a) vedätkö perseet
b) lakkaatko varpaankynnet
c) et kumpaakaan
Gallub: kuinka vietät Sannan nelikymppisiä?
27
133
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
d) vedän UUTTAVIRTAA
ja sikana kukka käytän .- AnonyymiUUSI
d) opettelen kirjoittamaan gallup
- AnonyymiUUSI
Vietän Sannan nelikymppisiä nauramalla persujen ja koko oikeiston tyhmyydelle. Niin tosin teen kaikkina muinakin päivinä.
- AnonyymiUUSI
Nauran eteekin Natsi Lindtmanin kissa-lokki paskanjauhannalle, johon meni jo koko alkuaika hallitukselta. Itken että kyllä demari on TYHMÄ
- AnonyymiUUSI
Kyllä se räkänokastakin Mies tulee, mut ei tyhjännaurajasta😳
- AnonyymiUUSI
Kuka tuollaisia boomereita juhlii?
- AnonyymiUUSI
Boomeri ei ole ikä, vaan se, milloin on syntynyt. Etkö sä kalkkis edes sitä tajuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Boomeri ei ole ikä, vaan se, milloin on syntynyt. Etkö sä kalkkis edes sitä tajuu?
Siksihän se itse on böömeri, joka muita luuloo😂
- AnonyymiUUSI
D) vedän käteen ja juon kiljua. Olen persu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Normipäivä oikeistolaiselle
https://www.youtube.com/watch?v=0_GReeGv1z8Teksti edelliseeni:
Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsitervehdyksiä – näin Lindtman selittää
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, olen osin järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.
- AnonyymiUUSI
D) vedän Uuttavirtaa ja juon koronaoluta. Olen demari.
- AnonyymiUUSI
D) vedän puut kumoon ja juon vieraiden miesten kanssa. Olen vihreä.
- AnonyymiUUSI
nauramalla TÄMÄN viestiketjun vajakkidemarille -ja koko viestien tyhmyydelle. Niin tosin teen kaikkina muinakin päivinä. >Yksidemari keksii vitsin ja masaspostitaa sitä pari kirjanta vaihtaen kaikkalle
- AnonyymiUUSI
Laitan kynttilän palamaan ja toivon hartaasti että Persut katoavat tästä maasta!
- AnonyymiUUSI
Viimeksi, kun Laitoin kynttilän palamaan ja, niin Marin lähti, erosi miehestään, puolueestaan - ja lähti maasta. Söin sitten 12 kynttilään kiitokseksi ja myös siksi ettei ollut muutä syötävää.
- AnonyymiUUSI
Gal Lube on sitten naisrasva.
Gallub 😹👍
- AnonyymiUUSI
Miks viettäsin jonkun ventiksen synttäreitä. Typerin idea ewer🙈
- AnonyymiUUSI
ö) En juhli mitenkään kun olen sammunut.
- AnonyymiUUSI
d) Maalaan nokikepin valkoiseksi ja lykkään uuniin tekeytymään.
t, työn antaja - AnonyymiUUSI
Naisvoiteluaineesta, joko taas
- AnonyymiUUSI
Kuka helvetin sanna. Onkos se joku ilotalon omistaja.
- AnonyymiUUSI
i) Vietän 22 centtisiä sen aikaa kun muukki.
- AnonyymiUUSI
Käyn vetäsemässä karaokessa aikuisen naisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493989Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123641Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai522989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122972Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452561- 572341
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist281983"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071485Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631344Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391223