Superkuu näkyvissä

Anonyymi-ap

Heippa Luontonainen😊👋

113

588

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko katsomassa sitä? Minä olen jo peiton alla, tänään aion nukkua väsymykset pois 🌝 🛌🌕

• Anonyymi

täytyy mennä parvekkeelle katsomaan näkyykö👀 nyt annan sinun lähteä unten maille👍💤 Hyvää Yötä🌛👋😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täytyy mennä parvekkeelle katsomaan näkyykö👀 nyt annan sinun lähteä unten maille👍💤 Hyvää Yötä🌛👋😊

Hyvää yötä sinullekin, sitten kun joskus maltat mennä ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin, sitten kun joskus maltat mennä ☺️

Kiitos ♥ja joku ehti tänne jo jonkun kanssa yhdessä katsomaan kuuta mutta ei huomata sitä. Katson yhden ihan pikaisen huomisen jutun töihin ja käväisen pihalla sitten maltan nukkumaan. Ehkä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ♥ja joku ehti tänne jo jonkun kanssa yhdessä katsomaan kuuta mutta ei huomata sitä. Katson yhden ihan pikaisen huomisen jutun töihin ja käväisen pihalla sitten maltan nukkumaan. Ehkä. :)

Näkyikö siellä muuten se? Toivon että sinäkin näit edes vähän jostain pilven raosta tai takaa heijastuksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyikö siellä muuten se? Toivon että sinäkin näit edes vähän jostain pilven raosta tai takaa heijastuksena.

Ja huh olipa niiiiiin helpotus päästä sieltä hullulasta niin sanotusti pois. Ei millään pahalla mutta ei siellä kyllä ihan tervehenkistä se meno ole. Nyt on parempi ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja huh olipa niiiiiin helpotus päästä sieltä hullulasta niin sanotusti pois. Ei millään pahalla mutta ei siellä kyllä ihan tervehenkistä se meno ole. Nyt on parempi ainakin.

Minä en muuten noita tykkäyksiä tai peukkuja anna eli siitäkin tunnistaa että täällä on muitakin jo...Aika tylsää se. Mut lets see. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en muuten noita tykkäyksiä tai peukkuja anna eli siitäkin tunnistaa että täällä on muitakin jo...Aika tylsää se. Mut lets see. :)

Rakastavaiset koittaa olla täällä piilossa muilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastavaiset koittaa olla täällä piilossa muilta

Näillä sinä aloittajaäijä haluaisit nämä onnettomat tuherruksesi tulkittavan kun vastailet itsellesi? Ei lie ongelma toisten todellisuuden tajun tietäen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heippa luontonainen, jonka kanssa olen keskustellut useamman kerran😊 yksityinen keskustelu ei onnistu täälläkään - täälläkin on häiriköitä sotkemassa, mutta saamme keskustella yksityisesti suomi24 chatissä, jos haluat :) lisätsemppejä päivääsi💪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

heippa luontonainen, jonka kanssa olen keskustellut useamman kerran😊 yksityinen keskustelu ei onnistu täälläkään - täälläkin on häiriköitä sotkemassa, mutta saamme keskustella yksityisesti suomi24 chatissä, jos haluat :) lisätsemppejä päivääsi💪

Toivotaan herra mustasusi että tästä uusimmasta emojivillityksestä vailla mitään sisältöä tulee yhtä hitti kuin siitä ikuisesta kahvin keittelystä uffaffaa

• Anonyymi

Syksyllä katsottiin sitä yhdessä, täyttä kuuta 🥰

• Anonyymi

Heippa. 👋 Siellähän se on taivaalla ja upea, kirkas kuin mikä. Kiva jos sinäkin näet sen. Tai näit. Minä hetken vielä valvon ja sitten peiton alle, kymppiin meno vasta huomenna. Joten saa nukkua pidempään. :) Ihan luksusta.

• Anonyymi

Ja toivottavasti väsymys lähtee kun nukut hyvin ja pe voit sitte tehdä ihan mitä haluat ei huolen häivää työjutuista. Paitsi mulla. 😀 No mulla on sitten koko viikonlopun ajan taas vapaata. Joten hyvin jaksaa ainakin uskotellaan niin. Kiva kun kirjoitit. Öitä ja palauttavia unia. 🌟🌒✨️

