Miksi miehet eivät halua mun kanssa parisuhdetta

Anonyymi-ap

Aina kun ihastun mieheen niin eivät ole minusta kiinnostuneita.. Käydään yksillä/toisilla treffeillä ja hetkenpäästä mun viesteihin ei vastata tai ilmoitetaan että näkevät mut enemmän kaverina.
Toisen kanssa olin 8kk:tta suhteessa ja se oli ennätys kun oli alussa tosi ihastunut muhun. Sitten tuon jälkeen ei ollut mitään tunteita ja näki minut kaverina enempi. Miksi joka kerta mies kertoo mulle tuon.
Tulee väkisin sellainen fiilis että olenko jotenkin viallinen yksilö.

13

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi johtua monesta eri syystä mutta ensimmäisenä ei tule lähteä liikkeelle että jompikumpi olisi viallinen yksilö tosin pettymykset saattavat aiheutta senkin

• Anonyymi

No kun mulle käy aika useasti noin kun lähden tapailemaan miehiä. Kuvittelin että meillä oli mukavaa ja sit kuulen aina ettei "ole aikaa parisuhteelle" , mieli muuttui viikonlopun aikana ettei nyt kipinää ollut. Sit kumminkin huomasin kuukauden päästä olevan parisuhteessa.
        Senjälkeen toista tapailin noin 2kk ehdotteli seurustelua, mutta viikon päästä häipyi. Kertoi ettei tiedä mitä haluaa. Eikä vastannut viesteihin.
        Kolmas oli näiden jälkeen oli ku käytiin pari kertaa treffeillä mutta siinä kummallakaan ei ollut fiiliksiä. Mikä ei nyt mulle tullut enää uutisena ettei kiinnostunut musta.

Kolmas oli pikkuisen edennyt oltiin just 8kk yhdessä mutta kertoi mulle ettei melkein koko suhteen aikana ollut kipinää. Ja näkisi enemmän ystävänä ettei halua kokonaan menettää. Väkisin tulee mieleen miksi mut nähään tämmöisenä???

• Anonyymi

No kun mulle käy aika useasti noin kun lähden tapailemaan miehiä. Kuvittelin että meillä oli mukavaa ja sit kuulen aina ettei "ole aikaa parisuhteelle" , mieli muuttui viikonlopun aikana ettei nyt kipinää ollut. Sit kumminkin huomasin kuukauden päästä olevan parisuhteessa.
        Senjälkeen toista tapailin noin 2kk ehdotteli seurustelua, mutta viikon päästä häipyi. Kertoi ettei tiedä mitä haluaa. Eikä vastannut viesteihin.
        Kolmas oli näiden jälkeen oli ku käytiin pari kertaa treffeillä mutta siinä kummallakaan ei ollut fiiliksiä. Mikä ei nyt mulle tullut enää uutisena ettei kiinnostunut musta.

Kolmas oli pikkuisen edennyt oltiin just 8kk yhdessä mutta kertoi mulle ettei melkein koko suhteen aikana ollut kipinää. Ja näkisi enemmän ystävänä ettei halua kokonaan menettää. Väkisin tulee mieleen miksi mut nähään tämmöisenä???

• Anonyymi

Ja monia vuosia olisko reilu 10 vuotta aikaisemmin käynyt samalla kaavalla.
      On mussa oltava selkeästi jotain vialla

• Anonyymi

Mitä tuot itse pöytään siinä suhteessa, se on vähän siitä kiinni. Molempien täytyy osata pitää kipinää yllä. Ja ehkä et ole sitten kohdannut sitä oikeaa vielä, jonka kanssa homma toimii ja rakkautta on molemmin puolin yhtä paljon. Mutta pääsääntöisesti niin ettei se liekki yksin pysy vaan siihen täytyy molempien vähän panostaa ja tulla vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuot itse pöytään siinä suhteessa, se on vähän siitä kiinni. Molempien täytyy osata pitää kipinää yllä. Ja ehkä et ole sitten kohdannut sitä oikeaa vielä, jonka kanssa homma toimii ja rakkautta on molemmin puolin yhtä paljon. Mutta pääsääntöisesti niin ettei se liekki yksin pysy vaan siihen täytyy molempien vähän panostaa ja tulla vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Oletko rumapainoinen, wanha, tatuoitu, tai onko sinulla rajoittavia rajoja?

• Anonyymi

Pari vakioveikkausta:

- Ihastut itseäsi huomattavasti korkeatasoisempiin miehiin joilla ei ole intoa tai motiivia olla kanssasi

- Olet suhteessa ja suhteenluomisessa passiivinen, sinuun täytyy laittaa energiaa ja resursseja jotka eivät tule missään muodossa takaisinpäin. Kuka tahansa väsyy moiseen.

- Edellisen variaatio jossa et anna miehelle validaatiota emotionaalisesti vaan olet "kavermainen", et tuo tunnetta että mies on toivottu ja haluttu.

Nämä ovat nykynaisissa todella yleisiä vammoja jotka tuhoavat suhteet alkumetreille.

• Anonyymi

Hmm.... ihastutko itse helposti?
      Onko sinulla deitti-ilmoitus yhtään sellainen mitä vastaat todellisuudessa?
      Millainen olet luonteeltasi sekin tekee paljon.

Olisi kivaa tietää noista enemmän niin pystyy vähän pohtimaan missä "vika" voi olla.

• Anonyymi

"Aina kun ihastun mieheen niin eivät ole minusta kiinnostuneita.. Käydään yksillä/toisilla treffeillä ja hetkenpäästä mun viesteihin ei vastata tai ilmoitetaan että näkevät mut enemmän kaverina. "

Evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut niin päin, että ensin mies valitsevat naisen/naiset joita alkaa piirittelemään, nämä naiset ovat nuoria, hoikkia, sexyjä kaunottaria. Sillä, miehellä täytyy olla mahdollisuus kiinnostua ja viehättyä naisesta seksuaalisesti, muussa tapauksessa mies ei kykene kykenemään.

Kiinnostuksen kohteena olevat kaunottaret sitten valitsevat piirittelijöistään parhaimman miehen, yleensä varakkaimman/hyvätuloisimman, jolle antautuu. Naiset mm. meikkaavat ja ehostavat juuri siksi, että evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut näin päin.

Kun nainen "kiinnostuu" miehestä niin mies kokee sen vaatimuksena suoritukseen, eikä ole saanut lainkaan mahdollisuutta kiinnostua naisesta seksuaalisesti, saati unelmoida naisen valloittamisesta.

• Anonyymi

Oletko lainkaan antautunut treffimiehillesi? Pukeudutko viehättävästi (provokatiivisesti, seksikkäästi, seksuaalisesti, ehdottelevasti)? Tie miehen sydämmeen käy hetekan kautta, ja samaa reittiä pitkin pääsee miehen kanssa parisuhteeseen ja jopa avioon, jos nainen on riittävän nöyrä ja tottelevainen.

• Anonyymi

Minäkin unohdan naiset jotka tulevat treffeille epänaisellisesti pukeutuneena, jossain hupparissa, housuissa, urheilujalkineissa tai työasussa, sellainen nainen treffailee vain ilmaisen illallisen ja ilmaisten juomien takia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      33
      3155
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      63
      2602
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      46
      2393
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1328
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      302
      1260
    6. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1006
    7. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      987
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      982
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      79
      948
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      868
    Aihe