Oli jopa lehdistötilaisuuksia perinteiseen tapaan.
Tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen.
Tästä on hyvä jatkaa.
Olipahan Sanna-täyteinen viikonloppu
14
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Persuja ottaa pattiin kovasti heillä on vain ruma Riikka
- AnonyymiUUSI
Heillä meni viikonloppu rattoisasti kiljusaavin äärellä.
- AnonyymiUUSI
Tanssiakin oli ollut ohjelmassa. Sehän on pöyristyttää.
"Marin seurueineen juhli hyväntuulisesti ja vapautuneesti yökerhon tanssilattialla yön pikkutunneilla."- AnonyymiUUSI
Laittoivat jalalla koreasti.
- AnonyymiUUSI
Pitää jossain vaiheessa etsiä divarista hänen tekemänsä kirja.
- AnonyymiUUSI
No et muualta varmaan enää sitä saakaan!
N. 10 enää yhteensä saatavilla!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19148298/sanna-marinin-kirja-on-jo-loppu#comment-138570295 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No et muualta varmaan enää sitä saakaan!
N. 10 enää yhteensä saatavilla!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19148298/sanna-marinin-kirja-on-jo-loppu#comment-138570295Kustantamolta saa kovakantisena.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kustantamolta saa kovakantisena.
No taitaapi tosiaan saada tilattua kustantajan kautta:
https://www.panmacmillan.com/authors/sanna-marin/hope-in-action/9781035060979
Pan Macmillan, siis kustantaja ohjaa ostamaan Amazonista, Blackwellsistä, Bookshop.orgista, Foylesista, TGjonesista, Waterstonesista tai Worderysta.
Mikä noista olisi paras tilata kirja?
- AnonyymiUUSI
Koluttu luu ei maistu.
- AnonyymiUUSI
Kertoiko miten Suomen talous saadaan nousuun, työttömyys alas ja sote kerralla kuntoon vai oliko samaa itsekeskeistä feminismihöttöä?
- AnonyymiUUSI
Kertoi lehdistötilaisuudessa. Eli ei saada ainakaan nousuun tämän hallituksen eväillä, joista puuttuu kaikki kasvutoimenpiteet. Myös tulopuoli on retuperällä epäonnistuneen veropolitiikan takia.
Suomen on pakko saada taas vuosikymmeniksi SDP:n johtama hallitus. Ei ole muuta tietä ulos porvaripuolueiden aiheuttamalta tuhopolulta.
- AnonyymiUUSI
Naisten iltamat. Sanna digneeradi ihanaa kirjaansa halukkaille. Feministien iltahuuto.
- AnonyymiUUSI
Tarjottiinko maahanmuuttajille kakkukahveet tervetulotoivotuksin kuten 1990-luvun alussa?
- AnonyymiUUSI
Sanoo RyssäVassariPunikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565