Kävin lääkärissä. Hinta 67€ koska nykyhallitus salli maksimikorotukset hintoihin. Äärioikeistohallituksen tavoitteena on päästä köyhistä ja varsinkin sairaista eroon.
Kok, KD, PS ja osin RKP ja keskusta ovat nykyään äärioikeistoa! Siinä ei auta kauniit puheet. Kokoomus haluaa persujen avulla tuhota pohjoismaisen hyvinvointivaltion, mitä muualla maailmassa ihaillaan.
Kokoomus ja oikeisto yleensäkin tuhoavat aina kaikki normaalin keskituloisen arjesta. Te olette vain kauraa äärioikeistolle ja juntit hurmoksessa silti äänestää hyvinvoinnin tuhoajia. Tuhoavat ihan muiltakin, kuin työttömiltä ja sairailta. Myös pienyrittäjät kuolee pois oikeiston takia.
Siinä ei auta trollien sinimustat valheet.
>simiti<
Hyvästi hyvinvointivaltio.
29
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kunnia Marinin hallitukselle muutoksista aborttilakiin ja translakiin! 🙏✨
🦄- AnonyymiUUSI
Buu! Kuole taruolento, kuole. Totuus läsähtää sunkin naaman eteen, ellet ole yhtä varakas (ei rikas) kuin minä.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buu! Kuole taruolento, kuole. Totuus läsähtää sunkin naaman eteen, ellet ole yhtä varakas (ei rikas) kuin minä.
>simiti<No sitä odotellessa sitten. 😁 Kaikilla meillä on kuolema edessämme jossain vaiheessa. Valitettavasti tai onneksi.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitä odotellessa sitten. 😁 Kaikilla meillä on kuolema edessämme jossain vaiheessa. Valitettavasti tai onneksi.
🦄Sinä junttipersu saat nuo hokemasi naamasi eteen vielä monesti. Turha sitten enää vinkua.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä junttipersu saat nuo hokemasi naamasi eteen vielä monesti. Turha sitten enää vinkua.
>simiti<Minä en ole vielä koskaan vinkunut. Olen toiminnan naisia. 💪
🦄
- AnonyymiUUSI
Lääkärit tarvitsee sen 20 000e kk palkkaa. Pelkkä kandi tienaa jo alussa 7000 ei meidän kuulu valittaa
- AnonyymiUUSI
Sillä erotuksella, että nykyään varaat lääkärille ajan ja hoitaja tekee diaknoosin...
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä erotuksella, että nykyään varaat lääkärille ajan ja hoitaja tekee diaknoosin...
>simiti<😅😅😅nii o...
- AnonyymiUUSI
Sarvipelle poistattaa viestejä, sekä totuuden, kun totuus kerrotaan. Se on ihan ensimmäinen luku populismin oppikirjassa.
>simiti<- AnonyymiUUSI
Onko tämä viittaus minuun? 😁
Kertokaahan, oi kuolevaiset, mistä olen saanut tämän laajalle levinneen maineeni viestien "poistattajana"...? 🤭
🦄
- AnonyymiUUSI
Yksisarvinen ihailee teogratiaa ja fasismia.
Nykyään keinoäly auttaa lääkäreitä tekemään diagnoosin.
Tuskin sekään laskee terveyspalveluiden hintoja.
Ihmispololta viedään kaikki rahat, eikä sille suoda edes armonkuolemaa, sillä se olisi (heidän mielestä) moraalisesti väärin.- AnonyymiUUSI
Eiköhän pikkuyrittäjiä tapa ihan muut jutut kuin "äärioikeisto".
Pikkuyrittäjien kiusaksi on tullut
-Kansainvälinen verkkokauppa ja globalisaatio
-Kuvitteellisista tuloista maksettavat työeläkemaksut (Marinin hallitus)
-Kotimaisen kulutuksen lasku
-EU:n ja Kiinan kauppasota, EU:n ja USA:n kauppasota, EU:n ja Venäjän kauppasota
Saatte kutsua viimeistä vaikka pakotteiksikin, jos siltä tuntuu.- AnonyymiUUSI
Niin sun mielestä eläkkeesi pitäisi maksaa veronmaksajat? Miksi olet luistanut eläkemaksuistasi ja nyt muiden pitäiisi maksaa. Olet normiyrittäjä. Pummi kehdosta hautaan. Ja vaadit siitäkin itsesi nostamista. Tapa looseri itsesi, niin kaikki voittaa.
>simiti<
- AnonyymiUUSI
"Virossa yleislääkärin vastaanoton hinta on
ilmainen, jos sinulla on eurooppalainen sairaanhoitokortti ja lääkäri katsoo käynnin tarpeelliseksi. Erikoislääkärin vastaanotto voi maksaa noin 80 euroa, ja tämä hinta ei yleensä sisällä kela-korvausta, vaikka joissain tapauksissa korvausta voi saada. On tärkeää huomata, että hinnat vaihtelevat, ja erityisesti yksityisillä lääkäriasemilla hinnat voivat olla korkeampia. "
"Myös tuloverotus uudistuu Virossa vuoden 2026 alussa ja siitä alkaen veroprosentti on kaikille 24. Tulovero nousi jo tänä vuonna 20 prosentista 22 prosenttiin. Virossa on käytössä tasavero, toisin kuin vaikkapa Suomessa, jossa käytössä on progressiivinen tuloverotus."
Miettikää nyt, Virossa on pienempi verotus ja läääkärissä käynti ilmaista.
Suomessa on järkyttävän kokea verotus j lääkärikäynti maksaa 67€
Jokin päätäjien taloudenhoidossa mättää.
No tietenkin, kun suurin osa verorahoista kauhotaan ukrainan sotaan, natoon ja sotavehkeisiin.
Sinne ne hyvinvointiin tarkoitetut rahat uppoaa.
Lisää velkaa otetaan muka hyvinvoinnin rahoittamiseen ja paskat,
Se velka oteteaan sotimis vehkeisiin, sanotaan vaan, että suomalaisten hyvinvointiin. - AnonyymiUUSI
Mieleeni tulee nyt hyvä ystäväni joka joutui kaksi kertaa työtapaturman uhriksi.
Työnantajalla on oma lääkärikeskus ja vakuutusyhtiö.
Lääkäri laittoi sairasloman syyksi molemmilla kerroilla työtapaturman, josta tuli osittainen työkyvyttömyys. Polvesta imettiin nesteitä, pistettiin kortisooneja moneen kertaan ja rannetta yritettiin hoivat lähes puoli vuotta.
Mitä tästä seurasi?
Vaivoja ei hoidettu ja vammat jäivät pysyviksi. Työnantajan tuli ajatella työnkuvan vaihtoa, mutta itse vammaa ei korvattu. Työntekijä vaihtoi ammattia huonommin palkattuun samoine vaivoineen, ilman korvauksia(syy vammaan olivat työpaikan puutteelliset työolosuhteet).
Näin sitä mennään, uusi työ mutta vaivat jäivät.
Rankkaa, miten tulisi nyt menetellä?
AV- AnonyymiUUSI
Jo se ettei työolosuhteisiin tarvitse tehdä parannuksia työtapaturman sattuessa, asettaa epäilyksiä suhteesta oma lääkärikeskus ja vakuutusyhtiö. Älkää ihmiset koskaan menkö työpaikkaan töihin joka käyttää omaa lääkörikeskusta. Keskusta johtavat vakuutusyhtiöt, eivät lääketieteellisesti pätevät lääkärit analysointeineen.
Katsokaa siis tarkkaan, jos joku yritys markkinoi itseään lääkäripalveluilla...kiertäkää se yritys kaukaa. Vakuutusyhtiön lääkärin lausuntoa on vaikea pyörtää, vaikka tapaturma olisi kirjattu työtapaturmaksi.
Hyi, mitä kaikkea tapahtuukaan suuressa kauppaketjussamme?!
AV
- AnonyymiUUSI
Tästä varoiteltiin jo yli 10-vuotta sitten, että Suomella ei ole varaa olla koko maailman sosiaalitoimisto.
- AnonyymiUUSI
Tulisiko jo nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä leikata. He eivät ole maksaneet eläkkeitään ja sen vuosi minäkin maksan tehdystä työstäni itse yli 8% eläkemaksua tuloistani, ja sen lisäksi työnantajani maksaa 24.85% tekemistäni tunneista.
Kokonaisuudessa minun tulee siis olla 32.85 % tuottavampi, että eläkeläisten hyvinvointi taattaisiin? Sairasta, tämähän on jo sairasta!
Saanko edes eläkkeen kun ja jos olisin siinä iässä?!
Kuka takaa tason, kun maksamme 30 % nykyisille eläkeläisille siitä mitä aamu heräämisen 4:30 ja työstä lähdön 15:00 välillä saisimme aikaan?!!!!
AV
- AnonyymiUUSI
Olisiko myös oikeutettua laskea takaisinmaksuaika siitä mitä itse ja työnantaja olisi työsuoritteistani maksanut eläkejärjestelmään? Voisi ihan itse päättää milloin se maksu minkä olisi tuottanut olisi hyödykästä omaan eläkkeeseen?
AV- AnonyymiUUSI
Voisin siis itse päättää milloin maksamani taso olisi itselleni riitttävä?
No, eihän tuollaista voi edes ehdottaa, syytä en tiedä miksi ei voisi.
AV
- AnonyymiUUSI
Ettei asia jäisi epäselväksi, mielestäni menneet sukupolvet ovat suurimpana taakkana Suomen menestyksessä. Minun pitää ja tulee siis olla 30 % tehokkaampi ja hyödyllysempi teidän vaippojen vaihdon vuoksi, ja kun itse tulen samaan ikään sitä palvelua ei enää kukaan tarjoa.
Missä on se oikeudenmukaisuus ja inhimillisyys.
Katsokaa nyt ihmeessä siihen poliittiseen nyanssiin jossa teidänkin vaippaikäisten etuja voitaisiin jollain tasolla leikata...vitun muumiot.
AV- AnonyymiUUSI
Hyvä kysymys, jos maksettuja maksuja olisi se 500 000 euroa, voisiko sen halutessaan ottaa itselleen jakaen arvioidulla elinvuosilla, reilua sinänsä?
AV - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys, jos maksettuja maksuja olisi se 500 000 euroa, voisiko sen halutessaan ottaa itselleen jakaen arvioidulla elinvuosilla, reilua sinänsä?
AVHenkilökohtainen eläkejärjestemä on ainut vaihtoeho, henkilö itse päättää mitä olisi maksanut ja milloin haluaisi eläkeelle.
- AnonyymiUUSI
Muistakaa juntit tuo, kun itse olette eläkkeellä vaivoineen.
- AnonyymiUUSI
Tietysti, mutta silloin olisi tukena se rahasumma jonka olisimme jo maksaneet?
Vai olisiko se 500 000 euroa mitääm, jos 100 euroa tarvitsemme?
AV
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti karma, Taivas ja H3lvetti ovat todellisia :). Muiden hyvinvointia riistävät ovat kaikki s4tanisteja, vaikkeivät sitä itse tiedostaisikaan.
- AnonyymiUUSI
Kuka johtaa hussia? Kuka sai n. 100.000 €?
Vilma - AnonyymiUUSI
Siis Kuka sai tommosen korotuksen?
V
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425