Mä voittaja

Anonyymi-ap

💪. Kun Matrixissa pysäytettiin luoteja ajatuksenvoimalla niin mun ei tarvii. Ne kimpoaa musta tuplanopeudella takaisin alkupisteeseensä, eli oma vikas jos satut tekemään sen erheen että laukaisisit liipaisimesta. Sain olla jännämies armeijassa kun räiskin rynkyllä, konekiväärillä, ITKO:lla ja pääsinpäs viskaamaan oikean kranaatinkin. Tätä se on kun mikään ei tehoo 😎🚬.

Mitäs muita supersankareita elämässä piisaa? Falling down tuli äskettäin tv:stä. Sen päähenkilö oli eräänlaisensa arjen sankari. Yksin koko universumia vastaan. Ja se pummi. Sehän väitti palvelleensa Vietnamissa 😅. Ruoka ei sitten lopulta kelvannutkaan. Golf-tyyppien käytös oli juuri niin stereotyyppisen todentuntuinen kuin mikä mututuntuma mulla on niistä. -💊-.

14

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskas oot moista kokeillu tilaisuus ja mahdollisuus olis ny tarjoudut ukrainaan vapaaehtoiseksi ni pääset kokeilemaan kuinka luodinkestävä olet vinkkinä jalat ei o niin nopeat ettäkö luotia karkuun kerkeäisit

• Anonyymi

Boori kovettaa ;). Mä pidän siitä kun Buddy käyttää tätä epävirallista hymiötä :). Tässä niitä väistellään - https://www.youtube.com/watch?v=8DajVKAkL50 . Matrixia. Oikeaa footagea en pistä sillä se tympii mua. Sotiminen on niin uskomattoman typerää toimintaa että se alittaa ymmärryskykyni. Alitus, ali-ihmisyys. Aggression osoittaminen ja kykenemättömyys ratkaista ongelmia väkivallan avulla ovat osoituksia älyllisestä vajavaisuudesta. En mene sinne koska se ei ole minun sotani eikä vikani. Tiedostan että olisin pelkkä eliitin pelinappula eli ätmi, mikäli alentuisin leikkimään Ramboa sinne. -💊-.

• Anonyymi

Noooo, jos mä oon vaikkapa Teflon Tyttö? 🙂

Jasu

• Anonyymi

Annetaan supersankarille(ni) naama, niin helpompi eläytyä. 😝

https://ibb.co/mrfjWFgx

It's me, Teflon Tyttö Jasu🤘

Ps. Huomaa miten teflonit on levinny päätuen läpikin.. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan supersankarille(ni) naama, niin helpompi eläytyä. 😝

https://ibb.co/mrfjWFgx

It's me, Teflon Tyttö Jasu🤘

Ps. Huomaa miten teflonit on levinny päätuen läpikin.. 😂

Jasu

Teflon Brothers. Oma kuvasiko? Miten sen voi uskaltaa laittaa tänne nettiin? Oma kuvasiko = Omasiko. Kuulostaa japanilta. Omasiko Kuvasiko. Hirn voisi kehittää tuollaisia alter egoja itselleen. Mikä on naissupersankari nro 1? Wonder Woman olisi liian ilmeinen valinta, samoin kuin Teräsmies miesten keskuudessa. Spy vuodelta 2015, se pyylevä naisagentti. Se on naisten supersankari. Sankarin pitää olla joku muu kuin yliluonnolliset kyvyt omaava. Ne huijaa keillä on jumalallisia kykyjä.

Bad Ass (2012) pääosan mehikaaninäyttelijä on potentiaalinen kandidaatti supersankariksi. Sankarin pitää olla samaistuttava, johon myös alemman tason kansalaiset kykenevät samaistumaan. Mullahan oli se hölmöläinen adhd näyttelijä Carrey mainittuna yhdessä aloituksessani kun mietin millainen supersankarihahmo olisin palstajuttujeni perusteella. Entä Kauhea Kankkunen elokuvien kiinalaismies? Onko se supersankari 😂? -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teflon Brothers. Oma kuvasiko? Miten sen voi uskaltaa laittaa tänne nettiin? Oma kuvasiko = Omasiko. Kuulostaa japanilta. Omasiko Kuvasiko. Hirn voisi kehittää tuollaisia alter egoja itselleen. Mikä on naissupersankari nro 1? Wonder Woman olisi liian ilmeinen valinta, samoin kuin Teräsmies miesten keskuudessa. Spy vuodelta 2015, se pyylevä naisagentti. Se on naisten supersankari. Sankarin pitää olla joku muu kuin yliluonnolliset kyvyt omaava. Ne huijaa keillä on jumalallisia kykyjä.

