Miksei kukaan ole koskaan kiinnostunut siitä,
miksi nuo kaikki terrori-iskut tapahtuvat?
En kuule missään mediassa syvällistä analyysiä
siitä, miksi terrorismia on. Kyse ei voi olla
vain siitä, että ihmiset ovat hulluja. Mihin koko
terrorismi perustuu? Mitkä ovat heidän katkeruutensa
syvimmät aiheuttajat? Terrorismissa yritetään torjua
sen seurauksia, mutta syitä ei oteta selville.
Tähän asti kaikilla sodilla on ollut joku syy:
ihmisen ahneus suurimpana syynä. Näille terrorismi-
sodille ei ole syitä. Uskonto ei ole minusta
kelpaava ainoaksi syyksi.
Ennenkuin tuomitsemme kaikki muslimit hulluiksi
pyytäkäämme heiltä selitystä teoilleen.
Kysykää, että miksi?
10
452
Vastaukset
- pelkkä p
Tollain kysymällä voit saada vastaukseksi vaikka mitä.
Tietysti heitä sorretaan.
-Mutta islam on AINA itse sortanut toisia tavalla tai toisella.
-Tietysti heidän kimppuunsa hyökätään: he itse hyökkäsivät kaikkien naapureidensa kimppuun tuhat vuotta.
Vaikka mitä väittäsivät: Koraanista löytyy kymmeniä kohtia jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset. Et löydä yhtäkään Raamatusta.
Koraani on lisäksi ristiriidassa myös luonnontieteiden kanssa. Tee siitä nyt toimiva maailmankuva.
Tässähän on kyseessä islamin kuolonkorahdukset ... vai luulevatko he että vaikka he kuinka tappaisivat pois heitä arvostelevat ihmiset... niin ei se muuta totuutta heidän pahoista teoistaan.
Islam antaa terrorismille huonon maineen.
Islam sälyttää koko ajan vastuu kaikille muille. Kyllä hekin voisivat katsoa vähän itseensä ja etsiä syytä myös omasta toiminnastaan.- sanottua
"Islam sälyttää koko ajan vastuu kaikille muille. Kyllä hekin voisivat katsoa vähän itseensä ja etsiä syytä myös omasta toiminnastaan."
Olisipas somaa, että edes täällä joku teistä muslimeista vastaiisi tähän? Jos Te olette täydellisiä, miksi tapatte?
- Karim
Jos Venäjä valloittaisi Suomen, ja tietäisit että hyökkääjän ja sen liittolaisten takia läheisesi ja sukulaisesi olisivat joko tapettuja, lopullisesti vammautuneita tai (muuten vain) kidutettuja, ja sinä olisit Venäjällä, olisitko automaattisesti vihollinen vihollisen maassa vai pystyisitkö hillitsemään vihasi?
Kun jonkun jenkkien tukeman muslimi-hallitsija tyrannin tekee mieli hieman rääkätä ja posauttaa siskoltasi vatsan pihalle, mitä sinä olisit mieltä? Mistä ja miten hakisit tulkinnan että sinulla on oikeus kostaa se? Veikkaan että vaikka Kalevala kelpaisi oikeuttamaan sinulle sen...- alluh
Miksi muslimiterroristit posauttelevat palasiksi kaiken, mikä elää ja liikkuu? Myös muslimit, shiat ja sunnit.
Jos pommittaisivat vain jenkkejä ja brittejä, niin olisi jotain logiikkaa. Mutta ei.
Muslimiterroristit haluavat selvästi vain mahdollisimman suurta sekasortoa, mutta MIKSI. Mikä on heidän päämääränsä?
Karim voisi vastata, koska selvästi on sisäpiiriläinen ellei peräti Khomeinin jälkeläisiä.
/. /. /. Tämä merkki tarkoittaa, että pyllistän 3x mekkaan päin Lontoon iskussa kuolleiden muistoksi.
- M@k3
Kuka todella hyötyy terrori-iskuista?
Yhdysvallat uhrasi kaksi tornia ja valloitti vastapainoksi kaksi maailman öljyrikkainta maata.
Lontoon iskut tarvittiin, muslimien demonisoimiseen
ja siihen, että länsimaisten ihmisten myötätunto pysyy liittouman puolella. - Karim
Jos Venäjä valloittaisi Suomen, ja tietäisit että hyökkääjän ja sen liittolaisten takia läheisesi ja sukulaisesi olisivat joko tapettuja, lopullisesti vammautuneita tai (muuten vain) kidutettuja, ja sinä olisit Venäjällä, olisitko automaattisesti vihollinen vihollisen maassa vai pystyisitkö hillitsemään vihasi?
Kun jonkun jenkkien tukeman muslimi-hallitsija tyrannin tekee mieli hieman rääkätä ja posauttaa siskoltasi vatsan pihalle, mitä sinä olisit mieltä? Mistä ja miten hakisit tulkinnan että sinulla on oikeus kostaa se? Veikkaan että vaikka Kalevala kelpaisi oikeuttamaan sinulle sen...- jaina
Itsemurhapommittajat olivat pakistanilaista alkuperää ja syntyneet englannissa. Tietääkseni Britannia ei ole hyökännyt Pakistaniin, eikä Englanti muuhun kuningaskuntaan (United Kingdom, juunou). Mitä poliittista syytä näillä pakiperäisillä ihmisillä olisi ollut teoilleen?
Olen tässä taannoin väittänytkin, että islam ei ole uskonto vaan uskonnon ja poliittisen ideologian soppa, jonka tarkoituksena on legitimoida väkivaltainen väkivalta väkivallan itsensä takia. Muuta ei ole todistettu koskaan: siellä missä on islamin uskoisia on myös väkivaltaisia konflikteja.
Missähän islamisti aivopesukoneisto lieneekään napannut työrukkasensa? Annahan Karim hyvä arvauksesi. - Juliaana
Pakistanhan tuntuu todella kärsivän Britannian hyökkäyksistä.
Miksi ihmeessä minä asuisin, menisin naimisiin ja työskenten sellaisessa maassa, joka on viholliseni?
Miksi minulla olisi sen maan kansalaisuus?
Miksi nautin sen maan koulutuksesta, terveydenhuollosta, infrastruktuurin järjestelyistä ja muista palveluista? Miksi kaikki sukulaiseni elelevät ihan tyytyväisenä kyseisessä maassa? No mitäpä tässä kyselemään, menepäs ja räjäytän viattomat maamieheni ilmaan. Juliaana kirjoitti:
Pakistanhan tuntuu todella kärsivän Britannian hyökkäyksistä.
Miksi ihmeessä minä asuisin, menisin naimisiin ja työskenten sellaisessa maassa, joka on viholliseni?
Miksi minulla olisi sen maan kansalaisuus?
Miksi nautin sen maan koulutuksesta, terveydenhuollosta, infrastruktuurin järjestelyistä ja muista palveluista? Miksi kaikki sukulaiseni elelevät ihan tyytyväisenä kyseisessä maassa? No mitäpä tässä kyselemään, menepäs ja räjäytän viattomat maamieheni ilmaan.tuskin vastausta löytyy. katsos kun ne kuolleet? terroristit ei varmaankaan lue tätä palstaa.
- alluh
ole kiellettyä tällä palstalla?
Tai, Karimilla on erivapaus, koska on muiden yläpuolella.
/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197