Ammattilaisen palvelut

Anonyymi-ap

Mielestäni niihin turvautuminen ei ole uskottomuutta vaikka vaimo ei pitaisikaan.
Mekaaninen tarve ilman tunnetta.

15

406

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki mitä teet kumppanin selän takana ja kaikki mitä et voi hänen kasvojen edessä tehdä on pettämistä.

• Anonyymi

Pettämistä.

• Anonyymi00004

Pettämistä!

• Anonyymi00005

Jos sinulle on ok, että vaimosi tekee samaa, niin ok. Reilumpaa olisi kuitenkin tehdä asia avoimesti.

• Anonyymi00006

Olisko kannattanu valita vaimo paremmin jos kerran joudut huorissa käymään vai olisiko pitäny keskittyä hieman paremmin siihen kuinka itse kohtelet naistasi harvoin nainen antaa jos tämän ei tee mieli onko tuttuja päätäsärkee nyt ei huvita jättävät vaan syyn sanomatta miksi ei

• Anonyymi00007

Pettämistä!

• Anonyymi00009

Minä en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja 70v ystävämies saa käydä huorissa, koska emme ole parisuhteessa ja asumme omissa asunnoissamme!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja 70v ystävämies saa käydä huorissa, koska emme ole parisuhteessa ja asumme omissa asunnoissamme!

taidat itse olla se 70v.ystävämies kaikille naispuolisille.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

niin 70v.ystävämies voi sitten livautella kuvakokoelmaansa niistä nippanappa täysikäisistä. Tai kuten hän itse kertoo: "kyllä he ovat jo vähän vanhempia eli 23v. tyttösiä. Vähän kyllä nostaisin tasoa kenet ystävämieheksi kelpuuttaisin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

niin 70v.ystävämies voi sitten livautella kuvakokoelmaansa niistä nippanappa täysikäisistä. Tai kuten hän itse kertoo: "kyllä he ovat jo vähän vanhempia eli 23v. tyttösiä. Vähän kyllä nostaisin tasoa kenet ystävämieheksi kelpuuttaisin.

ja todennäköisesti käyttää sinuakin hyväkseen . Toimit hänen terapeuttinaan,kuuntelet hänen turinoitaan,toimit seuraneitinä hänen teatterissaan. Kostaa petetylle puolisolleen
        vetämällä näitä ystävä"tuttava"naisiaan mukaan esitykseensä olla haluttu ,kiinnostava vähän vanhemman naisen näkökulmasta Todellisuudessa hän vain kiillottaa julkisivuaan ja peittelee sitä mikä hän todellisuudessa on...

• Anonyymi00013

Ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä ja tämä on puhtaasti mielipidekysymys. Sina ajattelet noin, mutta varaudu siohen, ettei toinen osapuoli välttämättä näe asiaa samalla tavalla.

• Anonyymi00014

AMMATTILAISTEN :)

• Anonyymi00018

rahalla saa ja hevosella pääsee kuvottakin 70v. ukkeli!

• Anonyymi00016

Uskottomuutta,pettämistä,vaimon loukkaamista. Toivottavasti otti avioeron!

• Anonyymi00017

Mekaaninen tarve ilman tunnetta on sinun mielipiteesi seksityöntekijöiden luona käymisessä ja omien tarpeittesi täyttämisestä! Mekaaninen tarve : et ole heistä aidosti kiinnostunut. Näinkö selität vaimollesi ? Toteatko vaimollesi myös ,että "älä nyt ota sitä niin vakavasti ja siirrät huomion pois omasta toiminnastasi , vähättelemällä vaimosi tunteita. Toimintasi :"mekaaninen tarve ilman tunnetta" käyttäessäsi näitä kutsumisiasi
      AMMATTILAISIA :on vaimosi pettämistä ,uskottomuutta ,loukkaamista ja sydäntä särkevää. Valehteletko vaimollesi olleesi jossain muualla , kuin todellisuudessa olit?
      Istuitko tyytyväinen mairea hymy naamalla,imujälki kaulassa , kun kelpuutit puolisosi
      katsomaan sarjaleffoja?? Ja jos vaimo huomasi sinun valehtelevan..käytit siis gaslightingia vain toteamalla vaimollesi "oletko tullut hulluksi"? Toimintasi pettämisen ja uskottomuuden lisäksi on vallankäyttöä!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe