Mitä viedä vanhemmille? Vai viedäkkö mitää?
Olin miettinyt että leppoisin keksejä heille kun tapaan heidät ensimmäistä kertaa. (Oon leiponut poikaystävälleni näitä samoja keksejä ja pullaa(kekseistä aijemmin vanhemmat tykkäsivät))
Olemme seurustelleet siis vasta noin kaksiviikkoa, joka on aika aikaista tavata vanhemmat nyt jo. Lähinnä kun ulkona alkaa olla jo kylmä eikä ulkona ole kiva olla. Ollaan kyllä tapaillu/käyty ulkona noin 3kuukautta ja tunnettu kavereina/tuttavina kaksivuotta kun ollaan oltu samalla riparilla.
mutta mitä viedä vanhemmille? Tai mistä puhua vanhempien kanssa? Mistä aikuiset halua että nuoren kaveri puhuu hänen kanssaan?
Poikaystävän vanhempien tapaaminen
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte välttämättä viedä mitään, mutta leipominen kuulostaa hyvältä ajatukselta😊 Voit olla sellainen kuin olet ja ei meillä aikuisilla ole sellaista ajatusta, että jostain tietystä aiheesta pitäisi puhua. Jännittävä tilanne kaikille osapuolille.
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa (egbedietakuta @ gmail . com) tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+ 165 920 27 218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
- Anonyymi00003
Yksinäinen? Täältä löytyy seuraa heti 🔥 https://Beth.hoty.lat/Beth#/?/?/qzmowfcx8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2878488Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat695131Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2874508SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden633119Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22577Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,41962Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr61843- 1121832
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401733Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01700