Kaput

Anonyymi-ap

Tämä on vain testaus. Testauksen perusteella tehdään lopulliset päätökset palstan toimivuuden suhteen.

(hihitystä)

14

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruotsi on kummallinen paikka, missä puhutaan paljon ruotsia.

Tukholma on kaunis kaupunki täynnä kauniita ihmisiä.

Paradoksi

Kun sulautuu kauneuteen ja tyyliin, niin bongaa välittömästi joukosta siihen epäsopivan.

Kävk näet niin että törmäsin Uuno Turhapuroon Karlaplanilla. Hänkin puhui ruotsia. Hänellä oli menossa polttarit.

(hirn)

• Anonyymi

Palstaetiikka

Koska tilanteesta on olemassa valokuva, niin palstan eettisten sääntöjen mukaan minun tulisi se täällä julkistaa.

Se etiikasta

(naurua)

• Anonyymi

Olkipukki palaa 🐐🔥. Siitä saadaan halal. Mielenkiintoista minkämoisen anagrammin siitä saa muodostettua. Eräitä ihmisryhmiä kyseenalaistaneen päättäjän sukunimen etuosa on toisinpäin kirjoitettuna kuuluisan jumalan nimi. Asiasta tekee erityisen huvittavaa se kuinka hänen kohdistamansa kritiikki koskee etenkin tuon jumalan uskontokunnan jäseniä. En tuomitse, sillä emmehän me Bosniassa kuitenkaan eletä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkipukki palaa 🐐🔥. Siitä saadaan halal. Mielenkiintoista minkämoisen anagrammin siitä saa muodostettua. Eräitä ihmisryhmiä kyseenalaistaneen päättäjän sukunimen etuosa on toisinpäin kirjoitettuna kuuluisan jumalan nimi. Asiasta tekee erityisen huvittavaa se kuinka hänen kohdistamansa kritiikki koskee etenkin tuon jumalan uskontokunnan jäseniä. En tuomitse, sillä emmehän me Bosniassa kuitenkaan eletä.

Sairaalloista kyllä kenenkään nimen perusteella vainota.

• Anonyymi

aika lailla putpot köhköh ja vetelee viimeisiään

• Anonyymi

Simohyvä

Minusta on simohyvä idis, jos ruotsalainen kundi poimii repertuaariinsa vieraan valtion kansallissankarin outlookin viettääkseen naimisiinmenonsa karnevaaleja Tukholman yöelämässä.

Yllättävä veto.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simohyvä

Minusta on simohyvä idis, jos ruotsalainen kundi poimii repertuaariinsa vieraan valtion kansallissankarin outlookin viettääkseen naimisiinmenonsa karnevaaleja Tukholman yöelämässä.

Yllättävä veto.

(naurua)

Epätyypillistä

Vaikka näin olisikin, niin minusta on epäisänmaallista myöntää, ettei ole tullut nähneeksi kokonaan yhtäkään Uunon elokuvaa.

Ei ole oikein mun juttu.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätyypillistä

Vaikka näin olisikin, niin minusta on epäisänmaallista myöntää, ettei ole tullut nähneeksi kokonaan yhtäkään Uunon elokuvaa.

Ei ole oikein mun juttu.

(hihitystä)

II pointti

Elämä on ihmeellisyyksiä täynnä.

10 kerroksen vuoteista toinen on kiinnitetty seinään, mutta toinen ei. En tiennyt tätä ennen kuin eteeni loihdittiin kuin tyhjästä parivuode.

Siis ensin siirretään pöytä pois vuoteiden välistä ja sitten vain tönäistään ne yhteen.

Olin äimän käkenä.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

II pointti

Elämä on ihmeellisyyksiä täynnä.

10 kerroksen vuoteista toinen on kiinnitetty seinään, mutta toinen ei. En tiennyt tätä ennen kuin eteeni loihdittiin kuin tyhjästä parivuode.

Siis ensin siirretään pöytä pois vuoteiden välistä ja sitten vain tönäistään ne yhteen.

Olin äimän käkenä.

(naurua)

Lapsetus

Toisinaan aina lapsettaa. Kun kaltaistani lapsellista ihmistä lapsettaa, niin hänestä tulee lähes infantiili. Ei puutu kuin kurapuku ja muovinen ämpäri, niin lätäkkö on jo lähes valmis, jossa hyppiä.

Laitoin tekoälyn töihin.

Heti kärkeen se vaati kuvani, jotta sitä voitaisiin modata. Ok. Tämän jälkeen se kysyi minulta parametrejä, niin että mihin suuntaan olisi tarkoitus kellottaa.

Asetin ruutuun jonon merkkejä ja lähetin älyn käsiteltäväksi nämä.

Meni hetki. Sitten meni toinen hetki.

Kolmannella hetkellä tulos ilmestyi näytölle.

Olin suorastaan pettynyt, sillä peilissä näkyy sama.

(naurua)

• Anonyymi

No on ilo kuulla etteivät kaikki siellä pukeudu pelkästään kylpytakkeihin polttareissaan, myönnetään että uunoilussa on ideaa. Mutta tunnistaako ideaa hyväksi muut kuin maahanmuuttajat tai satunnaiset suomituristit :)

Niin noh, tosiaankin sama pätee keskusteluihin täällä. Kymppikerroksen asukkaat eivät aina keskustele kerroksen viisi asukkaiden kanssa ja moni sen lisäksi ettei siirrä pois pöytää vuoteitten välistä, unohtaa myös siirtää petiään. Toki moni vuoteista on varsin tiukasti ruuvattu paikoilleen :)...henkilökuntakin lakossa pari päivää että riittäähän tässä simolla ihmeteltävää

• Anonyymi

Olen kuullut

Olen kuullut etteivät kerrokset lopu kymppiin, vaan jonnekin muualle. Hyvin niukoista lähteistä on tihkunut tietoja, ettei näissä, mystisissä kerroksissa tarvitse siirrellä mitään mihinkään, kun ne ovat jo valmiina.

Oli olo asioida.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut

Olen kuullut etteivät kerrokset lopu kymppiin, vaan jonnekin muualle. Hyvin niukoista lähteistä on tihkunut tietoja, ettei näissä, mystisissä kerroksissa tarvitse siirrellä mitään mihinkään, kun ne ovat jo valmiina.

Oli olo asioida.

(hirn)

Metro

Kun kulkee siitä, mistä paluuta ei ole, voi kaiken toivonsa heittää.

Tukholman metro on ahdas, likainen ja pimeä.

Ei avaruutta.

Versus

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut

Oli olo asioida.

(hirn)

En ole nähnyt...

Simona on ihan tarpeeksi ihmeteltävää kymppikerroksen asukeissakin jo, saati sitten niissä pilvien tason elelijöissä joista ei tosiaankaan paljon tietoja ole tihkunut mutta kiitos murusista :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metro

Kun kulkee siitä, mistä paluuta ei ole, voi kaiken toivonsa heittää.

Tukholman metro on ahdas, likainen ja pimeä.

Ei avaruutta.

Versus

(hihitystä)

Kokit

Kun saavuimme Helsinkiin, niin tämä jättimäinen pääkokki poimi minut ihmisvirrasta kuin yhä havisevan syksyn lehden.

Kun se putoaa.

Sellaista on gravitaatio, aika ja avaruus.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe