On tapahtunut sellainen ihmeellinen juttu olueen liityen. On näen niin, että joskus alkukesästä huomasin olutta juotuani, että sen jälkeen alkoi iho kutiamaan vähän sieltä täältä, mutta mitään varsinaista ihottumaa ei näkynyt. Aluksi en asiaa osannut yhdistää vaan ajattelin, että kyse on jostain auringon aiheuttamasta ihoärsytyksestä tms.
No, pistin korkin kiinni ja olin julmatta johonkin elokuulle. Kutina hävis sinä aikana, mutta kun taas join olutta niin kutina alkoi taas. Jonkunnpäivän sitä kesti ja lopetin juomisen taas uudestaan.
Nyt eilen join kokeeksi alle puoli tölkillistä olutta ja kutina alkoi melkein välittömästi tämän jälkeen.
Joku aika sitten kävin verikokeissakin ja maksa-arvotkin ihan kunnossa ja kaikki muutkin tulokset ihan hyviä.
Onko tässä nyt käynyt niin, että näin neljänympin ylitettyäni olen tullut allergiseksi oluelle tai ohralle tai jollekin muulle oluen osaselle? Muita alkoholijuomia en ole vielä kokeillut, mutta täytyypä testta, käykö lonkerolla tai viinillä sama. Sitten olen ihmeissäni, jos olenkin etanolille allergisoitunut! Ei se toki haittaa, kun muutenkin juon melko harvon, mutta olishan se toki välillä kiva tissutella!
Olen tullut olut -allergiseksi
Anonyymi-ap
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Olet alletginen ohralle
- Anonyymi
Olet selkeästi allerginen. Se parantuu ainoastaan pirtua juomalla, jolloin oluen haitalliset aineet liukenevat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878