Mitä tämä on? Seksuaalissävytteisiä heittoja, eikä edes sävytteisiä vaan ihan ehtaa vihjailua. Koskemista, leikin varjolla, salaa. Katseita, paloa. Pitäisi olla hys hys, mutta eikai tämmöstä vetovoimaa voi olla huomaamatta. Vai mitä ajattelet. Niin väärin, niin väärin.
Kerro mulle
Anonyymi-ap
9
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Pordellissa se on tuollaista työntekoa wakey wakey !
- Anonyymi
Missä päin? 😉
- Anonyymi
Nuorgamin ja helsingin välissä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorgamin ja helsingin välissä 🤣
Keskellä suomea? Länsi-suomi?
- Anonyymi
Hihohihihiohohih pllua netisä,🤣🤣
- Anonyymi
Mä oon sulle vähän kade. Toivoisin samanlaista kipinää itselle ja eräälle ihanuudelle n->n
- Anonyymi
Tuollainen oli kivaa kun sellaista oli. Varmaan hänellä on jo uusi kohde siinä pyörimässä.
- Anonyymi
Eräälle J:lle Ässältä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568