Hyödyllinen idiootti

Anonyymi-ap

Toisinaan eksyn pois oikealta tieltä ja tunnen olevani hyödyllinen (idiootti).

Mutta tälle levelille pääsen, niin opponentti muuttuu.

Jos on olemassa hyödyllinen idiootti, niin silloin tulee olla myös hyödytön intellektuelli. Muuten tämä ei toimi.

(naurua)

46

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa

No sä vaan puhut liikaa. Ja olet niin pölö, että jo variksetkin puistossa nauraa.

Pulujen kera.

Katsos kun elämä on siipien havinaa, muita maita & mantuja.

Lennä kotiisi

(hirn)

• Anonyymi

Taidat olla pegasus. ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla pegasus. ☺️

🦄

Mjaa

Minua kiinnostaa.

Historia on kyllä tuttu, ja sitä voi peilata boogieen - mutta onhan se nyt katastrofi, jos historia toistaa itseään.

Ei sovi mun kalloon.

Tai oikeasti sopii, sillä vain ohut viipale ihmiskunnasta on kiinnostunut jostain muustakin kuin itsestä (ja naapurista).

Emme me niin päteviä ole.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Minua kiinnostaa.

Historia on kyllä tuttu, ja sitä voi peilata boogieen - mutta onhan se nyt katastrofi, jos historia toistaa itseään.

Ei sovi mun kalloon.

Tai oikeasti sopii, sillä vain ohut viipale ihmiskunnasta on kiinnostunut jostain muustakin kuin itsestä (ja naapurista).

Emme me niin päteviä ole.

(naurua)

Niin. Kun ajattelen siivekkäitä otuksia, pegasus nyt vain tuli ensimmäisenä mieleen.

Sitten enkeli.

Sen jälkeen lintu.

Viimeisenä dinosaurus. 🤔 Toivottavasti historia ei niiden kohdalla toista itseään. 🥺

🦄

• Anonyymi

🕊. Vapaus. Se on yksi mahtavimmista asioista maan päällä. Eläimenä olo voisi olla mukavaa, ei saisi olla liian älykäs otus taikka vihantäyteinen olio. Kyllähän ihmisiä ja apinoita leimaa taipumus vihaa kohtaan. Ehkä sielut voivat vaellella otuksesta toiseen elämien välillä. Sielunvaellus on mielenkiintoinen termi englannin kielellä. E-Mantra - Metempsychosis: https://www.youtube.com/watch?v=1fJwRADC6eM . Tämä lienee tarpeeksi sekavan ja monimutkaisen kuuloinen kappale aloittajan tarpeisiin. - 🍄.

• Olen oppinut sivistyssanani jo 12-vuotiaana lukemalla Pahkasikaa.

Näillä taidoilla pääsin baarissa hyödyttömien intellektuellien pöytään.

Keskustelumme oli antoisaa.
      Vielä aamullakin nauratti.

• Anonyymi

"Pahkasian tunnistaa kahdesta parista ulkonevia torahampaita, joita se käyttää aseena puolustautuessaan petoja vastaan. Pahka-nimi tulee kahdesta sarvennysästä. Pahkasian pituus on 0,9–1,5 metriä ja paino 50 ja 150 kilon välillä. Naaraan tunnistaa kahdesta pahkasta ja uroksen neljästä. Vaarallisimmat torahampaista ovat alimmat joten niitä on yhteensä neljä kappaletta. "

Näin puhui Wikipedia.

Miksi joku nimeää lehden Pahkasiaksi? 😮

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

"Pahkasian tunnistaa kahdesta parista ulkonevia torahampaita, joita se käyttää aseena puolustautuessaan petoja vastaan. Pahka-nimi tulee kahdesta sarvennysästä. Pahkasian pituus on 0,9–1,5 metriä ja paino 50 ja 150 kilon välillä. Naaraan tunnistaa kahdesta pahkasta ja uroksen neljästä. Vaarallisimmat torahampaista ovat alimmat joten niitä on yhteensä neljä kappaletta. "

Näin puhui Wikipedia.

Miksi joku nimeää lehden Pahkasiaksi? 😮

🦄

Siellä yksisarvisten maailmassa ei taida pahkasikoja näkyä.
        Pahkasika on hyvin miesmäinen otus. Häpeämätön, ruma ja meluisa.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Siellä yksisarvisten maailmassa ei taida pahkasikoja näkyä.
        Pahkasika on hyvin miesmäinen otus. Häpeämätön, ruma ja meluisa.

Sinä olet miesvihamielinen!

Hanki parempaa miesseuraa, jos havaitsemasi miehet ovat tuollaisia. 🤭

🦄

• Anonyymi

Voi vttu että on ärsyttävä tapa kirjoittaa ja ärsyttävät jutut muutenkin jotain stanan hirnumista ja tyhjän hihitystä. Joillakin yksilöillä on sitten ihan aikuisten oikeasti ihan vtun outo huumorintaju. Hohotetaan jollekin ismon itsekseen hykertelylle tai jollekin tekemällä tehdylle putous hahmolle joka aiheuttaa lähinnä vihan tunteita huvituksen ja huumorin sijaan. Tai joku hedbergi vai mikä se oli. Ihan vtun kuivat jutut ja sellainen omille jutuilleen nauraja kaveri. Vttu mitä touhua.

• Anonyymi

Nyt oli tunnetta mukana! 😁👌

Käytätkö tuota tunnetta myös johonkin yhteiskuntaa hyödyttävät toimintaan?

En katso Putousta enkä muutakaan huonoa huumoria. Mutta en minä siitä kierroksia saa itselleni. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En katso Putousta enkä muutakaan huonoa huumoria. Mutta en minä siitä kierroksia saa itselleni. 🤔

🦄

Arvostele biisi

Tai arvostele koko rimpsu, niin katsellaan, mitä käsistäsi lähtee.

(naurua)

https://youtu.be/Zv9abP65hYs?si=ACmP6IkMiRHdkT1-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostele biisi

(naurua)

Ok

Et kykene.

Katsos kun tämä alusta tässä ei ole mikään tukipalsta, vaan alusta keskustella. Sinä et ole alusta. Sinä et ole alus. Sinä olet sivuseikka maailman tuulissa.

Ymmärrän kyllä, että haluat omiin purjeihisi siitä osansa, mutta se ei nyt vain toimi.

Eli siis!

Jolla satama-altaaseen ja kaikille (päteville) oikeus purjehtia.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok

Et kykene.

Katsos kun tämä alusta tässä ei ole mikään tukipalsta, vaan alusta keskustella. Sinä et ole alusta. Sinä et ole alus. Sinä olet sivuseikka maailman tuulissa.

Ymmärrän kyllä, että haluat omiin purjeihisi siitä osansa, mutta se ei nyt vain toimi.

Eli siis!

Jolla satama-altaaseen ja kaikille (päteville) oikeus purjehtia.

(hihitystä)

Odotas nyt sec!

Minulla oli oikeita asioita hoidettavana!
        Nyt menen kuuntelemaan biiisin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotas nyt sec!

Minulla oli oikeita asioita hoidettavana!
        Nyt menen kuuntelemaan biiisin.

🦄

No heippa-rallaa!

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostele biisi

(naurua)

Konsepti on toimiva. Lähtökohta on ihan hyvä. Kehittymisen potentiaalia on runsaasti, mikä ei ole lainkaan huono seikka. Kaikki lähtee hyvästä aihiosta.

Kokonaisuutta leimaa kovuus ja riuhtovuus. Jotta minä henkilökohtaisesti voisin tästä pitää, se kaipaisi pehmeyttä sekä auditiiviseen että visuaaliseen puoleen. Ainoa tarpeeksi pehmeä osa on vokaalit. Niille en tekisi mitään. Mutta mikään muu ei sovi yhteen vokaalien kanssa.

- Nuo rummut kuulostavat liikaa rummuilta. Olisi hyvä muokata niiden ääntä pehmeämmäksi. Ne saisivat olla sellaista pehmeämpää, trancehtavampaa pompahtelua.

- Kitara pois kokonaan, kiitos. Sen ääni ei kuulu tällaiseen musiikkiin.

- Tanssiva olento tanssii liian riuhtovasti. Ja potkiikin vielä! Tuollainen riuhtominen kuuluu kuntosalille! Ei tanssiessa kuulu riuhtoa, vaan keinua pehmeästi!

Lähtökohtaisesti pidän kaikista kappaleista, joiden teemana on jokin kaupunki. Valitettavasti en ole vielä viettänyt öitä Ateenassa, joten en ihan pääse mukaan siihen fiilikseen, josta tässä biisissä kerrotaan.

En kuitenkaan missään nimessä käyttäisi tätä kappaletta Ateenan-matkailun markkinointimateriaalina. Joitain kaupunkibiisejä voisi sellaisena käyttää, mutta ei tätä. Tällainen karkottaisi minut kauemmaksi Ateenasta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konsepti on toimiva. Lähtökohta on ihan hyvä. Kehittymisen potentiaalia on runsaasti, mikä ei ole lainkaan huono seikka. Kaikki lähtee hyvästä aihiosta.

Kokonaisuutta leimaa kovuus ja riuhtovuus. Jotta minä henkilökohtaisesti voisin tästä pitää, se kaipaisi pehmeyttä sekä auditiiviseen että visuaaliseen puoleen. Ainoa tarpeeksi pehmeä osa on vokaalit. Niille en tekisi mitään. Mutta mikään muu ei sovi yhteen vokaalien kanssa.

- Nuo rummut kuulostavat liikaa rummuilta. Olisi hyvä muokata niiden ääntä pehmeämmäksi. Ne saisivat olla sellaista pehmeämpää, trancehtavampaa pompahtelua.

- Kitara pois kokonaan, kiitos. Sen ääni ei kuulu tällaiseen musiikkiin.

- Tanssiva olento tanssii liian riuhtovasti. Ja potkiikin vielä! Tuollainen riuhtominen kuuluu kuntosalille! Ei tanssiessa kuulu riuhtoa, vaan keinua pehmeästi!

Lähtökohtaisesti pidän kaikista kappaleista, joiden teemana on jokin kaupunki. Valitettavasti en ole vielä viettänyt öitä Ateenassa, joten en ihan pääse mukaan siihen fiilikseen, josta tässä biisissä kerrotaan.

En kuitenkaan missään nimessä käyttäisi tätä kappaletta Ateenan-matkailun markkinointimateriaalina. Joitain kaupunkibiisejä voisi sellaisena käyttää, mutta ei tätä. Tällainen karkottaisi minut kauemmaksi Ateenasta.

🦄

Mjaa

Mä olen aina essesioinut tempon nostosta.

Kun hommaa kiihdyttää, saa prkl ydinvoimalan.

(Jonka pointin jätit mainitsematta)

Mutta muuten ihan jees.

(naurua)

• Anonyymi

Nii-in, kaikki ei synny vahingossa ajatuksen ohjaamana, ainakaan ajatuksen tasolla :) ja toisinaan ohilaukaus onkin napakymppi. Siinäpä sitä riittää ihmettelemistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Mä olen aina essesioinut tempon nostosta.

Kun hommaa kiihdyttää, saa prkl ydinvoimalan.

(Jonka pointin jätit mainitsematta)

Mutta muuten ihan jees.

(naurua)

Voihan sitä kiihdyttää myös "hiukkasen", jos rataa löytyy. 😊

Miksi hymiövalikoimassani ei ole atomia!? Kuka nämä hymiöt on valinnut?! Kaikkein tärkeimmät seikat on jätetty pois!

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Käytän kyllä. Ja ymmärrän, että kyseessä on joku inside juttu. Oli hiukan huono päivä pahoittelut siitä.

• Anonyymi

Miksi täällä mitään edes kommentoisi/aloittelisi?

Pelkää papatusta kaikki.

Pälä-pälä

(hirn)

• Anonyymi

Ok

Nyt sitten liinat kiinni, koska aalto tulee.

Te ette ole mitään.

Te olette kuin Tupu, Hupu & Luis lintuverkoissa Pyreneillä.

Opetelkaa nyt hyvä Jumala sentään alkeet.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok

Nyt sitten liinat kiinni, koska aalto tulee.

Te ette ole mitään.

Te olette kuin Tupu, Hupu & Luis lintuverkoissa Pyreneillä.

Opetelkaa nyt hyvä Jumala sentään alkeet.

(hirn)

Mjaa

En minä näkisi tilannetta noin radikaalissa hengessä, koska me kaikki olemme vain ihmisiä.

Sana tuosta

(hihitystä)

• Anonyymi

On keskivertoisesti mielekkäämpää olla hyödyllinen idiootti, mitä hyödytön älykkö?

AV

• Anonyymi

Jou, ma maan

Confortably numb.

(Ei valoja, ei yleisöä)

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jou, ma maan

Confortably numb.

(Ei valoja, ei yleisöä)

(hihitystä)

Yhdyn edelliseen 😁☝️

Pelkkä kahvi tai bisse ei riitä enää tässä!

Juuh, liika pulina aiheuttaa hermostollisia oireita sellaiseen tottumattomalle 😂

• Anonyymi

Näkemys

Koska Lennon muistaakseni mainitsi, että kannattaa aina nukkua yön yli saadessaan hyvän idean, niin tämä tulee nyt sitten testata.

Joo siis hyödyllinen idiootti ei sanaparina riitä kuvaamaan sitä mitä ajan takaa.

Katsokaas kun tuolla juoksee jokin elikko, ja meillä ovat jo koirat irti ja hevoset alla.

Niin katsokaa mitä tuo olento keksii tehdä: se jakaantuu, monistuu ja epäjärjestyy. Se on kuin kaikkialla kaiken puolesta ja kaikkea vastaan.

Tuolla se esittää kasvia, ja tuolla se kutoo sukkaa. Tuo tuolla on sen poliittinen ilmiö, tuo seksuaalinen. Ilmiömäisen hölmö organismi, joka kuvittelee määrän olevan naamiaisasu.

Elämä ei ole mielestäni järin älyllinen ilmestys.

(naurua)

• Anonyymi

Niin

Olen itsekin hieman pettynyt.

Aamulla vielä ajattelin, että päivästä tulisi hieno. Mutta että tällaista.

Mutta että on kuulkaas hevosella tänään hienot uudet kengät. Että on hyvää työtä.

Mikä tuo on?

Se näyttäisi aivan älyköktä. Annapa ne kiikarit tänne. Ne ovat minun.

Kyllä se on älykkö. Kannattaisiko jo ampua?

Aseet pois! Odottakaa. Älyköt eivät tee muuta kuin virheitä. Katsokaa! No onhan otus.

Sehän näyttää ihan minulta. Ammutaanko minutkin?

No nyt se vasta tempun teki.

No huh huijaa!

Mikä hitto tuo on?

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Mutta että on kuulkaas hevosella tänään hienot uudet kengät. Että on hyvää työtä.

Mikä tuo on?

Aseet pois! Odottakaa. Älyköt eivät tee muuta kuin virheitä. Katsokaa! No onhan otus.

No huh huijaa!

Mikä hitto tuo on?

(naurua)

Minä syön taas omenapäärynää.

Siitä tulee aina Fuffe mieleen, koska se on sekä nimenä että risteytyksenä niin absurdi. 😁

🦄

(rousk)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Mikä tuo on?

No huh huijaa!

Mikä hitto tuo on?

(naurua)

Koiran juoksu

On kummallinen se näky, kun koiralauma juoksee paikoillaan sinne & tänne säntäilevän jäniksen perässä.

Jäniksellä on knalli, sateenvarjo ja sanomalehti. Hämäyksen vuoksi hän puhuu ranskaa. Korot ovat tavaramerkki niin pörssissä kuin kadulla. Hän ei käy kampaajalla, vaan coiffeurilla. Iltaisin hän kirjoittaa lapsellisia novelleja kurnuttavista sammakoista, vapaustaistelijoista ja taikasauvoista.

Hän asettaa itseensä mielikuvitus-tampoonin unelmoiden elämänsä prinssistä, kuninkaallisista häistä ja seitsemän mailia pitkästä laahuksesta.

Siat ympärillä hurraavat. Silmät palavat.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiran juoksu

On kummallinen se näky, kun koiralauma juoksee paikoillaan sinne & tänne säntäilevän jäniksen perässä.

Jäniksellä on knalli, sateenvarjo ja sanomalehti. Hämäyksen vuoksi hän puhuu ranskaa. Korot ovat tavaramerkki niin pörssissä kuin kadulla. Hän ei käy kampaajalla, vaan coiffeurilla. Iltaisin hän kirjoittaa lapsellisia novelleja kurnuttavista sammakoista, vapaustaistelijoista ja taikasauvoista.

Hän asettaa itseensä mielikuvitus-tampoonin unelmoiden elämänsä prinssistä, kuninkaallisista häistä ja seitsemän mailia pitkästä laahuksesta.

Siat ympärillä hurraavat. Silmät palavat.

(hihitystä)

Mjoo

Tuohan on aika hyvä.

Enkä ole vielä edes ehtinyt herätä.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Tuohan on aika hyvä.

Enkä ole vielä edes ehtinyt herätä.

(naurua)

Mjoo

Mulle tuli hetken hiljainen hetki.

Ongelma on aika mittava. Se ilmestyi esiin yllättäin. Sumu kätkee kaiken sisälleen. Ei voi millään tietää mistään mitään, ennen kuin tuo sumu hälvenee.

Ja mitä sumusta esiin paljastui, niin se on tämä;

- Jaahans. Kappas vaan.

- No ei voi muuta sanoa.

- Olenko nyt sitten itseni pahin vihollinen, vai mitä?

- Tämäpä oli yllättävää. Ensin oli niin ja nyt näin.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mulle tuli hetken hiljainen hetki.

Ongelma on aika mittava. Se ilmestyi esiin yllättäin. Sumu kätkee kaiken sisälleen. Ei voi millään tietää mistään mitään, ennen kuin tuo sumu hälvenee.

Ja mitä sumusta esiin paljastui, niin se on tämä;

- Jaahans. Kappas vaan.

- No ei voi muuta sanoa.

- Olenko nyt sitten itseni pahin vihollinen, vai mitä?

- Tämäpä oli yllättävää. Ensin oli niin ja nyt näin.

(reps)

Tyttö puhuu lampaalle

- Tiesitkö, että sinun kohtalosi on olla villasukka.

- Niin. Mitä sinäkin tietäisit. Oletko musiikillinen?

- No et järin ole. Mutta sinusta saa hyvän viulun. Voi parkaa.

- Katso nyt noita tuolla nummilla. Ihan kahelia meininkiä. Torvia ja koiria. Pyssyjä. Kiihkoa ja palavia silmiä tienoo täynnä. Lukisivat vaikka kirjoja. Minä kerron sinulle tarinan. Lopeta se syöminen ja ole hetki ihminen.

- Bää-ä

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö puhuu lampaalle

- Tiesitkö, että sinun kohtalosi on olla villasukka.

- Niin. Mitä sinäkin tietäisit. Oletko musiikillinen?

- No et järin ole. Mutta sinusta saa hyvän viulun. Voi parkaa.

- Katso nyt noita tuolla nummilla. Ihan kahelia meininkiä. Torvia ja koiria. Pyssyjä. Kiihkoa ja palavia silmiä tienoo täynnä. Lukisivat vaikka kirjoja. Minä kerron sinulle tarinan. Lopeta se syöminen ja ole hetki ihminen.

- Bää-ä

(hihitystä)

Kiviaita

Tasan100 sitten minut tähän aseteltiin menneiden toimesta. Olin silloin jo vanha, yhtä vanha kuin kaikki muutkin kivet muurissa. En ole vanhentunut päivääkään. Maisemat ovat vaihtuneet, kivet eivät.

Olin nuoremmalla iällä osa merenpohjaa. Jos minua hieman tutkii, niin huomaa kummallisia muotoja sisälläni. Olen kuin hautausmaa, vaikka olenkin kivi sen parhaimmassa iässä.

Nousimme merestä miljoonia vuosia sitten. Nousimme syvyyksistä näkyviin. Nousimme tähän päivään kuin valaat pinnalle hengittämään. Hiljaisuus oli päättynyt.

Sitten tulivat nuo kadonneet kädet ja kantoivat minut tähän. Ja nyt tuo tyttö istuu päälläni, enkä näe mitään. Lämpö on minulle hieman outo asia, ja kun saan suunvuoron, aion keskustella siitä kumppanini kanssa, joka vielä nukkuu.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiviaita

Tasan100 sitten minut tähän aseteltiin menneiden toimesta. Olin silloin jo vanha, yhtä vanha kuin kaikki muutkin kivet muurissa. En ole vanhentunut päivääkään. Maisemat ovat vaihtuneet, kivet eivät.

Olin nuoremmalla iällä osa merenpohjaa. Jos minua hieman tutkii, niin huomaa kummallisia muotoja sisälläni. Olen kuin hautausmaa, vaikka olenkin kivi sen parhaimmassa iässä.

Nousimme merestä miljoonia vuosia sitten. Nousimme syvyyksistä näkyviin. Nousimme tähän päivään kuin valaat pinnalle hengittämään. Hiljaisuus oli päättynyt.

Sitten tulivat nuo kadonneet kädet ja kantoivat minut tähän. Ja nyt tuo tyttö istuu päälläni, enkä näe mitään. Lämpö on minulle hieman outo asia, ja kun saan suunvuoron, aion keskustella siitä kumppanini kanssa, joka vielä nukkuu.

(naurua)

Kiukkuinen lammas

Siis mielestäni tämä ei ole oikein. On järkyttävää se että mielivaltaisesti estetään pääsy jonnekin toisaalle. Kyllä minä näen muurin läpi. Onhan se täynnä rakoja. Pitävät ihan tyhmänä.

Kivimuuri ja edesmenneiden rakentajien jälkeläinen sillä.

Voiko lampaalla olla onnettomammat olosuhteet esillä. Ei. On perustettava lammaskomitea, ajatustynnyri, missä voimme pohtia lampaan asemaa markkinataloudessa. En minä halua olla mikään pipo tai lautasellinen lihaa. Minä olen olemassa. Ei olemassaoloa voi syödä.

Kas!

Tuosta en vielä olekaan rouskaissut,

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukkuinen lammas

Siis mielestäni tämä ei ole oikein. On järkyttävää se että mielivaltaisesti estetään pääsy jonnekin toisaalle. Kyllä minä näen muurin läpi. Onhan se täynnä rakoja. Pitävät ihan tyhmänä.

Kivimuuri ja edesmenneiden rakentajien jälkeläinen sillä.

Voiko lampaalla olla onnettomammat olosuhteet esillä. Ei. On perustettava lammaskomitea, ajatustynnyri, missä voimme pohtia lampaan asemaa markkinataloudessa. En minä halua olla mikään pipo tai lautasellinen lihaa. Minä olen olemassa. Ei olemassaoloa voi syödä.

Kas!

Tuosta en vielä olekaan rouskaissut,

(hirn)

Olen ajatellut

Ajattelin viimeksi eilen. Mutta koska elämä on pohjimmiltaan refleksi, niin ajateltua tulee harvoin.

Mitä ajattelu on?

Kun herään, niin laahustan suihkuun. Vesi putoaa päälleni. Lämmin vesi. Käteni. On olemassa jokin muistisääntö siihen kumpi on hoitoaine ja kumpi ei. En koskaan muista sitä. Näen asiat hämärästi.

Arvostelu, kritiikki ja pohdiskelu eivät mielestäni ole ajattelua. Ajattelu on harvinaista. Ei kenenkään tarvitse ajatella mitään kävelläkseen kadulla, syödäkseen tai naidakseen. Ei sellaiseen ajattelua tarvita.

Ajattelu on aivan eri juttu, eikä sellainen edes sovi tänne.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ajatellut

Ajattelin viimeksi eilen. Mutta koska elämä on pohjimmiltaan refleksi, niin ajateltua tulee harvoin.

Mitä ajattelu on?

Kun herään, niin laahustan suihkuun. Vesi putoaa päälleni. Lämmin vesi. Käteni. On olemassa jokin muistisääntö siihen kumpi on hoitoaine ja kumpi ei. En koskaan muista sitä. Näen asiat hämärästi.

