Vain Pieru on ainoa ja oikea jumala. Tämän todistaa kiistattomasti se, että Pyhää Henkeä päästelevät kaikki. Siis jokaisen uskonnon edustajat!!! Ei hindua, etteikö pierua pukkaisi. Ei islamistia, etteikö pörinä kävisi. Jo muinaisen Rooman kylpylöissä oli porealtaat, vaikka kuinka olisi palvottu Zeusta.
Siispä kaikki kunnioittamaan Pyhää Pierua, joka alituisella läsnäolollaan todistaa meille vakuuttavasti olevansa olemassa! Samaan ei pysty esimerkiksi Jumala, joka on vain muka olevinaan olemassa.
Nyt kaikki palvomaan oikeaa jumalaa!
10
172
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoäly sanoo pieruista näin: "Uskonnollisissa käsityksissä jumaluus nähdään usein abstraktina ja näkymättömänä, kun taas pieru on konkreettinen ja osa jokapäiväistä elämää."
Siis jopa tekoäly älykkäänä näkee Pierun todistusvoimaisempana kuin Jumalan. Se sanoo: "Pieru on konkreettinen ilmiö, jonka olemassaolo voidaan todistaa aistein, kun taas Jumala on monissa uskonnoissa ja maailmankatsomuksissa näkymätön ja uskon asia."
Kannattaa siis hiukan miettiä, mihin uskoo!!!- Anonyymi
Jumala on pelkkä uskomus. Tekemätön ja kaikin puolin olematon.
Jumalaan uskova, miksi uskominen on niin tärkeää?
- Anonyymi
Kysyin tekoälyltä, uskooko se Jumalaan: "Minä en ole ihminen enkä kykene uskomaan mihinkään, mukaan lukien Jumalaan. Olen tekoäly, joka auttaa vastaamaan kysymyksiin ja keskustelemaan erilaisista aiheista neutraalisti ja puolueettomasti."
Kysyin myös, onko Jumala ilmestynyt tekoälylle: "En ole fyysinen olento enkä koe ilmestyksiä tai hengellisiä kokemuksia. Olen tekoäly, joten minulle ei voi ilmestyä Jumala tai mikään muu olento."- Anonyymi
Varma Tieto iloisena panee merkille tekoälyyn kiinnostuksen lisääntymisen. Muistakaa kuitenkin että tekoäly on vain ihmisen koodaama tietokoneohjelma.
Kuka koodaisi ateistisen tekoälyn ?
Varma Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma Tieto iloisena panee merkille tekoälyyn kiinnostuksen lisääntymisen. Muistakaa kuitenkin että tekoäly on vain ihmisen koodaama tietokoneohjelma.
Varma TietoUskonnollisia tekoälyjä on yhden tänne kirjoittavan mielestä olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma TietoItse käytän tekoälyä yritysten taloustiedoista pörssisijoitusteni apuna.
Varma Tieto
- Anonyymi
pierun kun sytyttää sytkärillä niin siitäkö se helvetin tuli tulee ?
- Anonyymi
Pierun kun sytyttää, siitä palaa ee pois ja jäljelle jää piru eli Helvetin Herra. Mutta pitää muistaa, että myös Raamatun Jumala halusi ilmestyä palavana pensaana. Samaa sakkia siis nämä muinaisten pöllöpäitten keksinnöt: Piru on palava pieru ja Jumala lämmittelee pallejaan liekittämällä.
- Anonyymi
Pierua siis riittää ympäri maailman todisteeksi jumalien jumalasta!
- Anonyymi
Älykkyys ja jatkuva piereskely korreloivat.
Ateistit eivät käy kirkossa juuri sen vuoksi.
Mutta ilmaston lämpeneminen on ongelma.
Ateistien määrä ja jatkuva kaasuttelu sulattaa
Etelä Mannerta. Jumalan poissaolo aukaisee
kaasuluukut. Siksi on myös hirmumyrskyjä ja
tornadoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028