Luovutan, en voi muuta

Anonyymi-ap

Tämä meidän juttu, epämääräinen avoin tilanne, tuhoaa mut. Repii kappaleiksi. Vapautan itseni tästä, en jaksa enää uskoa meihin. Olen vapaa. Olet vapaa.
🏝️

33

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oletkin tavattoman kyvytön ihminen asioiden käsittelyssä!

• Anonyymi
        UUSI

Minä en ollut se, joka ei käsitellyt asioita. Hän vetäytyi, jätti kaiken auki. Eikä ole ollut valmis puhumaan. Mitään draamaa ei ole meillä ollut. En vaan jaksa enää arvailla milloin jotain tapahtuu. Olen väsynyt odottamaan. Pakko vapauttaa itsensä tästä.
        🏝️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ollut se, joka ei käsitellyt asioita. Hän vetäytyi, jätti kaiken auki. Eikä ole ollut valmis puhumaan. Mitään draamaa ei ole meillä ollut. En vaan jaksa enää arvailla milloin jotain tapahtuu. Olen väsynyt odottamaan. Pakko vapauttaa itsensä tästä.
        🏝️

Oletko edes omalla naamalla tai nimellä ollut yhteydessä. Tuskin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko edes omalla naamalla tai nimellä ollut yhteydessä. Tuskin.

Olen ollut, yritin. En jaksa enempää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut, yritin. En jaksa enempää.

Voi sua parkaa kun oot niin kovaa työtä tehnyt. Ehkä asia selviäisi 0.1% kirjoittelulla mitä palstalle suollat. Säälittävä olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua parkaa kun oot niin kovaa työtä tehnyt. Ehkä asia selviäisi 0.1% kirjoittelulla mitä palstalle suollat. Säälittävä olet.

😢😢😢

• Anonyymi
      UUSI

Omat luovutukset kirjattu taivaan kansiin.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain pitää muuttua.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä luovuttamalla vapautuu lopulta kaikesta ja muuttuu vapaaksi koska kuitenkin tulee kuuntelemaan sydäntään.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä kohti on vaan pakko päästää irti. Se on ainut tie eteenpäin. Odotin, mutta nyt annan meidän - hänen ja itseni - olla. Suru suuri😢 ei ole muuta vaihtoehtoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kohti on vaan pakko päästää irti. Se on ainut tie eteenpäin. Odotin, mutta nyt annan meidän - hänen ja itseni - olla. Suru suuri😢 ei ole muuta vaihtoehtoa.

En usko että olet tehnyt tarpeeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olet tehnyt tarpeeksi.

Mielenkiintoista, millä perusteella, haluaisin kuulla mitä olisin vielä voinut tehdä?

• Anonyymi
      UUSI

Lopeta typerä höpötys tai sano päin nassua se hänelle.

• Anonyymi
        UUSI

Höpötys😅 no voi tuota aloitusta höpötykseksikin kutsua, se nyt oli tuollainen vuodatus, kirjoitus jolla vapautan itseni hänestä. Miksi sanoa mitään päin kenenkään nassua, varsinkaan ihmiselle, joka lopettaa suhteen oman hylätyksi tulemisen pelkonsa takia. Hylkää siis ettei tulis hylätyksi. Ja tuo esiin että vahvoja tunteita on, kiinnostusta on, tuo esiin, että haluais mutta ei halua. Odottaa passiivisena että jotain tapahtuu. Olen pitänyt ovea auki ja tehnyt oman osuuteni mutta hän ei omaansa. Mitä muuta voin tehdä kuin antaa olla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötys😅 no voi tuota aloitusta höpötykseksikin kutsua, se nyt oli tuollainen vuodatus, kirjoitus jolla vapautan itseni hänestä. Miksi sanoa mitään päin kenenkään nassua, varsinkaan ihmiselle, joka lopettaa suhteen oman hylätyksi tulemisen pelkonsa takia. Hylkää siis ettei tulis hylätyksi. Ja tuo esiin että vahvoja tunteita on, kiinnostusta on, tuo esiin, että haluais mutta ei halua. Odottaa passiivisena että jotain tapahtuu. Olen pitänyt ovea auki ja tehnyt oman osuuteni mutta hän ei omaansa. Mitä muuta voin tehdä kuin antaa olla?

Lopeta, selittelet eli et sinä mitään vapaudu. Itsensä pettämistä tuommoinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta, selittelet eli et sinä mitään vapaudu. Itsensä pettämistä tuommoinen.

Joo huomasin itekkin että aloin ja jäin selittämään ja jäin asiaan uudelleen kiinni. No nyt mää luovutan ja annan olla. Tsempatkaa mut irti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaltako tämän tarinan olet lukenut ja soveltanut sopivaksi?

• Anonyymi
      UUSI

Jaaha… ei rakkautta pääse pakoon, mutta voihan sitä yrittää.

Minä silti odotan. En ole luovuttajatyyppiä. Odotan vaikka yksin.
      ⛱️

• Anonyymi
        UUSI

Just tämä olokin tässä tulee, että yritän rakkautta pakoon mutta mitä muuta voi tehdä. Tuntuu vaikealta odottaa, en haluais luovuttaa, mutta...

• Anonyymi
      UUSI

Tämä kuullostaa hyvältä. Sinulta ei ole vastauksia tullut. bye.

• Anonyymi
      UUSI

Avoin tilanne voi muuttua sekunnissa oikealla hetkellä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on kyllä niin totta!!!

• Anonyymi
      UUSI

Onko sulla tarve kokea olevas vapaa vai mitä tää vapaa tässä tarkoittaa?

• Anonyymi
        UUSI

Haluan vapautua tästä odottamisessa riutumisesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan vapautua tästä odottamisessa riutumisesta

Olet jo nyt vapaa riutumisesta. Aivan omasta tahdostasi.

• Anonyymi
      UUSI

Sinun valintasi. Kaikkea hyvää matkallasi.

• Anonyymi
      UUSI

Kun olet huomenna selvinnyt humalatilastasi, niin kaikki jälleen hymyilee.

• Anonyymi
        UUSI

Olen raitis, en käytä päihteitä.

• Anonyymi
      UUSI

🙏kiitos

• Anonyymi
      UUSI

Miks täällä on näin paljon ilkeitä vastauksia? On tainnut osua aloitus moneen.

• Anonyymi
      UUSI

Hei rakas ystäväi, voisitko kertoa asiasta myös minulle? Voimme sitten unohtaa toisemme.

• Anonyymi
      UUSI

Se on parempi näin. Toivottavasti löydät peilin tulevaisuudessa. Voi hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      184
      11640
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8164
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6096
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5046
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      31
      4817
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      40
      4421
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      107
      4323
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      111
      3751
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80