Pirkka ukko kadonnut Kreikassa

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d83f9f99-72b7-4033-910f-16c2224c58ad
"Suomalainen rappiostriimaaja kadonnut Kreikassa
Suomalaisen rappiostriimaajan kerrotaan kadonneen Kreikan pääkaupungissa Ateenassa viime viikolla.
Suomalainen rappiostriimaaja Kari Liimatta on kadonnut Kreikan pääkaupungissa Ateenassa varhain lauantaiaamuna.
Nimimerkeillä Pirkka Ukko ja Pirkkis tunnetun Liimatan kanssa Ateenassa ollut striimaaja SampeF2 on kertonut videoillaan katoamisesta. Hän myös kertoi maanantaina Iltalehdelle, että Liimatta on kadonnut."

Toivottavasti löytyy elossa, kun aika paljon tuon viinan kanssa stiimissä läträsi.

16

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä on niitä jyrkkiä kallionkielekkeitä, liekö tippunut tahallaan tai vahingossa. En tiiä minkälainen tyyppi se on mutta aloituksen perusteella kuulostaa laitapuolen kulkijalta eli mahdolliselta riitapukarilta.

• Anonyymi

Eikö k kaupoissa ole enään pirkka tuotteita mihin pirkka on kadonnut voi voi sentään mutta oliko pirkat enään niin edullisia kuin ennen oli kuului eldorado rainbow k menu coop spar tuote hintoihin mut vuosia ollu kalliimpaa

• Anonyymi

Pystynkös lähettämään viestiä, vai onko banni täälläkin...

• Anonyymi

Nyt viestit toimivat. Kirjoittajat ovat olleet passiivisia jos he eivät ole huomanneet että palsta pelaa jälleen. Kreikkaan lomalle? Kelpaisi kyllä näinä viikkoina.

• Anonyymi

Rest in peace legend.

• Anonyymi

Uutisia

Koska en tiennyt kuka tämä heppu oli, niin piti Guuggeloida.

No en vieläkään tiedä kuka hän on, mutta sen nyt tiedän, että kaiffa löytyi Ateenassa poliisilaitokselta.

Varma tieto.

(naurua)

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkellisen tutkinnan jälkeen voin sanoa jo tuntevani Pirkka ukon.

Meissä on jotain samaa, joten liityn fanijoukkoihin.

(hihitystä)

https://youtu.be/cgJoyUS7Xkc?si=KU_b4BJh398eBQXn

Delfiini

Hiljalleen ja huomaamatta olin eksynyt sinisen oven eteen sinisen taivaan alla, enkä enää kompuroinut täällä, kotona ongelmissani ja päälle kaatuvissa luomuksissani, joita olen kasannut kokoon lähes väkivaltaisesti. On pimeää.

Tunsin jälleen meren, vaikka en nähnyt sitä. Kadut puhuivat ja oliivipuut ja sypressit tervehtivät. Rouvilla oli aina asiaa ja nuoriso halusi Niket.

Katukissan nimi on Kaneli. Se omistaa tämän korttelin.

Minusta tuntuu, että ainoa paikka Kreikassa, jossa en ole käynyt, on poliisiasema. Mutta saattaa niitä olla muitakin.

(hirn)

https://youtu.be/Zv9abP65hYs?si=n34nTNBahcaRmUu1

• Anonyymi

nyt kiinnostaisi tutustua kai joku kiinalainen tyttö asuu kai alapuolellani, tekee pieniä ääniä, minäkin kai teen, en usko että on Triad, voi ehkä olla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kysymys

Milloin Pirkka ukko pääsee bosesta?

Hän ei vielä sitä tiedä, mutta Pirkka ukko on saanut jo kaksi uutta fania.

(hihitystä)

• Anonyymi

Pirkka ukko löydettiin elossa. Oli kännissä varmaan sekoillut ja jonkun naisen luona, kun
        oli kaverilleen soitellut yökerhosta, että tuu tänne, täällä on 30 naista minua piirittämässä.
        Ainakin julkisuutta tuli roppakaupalla lisää, kun lööppilehden uutisiin pääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkka ukko löydettiin elossa. Oli kännissä varmaan sekoillut ja jonkun naisen luona, kun
        oli kaverilleen soitellut yökerhosta, että tuu tänne, täällä on 30 naista minua piirittämässä.
        Ainakin julkisuutta tuli roppakaupalla lisää, kun lööppilehden uutisiin pääsi.

Mjuu

Minä jos kuka olen nirso seuraamisieni suhteen.

Jos ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta.

Ja koska kehuni tämän hepun osalta poistettiin, niin tulee väistämättä mieleen idea.

Katsokaas kun minulla on idea, ja sellainen löytyy myös näistä Pirkka ukon levityksistä.

Respektiä

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Minä jos kuka olen nirso seuraamisieni suhteen.

Jos ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta.

Ja koska kehuni tämän hepun osalta poistettiin, niin tulee väistämättä mieleen idea.

Katsokaas kun minulla on idea, ja sellainen löytyy myös näistä Pirkka ukon levityksistä.

Respektiä

(hihitystä)

Rehellisyys

Rehellisyyden voi pukea tavoin tai toisin, mutta valehdella sille ei voi.

Jokaisessa sanassa, säkeessä tai soinnussa asumme me.

Mutta Pirkka ukko on vetäissyt minut sellaisille sfääreille, joita on kutsuttava.

Ne eivät tule huutamalla, vaatimalla, keinuttelulla tahi kuiskaamalla.

Ne tulevat itsestään.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisyys

Rehellisyyden voi pukea tavoin tai toisin, mutta valehdella sille ei voi.

Jokaisessa sanassa, säkeessä tai soinnussa asumme me.

Mutta Pirkka ukko on vetäissyt minut sellaisille sfääreille, joita on kutsuttava.

Ne eivät tule huutamalla, vaatimalla, keinuttelulla tahi kuiskaamalla.

Ne tulevat itsestään.

(hihitystä)

Valitusta

Oletteko koskaan kuulleet kuinka pienen saaren iso kissa mouruaa yössä?

Siis järjetön meteli.

Kun nyt katselen tätä vapautumista, niin luokittelen hänet turistiksi ja perun tilaukseni.

Ei ollut hyvä idea.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitusta

Oletteko koskaan kuulleet kuinka pienen saaren iso kissa mouruaa yössä?

Siis järjetön meteli.

Kun nyt katselen tätä vapautumista, niin luokittelen hänet turistiksi ja perun tilaukseni.

Ei ollut hyvä idea.

(naurua)

Prkl

Tämä on jo ennätys: Siis koskaan palstahistoriani aikana ei neljää ole vedetty veks.

Onko tällä hönöllä jokin tikkataulu päässä, vai muuten vain reikä tantereessa?

Se modaajille.

(naurua)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe