Aina kun ihastun mieheen niin eivät ole minusta kiinnostuneita.. Käydään yksillä/toisilla treffeillä ja hetkenpäästä mun viesteihin ei vastata tai ilmoitetaan että näkevät mut enemmän kaverina.
Toisen kanssa olin 8kk:tta suhteessa ja se oli ennätys kun oli alussa tosi ihastunut muhun. Sitten tuon jälkeen ei ollut mitään tunteita ja näki minut kaverina enempi. Miksi joka kerta mies kertoo mulle tuon.
Tulee väkisin sellainen fiilis että olenko jotenkin viallinen yksilö.
Miksi miehet eivät halua mun kanssa parisuhdetta
13
463
Vastaukset
- Anonyymi
Voi johtua monesta eri syystä mutta ensimmäisenä ei tule lähteä liikkeelle että jompikumpi olisi viallinen yksilö tosin pettymykset saattavat aiheutta senkin
- Anonyymi
No kun mulle käy aika useasti noin kun lähden tapailemaan miehiä. Kuvittelin että meillä oli mukavaa ja sit kuulen aina ettei "ole aikaa parisuhteelle" , mieli muuttui viikonlopun aikana ettei nyt kipinää ollut. Sit kumminkin huomasin kuukauden päästä olevan parisuhteessa.
Senjälkeen toista tapailin noin 2kk ehdotteli seurustelua, mutta viikon päästä häipyi. Kertoi ettei tiedä mitä haluaa. Eikä vastannut viesteihin.
Kolmas oli näiden jälkeen oli ku käytiin pari kertaa treffeillä mutta siinä kummallakaan ei ollut fiiliksiä. Mikä ei nyt mulle tullut enää uutisena ettei kiinnostunut musta.
Kolmas oli pikkuisen edennyt oltiin just 8kk yhdessä mutta kertoi mulle ettei melkein koko suhteen aikana ollut kipinää. Ja näkisi enemmän ystävänä ettei halua kokonaan menettää. Väkisin tulee mieleen miksi mut nähään tämmöisenä??? - Anonyymi
No kun mulle käy aika useasti noin kun lähden tapailemaan miehiä. Kuvittelin että meillä oli mukavaa ja sit kuulen aina ettei "ole aikaa parisuhteelle" , mieli muuttui viikonlopun aikana ettei nyt kipinää ollut. Sit kumminkin huomasin kuukauden päästä olevan parisuhteessa.
Senjälkeen toista tapailin noin 2kk ehdotteli seurustelua, mutta viikon päästä häipyi. Kertoi ettei tiedä mitä haluaa. Eikä vastannut viesteihin.
Kolmas oli näiden jälkeen oli ku käytiin pari kertaa treffeillä mutta siinä kummallakaan ei ollut fiiliksiä. Mikä ei nyt mulle tullut enää uutisena ettei kiinnostunut musta.
Kolmas oli pikkuisen edennyt oltiin just 8kk yhdessä mutta kertoi mulle ettei melkein koko suhteen aikana ollut kipinää. Ja näkisi enemmän ystävänä ettei halua kokonaan menettää. Väkisin tulee mieleen miksi mut nähään tämmöisenä???
- Anonyymi
Ja monia vuosia olisko reilu 10 vuotta aikaisemmin käynyt samalla kaavalla.
On mussa oltava selkeästi jotain vialla- Anonyymi
Mitä tuot itse pöytään siinä suhteessa, se on vähän siitä kiinni. Molempien täytyy osata pitää kipinää yllä. Ja ehkä et ole sitten kohdannut sitä oikeaa vielä, jonka kanssa homma toimii ja rakkautta on molemmin puolin yhtä paljon. Mutta pääsääntöisesti niin ettei se liekki yksin pysy vaan siihen täytyy molempien vähän panostaa ja tulla vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuot itse pöytään siinä suhteessa, se on vähän siitä kiinni. Molempien täytyy osata pitää kipinää yllä. Ja ehkä et ole sitten kohdannut sitä oikeaa vielä, jonka kanssa homma toimii ja rakkautta on molemmin puolin yhtä paljon. Mutta pääsääntöisesti niin ettei se liekki yksin pysy vaan siihen täytyy molempien vähän panostaa ja tulla vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Oletko rumapainoinen, wanha, tatuoitu, tai onko sinulla rajoittavia rajoja?
- Anonyymi
Pari vakioveikkausta:
- Ihastut itseäsi huomattavasti korkeatasoisempiin miehiin joilla ei ole intoa tai motiivia olla kanssasi
- Olet suhteessa ja suhteenluomisessa passiivinen, sinuun täytyy laittaa energiaa ja resursseja jotka eivät tule missään muodossa takaisinpäin. Kuka tahansa väsyy moiseen.
- Edellisen variaatio jossa et anna miehelle validaatiota emotionaalisesti vaan olet "kavermainen", et tuo tunnetta että mies on toivottu ja haluttu.
Nämä ovat nykynaisissa todella yleisiä vammoja jotka tuhoavat suhteet alkumetreille. - Anonyymi
Hmm.... ihastutko itse helposti?
Onko sinulla deitti-ilmoitus yhtään sellainen mitä vastaat todellisuudessa?
Millainen olet luonteeltasi sekin tekee paljon.
Olisi kivaa tietää noista enemmän niin pystyy vähän pohtimaan missä "vika" voi olla. - Anonyymi
"Aina kun ihastun mieheen niin eivät ole minusta kiinnostuneita.. Käydään yksillä/toisilla treffeillä ja hetkenpäästä mun viesteihin ei vastata tai ilmoitetaan että näkevät mut enemmän kaverina. "
Evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut niin päin, että ensin mies valitsevat naisen/naiset joita alkaa piirittelemään, nämä naiset ovat nuoria, hoikkia, sexyjä kaunottaria. Sillä, miehellä täytyy olla mahdollisuus kiinnostua ja viehättyä naisesta seksuaalisesti, muussa tapauksessa mies ei kykene kykenemään.
Kiinnostuksen kohteena olevat kaunottaret sitten valitsevat piirittelijöistään parhaimman miehen, yleensä varakkaimman/hyvätuloisimman, jolle antautuu. Naiset mm. meikkaavat ja ehostavat juuri siksi, että evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut näin päin.
Kun nainen "kiinnostuu" miehestä niin mies kokee sen vaatimuksena suoritukseen, eikä ole saanut lainkaan mahdollisuutta kiinnostua naisesta seksuaalisesti, saati unelmoida naisen valloittamisesta. - Anonyymi
Oletko lainkaan antautunut treffimiehillesi? Pukeudutko viehättävästi (provokatiivisesti, seksikkäästi, seksuaalisesti, ehdottelevasti)? Tie miehen sydämmeen käy hetekan kautta, ja samaa reittiä pitkin pääsee miehen kanssa parisuhteeseen ja jopa avioon, jos nainen on riittävän nöyrä ja tottelevainen.
- Anonyymi
Minäkin unohdan naiset jotka tulevat treffeille epänaisellisesti pukeutuneena, jossain hupparissa, housuissa, urheilujalkineissa tai työasussa, sellainen nainen treffailee vain ilmaisen illallisen ja ilmaisten juomien takia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1194590Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu273324- 203185
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt442949Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1192789Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492787Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 71961