Edelleen anna anteeksi,en ollut oma itseni silloin..ja nyt en ole enään varma osaanko olla yhtään mitään..mutta ihan sama mitä olen väittänyt tai sanonut vihoissani,niin on aika-ajoin sua niin ikävä,haluisin vain niin kävellä suoraan sua vastaan ja sun halaukseen,mutta en uskalla,en olisi uskaltanut silloinkaan jos yhtään itseni olisin ollut, niin kauan kuin minulla on pienikin mahdollisuus kävellä ohitsesi,niin kävelen koska en uskalla muutakaan,olen jo niin kauan toivonut että seisot polullani eikä minulla ole mahdollisuutta kävellä ohitsesi,sulje mut rintaasi vasten,paina sun poski vasten mun poskea,hyväile mun huulia sun huulilla,en uskalla enään tulla itse sua lähellekkään,ensinnäkin hävettää ihan kaikki ja näitä kasvoja en enään halua katsoa edes itse,niin miksi ihmeessä luulisin että niitä kukaan muukaan.. On sua niin kovin ikävä🩷🩷 edelleen. Anteeksi sekava teksti, olen juuri nyt hieman väsynyt,syksy ja kevät särkee hetkeksi unirytmin ja jää unet liian vähille.
Petri K.on sua ikävä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711033Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710184- 474251
- 243952
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353746Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573649No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413483Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73385- 533173
- 422895