• Anonyymi

Ei siellä mitään näy kun on ihan pilvessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toivottavasti väsymys lähtee kun nukut hyvin ja pe voit sitte tehdä ihan mitä haluat ei huolen häivää työjutuista. Paitsi mulla. 😀 No mulla on sitten koko viikonlopun ajan taas vapaata. Joten hyvin jaksaa ainakin uskotellaan niin. Kiva kun kirjoitit. Öitä ja palauttavia unia. 🌟🌒✨️

täällä ei näy nyt, on pilvistä, mutta kyllä se joskus taas näkyy niin kuin arskakin🌞 toi on hyvä tunnistusjuttu, jos sovitaan, ettei kumpikaan käytä enää peukutusta, hienoa, että saat pitempään nukkua(⁠•⁠‿⁠•⁠) Rauhaisaa ja toivuttavaa unta sinne päin💤🌛💤💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täällä ei näy nyt, on pilvistä, mutta kyllä se joskus taas näkyy niin kuin arskakin🌞 toi on hyvä tunnistusjuttu, jos sovitaan, ettei kumpikaan käytä enää peukutusta, hienoa, että saat pitempään nukkua(⁠•⁠‿⁠•⁠) Rauhaisaa ja toivuttavaa unta sinne päin💤🌛💤💫

Se on just hyvä...ettei liketä. :) Mutta joo ihan kohta minäkin siirryn petiä kohti...ensimmäinen haukotus tuli jo. Hyvä merkki. Nukutaan toivon mukaan hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä te ootte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just hyvä...ettei liketä. :) Mutta joo ihan kohta minäkin siirryn petiä kohti...ensimmäinen haukotus tuli jo. Hyvä merkki. Nukutaan toivon mukaan hyvin.

Täällä selkeni taivas täysin ja loistaa iso kuu ja tähdet tuikkii. Eipä ois malttanut sisälle laisinkaan mutta pakko se on nyt nukkua. Viikonloppuna se on edelleen suuri joten sitten voi vähän huolettomammin valvoa ja katsella jos näkyy. Nyt nukutaan sinä jo varmaan nukutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä selkeni taivas täysin ja loistaa iso kuu ja tähdet tuikkii. Eipä ois malttanut sisälle laisinkaan mutta pakko se on nyt nukkua. Viikonloppuna se on edelleen suuri joten sitten voi vähän huolettomammin valvoa ja katsella jos näkyy. Nyt nukutaan sinä jo varmaan nukutkin.

En ole vielä nukkumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä mitään näy kun on ihan pilvessä.

Snitches will have stiches man

• Anonyymi

👋 Onhan hyvät eväät niin jaksaa

• Anonyymi

Sitten nussimaan.

• Anonyymi

🤭😛

• Anonyymi

Kuinka isolla viiveellä olet ajatellut tämän manifestaation tynkäsi toteutuvan?

• Anonyymi

Kyllä nyt kävi niin, että ap kirjoitti useamman kanssa ja useamman tunnistikin 😁 Sellaista se täällä on. Minäkin tosiaan kirjoitin, että menisin nukkumaan. Mutta eihän siitä mitään tullut, kun tuo möllikkä valvottaa. No ihan kohta, pian.. Luontonaisiakin taitaa olla useamman kappaleen verran, ei se oikein ole kunnon tunniste ☺️ Ellet sitten ole irl kutsunut häntä siksi. Mutta hyvää yötä palsta ja sen ihmiset, sitten kun sinne nukkumaan menette 😁

• Anonyymi

Niinpä niin...Ei olla palsta ja sen ihmiset. Ihan tunnetaan joten kyllä tunnistaa kuka on kukin. Uteliaat voi elää omaa elämäänsä ja sinä joku voi lopettaa kuin myös kaikki muut. Miten joku voi kysyä ketä te ootte. Se on ihan meidän ja jokaisen asia kuka on. Heippa te jotka voitte tehdä omat ketjunne. 👋👋👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin...Ei olla palsta ja sen ihmiset. Ihan tunnetaan joten kyllä tunnistaa kuka on kukin. Uteliaat voi elää omaa elämäänsä ja sinä joku voi lopettaa kuin myös kaikki muut. Miten joku voi kysyä ketä te ootte. Se on ihan meidän ja jokaisen asia kuka on. Heippa te jotka voitte tehdä omat ketjunne. 👋👋👋

Anonyymillä palstalla ei ole mitään omia ketjuja. Kaikki on vapaita jokaiselle. Menkää kirjoittelemaan jonnekin yksityisesti, niin saatte olla rauhassa kyyhkyläiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymillä palstalla ei ole mitään omia ketjuja. Kaikki on vapaita jokaiselle. Menkää kirjoittelemaan jonnekin yksityisesti, niin saatte olla rauhassa kyyhkyläiset.

No ihan sivusta yks vanhempi muori jo onko joltain pois jos kaksi ihmistä todennäköisesti haluaa tutustua toisiinsa rauhassa täällä niin eiköhän me anneta heille se rauha. Oikein mukavilta ja herttaisilta vaikuttivat joten Antakaa ihmiset hyvät kahdelle nuorelle oma aikansa ja paikkansa ihan rauhassa. Ei tarvi tunkea heidän ketjuun. Voidaan tehdä oma tai Tehkää itse joku oma aloitus niin kyllä sinne juttukaveria vielä tulee. Älkää pilatko toisten juttuja. Minä toivotan hyvää jatkoa teille kahdelle fiksun oloiselle henkilölle ja toivottavasti saatte rauhaa. Hyvää yötä muut ja keskitytään me omiin elämiin ja touhuihin. Ei pidä kadehtia muita.

• Anonyymi
        UUSI

enpäs kyllä ole, vain yhden naisen kanssa olen keskustellut aloitukseni tiimoilta ja muutenkin, kaikki ulkopuoliset, jotka eivät tiedä meidän keskusteluista mitään voivat jättää kommentoimatta yhtään mitään!!! -aloittaja ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

enpäs kyllä ole, vain yhden naisen kanssa olen keskustellut aloitukseni tiimoilta ja muutenkin, kaikki ulkopuoliset, jotka eivät tiedä meidän keskusteluista mitään voivat jättää kommentoimatta yhtään mitään!!! -aloittaja ap

Minä olin se, joka laitoin ekan kommentin ja jolle vastailit. Enkä kyllä tunne sinua. Sen jälkeen kirjoitit jonkun muun kanssa, tuskin tunsit häntäkään. Ja luulet, että yhden kanssa kirjoitit. Ei täällä oikein voi, ellei ole rekattuja molemmat.

• Anonyymi

Isonapa tuo tosiaan näytti mollottavan, ei nyt kuitenkaan hulluksi tehnyt. 🌕

• Anonyymi

Olet jo ihan tarpeeksi hullu ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo ihan tarpeeksi hullu ilmeisesti.

Oli kyllä niin naseva nasautus palstaäijän ketjuun, että ihan pyörryttää. Ilmeisesti kuu valvotti teikäläistäkin

• Anonyymi

😪😴🌑☹😭

• Anonyymi

Sinun särkynyt sydän on näköjään tuore kun noin itket mutta onhan täällä ketjuja palsta täynnä johon kirjoittaa. Antakaa kahdelle oma aika ja rauha. Heilläkin on varmasti joskus ollut särkynyt sydän joten ovat ilonsa ansainneet. Kyllä ne kyyneleet kuivuu itse kullakin joskus. Muoria valvottaa tuo kuu vissiin tai joku muu. Nyt pois täältä kaikki hus paitsi kaksi joille kuuluu oma ketjunsa.

• Anonyymi

Sinun särkynyt sydän on näköjään tuore kun noin itket mutta onhan täällä ketjuja palsta täynnä johon kirjoittaa. Antakaa kahdelle oma aika ja rauha. Heilläkin on varmasti joskus ollut särkynyt sydän joten ovat ilonsa ansainneet. Kyllä ne kyyneleet kuivuu itse kullakin joskus. Muoria valvottaa tuo kuu vissiin tai joku muu. Nyt pois täältä kaikki hus paitsi kaksi joille kuuluu oma ketjunsa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Sinun särkynyt sydän on näköjään tuore kun noin itket mutta onhan täällä ketjuja palsta täynnä johon kirjoittaa. Antakaa kahdelle oma aika ja rauha. Heilläkin on varmasti joskus ollut särkynyt sydän joten ovat ilonsa ansainneet. Kyllä ne kyyneleet kuivuu itse kullakin joskus. Muoria valvottaa tuo kuu vissiin tai joku muu. Nyt pois täältä kaikki hus paitsi kaksi joille kuuluu oma ketjunsa. Eipä toimi enää tämä touhukaan kun ei suostu lähettämään. Kuu vaikuttaa.,

• Anonyymi

Sinun särkynyt sydän on näköjään tuore kun noin itket mutta onhan täällä ketjuja palsta täynnä johon kirjoittaa. Antakaa kahdelle oma aika ja rauha. Heilläkin on varmasti joskus ollut särkynyt sydän joten ovat ilonsa ansainneet. Kyllä ne kyyneleet kuivuu itse kullakin joskus. Muoria valvottaa tuo kuu vissiin tai joku muu. Nyt pois täältä kaikki hus paitsi kaksi joille kuuluu oma ketjunsa. Eipä toimi enää tämä touhukaan kun ei suostu lähettämään. Kuu vaikuttaa.,

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan sulta taas aloittajaäijä löytyy näitä kiintoisien tarinoiden kerrostumia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen piti vielä jonkun moralistimummon tulla lässyttämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No johan sulta taas aloittajaäijä löytyy näitä kiintoisien tarinoiden kerrostumia

Ja samat kakopäät ravaa sen ketjuja ees taas lukemassa uusimmat monologilangat

• Anonyymi

🙂👍

• Anonyymi

Nukuin makiasti, mitä nyt koiruli kerran herätti. Juoksenteli talon ympäri kuun valossa 🐶 🫶

• Anonyymi

Kuka tää sun uusi mies on? Olisit voinu reilusti cloussata vanhan juttus ensin.

• Anonyymi
      UUSI

minä näin :D

• Anonyymi
        UUSI

Kävitkö silmälääkärissä, hienoa kuulla että näet ettet ole sopeutunut. Varmaan helpottunut olo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö silmälääkärissä, hienoa kuulla että näet ettet ole sopeutunut. Varmaan helpottunut olo.

Sokeutunut siis siihen oiskin ollut vaikea sopeutua 😟

• Anonyymi
      UUSI

Vai näit sen kuun. Voihan se sekin olla. Kumpikin hieno juttu.

• Anonyymi
      UUSI

Iltoja fillari. Täällä se n.40 nainen miettii mikä ihme voi ihmisiä kiinnostaa. En tunne yhtään ketään täältä. Mut en halua tänne kyllä jäädä kun ja jos tämmöistä. Ja jos se chat vaatii profiilia niin ei kyllä tee mieli tehdä. Oisko muita ideoita kuin suomi24? :) Sulla huomenna se vapaa eli mukava päivä tiedossa. Onkos isänpäivälle mitään suunnitelmia? 🎁✨️

• Anonyymi
        UUSI

heippa😊 ymmärrän hyvin, itse kyllä säikähdin, kun luulin vain keskustelleeni sinun kanssa, kyllä se suomi24 chat mahdollistaa 100% yksityisyyden kahden käyttäjänimen välille, se vaatii rekisteröitymisen, siellä ei ole pakko hyväksyä keskustelua kenenkään toisen kanssa, tosin, jos päätämme käyttää sitä meidän on kerrottava käyttäjänimet täällä, mutta sitten kun juttelemme privaatisti, voimme luoda uudet käyttäjänimet, jotka vain me tiedämme😁 isänpäivänä olen aamuvuorossa ja myöhemmin samana päivänä lapseni tulevat käymään😊 onko sinulla isänpäiväsuunnitelmia?

Yt. fillarimies, joka on keskustellut sinun kanssa aiemminkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

heippa😊 ymmärrän hyvin, itse kyllä säikähdin, kun luulin vain keskustelleeni sinun kanssa, kyllä se suomi24 chat mahdollistaa 100% yksityisyyden kahden käyttäjänimen välille, se vaatii rekisteröitymisen, siellä ei ole pakko hyväksyä keskustelua kenenkään toisen kanssa, tosin, jos päätämme käyttää sitä meidän on kerrottava käyttäjänimet täällä, mutta sitten kun juttelemme privaatisti, voimme luoda uudet käyttäjänimet, jotka vain me tiedämme😁 isänpäivänä olen aamuvuorossa ja myöhemmin samana päivänä lapseni tulevat käymään😊 onko sinulla isänpäiväsuunnitelmia?

Yt. fillarimies, joka on keskustellut sinun kanssa aiemminkin

Aina yhtä positiiviselta vaikutat. Ja iloiselta. Miten jos tekisit jonkun ihan random spostin johon kirjoitan ja sit poistat sen heti kun sovitaan siellä kunnon postit. Jotenkin ehkä vaan haluan pois koko tämän puljun paikoista. Kerron mielelläni isänpäivästä ja vaikka mistä mutta kun voisi niin ettei tarvisi olla täällä. Liikaa silmiä ja korvia. Ahdistuin todella kun huomasin aamulla mitä täällä oli sotkettu. Ihmiset on outoja. Mut kiva että näet lapsesi sunnuntaina ja sopivasti aamuvuoro mietinkin että teetkö pelkkää iltaa aina. Ehkäpä sit saat sen 🎁 vaikka paras lahja on jo lapset kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina yhtä positiiviselta vaikutat. Ja iloiselta. Miten jos tekisit jonkun ihan random spostin johon kirjoitan ja sit poistat sen heti kun sovitaan siellä kunnon postit. Jotenkin ehkä vaan haluan pois koko tämän puljun paikoista. Kerron mielelläni isänpäivästä ja vaikka mistä mutta kun voisi niin ettei tarvisi olla täällä. Liikaa silmiä ja korvia. Ahdistuin todella kun huomasin aamulla mitä täällä oli sotkettu. Ihmiset on outoja. Mut kiva että näet lapsesi sunnuntaina ja sopivasti aamuvuoro mietinkin että teetkö pelkkää iltaa aina. Ehkäpä sit saat sen 🎁 vaikka paras lahja on jo lapset kyllä.

Ja että tällä tavalla sä toimit kaikkien miesten kanssa täällä palstoilla! No nythän tämäkin selvisi. Miehelle varoitus että tämä nainen harrastaa tällaista tällaista aika usein eri miesten kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja että tällä tavalla sä toimit kaikkien miesten kanssa täällä palstoilla! No nythän tämäkin selvisi. Miehelle varoitus että tämä nainen harrastaa tällaista tällaista aika usein eri miesten kanssa.

Ei muuta kuin onnea menestystä vaan uuteen suhteeseen sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

hei, ymmärrän sinua ja kyllä itsekin haluan täältä muualle privaatisti keskustelemaan, voisin huomenna tehdä randomin spostiosoitteen, johon voit kirjoittaa, sopiiko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kukas tämä tietäjä on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kukas tämä tietäjä on?

Yks vaan jota petettiin tän naisen toimesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

hei, ymmärrän sinua ja kyllä itsekin haluan täältä muualle privaatisti keskustelemaan, voisin huomenna tehdä randomin spostiosoitteen, johon voit kirjoittaa, sopiiko?

Tää menee just samalla kaavalla, kuin meni minun kanssa. Ihan vaan vinkkinä sulle mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yks vaan jota petettiin tän naisen toimesta.

ok, mistä tiedät, että olisi sama nainen kyseessä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään voi olla satavarma. Tyyli vaan on hyvin samanlainen ja tää miten teillä homma edistyy niin sanotusti, mutta pakko itse myöntää oma tappio ja ei muuta ku onnea teille. Toivottavasti olet hänelle sopivampi mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja minkä tapainen pettäminen oli kyseessä, jos haluat hieman avata? toisekseen en ole säntäämässä suhteeseen enää ikinä, ensin pitää tutustua kunnolla ihmiseen, eikä se onnistu pelkästään viestimällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja minkä tapainen pettäminen oli kyseessä, jos haluat hieman avata? toisekseen en ole säntäämässä suhteeseen enää ikinä, ensin pitää tutustua kunnolla ihmiseen, eikä se onnistu pelkästään viestimällä

Mieti miten olet aikaisemman miehen kanssa toiminut. Oliko se sinusta reilusti tehty?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti miten olet aikaisemman miehen kanssa toiminut. Oliko se sinusta reilusti tehty?

After years and years of counceling he is good as new. Vai mitä trolli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kukas tämä tietäjä on?

No sehän kuule tämä palstaäijä joka johdattelee itseään hölmömpiä naisvihakekkereihinsä. Kovin tuntuu toisia miellyttävän tämä sen linja jossa aina puhutaan ”siitä” naisesta. Sic

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin onnea menestystä vaan uuteen suhteeseen sitten.

Ja täältäkö niitä uusia vanhoja tai meneillään olevia suhteita operoidaan, palstaäijän hurmokselliseen trollaukseen takertuva?

• Anonyymi
      UUSI

Annan teidän miesten tai miehen ja naisen jutella rauhassa. Silitän sillä välin vielä huomiset työvaatteet. Minä en tunne kyseistä väliinhyökkääjää todellakaan mutta en tiedä ehkä teidän kahden kannattaa vaihtaa posti ja jatkaa juttua pettävistä naisista. Minun ei tarvitse kahdelle minulle vieraalle ottaa tähän sen enempää kantaa. Olen aikuinen nainen joka ei ole tottunut tuollaiseen käytökseen mitä tämä joku liekö nainen vai mies lopulta tuli tähän väliin hyvin aggressiivisesti. Luulen että voi olla hyvin joku nainenkin, joku ikävämpi ihminen joka tapauksessa mutta toivon että saatte jutella rauhassa pettämisestä tai jos teillä on joku yhteinen juttu. Ei liity minuun ja poistun tästä siksi. Ei loukkaa ymmärrän että joku nainen saattoi ilmeisesti nyt suuttua siltähän se eilen illallakin vaikutti. Toivottavasti saatte asianne kuntoon.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka silittelee työvaatteitaan keskellä yötä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä silitän yhden paidan. Mutta silitin jo eli se siitä. Kenelle olen tilivelvollinen silityksestäni. Nyt menee hyvin oudoksi. Ehkäpä paras antaa sitten olla kun tässä tuli nyt jo joku väliin josta minulla ei hyvä tunne. Eilinen ilta tuntui oudolta kuin joku tahallaan oisi tullut perässä tänne. Nyt on liian lapselliset leikit näin nelikymppisen naisen mieleen.En ymmärrä koko kuviosta mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä silitän yhden paidan. Mutta silitin jo eli se siitä. Kenelle olen tilivelvollinen silityksestäni. Nyt menee hyvin oudoksi. Ehkäpä paras antaa sitten olla kun tässä tuli nyt jo joku väliin josta minulla ei hyvä tunne. Eilinen ilta tuntui oudolta kuin joku tahallaan oisi tullut perässä tänne. Nyt on liian lapselliset leikit näin nelikymppisen naisen mieleen.En ymmärrä koko kuviosta mitään.

Valehtelet siinä näkyvästi jopa ikäsi. On nämä sun palstaleikit nyt nähty. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voi olla, että nämä palstat on täynnä kiusaajia, joilla on monenlaisia ongelmia ja pyrkivät vesittämään kaikkien suunnitelmat, tämä on paha paikka

Yt. Fillarimies🚲

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voi olla, että nämä palstat on täynnä kiusaajia, joilla on monenlaisia ongelmia ja pyrkivät vesittämään kaikkien suunnitelmat, tämä on paha paikka

Yt. Fillarimies🚲

Kiusaajia. Tuotakin termiä täällä viljellään aika tiuhaan. On hyvin yhdisteltävissä piuhat toisiinsa taaskin. Voi voi... No kusetustahan kaikki olikin, että eipä siinä. Jatkakaa. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaajia. Tuotakin termiä täällä viljellään aika tiuhaan. On hyvin yhdisteltävissä piuhat toisiinsa taaskin. Voi voi... No kusetustahan kaikki olikin, että eipä siinä. Jatkakaa. :D

Jos ei edes ikä sovi niin luulisi ymmärtävän että en ole mikään sinun naisesi. Minulla ei ole ollut mitään miestä täältä. Mutta en elämääni tänne kerro minua ei voi kukaan jonkun naisen pettämäksi tullut mies vaatia siihen ja ikäkään ei siis täsmännyt.. Olen pahoillani jos sinulla on vaikeaa ja joku minussa laukaisi sinun muistosi. Sille en voi yhtään mitään. Mutta ehkä hieman eri tyyli olisi ollut fiksumpaa kuin hyökätä noin tänne. Mutta jos haluatte jutella niin olkaa hyvät vain. Sopii. Minulla ei ole enää mitään lisättävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yt. Fillarimies🚲

No näin sitten meni tätä tarkoitin tällä suomi24 että täällä on vaarallista porukkaa ja peliä. Ette sitten jatkaneet keskustelua? Sinä lähdit varmaan nukkumaan. Minulla tuli huono mieli tuosta. En ole tottunut ja pelästyin aika paljon koska oli niin vihaisen ja hyvin kiivaan oloinen. Palstaharha sitä hoettu tuolla niin sitä ihmiset täällä oikeasti näköjään kokevat. Kirjoitetaan jollekin kuin sille omalle rakkaalle ilmeisesti hänen tapauksessaan. Sanoi etten voi varma olla ja silti sylki kaiken oman pahan olonsa tänne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No näin sitten meni tätä tarkoitin tällä suomi24 että täällä on vaarallista porukkaa ja peliä. Ette sitten jatkaneet keskustelua? Sinä lähdit varmaan nukkumaan. Minulla tuli huono mieli tuosta. En ole tottunut ja pelästyin aika paljon koska oli niin vihaisen ja hyvin kiivaan oloinen. Palstaharha sitä hoettu tuolla niin sitä ihmiset täällä oikeasti näköjään kokevat. Kirjoitetaan jollekin kuin sille omalle rakkaalle ilmeisesti hänen tapauksessaan. Sanoi etten voi varma olla ja silti sylki kaiken oman pahan olonsa tänne.

Mikä deittailupaikka tämä on? Mistä te tänne tupsahditte kirjoittelemaan? Kysyn vaan sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kova on esitys päällä kun et ole tottunut tällaiseenkaan... voi voi. Miksi pitää esittää? Mitä siitä saat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ymmärrän, itse olen vähän sekaisen pelokas mihin olen itseni nyt sotkenut, mutta Mahdollisimman levollista unta💤💪💤 ja tsemppiä huomiseen päivään💪💪

Yt. fillarimies🚲😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ymmärrän, itse olen vähän sekaisen pelokas mihin olen itseni nyt sotkenut, mutta Mahdollisimman levollista unta💤💪💤 ja tsemppiä huomiseen päivään💪💪

Yt. fillarimies🚲😊

Ja näytelmä jatkuu. Ette te tänne mistään tyhjästä ihan sattumalta ilmestyneet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yt. fillarimies🚲😊

Ihan naurettavaa pelleilyä. Fillarimies ja on niin pelokas ja habaa näytetään flexaillaan. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yt. fillarimies🚲😊

Ok eli sinäkin pelästyit häntä vai minua. Harmi kun ette sitten jutelleet kun annoin teille siihen kyllä mahdollisuuden koska parempi kun olisitte jutelleet. Minä sain kaiken vihan vyöryn päälleni ja en tiedä miksi. Minä en tunne kyseistä ihmistä hän luulee minua selvästi joksikin toiseksi ilmeisesti eilisen illan kirjoittelujen perusteella. Hän oli varmaan nuo kaikki jotka muka yhtäkkiä tuli samantein sotkemaan väliin tänne. Nyt sen tajuan kun tuntui niin oudolta aamulla nähdä ne. Miten noin monia olisi kiinnostanut tämä kun eihän nytkään tullut kuin tämä yksi ja sama. Ihan hiljaista oli täällä tänä iltana ennen kuin...voisi edes esittää asiansa rauhassa ja keskustella mutta joo saapa nähdä miten uni tulee. Säikähdin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok eli sinäkin pelästyit häntä vai minua. Harmi kun ette sitten jutelleet kun annoin teille siihen kyllä mahdollisuuden koska parempi kun olisitte jutelleet. Minä sain kaiken vihan vyöryn päälleni ja en tiedä miksi. Minä en tunne kyseistä ihmistä hän luulee minua selvästi joksikin toiseksi ilmeisesti eilisen illan kirjoittelujen perusteella. Hän oli varmaan nuo kaikki jotka muka yhtäkkiä tuli samantein sotkemaan väliin tänne. Nyt sen tajuan kun tuntui niin oudolta aamulla nähdä ne. Miten noin monia olisi kiinnostanut tämä kun eihän nytkään tullut kuin tämä yksi ja sama. Ihan hiljaista oli täällä tänä iltana ennen kuin...voisi edes esittää asiansa rauhassa ja keskustella mutta joo saapa nähdä miten uni tulee. Säikähdin.

Mitä tiedät tuosta "fillarimiehestä"? Kuinka luotettava kaveri on? Uskallatko antaa sille sähköpotsiosoitteen, Mitä jos hän lähettelee pian kikulikuvia sinulle? Miten uskallat luottaa ihmisiin täällä netissä? Vai tunnetko hänet jostain muualta? On jotenkin hämärä kuvio teillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai annat silittelyjen olla vai selittelyjen olla? Eikös ollut tärkeä saada ne työvaatteet sileiksi? Mitäs työtä muuten teet? Olet joku sihteeri?

• Anonyymi
        UUSI

Just näin. Kiinni jäit taas kerran.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa näin.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa näin.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa näin.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa näin.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa näin. Nähdään taas huomenna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun täytyy varmaan soittaa yhdelle luottoystävälle jonka kanssa sovittu että voi soittaa jos jotain on vaikka yölläkin lyhyesti. Kumpikin käyttää sitä jos on tarve. Tuli niin paha olo ihan fyysisesti sydän hakkaa ja mietin mikä tuo oli. Liittyikö sinuun jotenkin vai oliko vain todella jossain harhoissa, humalassa, ei voi tietää. Hyvää yötä ja rentoa vapaapäivää onneksi sinulla on se huomenna. Toivon että yö rauhoittaa myös tämän jolla joku raivo oli päällä. Ja tämä loppuisi tähän hänen osaltaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun täytyy varmaan soittaa yhdelle luottoystävälle jonka kanssa sovittu että voi soittaa jos jotain on vaikka yölläkin lyhyesti. Kumpikin käyttää sitä jos on tarve. Tuli niin paha olo ihan fyysisesti sydän hakkaa ja mietin mikä tuo oli. Liittyikö sinuun jotenkin vai oliko vain todella jossain harhoissa, humalassa, ei voi tietää. Hyvää yötä ja rentoa vapaapäivää onneksi sinulla on se huomenna. Toivon että yö rauhoittaa myös tämän jolla joku raivo oli päällä. Ja tämä loppuisi tähän hänen osaltaan.

Ei tässä kukaan mitään raivonnut ole. Te ylireagoitte selvästi. Ja kova on esitys päällä edelleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä kukaan mitään raivonnut ole. Te ylireagoitte selvästi. Ja kova on esitys päällä edelleen.

Voisitko ystävällisesti lopettaa, minä en ole mikään sinun naisesi etkä tunne minua yhtään. Mikä sinulla on hätänä. Voisitko selvittää asiasi sen sinulle oikean ihmisen kanssa koska minä se en kertakaikkiaan ole, me emme voi selvittää mitään koska en tunne sinua, uskoisit jo. En tiedä sinusta yhtään mitään joten tosi inhottavaa yöllä häiritä ja aiheuttaa huonoa oloa. Toivottavasti saat asiasi kuntoon sen oman ihmisesi kanssa. Ymmärrätkö en ole hän täällä on kymmeniä tuhansia ihmisiä. Sinä olet nyt väärässä paikassa, mene oikeaan osoitteeseen ja selvittäkää asianne. Kiitos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olisko vaikka tämä omituisia monologeja pitävä palstaäijä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti lopettaa, minä en ole mikään sinun naisesi etkä tunne minua yhtään. Mikä sinulla on hätänä. Voisitko selvittää asiasi sen sinulle oikean ihmisen kanssa koska minä se en kertakaikkiaan ole, me emme voi selvittää mitään koska en tunne sinua, uskoisit jo. En tiedä sinusta yhtään mitään joten tosi inhottavaa yöllä häiritä ja aiheuttaa huonoa oloa. Toivottavasti saat asiasi kuntoon sen oman ihmisesi kanssa. Ymmärrätkö en ole hän täällä on kymmeniä tuhansia ihmisiä. Sinä olet nyt väärässä paikassa, mene oikeaan osoitteeseen ja selvittäkää asianne. Kiitos.

Yöllä nukukaan tuohon aikaan, eikä silitellä vaatteita, taikka kirjoitella miehelle netissä tai soitella jostain netissä ahdistelevasta ihmisestä kaverille. Ei ole yhtään uskottava tämä sinun tarina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä aloittajaäijä sanoa, että ei sun paljoa tartte nähdä vaivaa, että saat näiltä luiskaotsilta huomiota

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tiedät tuosta "fillarimiehestä"? Kuinka luotettava kaveri on? Uskallatko antaa sille sähköpotsiosoitteen, Mitä jos hän lähettelee pian kikulikuvia sinulle? Miten uskallat luottaa ihmisiin täällä netissä? Vai tunnetko hänet jostain muualta? On jotenkin hämärä kuvio teillä.

Kiitos monologiäijä ideasta. Täytyykin saada joku uuno lähettämään tällainen kuva, että saa nostaa numeron näin kikelin apua mitä minä nytten teen? En siis pilkkaa niitä joita ihan syystä vtuttaa tällaiset jotka esim julkisuuden henkilöille lähetettä osana jotain symbolista vallankäyttöä tms tällaisia, vaan ivaan tätä näytelmääsi jossa eläydyt naisen ahdistukseen kuten olet vuosia näille jästeille trollaillut. Naiselta tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näytelmä jatkuu. Ette te tänne mistään tyhjästä ihan sattumalta ilmestyneet.

Mikä vimma sinulla on nähdä näissä palstaäijän näytelmissä kaksi henkilöä- onko kenties hieman suhteetonta ajattelua?🚩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos monologiäijä ideasta. Täytyykin saada joku uuno lähettämään tällainen kuva, että saa nostaa numeron näin kikelin apua mitä minä nytten teen? En siis pilkkaa niitä joita ihan syystä vtuttaa tällaiset jotka esim julkisuuden henkilöille lähetettä osana jotain symbolista vallankäyttöä tms tällaisia, vaan ivaan tätä näytelmääsi jossa eläydyt naisen ahdistukseen kuten olet vuosia näille jästeille trollaillut. Naiselta tämä

Kukahan tässä nyt trollaa ja ketä? Mieheltä tämä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet siinä näkyvästi jopa ikäsi. On nämä sun palstaleikit nyt nähty. :D

Voitko monologiäijä sitten suomentaa minkäikäistä naista esität, muista kirjoittaa ihan desimaalin tarkkuudella, niin pysyvät kärryillä varmasti esim olen nainen 52,6 v👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Kiinni jäit taas kerran.

Ja mistä tåmä palstaäijän eli aapeen luoma hologrammi jäi ”jälleen kerran” kiinni? Avaa nyt hieman täällä suoliston salissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko monologiäijä sitten suomentaa minkäikäistä naista esität, muista kirjoittaa ihan desimaalin tarkkuudella, niin pysyvät kärryillä varmasti esim olen nainen 52,6 v👍

Teille kaheleille ei tarvitse antaa muuta ohjetta kuin soittakaa 112 ja kertokaa psykoosistanne sinne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keittäkää kanakeittoa- näin intiimin kuvan kyklooppi kurkisti

• Anonyymi
      UUSI

Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. :)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      85
      8050
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      90
      6074
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5557
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5486
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4730
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2488
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      33
      2196
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1334
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      44
      1180
    Aihe