Ensitapaamisen jälkeen hän jättää siihenastisen miesystävänsä ja alkaa elää 'uutta' suhdetta lapsenkuvat silmissään. Tekisi mieli pyytää odottamaan ja katsomaan. Mutta ei,perhe pitäisi saada.
Tai vajaa 3kymppisenä mies juuri jättänyt ja etsitään melkein ketä tahansa kuka tekisi lapset.
Sanotaan että miehillä on taipumus edetä liian nopeasti.Osaatte te naisetkin.
Nainen etenee liian nopeasti.
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Niin no. Kaikilla ei alkujaankaan ole samat tavoitteet parisuhteen kanssa. Koska eri ihmiset tekevät päätöksensä niin eri lähtökohdista, niin ainakin itseni on hyvin vaikea lähteä väittämään kenenkään etenevän liian nopeasti. Jos nyt kuitenkin kykenisivät olemaan rehellisiä sille kumppanilleen, niin sillä voisi jo välttää monta pulmaa.
- Anonyymi
Kun kaksi nopeasti etenevää tai kaksi hitaasti etenevää löytävät toisensa, ongelmaa ei ole. 👌
🦄- Anonyymi
Jos toinen haluaa nopeasti hyvän rakastelukumppanin ilman lapsia ja toinen haluaa nopeasti lapsiperheen, niin se ei ole ongelma. Se on seinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen haluaa nopeasti hyvän rakastelukumppanin ilman lapsia ja toinen haluaa nopeasti lapsiperheen, niin se ei ole ongelma. Se on seinä.
Tietysti on seinä. Mutta miksi tuollainen tilanne jatkuisi 20 sekuntia kauempaa? Siinä ajassa ehtii selvittää, mitkä ovat tavoitteet.
🦄 - Anonyymi
Ajattelen itse ihan samoin. Haluaisin ruveta tutustumaan tummatukkaiseen mieheen, koska tuntuu turhauttavalta se ettei mitään tunnu tapahtuvan. Se tämänpäiväinen isossa kaupassa käynti ahdisti minua juuri sen takia, että yhä ns. jankutettiin siitä tietystä ihmisestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Ihan kuin minut olisi suljettu häkkiin, etten voisi olla oma itseni ja rakastua keneenkään!
Asioista kannattaisi keskustella ajoissa. Tulisi selvittää sen toisen toiveet, ajatukset ja tulevaisuuden suunnitelmat. Sitten vasta katsotaan, käykö ajatukset yhteen, vai onko täysin vastakkaiset toiveet.
Hoppuilemalla ei saavuteta mitään hyvää. Parisuhteen pitää antaa kehittyä rauhassa.- Anonyymi
Parisuhde kehittyy keskustelemalla.
Nopeampi pariskunta tutustuu nopeammin, koska he puhuvat useammin ja enemmän... 😄
Minulle olisi kamalaa olla yhdessä hitaasti etenevän kanssa. Yhtä kamalaa kuin hitaasti etenevällä olisi minun kanssani... 😄
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde kehittyy keskustelemalla.
Nopeampi pariskunta tutustuu nopeammin, koska he puhuvat useammin ja enemmän... 😄
Minulle olisi kamalaa olla yhdessä hitaasti etenevän kanssa. Yhtä kamalaa kuin hitaasti etenevällä olisi minun kanssani... 😄
🦄Me kaikki olemme kovin erilaisia. Jotkut ovat nopeasti lämpeneviä mikroaaltouuneja, toiset taas (kuten minä) hitaasti lämpeneviä pönttöuuneja, joita pitää viritellä hartaasti ja huolella. 😊
- Anonyymi
Nopeita pettämään luottamuksen.. miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16411541- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.576033Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664987- 214757
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394394Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1054300- 1033669
- 803290
- 481791