Arvostelu, kritiikki ja pohdiskelu eivät mielestäni ole ajattelua. Ajattelu on harvinaista. Ei kenenkään tarvitse ajatella mitään kävelläkseen kadulla, syödäkseen tai naidakseen. Ei sellaiseen ajattelua tarvita.

Ajattelu on aivan eri juttu, eikä sellainen edes sovi tänne.

(hihitystä)

Torvisoittokunta

Istuin aidallani ja kaikki puhuivat minulle. Jopa hevoset, metsästystorvet ja kannukset eivät osanneet olla hiljaa. Saappaat kiilsivät, heijastelivat todellisuutta.
        Olin jokaisen piiskan kärki, jokainen naula kavioissa, maa, jonka uumenista torvi oli ylös louhittu, käsin torveksi taottu.
        Olin virne suupielissä, hiljaisuus mieleissä ja harmaus kaikessa valossa.

Tunsin lampaanvillan tuoksun, nummen kosteuden ja viileyden.

Jokainen sana, ajatus ja teko olin minä.

Olin kaikki.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torvisoittokunta

Istuin aidallani ja kaikki puhuivat minulle. Jopa hevoset, metsästystorvet ja kannukset eivät osanneet olla hiljaa. Saappaat kiilsivät, heijastelivat todellisuutta.
        Olin jokaisen piiskan kärki, jokainen naula kavioissa, maa, jonka uumenista torvi oli ylös louhittu, käsin torveksi taottu.
        Olin virne suupielissä, hiljaisuus mieleissä ja harmaus kaikessa valossa.

Tunsin lampaanvillan tuoksun, nummen kosteuden ja viileyden.

Jokainen sana, ajatus ja teko olin minä.

Olin kaikki.

(hihitystä)

Mjoo

Onneksi olkoon vaan.

Itse olen ajatellut tuollaisen lahjan tai kyvyn olevan hieman raskas asia kantaa. Rhkä kirjoittamisen ydin on hieman kuin siivous on. Eli jos kämppä alkaa olla huonossa jamassa, niin sitä pitää vähän fiksata. Putsia.

Eli tyyliin roskat pois ja rättiä perään.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Onneksi olkoon vaan.

Itse olen ajatellut tuollaisen lahjan tai kyvyn olevan hieman raskas asia kantaa. Rhkä kirjoittamisen ydin on hieman kuin siivous on. Eli jos kämppä alkaa olla huonossa jamassa, niin sitä pitää vähän fiksata. Putsia.

Eli tyyliin roskat pois ja rättiä perään.

(hihitystä)

Funeaun arki

Vastenmielisin seikka elämässä ei ole toisten jälkien fiksailu, vaan odottaminen, että joku sotkee jotain.

Aika paradoksaalista.

Kun poimin kananluita luolastani, ja heittelin niitä tuleen, niin savu ja käry tarttui minuun.

Haisin kammottavalta. Tuntui siltä, että salama olisi iskenyt kanalaumaan, ja kappaleita satelisi yhä taivaalta, kuin myös näiden höyheniä.

Istahdin lempikivelleni ja mietin puron solinaa. Se solisi tuolla, mutta siellä oli vaarallista.

Ne hiipivät ääneti varjoissa, eikä niitä nähnyt ennen kuin näki niiden kidan, joka oli reunustettu hampailla, jotka eivät olleet lehmän.

Olisi keksittävä suihku. Sohvakin olisi mukava.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Funeaun arki

Vastenmielisin seikka elämässä ei ole toisten jälkien fiksailu, vaan odottaminen, että joku sotkee jotain.

Aika paradoksaalista.

Kun poimin kananluita luolastani, ja heittelin niitä tuleen, niin savu ja käry tarttui minuun.

Haisin kammottavalta. Tuntui siltä, että salama olisi iskenyt kanalaumaan, ja kappaleita satelisi yhä taivaalta, kuin myös näiden höyheniä.

Istahdin lempikivelleni ja mietin puron solinaa. Se solisi tuolla, mutta siellä oli vaarallista.

Ne hiipivät ääneti varjoissa, eikä niitä nähnyt ennen kuin näki niiden kidan, joka oli reunustettu hampailla, jotka eivät olleet lehmän.

