieheltä?

(hirn)

23

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

No siis en.

Mutta tulis muistaa että olen poikkeustapaus, joka on kallellaan.

(naurua)

• Anonyymi

Ja tarkemmin ottaen olen nimenomaan homoiluun päin kallellaan. Mitä enempi, sitä parempi.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarkemmin ottaen olen nimenomaan homoiluun päin kallellaan. Mitä enempi, sitä parempi.

(naurua)

Pitihän se arvata :D. Taiteellinen ulosantisi indikoi osaltaan siitä. Niinhän joku kirjoitti että naiset ovat vain miesten tiellä sitten kun itse hommiin päästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(naurua)

Eipö ollut uusi tieto tuokaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(naurua)

Arvasin että tykkäät lesboseksistä.

• Anonyymi

En ole mies enkä näytä mieheltä, mutta kaikkea muuta noista kyllä. 🤔 Eli kai minulla jonkinlainen haju on.

🦄

• Anonyymi

K1kkeli löytyy. Tarvitaanko vielä muuta? Naamani karvat yltävät ohimolta ohimolle, kunhan vain annan niiden kasvaa. Ja mähän annan.

• Anonyymi

Ei biologisen miehen määritelmään tarvita muuta, kuin miehen anatomia. Silleen se menee.

Jasu

• Anonyymi

En ole mies, mutta täytän kaksi kohtaa kolmesta. Riittääkö se?

• Anonyymi

En tiiä mitä on olla mies, mutta muut on tuntuneet tietävän kun ovat nähneet minussa enemmän miestä kuin naista.

Sitä paasauksen määrää. Olis vissiin pitäny olla mies, niin helpompaa olis ollut. Noin muuten yks hailee.

Jasu

• Kun olin poika, isoisä sanoi minulle: "pidä ittes miehenä".
      En vieläkään ymmärrä tuota.

En ollut sukupuolenvaihtoa ajatellut, enkä hienostellut homomaisesti.

Mies on käsitteenä aikansa elänyt, nyt ollaan kaikki hybridejä.

• Anonyymi

Parasta oliskin kun oltas kaikki vaan ihmisiä, niin normittaminenkin olis vähän rennompaa.

Ihminen joka tuottaa siittiöitä, ihminen joka tuottaa munasoluja.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Parasta oliskin kun oltas kaikki vaan ihmisiä, niin normittaminenkin olis vähän rennompaa.

Ihminen joka tuottaa siittiöitä, ihminen joka tuottaa munasoluja.

Jasu

Saa nähdä millaiseksi evoluutio meidät tekee. Ehkä genitaalit poistuvat kokonaan.
        Nyt jo ne roikkuu siihen malliin, että pian putoaa.

:P

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Saa nähdä millaiseksi evoluutio meidät tekee. Ehkä genitaalit poistuvat kokonaan.

Ymmärrän yskän. Alun perin miesten munaskuut olivat liitettyinä ylemmäs vatsan seudulle. Sittemmin ne ovat laskeutuneet. Söin tässä yhtenä iltana suklaa/kaakaolevitettä. Maku oli euforinen ja kouraisi jännästi vatsan seudulta, lähes sexuaalisen tuntuisesti. Terv. yx mies.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ehkä mennää ihmisetkin veteen vaan laskemaan kuten kalat sukuaineet ja bum, uutta elämää. 😄

Jasu

• Mulle tulee miehestä mieleen vaan puku ja kravatti. Ja muuta tylsää.

Selkanen bisnesmies.

Mutta sama tulee kyllä naisestakin.

Että jos oltas vaan henkilöitä.

• Anonyymi

Miltä se homous tuntuu nykyisin?

Kiinnostuin

• Anonyymi

Olen mies ja sitä ei tarvitse sen kummemmin miettiä eikä puntaroida.

Olen miehen näköinen, kokoinen ja tavoiltani kai kuten Suomi-Filmien miehet.
      Puhun, pussaisin jos olisi oikea ihminen rinnalla.

En tee miehenä olemisesta mitään ongelmaa, filosofista dilemmaa tai mitään muutakaan.
      Olen hyvä juuri tällaisena kuin olen.

-Mies Linnunradalta-

• Anonyymi

On hajua, erityisesti salillakäynnin jälkeen. Alat muuten kuulostaa yhtä tiedonhakuiselta kuin yksisarviseltamme... 🤭

• Anonyymi

?? , No tiiä häntä yli 70 , harmaata on sopivasti. 1,5 kk metsänhakkuulla 3 m. siä propseja käsillä nostellen kasoihin ,kone ajaa pois sit. Myyntiin menee. Joutuu vähän siteeraamaan erästä laulua,,,, vielä jaksaa vanhakin tanssia ! Tää on vain harrastus hiihtokelejä ootellen.. Joka miehellä oma miehen mittansa sanoisin , mikä kullakin lie. Vaimo on , vsta 50 v ollut sama ja edelleenkin on. hyvää "syssyä" miehille ja vaimoilla.

• Anonyymi

Oikea voima tulee muualta kuin salilta.Viisaudesta en tiedä mutta koiraisen totuutta
      joka sanalla. En tiedä miltä oikea mies näyttää kenenkin mielestä.Itse näytän ennemkin
      kuivan kesän oravalta.

• Anonyymi

Ootko varma ettet näytä algoritmilta? 🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      117
      7010
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4767
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      59
      4036
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3374
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      704
      2117
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1479
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1348
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1306
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe