Mitä viedä vanhemmille? Vai viedäkkö mitää?
Olin miettinyt että leppoisin keksejä heille kun tapaan heidät ensimmäistä kertaa. (Oon leiponut poikaystävälleni näitä samoja keksejä ja pullaa(kekseistä aijemmin vanhemmat tykkäsivät))
Olemme seurustelleet siis vasta noin kaksiviikkoa, joka on aika aikaista tavata vanhemmat nyt jo. Lähinnä kun ulkona alkaa olla jo kylmä eikä ulkona ole kiva olla. Ollaan kyllä tapaillu/käyty ulkona noin 3kuukautta ja tunnettu kavereina/tuttavina kaksivuotta kun ollaan oltu samalla riparilla.
mutta mitä viedä vanhemmille? Tai mistä puhua vanhempien kanssa? Mistä aikuiset halua että nuoren kaveri puhuu hänen kanssaan?
Poikaystävän vanhempien tapaaminen
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte välttämättä viedä mitään, mutta leipominen kuulostaa hyvältä ajatukselta😊 Voit olla sellainen kuin olet ja ei meillä aikuisilla ole sellaista ajatusta, että jostain tietystä aiheesta pitäisi puhua. Jännittävä tilanne kaikille osapuolille.
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa (egbedietakuta @ gmail . com) tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+ 165 920 27 218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453253
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302825Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252109
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111829Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run131398Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231377- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31277