Olisi keksittävä suihku. Sohvakin olisi mukava.

(hihitystä)

Tämä tarina on aika jesuksenmoinen rykääsy. 😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tarina on aika jesuksenmoinen rykääsy. 😦

Jambalaya

Olen aiwan hulluna louisianalaiseen ruokaan.

Kun jambaa valmistaa, niin tulee olla kuolalappu rinnuksilla, sillä muutoin kulkee oloasu piloille.

Siivoukset tehty!

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jambalaya

Olen aiwan hulluna louisianalaiseen ruokaan.

Kun jambaa valmistaa, niin tulee olla kuolalappu rinnuksilla, sillä muutoin kulkee oloasu piloille.

Siivoukset tehty!

(naurua)

Ruoka & seksi

Naisen voi täyttää vain näillä kahdella tyylillä.

Näin kerrotaan.

Mutta koska kaikki tämä kerronta on pelkkää shittiä, niin poimin tepertuaaristani yhden esimerkin.

Kun kuvittelee valitsevansa, on jo valittu. Loppu on pelkkää taputtelua ja sanaleikkejä.

Röyh

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruoka & seksi

Naisen voi täyttää vain näillä kahdella tyylillä.

Näin kerrotaan.

Mutta koska kaikki tämä kerronta on pelkkää shittiä, niin poimin tepertuaaristani yhden esimerkin.

Kun kuvittelee valitsevansa, on jo valittu. Loppu on pelkkää taputtelua ja sanaleikkejä.

Röyh

(hirn)

Joululahja

Minusta oli tod ihanaa saada joululahjaksi vatkain.

Se oli pahvilaatikossa käärepapereiden alla.

Rusetti oli kaunis.

Silmiä oli monta.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joululahja

Minusta oli tod ihanaa saada joululahjaksi vatkain.

Se oli pahvilaatikossa käärepapereiden alla.

Rusetti oli kaunis.

Silmiä oli monta.

(hihitystä)

Nainen

Minä olen kummastellut näitä olentoja koko elämäni. Siis en ole yhtään niiden kanssa samalla radalla. Ne ovat kuin jotain, joka ei kuulu koko kosmologiaan ja sen tieteen piiriin.

Nainen

Nainen on jonkinlainen syväajo meidän miesten alitajunnassa. Nainen on meissä, mutta koska kiellämme sen, niin menemme yhdessä painimatolle koskettelemaan kaltaisiamme.

Itseämme.

Naista ei siten ole.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Minä olen kummastellut näitä olentoja koko elämäni. Siis en ole yhtään niiden kanssa samalla radalla. Ne ovat kuin jotain, joka ei kuulu koko kosmologiaan ja sen tieteen piiriin.

Nainen

Nainen on jonkinlainen syväajo meidän miesten alitajunnassa. Nainen on meissä, mutta koska kiellämme sen, niin menemme yhdessä painimatolle koskettelemaan kaltaisiamme.

Itseämme.

Naista ei siten ole.

(naurua)

Dialogi

- Ai kato!

- Onks toi se?

- Sä oot kyllä sikasiisti.

- Siis mikä tää on?

- Hän on illuusio sinun humalaisessa päässäsi. Hän on fiktiivinen. Katso nyt!

Tyyppi ojentaa kätensä lävitseni ja minä en tunne mitään.

- No johan on hyvin koodattu. Siis tuosta noin vaan ja läpi.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dialogi

- Ai kato!

- Onks toi se?

- Sä oot kyllä sikasiisti.

- Siis mikä tää on?

- Hän on illuusio sinun humalaisessa päässäsi. Hän on fiktiivinen. Katso nyt!

Tyyppi ojentaa kätensä lävitseni ja minä en tunne mitään.

- No johan on hyvin koodattu. Siis tuosta noin vaan ja läpi.

(naurua)

Fiktiivinen nainen

Fiktiivisen naisen kolme tunnusmerkkiä ovat:

- Lässytys

- mielistely

- myötäelämättömyys.

Nämä kolme ominaisuutta kun sovittaa mieheen, niin tulos on kaikkea muuta kuin jäätävä.

(reps)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe