Kestusteltaisiinko asioista ihan ilman poliittisia, tai aatteellisia vivahteita? Käsittääkseni politiiikka palsta on olemassa vänkääjille.
Mutta tämä on sinkut palsta. Olen käsittänyt myös, että olet urospuolinen. Toki voin oĺla väärässäkin.
Mutta mitäs olet mieltä nykyajan ajautumisesta pikkuhiljaa fasismiin ja kansalaisten eriarvoisuuteen?
Mun mielestä se ei ole järkevää vaan paluuta -30 luvulle. Eikös sitä kantsis ottaa virheistä ja menneisyydestä opiksi?
AY-liikkeiden rajoitus ja muukalaisviha kuulostaa niin natsismilta, josta se lähti nousuun. Ei hyvä.
Sitten hieman kevyempää. Ostin kirjolohisuikalleita ja vitut ne ollut! Ne oli jostain tahnasta tehtyjä palasia.
Toki lohta on 88% mutta silti koin pettymyksen ja menin ostaan vihaisena graavilohta jota mutustelin ihan raivona.
Noh, siitä tuunatusta perunasalaatista tuli ihan hyvää niiden mössölohipuikkojen ja papujen, sekä herkkusienien kanssa.
>simiti<
Heipsuli unicore!
9
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Unicore? Minäkö?
En luovu ihmisoikeudellisesta aatteestani! ☝️
🦄 - AnonyymiUUSI
"Mutta mitäs olet mieltä nykyajan ajautumisesta pikkuhiljaa fasismiin ja kansalaisten eriarvoisuuteen?"
Laiskoilla ei saisi olla samanlaisia oltavia kuin ahkerilla.
Jossain joululaulussakin puhuttiin jo, kuinka "tasan jakaminen" ei maailmassa onnistunut. Mitä ihmeen vasemmistojoululauluja meille syötetään radiosta?!
Kannatan kuitenkin demokratiaa ja oikeusvaltiota ja niistä en luovu.
🦄 - AnonyymiUUSI
Minä ostin juuri viinejä, juustoja, kalamataoliiveja ja eteläeurooppalaisia lihajalosteita. Sori vaan, verisuonet ja vatsamakkara, mutta hyvin kohtuullinen nautinto kuuluu elämään.
🦄- AnonyymiUUSI
Koska haluat junttina leikata eläkkeitä, niin myös palkat pitää puolittaa. Ihan vain julkisen talouden ja kikyn kannalta.
Tämä on yhtä järkevä ehdotus kuin työeläkkeistä (90% eläkkeistä) leikkaaminen. Yrittäjäpaskojen eläkkeeisiin menee niitten suhmuroinnin takia 500 000 000€ verorahoja. Ne joutaakin leikata pois. Pummeja kehdosta hautaan.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluat junttina leikata eläkkeitä, niin myös palkat pitää puolittaa. Ihan vain julkisen talouden ja kikyn kannalta.
Tämä on yhtä järkevä ehdotus kuin työeläkkeistä (90% eläkkeistä) leikkaaminen. Yrittäjäpaskojen eläkkeeisiin menee niitten suhmuroinnin takia 500 000 000€ verorahoja. Ne joutaakin leikata pois. Pummeja kehdosta hautaan.
>simiti<En ole toistaiseksi esittänyt yhtäkään leikkauslistaa.
Itse en aio jäädä eläkkeelle muuta kuin siinä tapauksessa, että jokin sairaus estää työn tekemisen seniori-ikäisenä. Toivottavasti ei ainakaan ennemmin.
Ei tänne maan päälle ole laiskottelemaan tultu.
Noh, kyllä välillä täytyy vähän rentoutua, koska muuten sairastuu.
Mutta näin. Haaveenani on tehdä työtä myös viimeisenä elinpäivänäni.
🦄 - AnonyymiUUSI
Itse olet palstan pahin looseri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet palstan pahin looseri.
👍🏼 pitää paikkansa Simitistä
- AnonyymiUUSI
Mihinkäs se Simiti nyt katosi? Nukkumaan?
🦄 - AnonyymiUUSI
Viha, mitä tahansa kansalaisuutta, rotua tai ihonväriä kohtaan on rasismia.
Tämä joskus unohtuu politiikan väreillessä kohti tyhmyyden aikakautta.
Julkisista varoista elävien tulisi nyt olla varovaisia, liittovaltio ei ikuisesti heitä elätä:)
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425