MISTÄ ON KYSE, KUN IHMISTÄ TUHOTAAN JOUKKOVAINOLLA?

Anonyymi-ap

Aloitin psykologin työt 1970 -luvulla. Vastaanotolleni tuli työpaikkakiusattuja. Tukholmassa käydessäni löysin kirjakaupasta kaksi pientä nidettä.Niissä jotakin koottua ja "tutkittuakin tietoa. Netin ja somen aikana aihetta on käsitelty tälläkin palstalla.

Täällä Riihimäellä 1990 luvun alkupuolella kouluilla käydessäni minulle juttelemaan tuli koulukiusattuja. Yritin keskustella asiasta opettajien kanssa. He kielsivät koko ilmiön. Korkeintaan sanoivat, että se nyt on semmoinen. Jotkut valittivat pomolleni, että olen yhteistyökyvytön. Jankutan asiasta, jota ei ole olemassa. - On kiusaaminen myönnetty. On yritetty tehdäkin jotakin. Koulupsykologeista on SUURI pula, kun ne eivät halua koulutyöhön mennä. -Nykyään kouluille tarvitaan poliiseja. Näiden mielestä kiusaaminen välillä täyttää vainoamisrikoksen määritelmän.

JA VIIMEISET40 VUOTTA Riihimäellä on majaillut loukkuun joutuneena Gang stalkingin ja elektronisen häirinnän uhri (jo lapsuudesta asti rasitteenaan ollut muutakin ihmisoikeusrikosten taakkaa.) Voisi olla hyvä selvitellä päätään suhteen, missä itse kukin on ollut osallisena. -Tarjoan linkkejä muilla palstoilla oleviin keskusteluihin.

29

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Trolli sotkenut tätä ketjua alkaen 13.11.2025 ahkeroinut samana päivänä ja lopettanut 14.11.2025. Monia pitkiäkin viestejä. On varmaan saanut palkan työstään. - En ollut huomannut enkä siis tiennyt, kun annoin linkin tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli sotkenut tätä ketjua alkaen 13.11.2025 ahkeroinut samana päivänä ja lopettanut 14.11.2025. Monia pitkiäkin viestejä. On varmaan saanut palkan työstään. - En ollut huomannut enkä siis tiennyt, kun annoin linkin tähän.

Selventelen alusta alkaen.
        Heti alkuun on tungettu 2 järjestäytyneen vainon listaa.

totean: "miettikää, mitä voivat samassa taloyhtiössä toteuttaa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selventelen alusta alkaen.
        Heti alkuun on tungettu 2 järjestäytyneen vainon listaa.

totean: "miettikää, mitä voivat samassa taloyhtiössä toteuttaa."

Tämän jälkeen 29.3.2024 15:59 alkaen

otsikoita
        MUUTTAMINEN AINA AUTA
        MIKÄ ON PARAS VAIHTOEHTO:KERROSTALO, RIVITALO, OMAKOTITALO
        SE PAHIN VAIHTOEHTO:KERROSTALO
        MYÖS OMAN KOTITALON YMPÄRISTÖ ON STALKKEREIDEN ALUETTA (tarjoitetaan asuintalona olevaa kerrostaloa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän jälkeen 29.3.2024 15:59 alkaen

otsikoita
        MUUTTAMINEN AINA AUTA
        MIKÄ ON PARAS VAIHTOEHTO:KERROSTALO, RIVITALO, OMAKOTITALO
        SE PAHIN VAIHTOEHTO:KERROSTALO
        MYÖS OMAN KOTITALON YMPÄRISTÖ ON STALKKEREIDEN ALUETTA (tarjoitetaan asuintalona olevaa kerrostaloa)

viestini 13.92024

"Täällä keskusteluissa trollit rääpii, ettei kerrostalon paksujen seinien läpi e-häirintä pääse. esim, eivät mikroaallot. Minä vastasin, ettei tarvitsekaan. Minulla on joka huoneessa ikkuna/ikkunoita. Niiden läpi grillataan helposti.

SIIS KODIN IKKUNAT PITÄÄ OTTAA HUOMIOON, KUN MIETTII, MISTÄ HÄIRINTÄ TULEE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viestini 13.92024

"Täällä keskusteluissa trollit rääpii, ettei kerrostalon paksujen seinien läpi e-häirintä pääse. esim, eivät mikroaallot. Minä vastasin, ettei tarvitsekaan. Minulla on joka huoneessa ikkuna/ikkunoita. Niiden läpi grillataan helposti.

SIIS KODIN IKKUNAT PITÄÄ OTTAA HUOMIOON, KUN MIETTII, MISTÄ HÄIRINTÄ TULEE.

2024.3.30
        RISKITILANTEITA OMISTUSASUNNOSSA

niitä ovat ovat koko taloa koskevat remontit

Lukekaa tositarinoita sekä 3 muuta asiaan liittyvää viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2024.3.30
        RISKITILANTEITA OMISTUSASUNNOSSA

niitä ovat ovat koko taloa koskevat remontit

Lukekaa tositarinoita sekä 3 muuta asiaan liittyvää viestiä.

2024.3.29

KOTIRAUHA/YKSITYISYYDEN SUOJA

sellaista minulla ei ole

käykää lukemassa 4 kohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2024.3.29

KOTIRAUHA/YKSITYISYYDEN SUOJA

sellaista minulla ei ole

käykää lukemassa 4 kohtaa

Sitten kannattaa lukea sinne trollipuolelle kuuluvat viestit. Ne on kirjoitettu tänne kauemmaksi erikseen.

2025.11.13

ote" kun ihmiset huomaavat tuollaista toimintaa, normaali ihminen reagoisi ja ymmärtäisi, ettei toisen kotirauhaan/yksityisyyteen voi tunkea."
        On reilun pituinen viesti. Selkeä. Helposti ymmärrettävä.

2025.11.13
        "Heillä on aina "hyvä syy" ja oikeutus teoilleen - joukkovainotalossahan kaikki on samassa juonessa-"

• Anonyymi

ketjun Kohteen asuminen loppupuolella on viesti:

13.11.2025
      Kun keskustelin aiheesta toisen TI:n kanssa, hän sanoi, että tätä on tehty jo satavuotta, mutta olemme ensimmäiset, jotka ovat voineet puhua, tuoda esille, mitä meille on tehty. Tämä digimaailman ja netin ja somen ansiosta. - GS-vainoon on kuulunut uhrin leimaaminn hulluksi.

• Anonyymi

neuvo:

ketjun "halvin tapa saada----" linkki on ensin väärin, seuraava yrityskin on väärin ---sitten pitkä tyhjä väli --seuraavakin korjausyritys väärin - vastaa seuraava oikein, ETTÄ MENKÄÄ SINNE ASTI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

neuvo:

ketjun "halvin tapa saada----" linkki on ensin väärin, seuraava yrityskin on väärin ---sitten pitkä tyhjä väli --seuraavakin korjausyritys väärin - vastaa seuraava oikein, ETTÄ MENKÄÄ SINNE ASTI

Vielä gang stalkingista sanottua:

Nykyään kun on jo ehditty tietoa levittää, sanotaan toteamus: Eihän siihen kukaan voi uskoa, ellei itse ole ollut kohteena.

Tarina kertoo, että CIA ja FBI tilasivat joukkovainon, jolla ihminen voidaan tuhota niin, ettei jää todisteita. Sitä oli kehittämässä mm. psykologeja ja käyttäytymistieteilijöitä. Pohjana oli hyvin tutkittu Itä-Saksan zerzetung vaino. Sen tehokkain keino oli leimata ihminen hulluksi järjestämällä hänelle mielenterveysdiagnoosi.

Sitten nämä kehittelijät kokosivat tietoa joukkovainoista. Poimivat niistä tehokkaimmat keinot. -Niitä ei sitten käytetty sikin sokin, vaan hyvin systemaattisena järjestelmänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä gang stalkingista sanottua:

Nykyään kun on jo ehditty tietoa levittää, sanotaan toteamus: Eihän siihen kukaan voi uskoa, ellei itse ole ollut kohteena.

Tarina kertoo, että CIA ja FBI tilasivat joukkovainon, jolla ihminen voidaan tuhota niin, ettei jää todisteita. Sitä oli kehittämässä mm. psykologeja ja käyttäytymistieteilijöitä. Pohjana oli hyvin tutkittu Itä-Saksan zerzetung vaino. Sen tehokkain keino oli leimata ihminen hulluksi järjestämällä hänelle mielenterveysdiagnoosi.

Sitten nämä kehittelijät kokosivat tietoa joukkovainoista. Poimivat niistä tehokkaimmat keinot. -Niitä ei sitten käytetty sikin sokin, vaan hyvin systemaattisena järjestelmänä.

Kyllä sitä asumisketjun loppupuoltakin voi lukea. Siellä on vähän yksittäin esitetty tärkeitä näkökulmia.

• Anonyymi

Tässä lyhyt ja helppoluluinen ketju. On vainoamistaktiikoista/seurauksista ja selviytymisohjeita.

HALVIN TAPA SAADA YHTEISÖLLISYYTTÄ ON YHTEINEN VIHOLLINEN

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19412757/halvin-tapa-saada-yhteisöllisyys-yhteinen-vihollinen#page-top

Kuulutko sinä johonkin ryhmään, jonka yhteinen vihollinen olen (siis riksunvainottu)?

• Anonyymi
      • Anonyymi

toimii se

Ketju on osin trollien sotkema. Joskus myöhemmin käyn sitä läpi ja kerron päiväyksiä asiallisista viesteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toimii se

Ketju on osin trollien sotkema. Joskus myöhemmin käyn sitä läpi ja kerron päiväyksiä asiallisista viesteistä.

Kävin tuon linkin esille nostamassa ketjussa. Onkin eri ketju, kuin yllämainittu trollien sotkema. Tämä on uudelleen kirjakielellä lyhyin viestein kirjoitettu.- Tämän nyt lukaista vaikka kerralla, mutta kotikäyntien tarkoitus ei kyllä selviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tuon linkin esille nostamassa ketjussa. Onkin eri ketju, kuin yllämainittu trollien sotkema. Tämä on uudelleen kirjakielellä lyhyin viestein kirjoitettu.- Tämän nyt lukaista vaikka kerralla, mutta kotikäyntien tarkoitus ei kyllä selviä.

Hain ketjun uudestaan googlaamalla. Silloin sen lopussa oli #page-top

Kun luin ja luin, niin huomasin, että sinne tullut sitä, mitä edellisestä versiosta oli jätetty pois, esim. Hortonin osuus,-Nyt ei kannata välttämättä kaikkea lukea, mutta kyllä voi.

Ja huomasin, että linkin lopussa olikin äsken #comment-13876327

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hain ketjun uudestaan googlaamalla. Silloin sen lopussa oli #page-top

Kun luin ja luin, niin huomasin, että sinne tullut sitä, mitä edellisestä versiosta oli jätetty pois, esim. Hortonin osuus,-Nyt ei kannata välttämättä kaikkea lukea, mutta kyllä voi.

Ja huomasin, että linkin lopussa olikin äsken #comment-13876327

SIIS TOIMIVA LINKKI LIENEE

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16356202/luvattomat-kotikäynnit#comment-13876327

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

tuon makuuhuone -ketjun loppuun painin linkin elektroninen hairinta kotonani. Osoittatui trolliketjuksi. Lupasin käydä vähän läpi. Jos löytyy asiaviestejä. voi tehdä niistä luetteloa.

Että semmoista on täällä suomi24:ssä.

Terkkuja ylläpidolle. Eikö yhtään hävetä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minulla oli hurja syksy ja talvi ja keväällä oikein voimalla väsytettiin. Tarkoitus saada kuskattua psyk.osastolle. mikä onnistui. Oli alkanut viimeinen viikko vapaalla, kun huomasin tämän trolliketjun alkaneen . Joskus heinäkuussa kauhistelin asiasotkua, joka tähän julkaistu. Yritin oikaista. Ketju vaan jatkui, kunnes "viisisataa viestiä" tullut.

tässä on asiaa, mutta voi olla väärä ajoitus, ja on trolli höpinääkin, mutta kuvaa tuolloista vainoani

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      6728
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      580
      4628
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3063
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1281
    5. 45
      1214
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      968
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      882
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    9. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      30
      833
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      821
    Aihe