Älkää paljastako liikaa itsestänne, ennen kuin olette tavanneet ihmisen oikeasti. Puhelut voidaan väärentää ja ääntä muuttaa. Omaan intuitioon kannattaa luottaa, jos ihminen ei anna oikeaa kuvaa itsestään, eikä paljasta tarpeeksi kuka on.
Älkää kiintykö ihmiseen, ennen kuin olette tavanneet oikeasti. Vasta silloin tunnette ja tiedätte kuka hän on.
Olkaa varovaisia
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan aiheellinen varoitus
- Anonyymi
Etenkin tänä päivänä, kun kuvia voi feikata tekoälyllä ja ääntä muuttaa puhelimella. Jos kontakti ei anna tuoretta selfiekuvaa itsestään eikä kerro osoitettaan, taikka koko nimeään sinulle, edes pitemmän tutustumisen aikana, ja välttelee kohtaamista. On syytä alkaa epäillä ja kannattaa kuunnella sitä sisäistä hälyltyskelloa. Jos se ei toimi, niin jutelkaa kavereille ja kysykää heiltä, onko tällainen suhdekuvio heistä terveen kuuloinen juttu.
- Anonyymi
Totta. Itse törmäsin juuri tyyppiin joka halusi mun kikkiin, siellä juteltu nyt pari päivää tiiviisti. Muuten ihan ok mutta ei suostu laittamaan mitään kuvia itsestään. Edes ilman kasvoja. Olen kuitenkin hövelisti laittanut itsestäni muutaman kuvan hänelle. Ei olisi varmaan pitänyt. Nyt en tiedä mitä hän niillä voi tehdä. Eivät kylläkään olleet mitään intiimejä kuvia luojan kiitos.
Olen aika varma ettei hän ole sitä mitä väittää eikä sen takia halua naamansa näyttää. Esimerkiksi että onkin vanhempi ukko kuin mitä mulle väittää, kuvistahan tuo kävisi ilmi oitis. Roinen vaihtoehto on että on susiruma. Meni nimittänin aika hiljaiseksi kun lähetin kuvani. Luulin että se johtui siitä ettei tykkää ulkonäöstäni mutta kehui kyllä kun asiasta kysyin myöhemmin.
Suutuin kun ei kerro itsestään oikein mitään eikä sitä kuvaa suostu laittamaan. Saa mennä moinen salamyhkäilijä ja huijari.
Ette te miehet saa koskaan naisia jos näin toimitte :/- Anonyymi
Miesmallilla pitää nyt kiirettä muiden kanssa. Odotat vain kiltisti vuoroasi, niin kyllä miesmalli palaa sitten asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22417929Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810237Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2666591Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204463Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573353Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683125Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita822840Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972835Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai392520