Bad Ass (2012) pääosan mehikaaninäyttelijä on potentiaalinen kandidaatti supersankariksi. Sankarin pitää olla samaistuttava, johon myös alemman tason kansalaiset kykenevät samaistumaan. Mullahan oli se hölmöläinen adhd näyttelijä Carrey mainittuna yhdessä aloituksessani kun mietin millainen supersankarihahmo olisin palstajuttujeni perusteella. Entä Kauhea Kankkunen elokuvien kiinalaismies? Onko se supersankari 😂? -💊-.

Se kiinalainen on naurusankari. 😄

Ei ole omakuva, olen kyllä antanut naamani tekoälylle, joka muokkasi minusta nätimmän mitä olenkaan koskaan ollut. 😅

Egokin niin iso, että turvavyökin on vedetty takapenkiltä saakka.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kiinalainen on naurusankari. 😄

Ei ole omakuva, olen kyllä antanut naamani tekoälylle, joka muokkasi minusta nätimmän mitä olenkaan koskaan ollut. 😅

Egokin niin iso, että turvavyökin on vedetty takapenkiltä saakka.

Jasu

Sen kuvan kasvonpiirteet vaikuttivat kyllä jotenkin muokatuilta. Olin joskus hetkisen aikaa "naisena esiintyvä mies" kun loin itsestäni naisen älykännykkäni sovelluksen avulla. Yllätyin lopputuloksesta positiivisesti. Muokkasin ja tallensin uuden kuvani aina entistä feminiinisemmäksi verrattuna aiempaan versioon. Pitäisikö alkaa nettihuijariksi sillä profiilikuvalla 😁? Rahaa kun sais niin oisin tyytyväinen 💸. On niitä yhteensä muutama tallella jossakin.

Voittajan statustani nostatti tämän päivän europelit kun veikkasin vitsillä Pafosin ja Qarabagin voittoja sekä x:iä. Sentään samalle lapulle en niitä laittanut vaikka olisi näköjään kannattanut. Pafos vei ja Q pelasi tasan. Kertoimet olivat hirmuiset. Kyllä kansainvälisissä peleissä kotikenttäetu on todellinen. Siks mä niitä veikkasinkin. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kuvan kasvonpiirteet vaikuttivat kyllä jotenkin muokatuilta. Olin joskus hetkisen aikaa "naisena esiintyvä mies" kun loin itsestäni naisen älykännykkäni sovelluksen avulla. Yllätyin lopputuloksesta positiivisesti. Muokkasin ja tallensin uuden kuvani aina entistä feminiinisemmäksi verrattuna aiempaan versioon. Pitäisikö alkaa nettihuijariksi sillä profiilikuvalla 😁? Rahaa kun sais niin oisin tyytyväinen 💸. On niitä yhteensä muutama tallella jossakin.

Voittajan statustani nostatti tämän päivän europelit kun veikkasin vitsillä Pafosin ja Qarabagin voittoja sekä x:iä. Sentään samalle lapulle en niitä laittanut vaikka olisi näköjään kannattanut. Pafos vei ja Q pelasi tasan. Kertoimet olivat hirmuiset. Kyllä kansainvälisissä peleissä kotikenttäetu on todellinen. Siks mä niitä veikkasinkin. -💊-.

Kyllähän niitä huijauksia varmastikin on. Se kannattaako tuo, niin riippuu kaiketi tarkoitusperistä. Jos se on vain jekku ilman pahaa motiivia, ei se minusta ole mikään hyperventilaation paikka. Sitten muu toisesta hyötyminen on jo sikamaista.

Paljonhan niitä naamoja käytetään avatarina, kuten nyt minäkin olen tehnyt. Minun on taas aina ihan pakko paljastaa asuanlaita tai en voi elää itseni kanssa valheessa. Antaen toisten olettaa feikkiä todeksi. 😊

Veikkaus meni nappiin tulkitsen?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän niitä huijauksia varmastikin on. Se kannattaako tuo, niin riippuu kaiketi tarkoitusperistä. Jos se on vain jekku ilman pahaa motiivia, ei se minusta ole mikään hyperventilaation paikka. Sitten muu toisesta hyötyminen on jo sikamaista.

Paljonhan niitä naamoja käytetään avatarina, kuten nyt minäkin olen tehnyt. Minun on taas aina ihan pakko paljastaa asuanlaita tai en voi elää itseni kanssa valheessa. Antaen toisten olettaa feikkiä todeksi. 😊

Veikkaus meni nappiin tulkitsen?

Jasu

Menihän ne kuten pitikin. Villarreal oli Pafosia vastaan ja Chelsea Qarabagia vastaan. Ihme että molemmat menivät oikein. Mitä naisina esiintyviin miehiin tulee niin se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :). Mitäs miehet miettivät vehkeillään 😄. En mä siihen sekoiluun lähde mutta tuo edellä mainitsemani seikka selittää rahalliset rakkaushuijaukset. Eli ne ei mieti ketkä haksahtavat niihin ansoihin.

