Mielestäni niihin turvautuminen ei ole uskottomuutta vaikka vaimo ei pitaisikaan.
Mekaaninen tarve ilman tunnetta.
Ammattilaisen palvelut
15
406
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kaikki mitä teet kumppanin selän takana ja kaikki mitä et voi hänen kasvojen edessä tehdä on pettämistä.
- Anonyymi
Pettämistä.
- Anonyymi00004
Pettämistä!
- Anonyymi00005
Jos sinulle on ok, että vaimosi tekee samaa, niin ok. Reilumpaa olisi kuitenkin tehdä asia avoimesti.
- Anonyymi00006
Olisko kannattanu valita vaimo paremmin jos kerran joudut huorissa käymään vai olisiko pitäny keskittyä hieman paremmin siihen kuinka itse kohtelet naistasi harvoin nainen antaa jos tämän ei tee mieli onko tuttuja päätäsärkee nyt ei huvita jättävät vaan syyn sanomatta miksi ei
- Anonyymi00007
Pettämistä!
- Anonyymi00009
Minä en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja 70v ystävämies saa käydä huorissa, koska emme ole parisuhteessa ja asumme omissa asunnoissamme!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja 70v ystävämies saa käydä huorissa, koska emme ole parisuhteessa ja asumme omissa asunnoissamme!
taidat itse olla se 70v.ystävämies kaikille naispuolisille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
niin 70v.ystävämies voi sitten livautella kuvakokoelmaansa niistä nippanappa täysikäisistä. Tai kuten hän itse kertoo: "kyllä he ovat jo vähän vanhempia eli 23v. tyttösiä. Vähän kyllä nostaisin tasoa kenet ystävämieheksi kelpuuttaisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
niin 70v.ystävämies voi sitten livautella kuvakokoelmaansa niistä nippanappa täysikäisistä. Tai kuten hän itse kertoo: "kyllä he ovat jo vähän vanhempia eli 23v. tyttösiä. Vähän kyllä nostaisin tasoa kenet ystävämieheksi kelpuuttaisin.
ja todennäköisesti käyttää sinuakin hyväkseen . Toimit hänen terapeuttinaan,kuuntelet hänen turinoitaan,toimit seuraneitinä hänen teatterissaan. Kostaa petetylle puolisolleen
vetämällä näitä ystävä"tuttava"naisiaan mukaan esitykseensä olla haluttu ,kiinnostava vähän vanhemman naisen näkökulmasta Todellisuudessa hän vain kiillottaa julkisivuaan ja peittelee sitä mikä hän todellisuudessa on...
- Anonyymi00013
Ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä ja tämä on puhtaasti mielipidekysymys. Sina ajattelet noin, mutta varaudu siohen, ettei toinen osapuoli välttämättä näe asiaa samalla tavalla.
- Anonyymi00014
AMMATTILAISTEN :)
- Anonyymi00018
rahalla saa ja hevosella pääsee kuvottakin 70v. ukkeli!
- Anonyymi00016
Uskottomuutta,pettämistä,vaimon loukkaamista. Toivottavasti otti avioeron!
- Anonyymi00017
Mekaaninen tarve ilman tunnetta on sinun mielipiteesi seksityöntekijöiden luona käymisessä ja omien tarpeittesi täyttämisestä! Mekaaninen tarve : et ole heistä aidosti kiinnostunut. Näinkö selität vaimollesi ? Toteatko vaimollesi myös ,että "älä nyt ota sitä niin vakavasti ja siirrät huomion pois omasta toiminnastasi , vähättelemällä vaimosi tunteita. Toimintasi :"mekaaninen tarve ilman tunnetta" käyttäessäsi näitä kutsumisiasi
AMMATTILAISIA :on vaimosi pettämistä ,uskottomuutta ,loukkaamista ja sydäntä särkevää. Valehteletko vaimollesi olleesi jossain muualla , kuin todellisuudessa olit?
Istuitko tyytyväinen mairea hymy naamalla,imujälki kaulassa , kun kelpuutit puolisosi
katsomaan sarjaleffoja?? Ja jos vaimo huomasi sinun valehtelevan..käytit siis gaslightingia vain toteamalla vaimollesi "oletko tullut hulluksi"? Toimintasi pettämisen ja uskottomuuden lisäksi on vallankäyttöä!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540