https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d83f9f99-72b7-4033-910f-16c2224c58ad
"Suomalainen rappiostriimaaja kadonnut Kreikassa
Suomalaisen rappiostriimaajan kerrotaan kadonneen Kreikan pääkaupungissa Ateenassa viime viikolla.
Suomalainen rappiostriimaaja Kari Liimatta on kadonnut Kreikan pääkaupungissa Ateenassa varhain lauantaiaamuna.
Nimimerkeillä Pirkka Ukko ja Pirkkis tunnetun Liimatan kanssa Ateenassa ollut striimaaja SampeF2 on kertonut videoillaan katoamisesta. Hän myös kertoi maanantaina Iltalehdelle, että Liimatta on kadonnut."
Toivottavasti löytyy elossa, kun aika paljon tuon viinan kanssa stiimissä läträsi.
Pirkka ukko kadonnut Kreikassa
16
324
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on niitä jyrkkiä kallionkielekkeitä, liekö tippunut tahallaan tai vahingossa. En tiiä minkälainen tyyppi se on mutta aloituksen perusteella kuulostaa laitapuolen kulkijalta eli mahdolliselta riitapukarilta.
- Anonyymi
Eikö k kaupoissa ole enään pirkka tuotteita mihin pirkka on kadonnut voi voi sentään mutta oliko pirkat enään niin edullisia kuin ennen oli kuului eldorado rainbow k menu coop spar tuote hintoihin mut vuosia ollu kalliimpaa
- Anonyymi
Pystynkös lähettämään viestiä, vai onko banni täälläkin...
- Anonyymi
Nyt viestit toimivat. Kirjoittajat ovat olleet passiivisia jos he eivät ole huomanneet että palsta pelaa jälleen. Kreikkaan lomalle? Kelpaisi kyllä näinä viikkoina.
- Anonyymi
Rest in peace legend.
- Anonyymi
Uutisia
Koska en tiennyt kuka tämä heppu oli, niin piti Guuggeloida.
No en vieläkään tiedä kuka hän on, mutta sen nyt tiedän, että kaiffa löytyi Ateenassa poliisilaitokselta.
Varma tieto.
(naurua)- Anonyymi
Hetkellisen tutkinnan jälkeen voin sanoa jo tuntevani Pirkka ukon.
Meissä on jotain samaa, joten liityn fanijoukkoihin.
(hihitystä)
https://youtu.be/cgJoyUS7Xkc?si=KU_b4BJh398eBQXn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkellisen tutkinnan jälkeen voin sanoa jo tuntevani Pirkka ukon.
Meissä on jotain samaa, joten liityn fanijoukkoihin.
(hihitystä)
https://youtu.be/cgJoyUS7Xkc?si=KU_b4BJh398eBQXnDelfiini
Hiljalleen ja huomaamatta olin eksynyt sinisen oven eteen sinisen taivaan alla, enkä enää kompuroinut täällä, kotona ongelmissani ja päälle kaatuvissa luomuksissani, joita olen kasannut kokoon lähes väkivaltaisesti. On pimeää.
Tunsin jälleen meren, vaikka en nähnyt sitä. Kadut puhuivat ja oliivipuut ja sypressit tervehtivät. Rouvilla oli aina asiaa ja nuoriso halusi Niket.
Katukissan nimi on Kaneli. Se omistaa tämän korttelin.
Minusta tuntuu, että ainoa paikka Kreikassa, jossa en ole käynyt, on poliisiasema. Mutta saattaa niitä olla muitakin.
(hirn)
https://youtu.be/Zv9abP65hYs?si=n34nTNBahcaRmUu1
- Anonyymi
nyt kiinnostaisi tutustua kai joku kiinalainen tyttö asuu kai alapuolellani, tekee pieniä ääniä, minäkin kai teen, en usko että on Triad, voi ehkä olla.
- Anonyymi
joku niin kiinalaisten triad:
https://en.wikipedia.org/wiki/Triad_(organized_crime) - Anonyymi
Kysymys
Milloin Pirkka ukko pääsee bosesta?
Hän ei vielä sitä tiedä, mutta Pirkka ukko on saanut jo kaksi uutta fania.
(hihitystä)- Anonyymi
Pirkka ukko löydettiin elossa. Oli kännissä varmaan sekoillut ja jonkun naisen luona, kun
oli kaverilleen soitellut yökerhosta, että tuu tänne, täällä on 30 naista minua piirittämässä.
Ainakin julkisuutta tuli roppakaupalla lisää, kun lööppilehden uutisiin pääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkka ukko löydettiin elossa. Oli kännissä varmaan sekoillut ja jonkun naisen luona, kun
oli kaverilleen soitellut yökerhosta, että tuu tänne, täällä on 30 naista minua piirittämässä.
Ainakin julkisuutta tuli roppakaupalla lisää, kun lööppilehden uutisiin pääsi.Mjuu
Minä jos kuka olen nirso seuraamisieni suhteen.
Jos ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta.
Ja koska kehuni tämän hepun osalta poistettiin, niin tulee väistämättä mieleen idea.
Katsokaas kun minulla on idea, ja sellainen löytyy myös näistä Pirkka ukon levityksistä.
Respektiä
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Minä jos kuka olen nirso seuraamisieni suhteen.
Jos ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta.
Ja koska kehuni tämän hepun osalta poistettiin, niin tulee väistämättä mieleen idea.
Katsokaas kun minulla on idea, ja sellainen löytyy myös näistä Pirkka ukon levityksistä.
Respektiä
(hihitystä)Rehellisyys
Rehellisyyden voi pukea tavoin tai toisin, mutta valehdella sille ei voi.
Jokaisessa sanassa, säkeessä tai soinnussa asumme me.
Mutta Pirkka ukko on vetäissyt minut sellaisille sfääreille, joita on kutsuttava.
Ne eivät tule huutamalla, vaatimalla, keinuttelulla tahi kuiskaamalla.
Ne tulevat itsestään.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyys
Rehellisyyden voi pukea tavoin tai toisin, mutta valehdella sille ei voi.
Jokaisessa sanassa, säkeessä tai soinnussa asumme me.
Mutta Pirkka ukko on vetäissyt minut sellaisille sfääreille, joita on kutsuttava.
Ne eivät tule huutamalla, vaatimalla, keinuttelulla tahi kuiskaamalla.
Ne tulevat itsestään.
(hihitystä)Valitusta
Oletteko koskaan kuulleet kuinka pienen saaren iso kissa mouruaa yössä?
Siis järjetön meteli.
Kun nyt katselen tätä vapautumista, niin luokittelen hänet turistiksi ja perun tilaukseni.
Ei ollut hyvä idea.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitusta
Oletteko koskaan kuulleet kuinka pienen saaren iso kissa mouruaa yössä?
Siis järjetön meteli.
Kun nyt katselen tätä vapautumista, niin luokittelen hänet turistiksi ja perun tilaukseni.
Ei ollut hyvä idea.
(naurua)Prkl
Tämä on jo ennätys: Siis koskaan palstahistoriani aikana ei neljää ole vedetty veks.
Onko tällä hönöllä jokin tikkataulu päässä, vai muuten vain reikä tantereessa?
Se modaajille.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878