Tänään tulee taas G. A. Eaglesin europeli. Sen kolme viimeistä europeliä on päättyneet päinvastaisesti kuin mitä ennakkoon on voinut olettaa. x ja 2 on PAKKO veikata siitä matsista kun kattoo kertoimia. Ja jos Eagles häviää niin murranpahan sentään kirouksen / sopupelivyyhdin mihin se on kietoutunut :). -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menihän ne kuten pitikin. Villarreal oli Pafosia vastaan ja Chelsea Qarabagia vastaan. Ihme että molemmat menivät oikein. Mitä naisina esiintyviin miehiin tulee niin se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :). Mitäs miehet miettivät vehkeillään 😄. En mä siihen sekoiluun lähde mutta tuo edellä mainitsemani seikka selittää rahalliset rakkaushuijaukset. Eli ne ei mieti ketkä haksahtavat niihin ansoihin.

Tänään tulee taas G. A. Eaglesin europeli. Sen kolme viimeistä europeliä on päättyneet päinvastaisesti kuin mitä ennakkoon on voinut olettaa. x ja 2 on PAKKO veikata siitä matsista kun kattoo kertoimia. Ja jos Eagles häviää niin murranpahan sentään kirouksen / sopupelivyyhdin mihin se on kietoutunut :). -💊-.

Hahaa! Hävisin rahaa mutta Eagles hävis. Mä melkeinpä halusin että se häviäis. Uhkapelasin ennen Mainz - Fiorentinaottelua x ja 2 ja kun peli oli 1-1 niin pelasin varman päälle myös vaihtoehtoa 1. Mainzihan sen tietysti lopulta voitti, mut sen bettaaminen oli mun back up plan. 1X2 olivat kaikki yli kolme veikatessani joten vaikka jäin voitolle vain vähän, niin keplottelujeni ansiosta voittoni oli lopulta silti 100 % varma. Lisäksi jos en ois betannut Mainzia ja se olisi vienyt niin olisin hävinnyt rahaa ja se ois kalvanut mieltäni.

Nyt menee Lincoln - Rijeka. Siinä matsissa 1 ja x mietityttää. Ainahan sitä voi eurolla betata ja kattoa mitä tapahtuu. Ottelut menevät silti tavallista helpommin pieleen silloin kun itse uhkapelaa niitä. Toisaalta harvemmin sitä tulee spekuloitua miten ottelut tulevat päättymään jos niitä ei ole betannut. Rooma on ollut huono. Ois kyllä tosi noloa jos se häviäisi Rangersille. Skottijengit ovat olleet aika heikkoja viime viikkoina, parina kuukautena. -💊-.

• Anonyymi

niin luoti kimpoiaisi kuin jousi takaidin itseen hah noniin.. joku kun niin itsellä joku taljavarsijousi joku noniin sääädettävä vetolujus ja kiikaritähtäin, on tarkka ja tylppäpäinen nuolikin jo 100m tehokkaampi kuin puukonisku vartaloon..

.. mutta tuollainen talja-projektiilin kiihdytys hämää että ei olisi niin tehokas, kun talja keventää niin...

• Anonyymi

Ne on äärimmäisen vaarallisia kapistuksia. Jousi varmaan kimpoaa vähemmän todennäköisesti kuin hauli. Joka tapauksessa, sisätiloissa niitä ei kannata käyttää ellei kyseessä ole jokin suuri hallitila. Jouset sopivat metsästykseen niiden vähä-äänisyyden vuoksi. Varsijousi sopisi muinaisille ninjoille. En tiedä käyttivätkö ne niitä ja oliko varsijousi edes keksitty vielä silloin. Normaali jousi ihan varmaan oli. -💊-.

• Anonyymi

pelaan chessmaster 9000 -peliä aina välillå kun ehdin.. joskus eli ... joskus eli toistaiseksi, näillä näkymin, eli ääjääjäämättömästi ehkä?= toistaiseksi = ikuisesti

määräämätön aika kuin jossain hoidossakin joku sanonata; aika on niin kuin eli ei määträtytyä aikaa eli ei aikaa eli ääretön hoitoon pääsyaika,.. määrätön määrä ja hoidon tarcvwkin on määrätön.

Kaikki ovat siis ääretöntöntä, mutta mikä on äärettömän täsmällinen kokonaislukuarvo, kerro?

• Anonyymi

Shakinpeluu vaikeilla tasoilla on jäänyt mulla pois viime päivinä. 2100 olis seuraava taso jota joutuisin grindaamaan kauan voittaakseni. Fiiliksen ja ehtimisen ehdoilla tässä mennään. Luvuista sen verran, että matematiikka on aina ollut vähemmän mun juttuni. Oon kuullut niinkin villejä tornareita että jossain päin maailmaa lapsille opetettaisiin 1+1 olevan 3 ;D. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe