Taikakuun basisti Marko Pekkarinen on aivan ihana ja komeaJoka kerta halaa yhteiskuvan jälkeen ja keikalta lähtiessä mutta aivan varmasti johtuu se siitä että ollaan tunnettu Markon kanssa Juha Metsäperän bändistä ennen Taikakuuta Juhan keikoilta ja sen jälkeen vielä sen lisäksi Taikakuusta 2014 vuodesta lähtien yhteensä 18 vuotta ensi vuonna 19 vuotta ja nähty 41 kertaa yhteensä niiden vuosien aikana.Markon takia käyn Taikakuun keikoilla ja ennen kävin Taikakuun keikoilla pelkästään Oulu mutta viime vuodesta lähtien keikkamatkat alkoi pidentyä mulla kun halusin nähdä Markoa enemmän.Marko on mulle mulle hirmu tärkeä ystävä.Kuumaa bändin Tulipalo biisi on Markon versiona parempi kuin alkuperänen ja Markolla on ihana lauluääni.
Taikakuun Marko Pekkarinen
Anonyymi-ap
1
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816