Antikristus elää maapallolla. Emme tiedä kuka hän on

Anonyymi-ap

Tietääkö hän itse olevansa antikristus?

Voimme keskustella asiasta ja lisäksi toivoisin yksityiskohtalistausta kaikista niistä sioista, joita tiedämme Raamatusta kerrotun antikristuksesta.

Leo Meller on sanonut hänen tulevan Syyriasta. Se ei välttämättä tarkoita että hän on syyrian kansalainen. Leo sanoi että se lukee Raamatussa, muistaaakseni Leo sanoi että kahdessakin paikassa. Minä en ole niitä kohtia löytänyt. Kerro jakeet, jossa kerrotaan ntikristuksen tulevan Syyriasta , jotta voin tarkistaa sen Raamatusta.

Olen muuten huomannut tällä palstalla jonkun väittävän valhetta ja laittavan sen perään Raamatunjakeita ikäänkuin todisteiksi omille valheilleen. Sekin on syy miksi haluan tarkistaa itse Raamatustani, silllä tämä henkilö teki sen aika vakuuttavasti enkä olisi huomannut asiaa ellei joku olisi siihen kiinnittänyt huomiota sanomalla että tuo ei ole totta. Varotaan ovelia eksyttäjiä.

https://www.youtube.com/watch?v=G2RsMrEg65s&list=PLLnagKB6I6k9-WDPJi-8FRwiWguaSnDMS

10

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tule mitään antikristusta tai laittomuuden ihmistä, joka sanoo olevansa Jumala. Kukaan ei nykyään usko ihmisen olevan Jumala.

Jo pelkkä ajatus antikristuksesta on mahdoton toteutuakseen.

• Anonyymi

Tiist.4.11.2025 klo 16.30
      Love Israel - Baruch Korman
      Lopunaikojen holokaustin ymmärtäminen, osa 1/4
      Love Israel - Baruch Korman | Lopunaikojen holokaustin ymmärtäminen, osa 1/4 | TV7

Baruch Korman TV7 ohjelman puheessaan puhui että juutalaisia kohtaa vielä mennyttä holokaustiakin pahempi aika.

Samasta asiasta on kirjoittanut Risto Santala 1985 julkaistussa kirjassaan "Kristinuskon juuret II- Uuden testamentin messias - odotus
      juutalaisen kirjallisuuden valossa"

Siinä Santala kirjoittaa keskustelustaan jonkun henkilön kanssa---"...Ja silloin välähti: "Luethan Sakarjan 13. luvun lopun!" Ja hän luki: "Näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa jää siitä jälelle. Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät niinkuin hopea sulatetaan ja koettelen heitä niinkuin kulta koetellaan.

He huutavat avuksi minun nimeäni ja minä vastaan heille. Minä sanon: se on minun kansani, ja se sanoo: Herra minun Jumalani." Juutalainen ystäväni kauhistui: "Sehän on jo tapahtunut Saksassa! " Pyysin vielä tarkkaamaan asiayhteyttä. Silloin hän toisti hiljaa: "Niin, tässä käytetään sanaa, 'aarets', se tarkoittaa Israelin maata. "

Lopunaikojen holokaustin ymmärtäminen, osa 2/4

Love Israel - Baruch Korman | Lopunaikojen holokaustin ymmärtäminen, osa 2/4 | TV7
      Tämä perusteli antikristuksen ilmestymistä ja Iranin laajentumista .

• Antti Ristus 666 SDP 🌹

• Anonyymi

Antikristuksia eli valejeesuksia on monta, ei vain yhtä.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Matt.24 :24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Ensimmäinen antikristus ilmestyi Damaskontielle, salamanvalo sokaisi Paavalin. Mitään Jeesuksia ei näkynyt, ei edes haamua.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

• Anonyymi

"nyt on viimeinen aika."

Nyt? ~2000 vuotta sitten!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"nyt on viimeinen aika."

Nyt? ~2000 vuotta sitten!?

Viimeinen aika siinä kontekstissa tarkoitti alkuseurakunnan aikaa, mikä päättyi samoihin aikoihin Jerusalemin temppelin hajottamisen yhteydessä noin v. 70 jKr.

• Anonyymi

Alkuseurakunta joutui nopeasti roistojen käsiin. Yksi pariskuntakin tapettiin siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Murhat laitettiin Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes karkotettiin Patmos-nimiselle saarelle jne.

• Anonyymi

Vieläkös Meller saa Patmokselta sitä puolentoista sadan tuhannen euron vuosieläkettä?

• Anonyymi
      UUSI

Mitään erillistä antikristusta ei tule, siis sellaista, joka nousisi jonnekin fyysiseen rakennettuun temppeliin ja julistaisi olevansa Jumala.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      74
      7467
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7269
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      153
      5914
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3830
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3368
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2512
    Aihe