Olkaa varovaisia

Anonyymi-ap

Älkää paljastako liikaa itsestänne, ennen kuin olette tavanneet ihmisen oikeasti. Puhelut voidaan väärentää ja ääntä muuttaa. Omaan intuitioon kannattaa luottaa, jos ihminen ei anna oikeaa kuvaa itsestään, eikä paljasta tarpeeksi kuka on.
Älkää kiintykö ihmiseen, ennen kuin olette tavanneet oikeasti. Vasta silloin tunnette ja tiedätte kuka hän on.

5

282

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan aiheellinen varoitus

• Anonyymi

Etenkin tänä päivänä, kun kuvia voi feikata tekoälyllä ja ääntä muuttaa puhelimella. Jos kontakti ei anna tuoretta selfiekuvaa itsestään eikä kerro osoitettaan, taikka koko nimeään sinulle, edes pitemmän tutustumisen aikana, ja välttelee kohtaamista. On syytä alkaa epäillä ja kannattaa kuunnella sitä sisäistä hälyltyskelloa. Jos se ei toimi, niin jutelkaa kavereille ja kysykää heiltä, onko tällainen suhdekuvio heistä terveen kuuloinen juttu.

• Anonyymi

Totta. Itse törmäsin juuri tyyppiin joka halusi mun kikkiin, siellä juteltu nyt pari päivää tiiviisti. Muuten ihan ok mutta ei suostu laittamaan mitään kuvia itsestään. Edes ilman kasvoja. Olen kuitenkin hövelisti laittanut itsestäni muutaman kuvan hänelle. Ei olisi varmaan pitänyt. Nyt en tiedä mitä hän niillä voi tehdä. Eivät kylläkään olleet mitään intiimejä kuvia luojan kiitos.
      Olen aika varma ettei hän ole sitä mitä väittää eikä sen takia halua naamansa näyttää. Esimerkiksi että onkin vanhempi ukko kuin mitä mulle väittää, kuvistahan tuo kävisi ilmi oitis. Roinen vaihtoehto on että on susiruma. Meni nimittänin aika hiljaiseksi kun lähetin kuvani. Luulin että se johtui siitä ettei tykkää ulkonäöstäni mutta kehui kyllä kun asiasta kysyin myöhemmin.
      Suutuin kun ei kerro itsestään oikein mitään eikä sitä kuvaa suostu laittamaan. Saa mennä moinen salamyhkäilijä ja huijari.
      Ette te miehet saa koskaan naisia jos näin toimitte :/

• Anonyymi

Miesmallilla pitää nyt kiirettä muiden kanssa. Odotat vain kiltisti vuoroasi, niin kyllä miesmalli palaa sitten asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1663
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1413
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      16
      945
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      929
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      831
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      120
      687
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe