Ihmettelen autokorjaamojen koeajoja.
1. Vein auton nelipyöräsuuntaukseen.
Nuori asentaja lähti ensin koeajolle, ajeli parin kilsan lenkin.
Asennuksen jälkeen hän ajoi taas koeajon.
Kun pyörien suuntaus tehdään mittareista katsomalla,
en ymmärrä koeajoa,
vai johtuiko se siitä, että ko urheiluautolla hän ei ollut varmaan koskaan
ajanut, nyt pääsi kerrankin.
2. Toiseen korjaamoon menin vaihdattamaan takajarrupalojen sokkia,
koska itsellä ei ollut paineilmavasaraa, jolla jumiutuneet sokat piti
irrottaa ja vaihtaa uusiin.
Asentaja ajoi koeajon sekä ennen, että jälkeen, mutta miksi,
syytä en keksi.
Pyysin päästä seuraamaan vaihtotyötä. Ensin asentaja lämmitti osia
ja takoi niitä moskalla, ei lähteneet irti.
Hän ehdotti, että koko jarruosat pitää kaikki vaihtaa, hinta 700e
Sanoin, että työnjohtaja sanoi, että teillä on paineilmavasara,
haepa nyt se, no hän haki ja hetkessä osat oli vaihdettu.
Paitsi, että hän pudotti lattialle pienen tuomani uuden lukitussokan,
ei löytänyt sitä ja joutui oikomaan ja laittamaan vanhan ruosteisen tilalle,
mutta asentajathan onkin ammattimiehiä, itse olen vain harrastelija,
joka vie korjaamoon silloin kun itsellä ei ole jotain työkalua.
Autokorjaamon koeajo
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin eräässä rengasliikkeessä vaihdattamassa uudet talvirenkaat, mikä kävinkin
työnä vikkelästi. Mutta asentajat olivat ulkonäöltään sellaisia, että heidät oli
varmaan noudettu aamulla jostakin pelastusarmeijan yömajasta. - Anonyymi
Olisiko siis renkaanvaihtajilla tullut olla smokit päällä?
- Anonyymi
Jätin kerran autoni merkkihuoltoon illalla ennen korjaamon sulkeutumista. Odottelin sen jälkeen kadunvarressa kyytiä. Ehdin nähdä miten autoni lähti ns. "ajoon" eli joku sillä lähti ajelemaan.
En ollut kertonut mistään vioista joiden selvittäminen olisi vaatinut koeajoa ja sitä paitsi korjaamo oli jo mennyt kiinni, kun autoni oli liikenteessä.
En muistanut katsoa kilometrejä mitä oli tullut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851