Riemu

Anonyymi-ap

En ole koskaan ollut se terävin veitsi laatikossa. En osaa sanoja.

Tavuja

Lauseet taas ovat kuin leikkiä, virkkeet sitä hurjempia.

Kieli on identiteettimme.

(naurua)

26

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Les-bo?

• Anonyymi

Niin kai..

• Anonyymi

Aika hyvin sutaistu

Toisinaan ihmettelen jopa itse mistä ihmeen kummasta rakkauteni keveään soljuvuuteen kumpuaa.

Jos olette koskaan nähnyt peuraa pellonlaidalla, niin tämän askelluksessa on jotain samaa.

Ne eivät rymistele kulkeissaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Dialogi

- No se on vakuutusyhtiöstä Turpeinen, päivää.

- No päivää vaan…

- Teillä oli meneillään peurakolari, jossa tuli vammoja.

- No hieman on. Jalka ei vieläkään oikein ole kunnossa.

- Ja kuinkas sille autolle kävi?

- Autolle?

- Niin. Sille autolle, jota päin juoksitte.

- Minähän vain ylitin tien. Ja sitten olinkin jo puskissa. Minäkö tässä nyt olen jotain pahaa tehnyt? Autosta ja sen kohtalosta en tiedä mitään. Toivottavasti ei pahempaa.

- Kyllä näiden kuvien perusteella näyttäisi olevan normaalia pahemmat vauriot: konepelti, tuulilasi ja jopa katto. Puhumattakaan keulan muoviosista.

- Ei minulla ole muoviosia.

- Nyt puhutaan autosta.

- Ahaa. Anteeksi. Eksyin aiheesta. Anteeksi siis ihan hirveästi.

- Kyllä tässä nyt näyttää siltä että bonukset menee. Paljonko teillä oli nopeutta?

- Eipä siinä mikään kiire minnekään ollut. Kaunis ja rauhallinen aamupäivä.

- Eli loikkasitte äkkiarvaamatta keskelle ajorataa.

- No enhän…

- No, kyllähän. Tässä on poliisin kameravalvonnan kuva 1/926. Kiistättekö?

- No mutta enhän minä ole tuo!

- Kyllä te olette. Kokonaisvastuu tapahtuneesta on teidän.

- Mut….

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Dialogi

- No se on vakuutusyhtiöstä Turpeinen, päivää.

- No päivää vaan…

- Teillä oli meneillään peurakolari, jossa tuli vammoja.

- No hieman on. Jalka ei vieläkään oikein ole kunnossa.

- Ja kuinkas sille autolle kävi?

- Autolle?

- Niin. Sille autolle, jota päin juoksitte.

- Minähän vain ylitin tien. Ja sitten olinkin jo puskissa. Minäkö tässä nyt olen jotain pahaa tehnyt? Autosta ja sen kohtalosta en tiedä mitään. Toivottavasti ei pahempaa.

- Kyllä näiden kuvien perusteella näyttäisi olevan normaalia pahemmat vauriot: konepelti, tuulilasi ja jopa katto. Puhumattakaan keulan muoviosista.

- Ei minulla ole muoviosia.

- Nyt puhutaan autosta.

- Ahaa. Anteeksi. Eksyin aiheesta. Anteeksi siis ihan hirveästi.

- Kyllä tässä nyt näyttää siltä että bonukset menee. Paljonko teillä oli nopeutta?

- Eipä siinä mikään kiire minnekään ollut. Kaunis ja rauhallinen aamupäivä.

- Eli loikkasitte äkkiarvaamatta keskelle ajorataa.

- No enhän…

- No, kyllähän. Tässä on poliisin kameravalvonnan kuva 1/926. Kiistättekö?

- No mutta enhän minä ole tuo!

- Kyllä te olette. Kokonaisvastuu tapahtuneesta on teidän.

- Mut….

(hihitystä)

Ollin pakinat olet lukenut?

• Anonyymi

Cyperus papyrus -kasviin kirjoitettiin säästeliäästi. Jokainen sana oli tarkoin harkittu ja punnittu —kallisarvoinen.

Nykyisin on helppo tuhlata paperia ajattelematta, että jokainen sana jää elämään bittitaivaan uumeniin ehkä ikuisesti.

• Anonyymi

Mjaa

En ymmärrä.

Jos jokainen merkki asuu maan alla datapankeissa, niin ainoa tuollaisen tietomassan järjellinen käyttäjä voi olla vain jokin sellainen, joka ei ole ihminen.

Minä olen vain maikka. Minä olen menossa kohti tähtiä, mutta en itse jaksa niin pitkää matkaa taittaa.

Sitten ovat ne lainailijat, joilla ei ole mitään sanottavaa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

En ymmärrä.

Jos jokainen merkki asuu maan alla datapankeissa, niin ainoa tuollaisen tietomassan järjellinen käyttäjä voi olla vain jokin sellainen, joka ei ole ihminen.

Minä olen vain maikka. Minä olen menossa kohti tähtiä, mutta en itse jaksa niin pitkää matkaa taittaa.

Sitten ovat ne lainailijat, joilla ei ole mitään sanottavaa.

(hihitystä)

Kopiontikulma

Hyvin usein päästän itseni valloilleni, sillä elämä, olevaisuus ei ole matka, määränpää tai lähtötilanne.

Se on kaikki.

Kun näin lauantaisin kohtaan itseni, niin minusta tulee maaginen, heikko, voimaton jumalatar kätkeytyneenä olevaisuuden harsoihin ja esseisiin. Olen maailmojen selittäjä, synnyttäjä ja kärppä, jota et ehtinyt polullasi nähdä.

Sinä hengität minua.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopiontikulma

Hyvin usein päästän itseni valloilleni, sillä elämä, olevaisuus ei ole matka, määränpää tai lähtötilanne.

Se on kaikki.

Kun näin lauantaisin kohtaan itseni, niin minusta tulee maaginen, heikko, voimaton jumalatar kätkeytyneenä olevaisuuden harsoihin ja esseisiin. Olen maailmojen selittäjä, synnyttäjä ja kärppä, jota et ehtinyt polullasi nähdä.

Sinä hengität minua.

(hihitystä)

Mjoo

Mä voisin perustaa jonkinlaisen lahkon.

Mutta kun lahkosta tulee mieleen halko, niin en alennu moiseen vaan olen ihan vain puu.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mutta kun lahkosta tulee mieleen halko, niin en alennu moiseen vaan olen ihan vain puu.

(naurua)

Yhden puun metsä

On kummallista se että kun toinen saapas on metsässä ja toinen keskustan raiteilla, niin ei repeä rikki.

En siedä kumpaakaan tilaa viikkoa kauempaa.

Haluan vauvan. Haluan olla normaali. Haluan unohtaa itseni.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden puun metsä

On kummallista se että kun toinen saapas on metsässä ja toinen keskustan raiteilla, niin ei repeä rikki.

(reps)

Taidatkin olla sellainen ”nöpönassu”. Terävät viiltosi satuttavat vain vähän, koska tiedän tuollaisen ”nallukan” pehmoisen sisuksen. Se on niin pehmoinen, että voisin lähes rutistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin olla sellainen ”nöpönassu”. Terävät viiltosi satuttavat vain vähän, koska tiedän tuollaisen ”nallukan” pehmoisen sisuksen. Se on niin pehmoinen, että voisin lähes rutistaa.

Jonkin sortin hevinalle! Sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden puun metsä

(reps)

Haa!

Haluan kulkea ilmaiseksi metrossa ja raitiovaunuissa!

Busseja en käytä.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haa!

Busseja en käytä.

(naurua)

Korjaan anarkistinalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haa!

Busseja en käytä.

(naurua)

Lastenvaunukortti

Kukaan tuntemani ihminen ei ole voinut myöntää sitä etteikö hän nauttisi etuoikeuksista.

Sellaista tyyppiä ei ole.

Kun on pyramidin huipulla, niin siellä ei tuule, vaan läsnäolo maksimoituu. Muodot alkavat pullottaa. Ihmiset tekevät tietä, syntyvät uudelleen ihmisiksi.

Lipuntarkastajat eivät vaivaa, sillä sinä olet elämän kantaja.

Lapsellista.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lastenvaunukortti

Kukaan tuntemani ihminen ei ole voinut myöntää sitä etteikö hän nauttisi etuoikeuksista.

Sellaista tyyppiä ei ole.

Kun on pyramidin huipulla, niin siellä ei tuule, vaan läsnäolo maksimoituu. Muodot alkavat pullottaa. Ihmiset tekevät tietä, syntyvät uudelleen ihmisiksi.

Lipuntarkastajat eivät vaivaa, sillä sinä olet elämän kantaja.

Lapsellista.

(naurua)

Sössötät ehkä liikaa ja rakennat monologiasi, mutta ei se haittaa! Olo on kuin Kiinan metrossa. Keli, oman tilan tarve, lähes kaikki on erilaista.
        Valvova silmä seuraa jokaista pikkuista nallea silmä kovana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sössötät ehkä liikaa ja rakennat monologiasi, mutta ei se haittaa! Olo on kuin Kiinan metrossa. Keli, oman tilan tarve, lähes kaikki on erilaista.
        Valvova silmä seuraa jokaista pikkuista nallea silmä kovana.

Sössötän

Minusta nähden koko elämä on yhtä ja samaa hinkkaamista samaan puuhun.

Vaihtelu virkistää.

Ja kuin aasinsiltana voisin mainita, että tänä kuluvana vuotena sen hienoin hetki oli kun myöhästyimme lautalta Tallinnassa.

Siis heti heräsi. Siis tyyliin bing.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sössötän

Minusta nähden koko elämä on yhtä ja samaa hinkkaamista samaan puuhun.

Vaihtelu virkistää.

Ja kuin aasinsiltana voisin mainita, että tänä kuluvana vuotena sen hienoin hetki oli kun myöhästyimme lautalta Tallinnassa.

Siis heti heräsi. Siis tyyliin bing.

(naurua)

Suuri uni

Koska pidän kaikkea käyttäytymistä alitajuisena virtana, niin realiteetteihin törmääminen havahduttaa.

Suuri uni päättyy kuin seinään ja tuntee olevansa sekä perillä, läsnä että elossa.

Muuten tämä kaikki on pelkkää koomaa ilman unia.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri uni

Koska pidän kaikkea käyttäytymistä alitajuisena virtana, niin realiteetteihin törmääminen havahduttaa.

Suuri uni päättyy kuin seinään ja tuntee olevansa sekä perillä, läsnä että elossa.

Muuten tämä kaikki on pelkkää koomaa ilman unia.

(reps)

Sinun unesi ovat aina kiinnostavia! Koomassa tai ilman.
        Tarkoituksella herätin hetkeksi, ihan vain huomionhalusta siinä kaikki.

Jatkokertomuksetkin luen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

(naurua)

Pölkyn osa on sitten jo varattu
        -mä
        Halkojen lahkoa nimitetään motiksi ja siitä ulos ei kuulemma pääse kuin palamalla :)

• Itse käytän samasta syystä vain kierrätettyjä bittejä ja tämänkin viestin bitit olivat aiemmin osana erästä brittiläistä nettikirjoitusta, jossa suhtauduttiin kriittisesti Thatcherin aikaan.
        Jostain syystä se tuhottiin 12 vuoden säilytyksen jälkeen ja sitten nappasin nuo bitit tähän siitä bittijätekasasta, johon ne olivat unohtuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pölkyn osa on sitten jo varattu
        -mä
        Halkojen lahkoa nimitetään motiksi ja siitä ulos ei kuulemma pääse kuin palamalla :)

Ainoa ongelma näissä kertomusten lukemisessa on se, että tällainen erikoisuuden ja omintakeisuuden tavoittelu on siirtynyt jakomielitautiselle ja irrationaaliselle levelille. Jos lukisin kaiken, alkaisin vähitellen rasvata köyttä ja etsiä koukkua katosta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa ongelma näissä kertomusten lukemisessa on se, että tällainen erikoisuuden ja omintakeisuuden tavoittelu on siirtynyt jakomielitautiselle ja irrationaaliselle levelille. Jos lukisin kaiken, alkaisin vähitellen rasvata köyttä ja etsiä koukkua katosta :)

Niin

Katsos kun todellisuuksia on monia.

Valitse omasi.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa, funismi elävöittää palstaan asennoitumista juuri sopivasti, enemmän kuin mielikuva katosta riippuvasta kimpaleesta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa, funismi elävöittää palstaan asennoitumista juuri sopivasti, enemmän kuin mielikuva katosta riippuvasta kimpaleesta :)

Tietysti :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Katsos kun todellisuuksia on monia.

Valitse omasi.

(naurua)

Ihan kuin omia sanojani…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      126
      5686
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      99
      4885
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4844
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2459
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2380
    6. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2032
    7. 115
      1985
    8. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1637
    9. 383
      1397
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      60
      1243
    Aihe