Tuli hieman lunta tuossa jokunen tunti sitten. Olikos siinä joku senttiraja, kun nyt kuitenkaan ei tullut, kuin värin muuttamiseksi?
Sulikin jo, mutta kyllä tuokin lasketaan. Ainakin minä lasken.
>simiti<
Lasketaanko ensilumeksi?
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ensilumi on satanut, kun aamukahdeksalta (kesäaikana klo 9) säähavaintoasemalla mitataan vähintään yhden senttimetrin paksuinen lumikerros.
- Anonyymi
Minusta mielenkiintoisempaa on, mitä teet tiedolla ensilumesta. Pidätkö yllä excel-tiedostoa vuosittaisesta ensilumesta?
Minun talven alkuani rytmittävät renkaiden vaihdatus ja moottorilämmittimen käytön aloittaminen.
Muilta osin olen kiinnostunut säästä vain, kun se merkittävästi heikentää ajokeliä esimerkiksi lumipyryn muodossa.
Jos valita saisin, parasta olisi, kun lunta ei sataisi lainkaan. Lumi on merkki siitä, että ulkona on liian kylmä. 😟
🦄- Anonyymi
No tämä! Sitäpaitsi toppatakitkin ovat seurausta itse vihulaisen kiusaamisesta. Ilman suurta sarvipäätä eläisimme leudossa paratiisissa.
Oikeasti! Mitä hemmettiä esi-isämme ovat ajatelleet vaeltaessaan tänne? Vai tuliko ne kesällä ja talvella eivät enää päässeet pois?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä! Sitäpaitsi toppatakitkin ovat seurausta itse vihulaisen kiusaamisesta. Ilman suurta sarvipäätä eläisimme leudossa paratiisissa.
Oikeasti! Mitä hemmettiä esi-isämme ovat ajatelleet vaeltaessaan tänne? Vai tuliko ne kesällä ja talvella eivät enää päässeet pois?
>simiti<"Mitä hemmettiä esi-isämme ovat ajatelleet vaeltaessaan tänne?"
Mietin tätä JOKA IKINEN KERTA kun avaan ulko-oven alle 0 celsiusasteen säässä. Mutta Simiti-hyvä, ne ovat voineet olla myös esiäitejä. Ne ovat voineet sanoa "Nyt mennään tuonne!" ja esi-isät ovat vain seuraanneet naisia.
Toisaalta olen havainnut jonkinlaisen korrelaation ilmaston kylmyyden ja yhteiskunnan järjestäytyneisyyden ja yleisen järkevyyden välillä.
Voisiko olla niin, että kylmänhakuiset esiäitimme ovat vain karsineet kannoiltaan pois sulhasehdokkaat, jotka eivät ole läpäisseet pakkastestiä? 😁 Kyllä minuun tekisi välittömän vaikutuksen, jos (lähes) erehdyksessä kävelisin muurahaispesään, ja mies tekisi kaikkensa saadakseen oloni mukavammaksi sen jälkeen. 😍
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878